Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо



Скачати 19.68 Kb.
Дата конвертації26.10.2018
Розмір19.68 Kb.
ТипУрок
Урок 5

Тема: Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.

Мета:

Навчальна: сформувати в учнів поняття про графічні редактори та основні формати графічних файлів ; ознайомити із структурними складовими вікна графічного редактора, засобами керування виглядом вікна програми, прийомами роботи з панелями інструментів.

Розвиваюча: розвивати вміння користуватися спеціальною літературою, творчі здібності учнів.

Виховна: виховувати старанність та охайність; формувати критичне мислення учениць; вміння колективної роботи.

Обладнання: персональний комп’ютер із встановленою операційною системою Windows; графічний редактор Adobe Photoshop; зразок малюнка для практичної роботи.

Інструменти та матеріали: інструкційні карти, таблиці.

Тип уроку: повідомлення нових знань.

Структура уроку

І. Організаційна частина:

перевірка наявності учнів;

перевірка готовності учнів до уроку;

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів:

На уроках інформатики ви вже працювали з ПК. Давайте пригадаємо:

1. В чому полягає основне призначення ПК?

2. Як можна використати його вдома? А в різних професіях? Наведіть приклади.



ІІІ. Мотивація навчальної діяльності:

Сучасне життя неможливо уявити без комп’ютера. На виробництві, у навчанні, на відпочинку ми звертаємось по допомогу до електронної обчислювальної машини (ЕОМ).

Персональні комп’ютери для жителів багатьох країн світу стали звичними домашніми апаратами, як, скажімо, телефон або телевізор. Це записник і довідник, бухгалтер і перекладач, домашній учитель і екскурсовод, кінотеатр, та засіб зв’язку.

Персональний комп’ютер допоможе нам купити квиток на поїзд чи літак, надіслати телеграму, замовити телефонну розмову, надрукувати текст тощо.

Сьогодні ми з вами будемо вчитись використовувати ПК для створення та обробки графічних зображень.

ІV. Вивчення нового матеріалу:

Більшість професійних художників, дизайнерів, фотографів та мультиплікаторів під час роботи з растровими зображеннями найчастіше використовують графічний редактор Adobe Photoshop. Розробники програми, намагаючись створити зручний інтерфейс, включили до складу віртуальні інструменти, що імітують звичні та зрозумілі процеси опрацювання зображень і дії реальних інструментів, на кшталт пензля чи олівця. Відтак було створене комфортне робоче середовищі.

Основне призначення Adobe Photoshop – розробляти реалістичні зображення шляхом їх безпосереднього створення або редагування. При цьому зображення можна відновити, ретушувати, виконати його фотокорекцію, трансформувати, створити із кількох зображень колаж.

Після завантаження програми ви побачите вікно редактора, яке складається з таких частин: панель інструментів, вікно зображення, панель палітр, меню, панель властивостей.

Панель інструментів містить кнопки робочих інструментів, що призначенні для створення та редагування зображень. Для вибору інструмента потрібно клацнути лівою клавішею мишки на ньому, при цьому на екрані з’явиться панель властивостей, призначена налаштовувати параметри обраного інструмента. Проте на панелі не можливо розмістити усі інструменти, тому групу споріднених інструментів подано однією кнопкою, унизу якої розташовано чорний трикутник. Для вибору прихованого інструмента, натисніть та утримайте кнопку інструмента з чорним трикутником, при цьому на екрані з’явиться підменю, що містить перелік усіх інструментів цієї групи.

Вікно зображення розташоване в центрі екрана, воно з’являється при створенні нового файлу або відкриванні існуючого файлу. Його можна перемістити в інше місце, захопивши смугу заголовка, можна змінити розміри, перетягуючи за маркери. У заголовку вікна наведено ім’я файлу, масштаб зображення у відсотках, назву колірної моделі та глибину кольору.

Панель палітр складається із таких елементів: палітра Навігатор, палітра Колір, палітра Історія та палітра Шари. Якщо палітри відсутні на екрані, їх можна активізувати, обравши із команд меню Вікно назву потрібної палітри.

Палітра Навігатор полегшує керування масштабом переглядання зображень та вибором його робочої частини.

Палітра Колір призначена для визначення кольорів, дозволяє обрати потрібний колів для малювання.

Палітра Історія записує дії та всі кроки роботи над зображенням й дає можливість повернути зображення до будь-якого етапу редагування.

Палітра шари призначена для керування монтажними шарами, що дає змогу незалежно редагувати різні елементи зображення.

Меню розташоване у верхній частині екрану та містить десять пунктів: Файл, Редагувати, Зображення, Шар, Виділити, Фільтр, Аналіз, Перегляд, Вікно, Довідка. Кожен з пунктів пеню об’єднує операції, пов’язані між собою за призначенням чи областю застосування.

Панель властивостей призначена для налаштування параметрів обраного інструмента.

V Формування вмінь і навичок.

Практична робота «Створення зображення у графічному редакторі Adobe Photoshop».

Запустити на виконання графічний редактор Adobe Photoshop.

Завдання 1: Ознайомитися з інтерфейсом та можливостями редактора і дати відповіді на такі питання:

1. Описати інтерфейс графічного редактора. Чим він схожий на інші програми, а чим відрізняється?

2. Які інструменти має в розпорядженні користувач? Їх призначення.

3. Як вибрати необхідний колір?

4. Як зберегти створене зображення?

5. В яких форматах файлів може зберігати зображення редактор?



Завдання 2: Створити простий малюнок в редакторі і зберегти його на диск в свою папку під своїм ім’ям.

VІ . Закріплення нового матеріалу:

Дати відповіді на запитання

Що ми сьогодні вивчали на уроці?

Що таке комп'ютерна графіка?

Де застосовується комп'ютерна графіка?

Класифікація комп'ютерної графіки.

Як формується зображення растрової графіки? А як векторної?

Найпоширеніші редактори векторної і растрової графіки?



VІІ. Підведення підсумків уроку:

Я сподіваюсь, любі діти, що ми досягли з вами певної мети — ви здобули нові знання. На траєкторії вашого індивідуального розвитку з’явилися нові віхи успіху, отже, Ваша компетентність уміння вчитися вдосконалюється, поширюється.



VІІІ. Повідомлення домашнього завдання:

Опрацювати відповідну тему у підручнику. Повторити правила внутрішнього розпорядку і загальні правила безпечної праці в шкільних дизайнерських майстернях.

Скачати 19.68 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка