Оксана мергут, викладач спецдисциплін спеціальності «Дизайн» Вищого професійного училища №25 м. Хмельницького Натхненна Ш. Амонашвілі



Скачати 287.5 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації03.11.2018
Розмір287.5 Kb.
  1   2
Оксана МЕРГУТ,

викладач спецдисциплін

спеціальності «Дизайн»

Вищого професійного училища №25

м. Хмельницького
Натхненна Ш. Амонашвілі
Найбільше щастя, напевно, для педагога, який прагне розвиватися, – є спілкування із однодумцями, а для розвитку професійних здібностей – є Великі зустрічі. Зустрічі із Великими педагогами сучасності. Ніяка книга не може замінити тих відчуттів, які відчуваєш на їх семінарах.

Так, поштовхом до переосмислення своєї педагогічної діяльності стали семінари Ш.О. Амонашвілі у Хмельницькому.

Всього-навсього п’ятиденне навчання (а не лише спостереження) спонукало мене до реалізації давно вимріяних уроків – створення віртуального середовища для учнів спеціальності “Дизайн” навчально-тренувального центру ВПУ № 25 м. Хмельницького, а саме: уроків на уявному підприємстві. Одночасно проведення таких уроків передбачає застосування педагога до порад Ш.О. Амонашвіллі.

Результат не можна передбачити, і від того уроки стають ще цікавішими. А головне те, що по закінченню уроків на віртуальній фірмі, учні бажають продовжувати такого типу роботу вивчаючи інші теми.

Експеримент проводився з учнями третього курсу спеціальності на уроках художнього проектування та виконавської майстерності. Темою занять обрано “Макетування дитячої книги”.

На нашу думку, це був “свіжий вітер”, який допоміг учням відчути себе потрібними, загострити відчуття важливості професії дизайнера та відповідальності за свою роботу, особливо, якщо створюється дитяча книжка, коли продукт діяльності потрапить до рук маленьких читачів.

А найприємнішим для викладача було те, що учні забажали продовжувати роботу на “підприємстві”, але за іншою темою “Створення стендових конструкцій для навчального закладу”. Тут уже вони матимуть змогу спілкуватися із реальними замовниками.
Ніщо так не згуртовує

колектив, як спільна праця.

Ніщо так не допоможе

майбутньому фахівцю відчути

смак майбутньої професії, як

створення середовища, в якому



він буде працювати надалі.

Методика проведення комплексу уроків за авторською технологією розвитку креативності
Експеримент (урок відкритий)
Визначення педагогічної проблеми: виховання інтересу до професії дизайнера в процесі формування креативності учнів.

Засіб вирішення: рольова гра

Метод вирішення: забезпечення умов для креативного мислення в процесі створення віртуального середовища виробництва та розвитку ділових стосунків співпраці під час виконання ролей.

Тема занять: МАКЕТУВАННЯ ДИТЯЧОЇ КНИГИ

Часові межі: експеримент (до повного завершення)/ 61-78 год. виконавської майстерності / 61- 76 год. художнього проектування

Тип уроків: практичний

Педагогічний креатив: Урок-рольова гра “На виробництві”. Урок без відміток, але з оцінюванням.

Методи та прийоми: розповідь, бесіда, презентація, використання мультимедіа, демонстрування, історичної довідки, інтерактивної гри, віртуалізації навчання, робота учнів із аудиторією, самооцінювання та взаємооцінювання діяльності, проектування діяльності під час колективної праці, входження в роль.
МЕТА занять:

Виховна
СЛОГАН ЗАНЯТЬ: “Своєю працею ми творимо життя”

  1. В процесі практичної діяльності в межах аудиторного часу забезпечити умови, які сприяють виникненню бажання оволодіти професією дизайнера, а саме: відчути в процесі рольової гри “На виробництві” “смак дизайнерської справи” з різних позицій (керівника підприємства, його заступника, ілюстратора, коректора, дизайнера-укладача, брошурувальника);

  2. виховувати інтерес до професії дизайнера, інтерес до створення книг, відчуття потрібності праці дизайнера оточуючим;

  3. в процесі розвитку оціночних навиків виховувати об’єктивність мислення та оцінки роботи інших;

  4. виховувати моральні якості та відповідальне ставлення до своїх почуттів, ставлення до оточуючих, батьківські та материнські якості через визначення скарбів своєї сутності та скарбів планети дитинства в процесі створення дитячої книги “Планета твоїх скарбів”;

  5. виховувати охайність при роботі з художніми матеріалами, самостійність, дисциплінованість, організованість;

  6. виховувати естетичні смаки;

  7. виховувати НАВЧАЮЧИ прийомам створення книги художнім способом, РОЗВИВАЮЧИ психологічні процеси, ТУРБУЮЧИСЬ про результат роботи учнів при цьому навчаючи відповідальності за їх власні досягнення, ВРАХОВУЮЧИ їх зусилля у досягненні кінцевого результату роботи, ПРИЩЕПЛЮЮЧИ моральні якості, вміння ділового спілкування, РОЗУМІЮЧИ індивідуальну психологію, СПІВПРАЦЮЮЧИ, диференціювавши завдання та індивідуально вплинувши, ЛЮБЛЯЧИ в учнях ЛЮДИНУ, ОСОБИСТІСТЬ.


Розвивальна:

Розвивати:



  1. внутрішню творчість, свободу; об'єктивність в оцінюванні себе, продукту своєї діяльності, діяльності колег та її результатів

  2. навики роботи з колективом в процесі виробництва в уявній фірмі;

  3. пам’ять, увагу, уяву, конструкторське мислення, мовлення;

  4. навики роботи з папером, картоном, художніми фарбами;

  5. культуру спілкування, ділових стосунків в процесі колективної взаємодії;

  6. креативне нестандартне мислення, вміння застосовувати авторські елементи, інноватизувати процес роботи зі звичними матеріалами;

  7. художнє бачення, естетику кольору та сюжетів.


Навчальна

Навчити:


  1. По-дорослому ставитись до життєвих цінностей;

  2. творчо організовувати практичну діяльність, креативно мислити;

  3. працювати відповідно до покладених обов’язків;

  4. організовувати простір книги відповідно до її типу та призначення;

  5. застосовувати різноманітні прийоми створення книг художнім способом;

  6. мислити нестандартно, враховуючи раніше набуті знання та власний досвід;

  7. охайності роботи з фарбами.

Обладнання уроків:

    • матеріали для макетування книги (за вибором учнів);

    • інструкційні картки “Правила Гри ”, “Особливості створення дитячих книг”,

    • чистий папір для запису учнями обов’язків учасників рольової гри;

    • слоган уроку, вислів

    • таблиця успіху (оцінювання створених книг),

    • книга відгуків ( про уроки та роботу уявного підприємства),

    • жеребки

Демонстраційні матеріали відсутні!
Список літератури:

  1. Дурняк Б.В., Батюк А.Є. Розробка і дизайн рекламних видань: Навчальний посібник – Львів: Видавництво “Українська академія друкарства”, 2006. – 315 с.

  2. Куленко М. Я. Основи графічного дизайну: Підручникк – К.: Кондор, 2006. – 492с.

  3. Ньюарк.К. Что такое графический дизайн?/ Квентин Ньюарк/ пер. С англ. И.Павловой. – М: АСТ: Астрель, 2005. – 215 с.

Особистість –

не той, хто робить так, як сказали,

а той, хто творчо мислить,

по-своєму бачить ситуацію

і намагається власне СВОЄ показати іншим”
Хід уроку 1:

І. Організаційний момент

Психологічне налаштування :

    • Я дуже рада вашій присутності і хочу вам подарувати цей урок. Урок в подарунок. Я хочу зробити для вас свято уроку.

    • Ознайомлення із поняттям “особистість” акцент на тому, що кожен в групі – особистість,

    • контроль відвідування уроку (письмовий звіт старости),

    • перевірка готовності до уроку.

ІІ. Повідомлення теми, мети, мотивація навчальної діяльності

        1. Тема циклу занять, які триватимуть 6 академічних годин є «Макетування дитячої книги», а мета – створити цікаву художню книгу для молодших школярів.

        2. Ознайомлення зі слоганом уроків “Своєю працею ми творимо життя” . Дизайнери – творчі люди, і крім дизайнерів у світі багато творчих людей. Всі ми творимо, малюємо своє життя. Як зробимо, так буде, як постелиш, так виспишся. Що посієш, те й пожнеш. А хто створює книги – той показує, яке життя може бути.

        3. Судження учнів :

    • Чому діти не люблять читати? Як привернути увагу до книги?

4) Мотивація – важливість теми для майбутньої професійної діяльності.

    • ОСОБЛИВІСТЬ уроків – оцінювання без звичної оцінки- відмітки (Учні міркують над питанням: “ми працюючи творимо життя, але чи можна такому твору дати оцінку балами?”)

    • Отже створену вами книгу оцінять читачі, а ми, звичайно дамо свої поради.

    • Ще одна особливість – гра. Весь процес створення книги у вас відбуватиметься на виробництві, уявному – на приватній поліграфічній фірмі, де створюють саме дитячі книги.

  1. Ознайомлення із системою роботи на наступні години:

    • утворення підприємства, підготовка до створення книги; обирання посад жеребкуванням; визначення посадових обов’язків колективно;

    • оголошення завдання керівником, ознайомлення з наказом про посадові обов’язки, робота на підприємстві.

    • робота на підприємстві (індивідуальне завдання встигаючим – виготовити рейтингову таблицю та наклейки –оцінки).

    • завершення виготовлення книги, заповнювання кожним ТАБЛИЦІ-ВІДГУКУ. Колективне обговорення вражень від роботи, аналіз роботи підприємства його керівником.

    • Публічна презентація книги.

    • Д/з –відгук про роботу на підприємстві і наші заняття.

ІІІ. Процес опрацювання теми (1 урок )

Чи давно ви гралися? Ось сьогодні я дозволю вам це зробити. Кожна гра має правила. Гри без правил не буває. Чи ви іншої думки? (міркування учнів)

Оголошення правил гри( інструкційні картки)


Рольова гра “На підприємстві”
Правила

  1. Створити приватне поліграфічне підприємство. Назвати його.

  2. Обрати способом жеребкування керівника та працівників (викладач-співзасновник – проводить настановчу бесіду з керівником підприємства).

  3. Розподілити ролі: керівник, заступник керівника, художник-ілюстратор, дизайнер-укладач, редактор-коректор, брошурувальник.

  4. Розписати обов’язки (учні виконують спільно).

  5. Постановка завдання: книгу створюємо одну, але індивідуальне завдання керівнику, заступнику, брошурувальнику – розробка фірмових атрибутів підприємства (логотип, слогана, упаковка – супер-обкладинка); упорядник працює над створенням палітурки та форзацу дитячої книги.

  6. Після завершення роботи всі працівники заповнюють рейтингову таблицю результатів діяльності колег та оцінюють роботу керівника та заступника.

  7. Колективне обговорення результатів діяльності.

  8. Оцінювання робіт відбувається на загальному перегляді.



        1. Жеребкування. Вітання. Настанови керівнику підприємства.

        2. Дискусія“Яку назву дати підприємству, щоб воно було успішним? Фірмові атрибути підприємства створять керівник і заступник, адже це важка психологічна справа, і вони дбають про те, щоб їх заклад розвивався( якщо назва не прийшла – ми повернемося до неї на початку 2 уроку).

        3. Колективна робота – посадові обов’язки працівників підприємства (всі вирішують, заступник конспектує, які обов’язки виконуватимуть, а на 2-му уроці керівник ознайомлює працівників з наказом до підпису)

        4. Оголошення завдання директором підприємства: Створити дитячу книгу з цікавою назвою “Планета твоїх скарбів” для дітей молодшого шкільного віку.

        5. Міркування щодо змісту книги НІБИ крізь сон (із заплющеними очима, поклавши голову на руки на парті). Викладач промовляє звертаючись до всіх, але ДО КОЖНОГО:

  • Я дозволяю вам сьогодні декілька хвилин поспати.

  • Поміркуй, що є планета? Чи це лише місце, для життя людей, тварин, рослин? Чи планета – це щось глибше, змістовніше? Створюємо книгу про планету, але не звичайну, а планету твоїх скарбів.

  • А що є твоїм скарбом? ЩО? Гроші? Комп’ютер? Багате вбрання?

  • Зараз я поділюся з тобою своїм скарбом, а ти поділишся потім зі мною: для мене скарбом є моє серце – завдяки якому я можу жити, яке дали мені мої батьки, скарб –це совість, воля до життя. Для мене важливішим за матеріальні цінності є духовне багатство – я люблю людей, природу, мистецтво, яке теж приношу людям, приношу тобі – це мистецтво спілкування, мистецтво пензля, голки, мистецтво поради, співпраці, мистецтво навчання. Для мене цінні наступні якості людини – доброта, великодушність, щирість, порядність, чемність, відвертість, сміливість, мужність.

  • Скарбом є для мене твоє навчання і твоя повага, вдячність за мої уроки. А найбільше в тобі я ціную чесність та працелюбність, адже завдяки чесній праці підноситься людина. У тобі – моєму колезі, мені подобається твоя наполегливість у досягненні мети – стати прекрасним дизайнером, яким би я гордилася.

  • Планета скарбів у книзі, яку ти створиш із своїми колегами – це відкриття для дітей, які її придбають. Книга має бути нестандартна та цікава. Дитина через книгу повинна відкрити тебе, як Велику людину, професіонала своєї справи.

  • А зараз я підійду до тебе, покладу руку на плече і ти скажи мені який найдорожчий скарб у твоїй планеті скарбів? (викладач підходить до кожного).

    • Розплющіть очі. Я не хочу, щоб цей сон закінчився. Давайте разом вирішимо, яка має бути дитяча планета скарбів, для всіх дітей, і кожної дитини зокрема, і колись, у майбутньому для вашої дитини. Ви повинні внести в неї всі добрі почуття, щоб дитина стала такою, якою ви її хочете бачити.

    • Міркування про значення слова «скарб».

    • А щоб у вас залишилось лише добро, напишіть на аркушах те, що вам заважає жити і вам соромно, що у вас така риса є. А тепер порвіть.

    • Я дарую вам цей урок, але чи не шкода вам подарувати щось для мене? Я можу вибрати подарунок? Подаруйте мені те, що ви написали. Ви дорослі люди і знаєте, що подарунки назад не забирають. То ж я вам бажаю, щоб ви ніколи не повернули собі це погане, що знаходиться на цих аркушах. Тепер викиньте у сміття (викладач підносить кожному мішок для сміття, учні рвуть записи, викидають у мішок).

    • Тепер дитячу книгу вам набагато легше буде створювати – про скарби душі людини. І головне – такої книги ще не існує. І ми її випустимо!!!


ІV. Підсумки.

- Сьогодні ви ніби повернулися в дитинство, пригадали, чому вас вчили батьки, я впевнилася, що ви всі порядні, чесні, виховані, працелюбні. Є в житті перешкоди, але їх треба долати, і ми подолаємо разом, але не простим способом, не силою, а красою, яку ми подаруємо іншим, добротою, яка буде іти через книгу до дітей. А інакше дизайнер не може працювати – через його книги повинна іти позитивна енергія, і тоді діти будуть читати. Я не принесла вам книги, я не хочу, щоб ви щось дублювали – в нашій книзі не буде плагіату, але з правилами художнього проектування книги та особливостями дитячих книжок ви ознайомитися на наступних уроках.

Наразі, дякую вам за вашу довіру, допомогу та творчість. Я дарувала вам урок, а насправді отримала сама подарунок від вас. Ви багато мені дали, але негативні якості ми викинемо, щоб вони місця в нашому житті не знайшли більше.

- Чи був даний урок для вас роботою? Чи хочеться вам відпочивати?

- Але на перерву я вас відпускаю, щоб ви поміркували про відповідальну роботу над книгою, адже через 10 хв. ви працюєте на підприємстві, не спізніться на роботу! Всім Дякую! Залиште будь-ласка свої відгуки у книзі.
На перерві готується наказ про посадові обов’язки працівників фірми.
Урок 2

МАКЕТУВАННЯ ДИТЯЧОЇ КНИГИ
І. Організаційний момент

- психологічне налаштування – акцент на тому, що кожен в групі – особистість творча, яка працює на підприємстві, яким керує керівник, допомагає заступник, кожен виконує свої обов’язки.

- перевірка готовності до уроку.

ІІ. Слово керівника про підприємство, ознайомлення з наказом про посадові обов’язки (всі працівники підписують). Нагадування слогана діяльності “Своєю працею ми творимо життя”.

ІІІ. Актуалізація знань

- Викладач пропонує пригадати будову книги.



Завдання керівника підприємства: Створити дитячу книгу «Планета твоїх скарбів».

Пропонує поміркувати над особливостями дитячої книги (інструкції).



Та дописати свої…

ІV. Практична робота.

Виконання посадових обов’язків працюючими.



V. Підсумки роботи за урок (керівник підприємства підсумовує роботу на фірмі, викладач підсумовує роботу на уроці)
РОЛЬ ВИКЛАДАЧА: збереження атмосфери творчості, натхнення та креативу, ненав’язлива корекція діяльності “директора підприємства” (викладач-інтуіція), керування процесом в часі.
Додатки

ПРАВИЛА ГРИ «На підприємстві»


        1. Утворити поліграфічне підприємство з випуску дитячих книг. Назвати його.

        2. На підприємстві працює 10 працівників: (керівник, заступник керівника, 3 художника-ілюстратора, 3 дизайнера-укладача, редактор-коректор, брошурувальник. Посади обираються жеребкуванням.

        3. Адміністрація подає наказ про виконання посадових обов’язків до ознайомлення та підпису працівникам.

        4. Адміністрація створює фірмові атрибути (логотип, слоган, фірмову упаковку тощо.

        5. Завдання – підготовка та власне створення макету дитячої книги.

        6. Працівникам можуть доручатися додаткові важливі справи-завдання, можна суміщати посади за потреби.

        7. Після завершення роботи всі працівники заповнюють рейтингову таблицю результатів діяльності колег та оцінюють роботу керівника та заступника.

        8. Колектив обговорює результати спільної діяльності.

        9. Оцінювання робіт відбувається при зустрічі з читачами – презентація (викладачі+учні, діти).

Особливості створення дитячих книг”
Дитяча книга повинна:

  1. ВІДПОВІДАТИ ВІКУ

  2. БУТИ СУЧАСНОЮ

  3. БУТИ ІНФОРМАТИВНОЮ

  4. БУТИ ЦІКАВОЮ

  5. БУТИ ГАРНО ІЛЮСТРОВАНОЮ

  6. МУДРИМ ПОРАДНИКОМ ДИТИНІ

  7. РОЗВИВАТИ МИСЛЕННЯ, МОВЛЕННЯ, УЯВУ, УВАЖНІСТЬ

  8. НЕСТИ ВИХОВНИЙ ВПЛИВ, БУТИ ПОВЧАЛЬНОЮ

  9. ЗАЛУЧАТИ БАТЬКІВ ДО СПІЛЬНОГО ЧИТАННЯ З ДИТИНОЮ

  10. ВИКЛИКАТИ БАЖАННЯ ЧИТАТИ

  11. БУТИ ЗАГАДКОЮ, НЕЗВИЧНОЮ, ПОШТОВХОМ ДО ГРИ, ОДНИМ ІЗ ПРАВИЛ ЯКОЇ Є ЇЇ Ж ЧИТАННЯ



















Творча людина ________________





УКРАЇНА
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КАЗКОВІ СНИ»





НАКАЗ
від ____листопада 2010 року м.Хмельницький
Про виконання посадових обовязків керівника

підприємства, заступника керівника, художника-

ілюстратора, дизайнера-укладача, редактора-

коректора, брошурувальника
Відповідно до рішення Загальних зборів працівників ПП «Казкові сни» (урок на тему: «Макетування дитячої книги» від __ листопада 2010 року)
НАКАЗУЮ:
Дотримуватися визначених колективно посадових обов’язків, а саме:

1. Керівника (___________________________________________________________________________________________________________________________________)

Ознайомлений _____________________ /___________________/

2. Заступника керівника (___________________________________________________________________________________________________________________________________)

Ознайомлений _____________________ /___________________/

3. Художника-ілюстратора

(___________________________________________________________________________________________________________________________________)

Ознайомлений _____________________ /___________________/

Ознайомлений _____________________ /___________________/

Ознайомлений _____________________ /___________________/

4.Дизайнера-укладача

(___________________________________________________________________________________________________________________________________)

Ознайомлений _____________________ /___________________/

Ознайомлений _____________________ /___________________/

Ознайомлений _____________________ /___________________/

5.Редактора-коректора

(___________________________________________________________________________________________________________________________________)

Ознайомлений _____________________ /___________________/


6.Брошурувальника (___________________________________________________________________________________________________________________________________)

Ознайомлений _____________________ /___________________/

Керівник ПП «__________________» _______________________


Приватне підприємство «Казкові сни»

________________ Хмельницький № 01


ПРОТОКОЛ
Зборів адміністрації у складі:

Керівник підприємства: О. Гончарук, заступник керівника Д. Вікарний, співзасновник підприємства викладач О. Мергут


СЛУХАЛИ : Мергут О.О., яка запропонувала переглянути відповідність посад на підприємстві обраному макету книги.

СЛУХАЛИ: Гончарука О., який запропонував урізноманітнити діяльність брошурувальника, додати виконання обов’язків дизайнера у зв’язку із обраним макетом книги, яку брошурувати не потрібно.


УХВАЛИЛИ: до посадових обов’язків брошурувальника додати виконання обов’язків дизайнера.
Керівник ____________________/ О.Гончарук /


Приватне підприємство «Казкові сни»

29.11.2010 р. Хмельницький № 02


ПРОТОКОЛ
Зборів колективу

Присутні: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1. СЛУХАЛИ: директора О.Гончарука, який запропонував обговорити проведення презентації дитячої книги.

СЛУХАЛИ: __________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

СЛУХАЛИ: __________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

СЛУХАЛИ: __________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

СЛУХАЛИ: __________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

СЛУХАЛИ: __________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________
1.УХВАЛИЛИ:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Керівник ______________ / О.Гончарук /

Наступні уроки виконавської майстерності та художнього проектування за даною темою – робота на віртуальному підприємстві (за структурою практичного заняття з поточною диференціацією та за потреби корегування посад на підприємстві). Після того, як адміністрація створить фірмові атрибути – презентує працівникам. Під час занять колеги спілкуються, обговорюють процес створення книги. Наприкінці теми керівник підприємства дає завдання створити «Таблицю успіху» та її елементи тим, хто виконав своє завдання.

Урок передостанній «Підготовка до презентації книги»

Завдання уроку:

Підготовка до презентації:



        1. Розподіл обов’язків на презентацію.

        2. Ламінування поверхні книги.

        3. Колективне обговорення роботи на уявному підприємстві Заповнення кожним ТАБЛИЦІ УСПІХУ/ВІДГУКІВ (з обґрунтуванням). Знищення таблиці, якщо є несхвальні відгуки, аби колектив зрозумів свої помилки, і згуртувався ще краще.

        4. Аналіз роботи керівником підприємства.

        5. Перевірка роботи комп’ютера, проектора.

Особливістю є те, що оцінкою читача є подяка за роботу над книгою (акцент на важливості професії), вказівки, які треба в майбутньому врахувати, наголос на виховному значенні книги. Вкінці учнів чекає подарунок: «Подяка від інформаційно-видавничого відділу училища за натхненну працю над створенням книги – джерела духовності».



Методична розробка уроку за авторською технологією розвитку креативності

Експеримент (урок відкритий)
Визначення педагогічної проблеми: виховання інтересу до професії дизайнера в процесі формування креативності учнів під час створення дитячої книги «Планета твоїх скарбів».

Засіб вирішення: рольова гра «На підприємстві»

Метод вирішення: забезпечення умов для креативного мислення в процесі створення віртуального середовища виробництва та розвитку ділових стосунків співпраці під час виконання ролей; впровадження елементів гуманної педагогіки Ш.О.Амонашвілі.

Визначення кола запрошених: майбутні читачі книги (діти 6-7 років), викладачі училища, методисти, адміністрація закладу, кореспонденти телебачення, радіо, газет.

Каталог: doc -> files -> news -> 123
news -> Чарівний олівець
news -> Програм а література ( російська та зарубіжна) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою
123 -> Методика організації лекційно–семінарських залікових занять
123 -> Тема уроку: Поняття комп'ютерної презентації. Основне призначення системи підготовки презентації. Об'єкти, що опрацьовуються за допомогою системи підготовки презентації, та їхні властивості. Тексти, малюнки, анімації та звук на слайдах
123 -> «легка атлетика»
123 -> Марко Вовчок «кроткий пророк» (Т. Шевченко)
123 -> Конспект 10 клас Тема уроку: Провідні мотиви поезії Поля Верлена "пейзажі душі"
123 -> Літературні казки про тварин. І. Франко «Лисичка і Журавель»
123 -> Проблема морального вибору вчинку ( В. Шекспір " Гамлет " )

Скачати 287.5 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка