Оператор комп'ютерного набору



Скачати 96.97 Kb.
Дата конвертації04.11.2016
Розмір96.97 Kb.
БІЛЕТИ

до кваліфікаційного іспиту

за спеціальністю “Оператор комп'ютерного набору”

Білет № 1

  1. Перерахувати види комп’ютерної пам’яті і дати їм характеристику. Які Ви знаєте одиниці виміру інформації?

  2. Загальні правила організації документообігу. Характеристика документопотоків.

  3. У програмі Word набрати текст. Встановити абзацний відступ 2 см, міжрядковий інтервал 1.5. В першому абзаці змінити розмір шрифта на 16. Змінити колір тексту на синій. Записати даний текст на диск С: в каталог ТЕМР під іменем buchoblik.doc. Вивести даний файл на друк.

  4. Види та характеристики сканерів.


Білет № 2

  1. Як знайти потрібний файл або папку? Як відбувається видалення файлів?

  2. Порядок проходження і виконання вхідних, вихідних і внутрішніх документів.

  3. Основні функціональні характеристики ПК.

  4. У програмі Word створити свою візитну картку у шести екземплярах.


Білет № 3

  1. Як не починаючи абзацу перейти на новий рядок в MS WORD? Як примусово розпочати нову сторінку? Для яких операцій застосовується виділення тексту?

  2. Функції секретаря. Ділові та особисті якості секретаря.

  3. У текстовому редакторі WORD набрати текст. Поміняти у тексті 1-ий і 3-ій абзаци місцями. Другий абзац розбити на три колонки. Колір виділеного слова змінити на синій, створити видозміну «закреслений». Зберегти даний текст під іменем «text.doc» на диску С: в каталозі ТЕМР.

  4. Яка інформація відображається в рядку формул MS Excel? Як переміщуватись по сторінці?


Білет № 4

  1. Головне меню ПУСК. Як правильно вимкнути комп’ютер? Що потрібно зробити при зависанні програми? Що потрібно зробити при зависанні комп’ютера?

  2. Правила побудови і використання довідкової картотеки.

  3. У текстовому редакторі WORD набрати нумерований текст. Розділити цей текст на дві колонки. Створити кольоровий фон документа.

  4. Що робити, якщо замість введеного числа в MS Excel, з’явилося, наприклад, 01.Бер або # # # ?


Білет № 5

  1. Які існують типи вирівнювання абзаців в текстовому редакторі MS WORD? Як може бути розташований перший рядок абзацу відносно всіх інших?

  2. Основні правила і можливості роботи зі списками даних MS Excel.

  3. Терміни виконання службових документів. Ведення контролю за виконанням документів.

  4. В програмі WORD оформити текст у декілька колонок і розмістити там будь-який малюнок.



Білет № 6

  1. Вимоги до формування справ. Склад документів справи.

  2. Що таке БД і СУБД? Основні функції і компоненти СУБД.

  3. Що таке «автотекст» і «автозамена»? Що потрібно зробити, щоб на початку кожного речення автоматично друкувалася велика літера?

  4. У текстовому редакторі WORD набрати маркірований текст шрифтом ARIAL. В першому абзаці змінити розмір шрифта на 16. Створити кольоровий фон. Записати даний текст на диск С: в каталог ТЕМР під іменем dilovod.doc


Білет № 7

  1. Як виділити слово, рядок або декілька рядків, абзац або декілька абзаців, довільний діапазон або весь текст в MS WORD?

  2. Як настроїти вікно Outlook Express. Які папки є в списку папок програми Outlook Express?

  3. В Internet зайти в будь-яку пошукову систему, скопіювати малюнок, та редагувати його за допомогою програми Microsoft Office Picture Manager.

  4. Реєстрація службових документів.



Білет № 8

  1. За скільки кроків будується діаграма в MS Excel? Чи можна змінити побудовану діаграму?

  2. В якому режимі краще створювати форми і звіти в MS Access? Як змінити зовнішній вигляд форми або звіту?

  3. Відправити листа електронною поштою на адресу shk_oks@mail.ru, до якого прикріпити будь-який невеликий файл.

  4. Які типи принтерів Ви знаєте? Чим вони відрізняються?


Білет № 9

  1. В Internet зайти за адресою schorsmnvk.at.ua, переглянути всю інформацію на цьому сайті та висловити свою думку та пропозиції.

  2. Розкажіть, як впливають зміна розрішення та типу зображення на розмір отриманого файла при роботі зі сканером.

  3. Які основні напрямки використання Internet?

  4. Систематизація категорій документів при формуванні справ.


Білет № 10

  1. В чому полягає різниця форматування тексту за допомогою меню “Формат” і за допомогою панелі інструментів “Форматирование”?

  2. Табличний редактор MS Excel. Інтерфейс програми. Завантаження програми.

  3. В програмі MS PowerPoint створити два слайди з інформацією та малюнком. Добавити анімацію та ефекти.

  4. Стиль службових документів. Вимоги до тексту службового документа.


Білет № 11

  1. Що спільного і в чому різниця між таблицями і запитами в MS Access? Які види запитів існують?

  2. Як відправити повідомлення за допомогою Outlook Express? Чи можна відправити повідомлення відразу за декількома електронними адресами?

  3. У текстовому редакторі WORD створити кольорову таблицю з номерами телефонів ваших знайомих (не менше 10 чоловік ). Таблиця повинна містити таку інформацію: № з/п; прізвище, ім’я; номер телефону; місце проживання; примітка.

  4. Службові відмітки на документах. Правила нанесення службових відміток на документ.


Білет № 12

  1. Як роздрукувати з MS WORD відразу декілька копій або декілька сторінок документа?

  2. У текстовому редакторі WORD набрати текст. Поміняти всі букви «о» на «ю». Важливі, на вашу думку, слова виділіть жирним шрифтом або курсивом. У останньому абзаці змініть розмір шрифта на 13. Записати даний текст на диск С: в каталог ТЕМР під назвою robota.doc.

  3. Принципи розташування документів в середині справи.

  4. Для чого потрібне виділення даних в MS Excel? Як виділити стовпчик, рядок, суміжний діапазон, окремі комірки або всю сторінку?


Білет № 13

  1. У текстовому редакторі MS WORD оформити титульну сторінку реферата з використанням WordArt. Створити об’ємну кольорову рамку документа.

  2. Перерахувати основні властивості полів MS Access і дати їм характеристику.

  3. Що таке IP-адресація і доменні імена?

  4. Правила оформлення додатків. Відмітки про наявність додатку та копій службових документів.


Білет № 14

  1. Погодження службових документів. Правила оформлення реквізиту погодження.

  2. Які параметри сторінки в MS WORD можна встановити? За допомогою якої команди?

  3. Створення презентацій за допомогою програми MS PowerPoint.

  4. У текстовому редакторі WORD набрати текст. Вставити довільний малюнок в текст між третім і четвертим абзацами. Вставити нумерацію сторінок. Зберегти даний текст під іменем proba.doc на диску С: в каталозі ТЕМР.


Білет № 15

  1. Опишіть принципи роботи лазерного та струменевого принтерів.

  2. Трудові книжки. Правила ведення. Внесення запису, зберігання, видання.

  3. Що таке сортування і групування даних в MS Access? В чому різниця?

  4. В Internet переглянути прогноз погоди на тиждень в м. Щорс на сайті sinoptik.ua



Білет № 16

  1. В Internet зайти у свою поштову скриньку, переглянути пошту, дати відповідь на отримані повідомлення. Надіслати готове повідомлення на адресу shk_oks@mail.ru

  2. Як зберегти Web-сторінку? Дати характеристику всім можливим типам файлів, які можна обрати при збереженні.

  3. Розкажіть про принцип роботи планшетного сканера.

  4. Оформлення справ. Вимоги до оформлення обкладинки справ тривалого зберігання.


Білет № 17

  1. Як зберігати відскановані зображення?

  2. Зайти на сайт Щорського МНВК schorsmnvk.at.ua і переглянути інформацію про підготовку операторів комп`ютерного набору. Скопіювати одну із фотографій, вставити її у програму WORD.

  3. У зв’язку з чим текст в MS Word підкреслюється червоною хвилястою лінією? Як від неї позбавитись, або встановити її?

  4. Довідково-інформаційні документи. Загальна характеристика.


Білет № 18

  1. У текстовому редакторі WORD набрати текст, використовуючи невидимий маркер ¶. Важливі, на вашу думку, слова виділіть іншим кольором. У останньому абзаці змініть розмір шрифта на 13.Зробити так, щоб всі речення друкувалися з нового абзацу, відступ 3 см, інтервал 1.5. Міжстрічковий інтервал подвійний. Записати даний текст на диск С: в каталог ТЕМР під назвою robota.doc.

  2. Що вивчає діловодство, його мета.

  3. Правила введення формул MS Excel. Копіювання формул.

  4. Що собою являє Web-сторінка? Що таке гіперпосилання?



Білет № 19

  1. Перерахувати способи очищення клітинок в MS Excel. Чим вони відрізняються?

  2. У текстовому редакторі WORD набрати текст. Виправити помилки в тексті за допомогою меню правопис. І абзац-шрифт 14, ІІ- 16 з тінню. Записати даний текст на диск С: в каталог ТЕМР під назвою robota.doc.

  3. Що таке протокол і який протокол є базовим для Internet?

  4. Склад і послідовність формування документів в особовій справі. Формування особової справи.


Білет № 20

  1. Опис документів постійного і тривалого збереження. Правила оформлення описів.

  2. Як змінити параметри сторінки (відступи від краю сторінки, орієнтацію сторінки тощо) в MS Word?

  3. В Internet знайти реферат на тему «Інформатика та комп’ютерна техніка». Скопіювати його в MS Word, відредагувати.

  4. Створення форм за допомогою майстра. Кроки створення форм в MS Access?


Білет № 21

  1. Дати характеристику компонентам БД MS Access. Як називаються стовбчики і рядки БД. Що таке ключ (або ключове поле БД)?

  2. Як помістити необхідну інформацію із Internet в Word?

  3. Знайти на Web-сайті www.cars.ru. інформацію про автомобільну фірму FORD.

  4. Забезпечення зберігання і передача документів і справ в архів.


Білет № 22

  1. Перерахувати і дати стислу характеристику видам створення таблиці в MS Access.

  2. Як додати новий “Лист”, змінити назву сторінки, її розташування. Як створити копію аркуша в поточній книзі MS Excel?

  3. В Internet зайти у свою поштову скриньку, переглянути пошту, дати відповідь на отримані повідомлення. Надіслати готове повідомлення на адресу shk_oks@mail.ru

  4. Затвердження службових документів. Правила оформлення реквізитів “Затвердження”.


Білет № 23

  1. Що таке книга в MS Excel? Структура книги.

  2. Які загальні вимоги до форматування символів в Word? Як збільшити інтервал між символами у слові?

  3. У текстовому редакторі Word набрати текст. Вставити довільний малюнок в текст між другим і третім абзацами. Змінити розмір малюнка. Скопіювати даний текст і вставити на цю ж сторінку. Зберегти даний текст під іменем proba.doc на диску С: в каталозі ТЕМР.

  4. Документ – основний носій інформації. Класифікація службових документів.


Білет №24

  1. Номенклатура справ. Види номенклатури справ.

  2. Правила введення даних в MS Excel. Правила редагування (можливі способи).

  3. В Internet зайти на сайт www.1plus1.tv та переглянути рейтинг найпопулярніших фільмів.

  4. Як помістити малюнок із Internet в Word? Як зробити малюнок із Internet малюнком робочого столу?


Білет № 25

  1. Панель керування ПК. Основні настройки.

  2. У текстовому редакторі Word набрати текст. Розбити текст на дві колонки. В першій колонці змінити розмір шрифта на 18, у другій колонці зробити подвійний інтервал. Вивести даний файл на друк.

  3. Склад реквізитів формуляра-зразка, їх призначення.

  4. Чи потрібно виділяти абзац для форматування у MS Word? Як оформити відразу декілька абзаців?



Білет № 26

  1. Структура комп’ютера.

  2. У текстовому редакторі Word набрати текст. Використати багаторівневий список. Оформити рядки різними кольорами. Записати даний текст на диск С: в каталог ТЕМР під назвою robota.doc.

  3. Принципи розташування документів в середині справи.

  4. Анімація в PowerPoint. Види анімації. Настройка анімації.



Білет № 27

  1. Як надрукувати документ? Настройка друку. Формати паперу.

  2. Де знаходяться повідомлення, що надійшли електронною поштою? Які операції можна робити з отриманими повідомленнями?

  3. Яка інформація відображається в рядку формул MS Excel?

  4. У програмі Word створити таблицю із розкладом уроків на тиждень. Відформатувати . Предмети набирати різними кольорами.


Білет № 28

  1. Введення і редагування даних в Excel.

  2. Як знайти (знайти і замінити) в тексті слова або декілька в програмі MS Word?

  3. Правила оформлення номенклатури справ. Послідовність розташування заголовків справ.

  4. У програмі MS Excel створити таблицю із розкладом уроків на тиждень. Переглянути таблицю. Підготувати таблицю для друку, виставити сітку.


Білет № 29

  1. Формули і функції програми Excel

  2. Правила ведення особових справ. Перелік документів, що входять до особової справи.

  3. Чи можна разом з повідомленням переслати електронною поштою файл або декілька?

  4. У програмі Word за допомогою шаблона створити календар на 2014 рік та відмітити державні свята.


Білет №30

  1. Що треба зробити, якщо при попередньому перегляді на одну сторінку не вмістилися всі дані при роботі в MS Excel?

  2. Чи можна, щоб на комп’ютері водночас було запущено декілька програм? Як переключитись між відкритими програмами або вікнами?

  3. Вимоги до текстів службових документів.

  4. В Internet зайти на сайт www.ostriv.in.ua та отримати інформацію для уроків з інформатики, скопіювавши одну у програму Word.


Скачати 96.97 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка