Організаційні питання навчального року у 2013-2014 навчальному році колектив комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №73»



Скачати 199.1 Kb.
Сторінка1/29
Дата конвертації06.12.2018
Розмір199.1 Kb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   29
Аналіз роботи школи за 2013-2014 рік та визначення пріоритетних напрямків на 2014-2015 рік.

Доповідь директора СЗШ №73 Петькова С.Г.


  1. Організаційні питання навчального року

У 2013-2014 навчальному році колектив комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №73» Дніпропетровської міської ради працював на V етапі науково-методичного проекту області «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості», вчителі школи почали працювати над проблемою «Педагогіка особистості – шлях компетентісного самовдосконалення вчителя та учня».

Вся робота педагогічного колективу була спрямована на визначення основних показників стабільного відстеження, планування роботи творчих груп, проведення діагностики рівня готовності педагогів до роботи над проблемою, на забезпечення оптимальних умов фізичного, інтелектуального, психологічного і соціального становлення особистості школярів, досягнення ними рівня навчальних досягнень, що відповідає потенціальним можливостям учнів з урахуванням їхніх пізнавальних інтересів та нахилів.

Велике значення для вирішення зазначених проблем мала науково-методична робота з педагогічними працівниками школи за такими пріоритетними напрямками:



  1. Створення безпечних умов для навчання, фізичного розвитку та належних умов для соціально-психологічної реабілітації дітей; формування здорового способу життя, відродження духовності, запобігання негативних проявів серед учнівської молоді, дитячої бездоглядності, безпритульності та підліткової злочинності.

  2. Забезпечення психолого-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу з використанням сучасних досягнень педагогіки і психології. Системне проведення індивідуальної та групової роботи, яка спрямована на корекцію та розвиток ціннісних орієнтацій учнів, тісну співпрацю педагогів із сім’ями та громадськістю.

  3. Проведення моніторингових досліджень різних аспектів освітнього процесу.

  4. Реалізація комплексного підходу при організації роботи щодо підвищення фахової майстерності вчителів, їх підготовки до переходу на нові стандарти освіти, особливо початкової школи.

  5. Впровадження передового педагогічного досвіду вчителів-експериментаторів та новаторів в роботу, а саме – технології продуктивного навчання, інтерактивної форми навчання.

  6. Подальше впровадження інформаційного компонента в організацію навчально-виховного процесу та його методичного забезпечення, комп’ютерна підтримка уроків та виховних заходів.

  7. Здійснення індивідуального підходу до учнів на основі вивчення їх реальних навчальних можливостей, залучення психолога школи.

  8. Створення психологічного супроводу до профільного навчання (діагностування з виявленням нахилів, спрямованості і мотивації учнів до повного профілю).

  9. Продовження роботи щодо зміцнення та модернізації навчально-матеріальної бази школи, кабінетів, оснащення їх комп'ютерною технікою, запровадження нових інформаційних технологій.

Робота над вивченням цих питань була чітко спланована та залучено всіх працівників для їх виконання. Всі вчителі обрали для роботи індивідуальні методичні проблеми, які були взяти з урахуванням рівня педагогічної майстерності й інтересів педагога.


  1. Забезпечення обов’язкової освіти

На початок 2013-2014 навчального року в школі навчалося 685 учнів.

Укомплектовано 23 класи із середньою наповнюваністю 29,9 учнів. Охоплено навчанням 100% учнів.

Учні, які перебували на обліку особливого контролю педагогічного колективу:


  • Сиріт - 11

  • Напівсиріт – 9

  • Під опікою – 13

  • Які потрапили у складні життєві умови – 5

  • Постраждалих від Чорнобильської трагедії – 3

  • Родини афганців – 4

  • Дітей-інвалідів – 10

  • З багатодітних сімей – 24

  • Неповні родини – 22

  • Із зон АТО 29

  • На внутрішньо шкільному обліку - 2




  1. Організація навчально-виховного процесу

Навчальні плани розроблені згідно з Типовими навчальними планами, затвердженими наказами МОН України з урахуванням у варіативній складовій інтересів та потреб учнів, упровадження до профільного та профільного навчання (Наказ МОН України від 20.05.2013р. №1/9-349; від 10.06.2011 №572; від 29.11.2005 №682; від 29.05.2014 №664; від 27.08.2010 №839).

Календарно-тематичне планування вчителі школи складали самостійно. Уся ділова документація велась із дотриманням Закону України «Про мови». Недоліки у веденні класних журналів відображені в наказах по школі. Програмами школа забезпечена повністю, підручниками – на 90% (проблема – 1 класи).


Результативність навчально-виховного процесу

Якість навчальних досягнень учнів за минулий навчальний рік порівняно з попереднім збільшилась на 3%. Показник найвищої якості навчальних досягнень з предметів мали учні 11-М класу, 1 учня нагороджено срібною медаллю.

Участь у міжнародних і всеукраїнських конкурсах:


  • всеукраїнська природознавча гра «Геліантус» - 11 учнів брало участь, 4 переможця;

  • всеукраїнський природознавчий конкурс «Колосок» - 120 учнів брало участь, 75 переможців;

  • міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» - 157 учнів брало участь, 61 переможець;

  • міжнародна гра-конкурс «Русский медвежонок – языкознание для всех» - 116 учнів брало участь, 13 переможців;

  • всеукраїнський конкурс «Лукоморье» - 111 учнів брало участь, 4 переможця;

  • всеукраїнський конкурс з українознавства «Патріот» - 39 учнів брало участь, 4 переможця;

  • всеукраїнський конкурс «Соняшник» - 11 учнів брало участь, 1 переможець;

  • міжнародний фізичний конкурс «Левеня» - 62 учня брали участь, 21 переможець.




  1. Результати Державної підсумкової атестації 2013-2014 навчального року

В основному школа якісно підготувалася до проведення Державної підсумкової атестації. ДПА починалася своєчасно. Під час перевірки якості письмових робіт слід відзначити об’єктивність засіданні педради, особливо результати ЗНО. Підтверджено результати оцінювання ЗНО, потребує підготовка з української мови.

  1. Управління школою

У старшій школі навчання було організовано за двома профілями: універсальний та математичний. Підвищення якості управлінської діяльності забезпечувалося різноманітними планами роботи, узгодженими між собою: перспективний, річний, семестровий, місячний і тижневий плани. Відповідно до концепції модернізації освіти допрофільна підготовка учнів проводилась за філологічним напрямком (вивчення двох іноземних мов) та забезпечувалося виконання Галузевої програми з удосконалення володінням державною мовою. Учні 11-х класів навчалися за математичним та філологічним профілем. Для них додатково було введено факультативи з ділової української мови, математики українською мовою, інформатики, світової літератури, фінансової грамотності. Повну середню освіту отримали 46 учнів. Закінчили базове середнє навчання 29 учнів. Всі випускники 9-го класу продовжують отримувати повну середню освіту.

На кінець навчального року у школі навчалося 630 учня, з них – 3 учнів навчалися індивідуально. Всіх учнів переведено до наступних класів.


Взято на роботу: соціального педагога Горбань А.Г., вчителя французької мови Нечипоренко А.В., інформатики Данилову О.В., вчителя початкових класів Теплинська В.В., вчителя початкових класів Куклєву Н.М., медичну сестру Шаманову В.В. У 2013-2014 навчальному році була проведена певна робота стосовно вирішення питань раціонального підбору й розстановки педагогічних кадрів, підвищення рівня педагогічних працівників, прийнято на роботу: Кірюхіна М.В. вчитель української мови, Данилов Р.В. вчитель англійської мови, Куклєва Н.М. вчитель початкових класів, Косовська Л.І. психолог, медична сестра, проведено атестацію вчителів.

  1. Якість виховної роботи

Виховний процес у школі здійснювався заступником директора з виховної роботи, педагогом-організатором, психологом, соціальним пе6дагогом, класними керівникам та вчителями-предметниками. Учень і учні - рівноправні суб’єкти навчально-виховного процесу.

Виховна робота у минулому навчальному році була спрямована на виховання духовної культури особистості, створення умов для вільного формування в учнів власної світоглядної позиції та побудована за такими тематичними періодами, як:



    • Здрастуй школа!;

    • Здорова людина – здорове суспільство;

    • Не споглядати й говорити, а вершити і творити;

    • Учитесь, читайте, чужого научайтесь й свого не цурайтесь, до 200-річчня з дня народження Т.Г.Шевченка;

    • Домашнє вогнище родинне –оселя наша і сім'я;

    • Земле моя, Україно - до 25-річниці виводу військ з Афганістану.

За рік зібрано 2,8 тон макулатури.

Учні школи були активними учасниками районних конкурсів:




з/п

Назва конкурсу

Результат участі

1.

Рай.конкурс «З перших сторінок» (1-А кл.)

лауреати

2.

«Полчаса на чудеса» (район)

ІІ місце

3.

«Формула успіху» (район)

лауреати

4.

«Що? Де? Коли?» (район)

лауреати

3.

«Відкрий для себе Україну» (район)

Номінація «За краще знання творчості Т.Г. Шевченка»

4.

Районний конкурс «За газетними рядками: справи юначі»

номінація «Палаючі серця»

6.

«Собори наших душ» (декоративно-ужиткове мистецтво) (район)

Мамкіна Майя

7.

Виставка з дизайну «Крок у майбутнє» (місто)

Нагороджені дипломами

Мосійко Дар'я, Пантюхова Катерина



8.

«Зоряне коло» вокальний жанр (район)

Сергєєва Марія – І місце

Перетятько - ІІ місце



9.

«Зоряне коло» (художнє читання) (район)

Постовий В'ячеслав – 1 місце

Каземирова Анастасія – ІІІ місце



10.

«Зоряне коло» вокальний жанр (місто)

Сергєєва Марія – І місце

11.

«Зоряне коло» (художнє читання) (місто)

Постовий В'ячеслав – І місце

12.

Конкурс юних інспекторів руху (район)

ІV місце

12.

«Собори наших душ» номінація «Література» (район)

Моссур Герман – ІІІ місце

13.

«Собори наших душ» номінація «Наддніпрянські замальовки» (місто)

Нагороджені дипломами

Неволова Катерина, Мосійко Дар'я



14.

«Собори наших душ» номінація «Світанкові струни Придніпров’я» (місто)

Диплом

Нагороджена Сардак Інесса



15.

«Інтелектуальні баталії» (район)

лауреати

16.

Міський екологічний проект «Добро в твоєму серці»

І місце

17.

Міський фестиваль міні-спектаклів на французькій мові

Перетятько Юлія – І місце

18.

Міський фестиваль міні-спектаклів на англійській мові

Юрченко Богдана – ІІ, ІІІ місце

19.

Конкурс мультимедійних проектів до 25-річчя виводу військ з Афганістану

ІІ місце

Каталог: uploads -> editor
editor -> Особливості культур заходу і сходу Презентація до уроку (9 клас)
editor -> Конкурс «Учитель року 2016»
editor -> Індивідуальний характер перевірки
editor -> Відділ освіти Нікопольської міської ради Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №8»
editor -> Методичні рекомендації щодо організації роботи в групах продовженого дня./ Упорядник Л. В. Пономаренко Пирятин: рмк, 2015
editor -> Гайдаренко Світлана Анатоліївна
editor -> Сталий розвиток суспільства
editor -> Бібліотечні уроки для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 2013 Греджева Н. О
editor -> Календарно-тематичне планування уроків з художньої культури на І семестр для 9-11 класів. Художня культура 9 – 11 класи Розробка змісту навчальної програми «Художня культура»
editor -> Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів Упорядник: Сергата Світлана Миколаївна завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації

Скачати 199.1 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   29




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка