Ознаки осені. Осінні місяці Мета



Сторінка1/3
Дата конвертації22.11.2018
Розмір3.71 Mb.
#65960
  1   2   3
Ознаки осені. Осінні місяці
Мета:

ознайомити учнів з осінніми місяцями; розкрити походження назв місяців осені;

вчити описувати красу природи восени та позитивні емоції, які вона викликає; розвивати вміння бачити ознаки осені у живій та неживій природі, уяву, фантазію, мовлення, спостережливість, пам'ять;

виховувати любов до природи.


Обладнання:

ноутбук, мультимедійна презентація до вірша Я. Щоголіва «Осінь»; флеш носій із записом музики А. Вівальді «Пори року. Жовтень» та «Пісні про осінь»;листочки з берези – знак повної і правильної відповіді; мікрофон, презентація уроку.



Хід уроку

І. Організаційний момент
1. Привітання
Стали, діти, всі рівненько, 
Посміхнулися гарненько
Настрій на урок взяли
Й працювати почали.

2. Вступна бесіда

- Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. Урок-калейдоскоп. Слово «калейдоскоп» іншомовного походження і означає – дитяча іграшка, всередині якої віддзеркалюються різнокольорові барвисті скельця, які постійно змінюються. Тобто, це швидка зміна подій, вражень, образів. Отож, сьогоднішній наш урок буде насичений великою кількістю цікавих завдань, ігор, вправ та проблем, які ми будемо розв’язувати спільно. За правильні відповіді та активну роботу на уроці ви будете отримувати листочок з берези. У кінці уроку підведемо підсумки, хто найбільше назбирав листочків, той має найкращі знання.


Слайд 1

ІІ. Хвилинка фенологічних спостережень

1. Вправа «Погода»


— Яка зараз пора року?
— Який місяць? Яке число?
— Тепло чи холодію надворі?
— Який стан неба?
— Чи були сьогодні протягом дня опади?

ІІІ. Перевірка домашнього завдання
Тестові завдання

1. Чому бувають пори року?
А. Земля рухається навколо Сонця;
Б. Земля не рухається;
В. Сонце сходить і заходить.

2. За допомогою гномона визначають…
А. Скільки днів має рік;
Б. Яка висота Сонця над горизонтом;
В. Які явища природи бувають.


3.Чому буває день і ніч?
А. Земля не рухається;
Б. Земля обертається навколо своєї осі;

В. Сонце лягає спати.

IV. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Слайд 2


1. Робота над загадкою

- Щоб дізнатися що ми будемо вивчати сьогодні на уроці, потрібно з’ясувати, хто прийшов до нас на урок і ховається тут за строкатою парасолькою? А для цього потрібно відгадати загадку.


Слайд 3

Без пензлика, без олівця


Розфарбувала деревця. 
Сумно у гаях блукає,
Жовті шати одягає. 
Золотисту стелить постіль,
Жде сестрицю білу в гості. (Осінь)
— Які слова допомогли вам відгадати загадку? (Розфарбувала, жовті шати одягає, жде білу сестрицю.)

2. Знайомство з Осінню.


- Тож, як звати дівчинку?