Патент США
|
7,055,777
|
Колтінг
|
Червень 6, 2006
|
Дирижабль і метод його роботи
Реферат
Дирижабль має в цілому сферичну форму і має внутрішню оболонку для розміщення в ній підйомного газу, такого як гелій або водень. Дирижабль має рухову систему управління, яка дозволяє йому дістатися у бажане місце, і буде утримуватися в цьому місці протягом певного часу. В одному варіанті здійснення дирижабль може досягти нейтральної плавучості, коли внутрішня оболонка всього лише має 7% -ве падіння підйомного газу, і може триматися на висоті близько 60000 футів. Дирижабль має спеціальний модуль - обладнання, яке може включати в себе або засоби зв'язку, або моніторинг обладнання, або і те і інше. Дирижаблєм можна дистанційно управляти з наземної станції. Дирижабль має панелі сонячних батарей і електродвигуни для руху і управління системою, що приводяться в дію потужністю, яка отримана з масиву. Дирижабль також має допоміжний блок живлення, який може використовуватися для приведення в дію електродвигунів. Дирижабль може мати штовховий гвинт, який допомагає в польоті, а також переміщує точку поділу потоку сферичного дирижаблю до кормової частини. В одному варіанті здійснення Дирижабль може заправлятися на висоті, щоб забезпечити більш витривалу дію.
Автори:
|
Колтінг; Хокан С. (Ньюмаркет, CA)
|
Патентовласник:
|
21st Century Airships Inc. (Newmarket, CA)
|
ID номер:
|
30449920
|
Номер заявки:
|
10/178,345
|
Дата отримання:
|
Червень 25, 2002
|
Дані попередніх публікацій
|
|
|
|
Ідентифікатор документа
|
Дата публікації
|
|
US 20030234320 A1
|
Грудень 25, 2003
|
|
|
|
Клас США:
|
244/30; 244/96
|
Клас CPC:
|
B64B 1/02 (20130101); B64B 1/32 (20130101); B64B 1/34 (20130101); B64C 21/02 (20130101); B64C 39/024 (20130101); B64C 2201/022 (20130101); Y02T 50/166 (20130101); B64C 2201/044 (20130101); B64C 2201/101 (20130101); B64C 2201/122 (20130101); B64C 2201/127 (20130101); B64C 2201/146 (20130101); B64C 2201/165 (20130101); B64C 2201/042 (20130101)
|
Міжнародний клас:
|
B64B 1/02 (20060101); B64B 1/24 (20060101)
|
Область дослідження:
|
;244/30,31,96,127,128,97
|
Цитовані джерела [Посилання]
Патентні документи США
|
|
|
607240
|
Липень 1898
|
Хайт (Hite)
|
1599496
|
Вересень 1926
|
Шепард (Sheppard)
|
2191759
|
Лютий 1940
|
Хільберт (Hilberth)
|
2654552
|
Жовтень 1953
|
Джонас (Jonas)
|
2868478
|
Січень 1959
|
МакКлафі (McCloughy)
|
2929581
|
Березень 1960
|
Джонсон (Johnson, Jr.)
|
3079106
|
Лютий 1963
|
Вітнах (Whitnah)
|
3265142
|
Серпень 1966
|
Вінтер (Winter)
|
3488019
|
Липень 1970
|
Сонстегард (Sonstegaard)
|
3834655
|
Жовтень 1974
|
Кросбі (Crosby)
|
3957228
|
Травень 1976
|
Кеннеді (Kennedy, Jr.)
|
4085912
|
Квітень 1978
|
Слейтер (Slater)
|
4366936
|
Січень 1983
|
Фергустон (Ferguson)
|
4377982
|
Березень 1983
|
Гонгвер (Gongwer)
|
4773617
|
Вересень 1988
|
МакКемпбелл (McCampbell)
|
4792107
|
Грудень 1988
|
Фернз (Fernz та ін.)
|
4931028
|
Червень 1990
|
Ждегер (Jaeger)
|
5076513
|
Грудень 1991
|
Регипа (Regipa та ін.)
|
5115997
|
Травень 1992
|
Петерсон (Peterson)
|
5294076
|
Березень 1994
|
Колтінг (Colting)
|
5348254
|
Вересень 1994
|
Накада (Nakada)
|
5358200
|
Жовтень 1994
|
Онда (Onda)
|
5518205
|
Травень 1996
|
Райт (Wright та ін.)
|
5645248
|
Серпень 1997
|
Кемпбелл (Campbell)
|
6119983
|
Вересень 2000
|
Провітола (Provitola)
|
6142414
|
Листопад 2000
|
Дуліттл (Doolittle)
|
6305641
|
Жовтень 2001
|
Онда (Onda)
|
6371409
|
Квітень 2002
|
Стіл (Steele)
|
6427943
|
Серпень 2002
|
Йокомаку (Yokomaku та ін.)
|
2001/0002686
|
Червень 2001
|
Йокомаку (Yokomaku та ін.)
|
|
|
|
Зарубіжні патенти
|
|
|
|
|
|
|
4009772
|
|
Жовтень 1991
|
|
DE
|
|
4204962
|
|
Серпень 1993
|
|
DE
|
|
19744580
|
|
Квітень 1999
|
|
DE
|
|
0 078 713
|
|
Травень 1983
|
|
EP
|
|
0887259
|
|
Грудень 1998
|
|
EP
|
|
372168
|
|
Грудень 1906
|
|
FR
|
|
445171
|
|
Червень 1912
|
|
FR
|
|
2132610
|
|
Листопад 1972
|
|
FR
|
|
2 673 418
|
|
Вересень 1992
|
|
FR
|
|
2673418
|
|
Вересень 1992
|
|
FR
|
|
250602
|
|
Липень 1927
|
|
GB
|
|
2196919
|
|
Травень 1988
|
|
GB
|
|
2366273
|
|
Березень 2002
|
|
GB
|
|
WO 9504407
|
|
Лютий 1995
|
|
WO
|
|
WO 0058152
|
|
Жовтень 2000
|
|
WO
|
|
|
|
|
|
|
Інші посилання
Дж. Д. Делойер та ін., Попередня доповідь про конструкторську розробку аерокосмічної корпорації Магнус ЛТА 20-1 важких транспортних повітряних суден, Авіаційний журнал Королівського авіаційного товариства, Квітель 1983, 119-131, Королівського Авіаційного Товариства В Лондоні, Англія. наведені та інші.
Дж. Д. Лоу, АІАА-85-0878--розслідування поведінки плавучого дирижабля ЛТА 20-1 в спокійній і турбулентної атмосфері, АІАА 6. Конференція легших за повітря систем, червень, 26-28, 1985, 108-114, Американський Інститут Аеронавтики та Астронавтики, Інк., Нью-Йорк.
Дж. Д. Лоу та ін., АІАА-85-0879--Експериментальне визначення поздовжньої стійкості ЛТА 20-1, АІАА 6.Конференція легших за повітря систем, червень. 26-28, 1985, 115-123, Американський Інститут Аеронавтики та Астронавтики, Інк., Нью-Йорк.
Дж. Делойер та ін., АІАА-85-0876-доповідь про розвиток машинобудування космічних дирижаблів Магнус ЛТА 20-1, АІАА Конференція легших за повітря систем, червень 26-28, 1985, 90-99, Американський Інститут Аеронавтики та Астронавтики, Інк., Нью-Йорк.
Дж. Делойер та ін., АІАА-82-2003--Розвиток обертається Сфера Магнуса аерокосмічної корпорації повітряних кораблів, Конференція з ракетної техніка та космонавтики легших за повітря системи, липень. 25-27, 1983, 161-170, Американський Інститут Аеронавтики та Астронавтики, Інк., Нью-Йорк.
|
Основний екзаменатор: Святек; Роберт П.
Повірений, агент або фірма: Блейк, Касселс & Грейдон, ТОО Пеннер; Марк Д.
Формула винаходу
Формула винаходу включає:
1. По суті сферичний літальний апарат, згаданий літальний апарат, який має плавучість, виконаний з можливістю триматися в повітрі, руховий і спрямований пристрій забезпечують напрям руху згаданого літального апарату; і щонайменше одна межа поділу шару - елемент, виконаний з можливістю просування згаданого літального апарату, згідно з управлінням; зовнішня оболонка, яка має провідну частину і хвостову частину, і, що принаймні один прикордонний шар поділу придушення елемента, включаючи насос елемента, встановлений для забезпечення під час роботи прямого положення, зони зниженого тиску рідини відносно до хвостової частина літака і перерозподілу від названої провідної частини, у точку, в якій потік повітря відділяється.
2. Сферичний літальний апарат, згаданий вище у пункті 1: принаймні одна межа поділу шарів елементу гальмування, включаючи, принаймні, один відрив шару елементу гальмування, включаючи штовхаючий гвинт, встановлений в кормовій частині.
3. Сферичний літак згідно з п. 2, додатково включає в себе систему поповнення паливної системи та запасів палива, в той час як літак знаходиться в повітрі.
4. По суті, сферичний літак включає: плавучість апарату для підтримки літака у повітрі; рух і спрямування апарату; принаймні, один працездатний шар елементу гальмування, щоб спонукати літак; провідну частину і хвостову частину, і щонайменше один шар поділу елементів, у тому числі штовховий гвинт, встановлений в кормовій частині.
5. По суті, сферичний літак, що включає зовнішню оболонку, має провідну частину і хвостова частина, літак, що має працездатний апарат плавучості, щоб підтримувати літак у повітрі, спрямовувати апарат та вести літак; і принаймні один працездатний шар елементу гальмування, щоб спонукати літак, рухатися у заданому напрямку або триматися в одному положенні в зоні пониження тиску.
6. Сферичний літак у п. 5, відрізняється тим, що підйомною рідиною є гелій.
7. Сферичних літак у п. 5, відрізняється тим, що підйомною рідиною є водень.
8. По суті сферичний літак у п. 5, відрізняється тим, що сферичний літак має вагу і внутрішній об'єм, надувну оболонку частини зазначеного внутрішнього об'єму; і в умовах навколишнього середовища на рівні моря на 59 Ф, коли оболонка надувається до 70% зазначеного внутрішнього об'єму, зазначена оболонка забезпечує виштовхуючу силу, рівну вазі.
9. Сферичний літак у п. 8, в якому при нормальних умовах навколишнього середовища на рівні моря у 59 Ф, коли зазначена оболонка надувається до 50% зазначеного внутрішнього об'єму, зазначена оболонка забезпечує виштовхуючу силу, яка рівна.
10. Сферичний літак у п. 8, в якому при нормальних умовах навколишнього середовища на рівні моря у 59 Ф, коли зазначена оболонка надувається до 25% зазначеного внутрішнього об'єму, зазначена оболонка забезпечує виштовхуючу силу, яка рівна.
11. Сферичний літак у п. 8, в якому при нормальних умовах навколишнього середовища на рівні моря у 59 Ф, коли зазначена оболонка надувається до 10% зазначеного внутрішнього об'єму, зазначена оболонка забезпечує виштовхуючу силу, яка рівна.
12. Сферичний літак у п. 8, в якому при нормальних умовах навколишнього середовища на рівні моря у 59 Ф, коли зазначена оболонка надувається до 7,5% зазначеного внутрішнього об'єму, зазначена оболонка забезпечує виштовхуючу силу, яка рівна.
13. По суті, сферичний літальний апарат, зазначений у пункті 8 має практичну стелю більш 10,000 футів.
14. По суті, сферичний літальний апарат, зазначений у пункті 8 має практичну стелю більш 18,000 футів.
15. По суті, сферичний літальний апарат, зазначений у пункті 8 має практичну стелю більш 40,000 футів.
16. По суті, сферичний літальний апарат, зазначений у пункті 8, має практичну стелю більше 60000 футів.
17. Сферичний літак, що має вагу і внутрішній об'єм, має зовнішню несучу оболонку, що визначає внутрішній об'єм, плавучість апарату і його працездатність, щоб підтримувати літак у повітрі, його рух і управління; зазначена плавучість апарату у тому числі внутрішня оболонка, яка є частиною зовнішньої, несучої оболонки. Внутрішній об'єм зберігається при підвищеному тиску щодо зовнішнього, атмосферного тиску, щоб підтримувати сферичну форму літака, зазначена внутрішня оболонка, що містить плавучу підйомну рідину; зазначена внутрішня оболонка при надуванні займає частину внутрішнього об’єму; і, в умовах навколишнього повітря на рівні моря на 59 Ф, коли зазначена оболонка надувається до 70% зазначеного внутрішнього об'єму, зазначена оболонка забезпечує виштовхуючу силу, рівну вазі.
18. Сферичний літак у п. 17, відрізняється тим, що підйомною рідиною є водень.
19. Сферичний літак у п. 17, в якому при нормальних умовах навколишнього середовища на рівні моря на 59 Ф, коли зазначена оболонка надувається до 50% зазначеного внутрішнього об'єму, зазначена оболонка забезпечує виштовхуючу силу, рівну вазі.
20. Сферичний літак у п. 17, в якому при нормальних умовах навколишнього середовища на рівні моря на 59 Ф, коли зазначена оболонка надувається до 10% зазначеного внутрішнього об'єму, зазначена оболонка забезпечує виштовхуючу силу, рівну вазі.
21. Сферичний літак у п. 17, відрізняється тим, що літак має практичну стелю більш ніж в 10 000 футів.
22. Сферичний літак у п. 17, відрізняється тим, що літак має практичну стелю більш ніж 40 000 футів.
23. Спосіб експлуатації плавучого літака, включає в себе наступні стадії: забезпечення сферичної форми, що має внутрішній об'єм, вагу, літак має зовнішній, несучій конверт, що визначається внутрішнім об'ємом, внутрішньою, надувною оболонкою, яка розміщується протягом зазначеного внутрішнього об'єму, силові установки і системи управління; підтримання внутрішнього об'єму при підвищенні тиску щодо зовнішнього тиску навколишнього середовища; операційну систему управління для проведення зазначеного повітряного судна в місці більше ніж 10 000 футів над рівнем моря; підтримку літака на висоті для заправки літаків, утримуючи його в одному положенні.
Опис винаходу
ОПИС ВИНАХОДУ
Винахід відноситься до області плавучих повітряних суден та їхної експлуатації.
Передумови до створення винаходу
У ряді програм, було б бажано, щоб була можливість забезпечити відносно стаціонарну висотну платформу, звідси і виходить бажаність здійснення даного винаходу.
Один відомий вид стаціонарної висотної платформи геостаціонарного супутника знаходиться на висоті 36000 км над землею. У той час як геостаціонарна супутникова система може мати великий "слід" для зв'язку, або для спостереження, це може бути вище, ніж бажано для високої роздільної здатності спостереження, а також вартість розробки і запуску космічного апарату може бути дуже високою. Нестаціонарні або низькі орбіті супутники також відомі, але вони знаходяться в небі тільки на мить. Отже, було б вигідно мати можливість керувати стаціонарною платформою на більш низькій висоті, меншій складності, і досить низької вартості.
Ряд концепцій для висотних атмосферних платформ вже існують, наприклад, висотні балони, великі дирижаблі або безпілотні дирижаблі, які важчі за повітря, літаки (дрони) традиційної конфігурації або з конфігурацією літаючого крила. Вільні повітряні кулі або прив'язні повітряні кулі не будуть, як правило, придатні: вільні повітряні кулі, як правило, не залишатися в одному місці; трос 40,000-60,000 футів не може бути застосований (а) через вагу самих фалів; і (б) через небезпеку для повітряної навігації. Важчі, ніж повітря літаки, як правило, не мають необхідної витривалості, і будь-який літальний апарат, який покладається на повітряний потік над підйомною або іншою поверхнею управління повинен підтримувати достатню швидкість, щоб зберегти контроль, а проблема в тому, що швидкість падає, коли щільність атмосфери зменшується.
Поділіться з Вашими друзьями: |