Педагогічний портрет



Сторінка1/2
Дата конвертації04.12.2018
Розмір4.09 Mb.
  1   2


Педагогічний портрет

Скубенко Тетяна Миколаївна,

вчитель-методист Смілянської ЗОШ №1 Смілянської міської ради
ГРА - ЦЕ ШЛЯХ ДО ПІЗНАННЯ

ВВ.Сухомлинський
Завданням сучасної школи є виховання суспільно - активної, всебічно розвиненої, творчої особистості. На педагога – людину ініціативну, самовіддану, творчу - покладається це нелегке завдання. Учителі люди особливої професії, для яких освітній процес триває все життя.

Зарубіжна література у сучасній школі дисципліна, опанування якою значною мірою сприяє всебічному розвитку учня, розширенню його світогляду та формуванню загального рівня культури. У процесі її вивчення розвивається образне й логічне мислення учнів, здійснюється їх моральне та естетичне виховання.

Головною метою вивчення предмета «Зарубіжна література» у загальноосвітній школі є залучення учнів до вершинних досягнень світової літератури і культури, загальнолюдських і національних духовних цінностей, виховання естетичного смаку, високої читацької і загальної культури, вироблення імунітету проти низькопробних явищ масової культури.

Метою сучасного уроку стає не нагромадження знань, а пошукова діяльність учнів, спрямована на формування вмінь і навичок щодо орієнтації в інформаційному просторі. А відтак нового акценту набуває співпраця на уроці вчителя та учня, що будують свою роботу навколо художнього твору, інформації про нього, його творця.. Саме такий підхід повинен стати підґрунтям сучасних уроків зарубіжної літератури.

Найголовніше в організації навчально виховного процесу особистісно-зорієнтована взаємодія педагога та учня у навчально-пізнавальній діяльності на основі комплексного використання репродуктивно-продуктивних, словесно-ілюстративних та проблемно-пошукових методів. Проблемне питання, над яким працює Скубенко Тетяна Миколаївна: «Використання інноваційних технологій, ігрових форм навчання на уроках

СИСТЕМА ВЗАЄМОДІЇ УЧНЯ




зарубіжної літератури ». Щоб на уроках зарубіжної літератури викликати у дітей зацікавлення, інтерес, бажання читати, творити, співпрацювати, вчитель використовує інноваційні технології навчання , ігрові моменти.

Рольові ігри стосуються видів діяльності, в яких на учнів у групі індивідуально покладено обов'язок, або вони одержують роль, яку повинні зіграти. Учитель їх використовує, щоб дізнатися про процеси, які відбуваються у групах, або зрозуміти почуття інших.

Тетяна Миколаївна:



  • визначає ситуацію, проблему, питання для класу і розподіляє ролі;

  • потім дозволяє учням розіграти їх;




  • учням дуже сподобається нагода опинитися на чиємусь місці;

  • після цього створюється надзвичайно сприятлива нагода для обговорення.

Велику роль у вирішенні цього завдання відіграють розвивальні ігри, які не тільки дають дітям радість і задоволення, а й ефективним способом розвивають їх розум. Процес навчання у грі сприяє розвитку аналітико — синтетичної діяльності мислення, суджень, умовиводів. В іграх дитина навчається запам'ятовувати, передбачити результати, адже кожен хід у грі -це розв'язання творчого завдання.

Використання ігрових моментів на уроках спрямоване на:



  • розвиток навичок логічного і абстрактного мислення дитини;

  • формування системності мислення; виховання наполегливості та цілеспрямованості;

  • формування навичок самооцінки процесу та результату діяльності;

  • розвиток творчості, соціальних якостей особистості.

ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ:

  • індивідуальна і групова діяльність педагога та учнів;

  • групова робота ( диференційована чи однорідна);

  • робота в парах;

  • самостійна робота.

Особис-

тість школяра





УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ

УЧИТЕЛЬ-ФАСИЛІТАТОР ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ


СИСТЕМА ВЗАЄМОДІЇ УЧНЯ






Каталог: uploads -> editor -> 10921 -> 569731 -> sitepage 28 -> files
editor -> Індивідуальний характер перевірки
editor -> Відділ освіти Нікопольської міської ради Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №8»
editor -> Методичні рекомендації щодо організації роботи в групах продовженого дня./ Упорядник Л. В. Пономаренко Пирятин: рмк, 2015
editor -> Гайдаренко Світлана Анатоліївна
editor -> Сталий розвиток суспільства
editor -> Бібліотечні уроки для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 2013 Греджева Н. О
editor -> Календарно-тематичне планування уроків з художньої культури на І семестр для 9-11 класів. Художня культура 9 – 11 класи Розробка змісту навчальної програми «Художня культура»
editor -> Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів Упорядник: Сергата Світлана Миколаївна завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації
files -> Черкаської районної ради черкаської області
files -> Тема досвіду: Розвиток особистості через впровадження елементів сучасних технологій


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка