Перелік тем для участі у Конкурсі



Скачати 444.5 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації20.11.2018
Розмір444.5 Kb.
#65619
  1   2   3
Перелік тем

для участі у Конкурсі:


Управлінська діяльність




  1. Організація вивчення та аналіз освітніх потреб громадян та суспільних запитів.

  2. Інформаційно-аналітичне забезпечення управління освітою.

  3. Управління інноваційним розвитком освіти в регіоні.

  4. Система роботи методичної служби регіону щодо безперервної освіти педагогічних працівників та керівників закладів освіти.

  5. Аналіз і планування освітньої політики в регіоні.

  6. Управління освітою в умовах децентралізації влади.

  7. Роль методичної служби до підготовки педагогічних працівників до роботи в умовах децентралізації влади.

Керівники закладами освіти




  1. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні закладом освіти.

  2. Розвиток компетентностей педагогічних працівників.

  3. Організація роботи з громадою.

  4. Демократичні засади діяльності навчального закладу.

  5. Фінансово-економічні засади управління навчальними закладами.

  6. Управління персоналом навчального закладу.

  7. Управління розвитком та фінансово-господарською діяльністю навчального закладу.

  8. Формування культури навчального закладу.

  9. Використання хмарних технологій – шлях до підвищення ефективності управління закладом освіти.

  10. Створення шкільного розвивального середовища – шлях всебічного розвитку учнів.

  11. Організація роботи закладу освіти на засадах здоров’збережувальних технологій.

  12. Раціональний розподіл робочого часу керівника.

  13. Система роботи з обдарованими учнями.

  14. Система моніторингових досліджень у школі.

  15. Планування роботи опорної школи обʼєднаної територіальної громади та її філій.

  16. Державно-громадське управління освітою.

ДОШКІЛЬНА ОСВІТА




  1. Підбірки дидактичного матеріалу щодо формування культурно-гігієнічних навичок у дітей раннього та дошкільного віку.

  2. Організація екскурсій та цільових прогулянок з дітьми дошкільного віку в умовах ДНЗ.

  3. Організація та реалізація поетапного конструювання з будівельного матеріалу.

  4. Ознайомлення дітей дошкільного віку з народним прикладним мистецтвом.

  5. Дивовижні та цікаві досліди з дітьми дошкільного віку (фізика, хімія для дошкільників).

  6. Допомагаємо дитині оволодіти ціннісними орієнтаціями.




  1. Підбір завдань для дітей дошкільного віку щодо визначення рівня засвоєння ними програмових вимог. (обирати можна по одній віковій групі, будь-який розділ програми, але за всі квартали).

  2. Хореографія в умовах ДНЗ.

  3. Формування у дітей дошкільного віку елементарних уявлень про причинно-наслідкові зв’язки

ПОЧАТКОВА ОСВІТА

Англійська мова

1 клас

Я, моя сім’я і друзі.

Дозвілля (Іграшки, на прогулянці).

Природа (Тварини).

Свята і традиції (Свята, вітання).

Школа (Шкільне приладдя).


2 клас

Я, моя сім’я і друзі.

Відпочинок і дозвілля.

Людина.

Природа.


Свята та традиції (Продукти харчування).

Школа (Меблі у класній кімнаті).



3 клас

Я, моя сім’я і друзі.

Відпочинок і дозвілля (Поїздка на канікулах).

Людина.

Помешкання (На кухні).



Природа і навколишнє середовище (Пори року).

Свята та традиції.

Школа.


4 клас

Я, моя сім’я і друзі (Місце проживання).

Помешкання.

Відпочинок і дозвілля.

Природа і навколишнє середовище.

Подорож.

Свята і традиції (Святкування в кафе).

Шкільне життя.


Німецька мова

1 клас

Я, моя сім’я і друзі.

Дозвілля (Іграшки, на прогулянці).

Природа (Тварини).

Свята і традиції (Свята, вітання).

Школа (Шкільне приладдя).


2 клас

Я, моя сім’я і друзі.

Відпочинок і дозвілля.

Людина.

Природа.


Свята та традиції (Продукти харчування).

Школа (Класна кімната).



3 клас

Я, моя сім’я і друзі.

Відпочинок і дозвілля (Поїздка на канікулах).

Людина.

Помешкання (На кухні).



Природа і навколишнє середовище (Пори року).

Свята та традиції.

Школа.


4 клас

Я, моя сім’я і друзі (Місце проживання).

Помешкання.

Відпочинок і дозвілля.

Природа і навколишнє середовище.

Подорож.

Свята і традиції (Святкування в кафе).

Шкільне життя.


Французька мова

1 клас

Я, моя сім’я і друзі.

Дозвілля (Іграшки, на прогулянці).

Природа (Тварини).

Свята і традиції (Свята, вітання).

Школа (Шкільне приладдя).


2 клас

Я, моя сім’я і друзі.

Відпочинок і дозвілля.

Людина.

Природа.


Свята та традиції (Продукти харчування).

Школа (Класна кімната).



3 клас

Я, моя сім’я і друзі.

Відпочинок і дозвілля (Поїздка на канікулах).

Людина.

Помешкання (На кухні).



Природа і навколишнє середовище (Пори року).

Свята та традиції.

Школа.


4 клас

Я, моя сім’я і друзі (Місце проживання).

Помешкання.

Відпочинок і дозвілля.

Природа і навколишнє середовище.

Подорож.

Свята і традиції (Святкування в кафе).

Шкільне життя.


Я досліджую світ (тематичні тижні)

1 клас

Я - школяр.

Мій/наш клас.

Мої друзі.

Моє довкілля.

Осінь.

Я і моя Батьківщина.



Я – підприємливий (ярмарок).

Техніка, яка допомагає (гаджети, дівайси, комп’ютер).

Ігри та розваги.

Театр («Я – автор», «Я - актор», «Я – режисер», «Я – костюмер», «Світ емоцій»).

Мода/фен.

Пригоди крапельки або пригоди Н2О.

Зима.

Таємниці космосу.



Зимові свята.

Числа в моєму житті (як підсумок).

Я – мандрівник.

Світ захоплень.

Професії.

Лайфхаки («Я – дослідник», «Я – винахідник»).

Світ рослин.

Світ тварин (птахи, зоопарк, коти, динозаври, черепахи тощо).

Весна.

Мультфільми.



Транспорт.

Навіщо їсти?

Великдень.

Спорт.


Мої улюблені книги.

Час («Як управляти часом/тайм-менеджмент»).

Веселка.

Моя родина.

«Я – українець/українка», «Я – європеєць/-ка».

Літо.


Математика

1 клас

Ознаки об’єктів.

Просторові відношення.

Геометричні фігури.

Математичні вирази. Рівності. Нерівності.

Величини.

Робота з даними.



2 клас

Математичні вирази. Рівності. Нерівності.

4 клас

Просторові відношення. Геометричні фігури.

Математичні вирази. Рівності. Нерівності.

Величини.


Російська мова

2 клас

Аудирование.

Говорение.

Начальное обучение чтению и письму.

Текст.


Слово.

Звуки и буквы. Слог. Ударение.

Правописание.


3 клас

Текст.

Предложение.

Звуки и буквы. Слог. Ударение.

Значение слова.



4 клас

Аудирование.

Говорение.

Чтение.

Письменная речь.



Текст.

Предложение. Правописание.

Слово. Значение слова.

Части речи. Правописание.



Трудове навчання

2 клас

Робота з пластиліном.

Самообслуговування. Одяг і взуття.

Макетування.

Екскурсії.



3 клас

Комбінування природних і пластичних матеріалів.

Витинанка.

Робота з пластичними матеріалами.

Аплікація з тканини.

Мозаїка з природних і штучних матеріалів.

Самообслуговування. Культура харчування. Одяг і взуття.

Виготовлення і оздоблення виробів об'ємної форми.


4 клас

Колаж.

Плетіння.

Вишивання.

Самообслуговування. Одяг і взуття.

Пап’є-маше.

Екскурсії.



Українська мова

1 клас

Навчання письма. Графічні навички письма. Техніка письма.

Аудіювання – слухання-розуміння усного мовлення.

Говоріння.

Звуки і букви. Склад. Наголос.

Текст. Речення. Слово.


3 клас

Говоріння.

Графічні навички письма. Техніка письма. Культура оформлення письмових робіт.



Фізична культура

1 клас

І. Основи знань з фізичної культури.

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.

Вправи для оволодіння навичками пересувань.

Вправи для опанування навичками володіння м’ячем.

Стрибкові вправи.

Ігри для активного відпочинку.

Вправи для розвитку фізичних якостей.

Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості.



2 клас

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.

Вправи для опанування навичками володіння м’ячем.

Стрибкові вправи.

Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості.



3 клас

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.

Вправи для оволодіння навичками пересувань.

Вправи для опанування навичками володіння м’ячем.

Ігри для активного відпочинку.

Вправи для розвитку фізичних якостей.

Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості.



4 клас

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.

Вправи для оволодіння навичками пересувань.

Стрибкові вправи.

Ігри для активного відпочинку.

Вправи для розвитку фізичних якостей.

Вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості.



Літературне читання

2 клас

Коло читання. Нові автори, їхні твори та робота з ними.

Досвід читацької діяльності. Робота з художніми творами.

Робота з науково-художніми творами.

Робота з дитячою книжкою; робота з інформацією. Аудіювання – слухання-розуміння усного мовлення.



  1. клас

Формування і розвиток навички читання.

Літературознавча пропедевтика.

Розвиток творчої діяльності на основі прочитаного.

Аудіювання – слухання-розуміння усного мовлення.



4 клас

Формування і розвиток навички читання.

Досвід читацької діяльності. Робота з художніми творами.

Робота з дитячою книжкою; робота з інформацією.

Аудіювання – слухання-розуміння усного мовлення.



Інформатика

2 клас

Графіка.

Команди та виконавці.



3 клас

Людина та інформація.

Алгоритми і виконавці.

4 клас

Співпраця в Інтернеті.

Алгоритми з розгалуженням і повторенням.




Образотворче мистецтво

1 клас

Тема 1. Будьмо знайомі! (Моя школа. Мій клас).

Тема 2. Як я пізнаю світ. (Я на вулиці. Моя сім’я. Мій дім. Домашні улюбленці).

Тема 3. Пори року. (Осінь. Що я їм. Вода навколо мене. Хочу бути здоровим. Зима. Чому ми любимо зиму. Готуємось до зимових свят. Зимові розваги. Скоро літо. Весна. Весняні турботи. Весняні свята).

Тема 4. Моя країна – Україна. (Подорожуємо Україною Дива природи України. Рідний край. Я – особистість. Я – європеєць. Земля – спільний дім для людей).



  1. клас

Тема 1. У майстерні графіка та живописця.

Тема 2. У майстернях скульптора, архітектора й народних майстрів

Тема 3. В гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту.

Тема 4. Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр.



Музичне мистецтво

1 клас

Тема 1. Про що розповідає музика:

- Зрастуй,Музико!;

- Урок музичного мистецтва;

- Вчимося слухати музику;

- Щоби правильно співати…;

- Хто створює музику?;

- Музиканти-чаклуни;

- Музична стежина;

- Урок осінній (підсумковий);

- Осіння мозаїка;

- На музику перетворюю…;

- Голосно-тихо;

- Довгі та короткі звуки;

- Високо-низько;

- Музична хатка;

- Забарвлення звуків.



Тема 2. Музика навколо нас:

  • Музика і ти;

  • Давні друзі наші – пісні, танці, марші;

  • Раз, два – кроком руш!;

  • Такі різні танці;

  • Царина музики та руху;

  • Залетіли в клас пісні…;

  • Співуча, чудова пісенна;

  • Царина музика та слова;

  • Весняні мелодії;

  • Урок весняний (підсумковий);

  • Музика нашого краю;

  • Дивовижні інструменти;

  • Про барабани і труби;

  • Про скрипку та її сім‘ю»

  • Рояль і його друзі;

  • Інструменти збираються разом;

  • Музика завжди навколо;

  • Промайнув навчальний рік.

2 клас

Тема 1. Типи музики

Тема 2. Виражальне та зображальне в музиці

Тема 3. Основні музичні жанри:

  • Чарівна мова музики

Тема 4. Мова музики

3 клас

Тема 3. Розвиток музики:

- Інтонаційно-мелодичний розвиток музики;



- Динамічний і темповий роз­виток музики;

- Розвиток музики різних жанрів;

- Багатогран­ність розвитку музики.



Тема 4. Музична форма:

- Варіаційна форма в музиці;

- Кульмінація музичного твору.



4 клас

Тема 2. Музика єднає світ:

  • Музика слов’янських народів:

  • Музика не знає кордонів. Музична культура Європи: Італія, Франція, Фінляндія;

  • Музика не знає кордонів. Музична культура Балтійських країн.

  • Музика не знає кордонів. Музична культура Азії;

  • Музика не знає кордонів. Музична культура Закавказзя;

Музика країн світу. Музична культура Японії, Індонезії.

Інтегрований курс «Мистецтво»

1 клас

Тема 1. Краса навколо нас.

Тема 2. Мистецтво – чарівне вікно у світ.

Тема 3. Загадки художніх мов.

Тема 4. Як митці створюють красу.



2 клас

Тема 1. Пори року і народні свята.

Тема 2. Мистецтво і рукотворний світ.

Тема 3. Бринить природи мова кольорова.

Тема 4. Образи рідної землі



3 клас

Тема 1. Мистецькі мандри казкових персонажів.

Тема 2. Легендарні герої в мистецтві.

Тема 3. Комічні та фантастичні образи.

Тема 4. Краса людської духовності.



4 клас

Тема 1. Мій мальовничий, світанковий край.

Тема 2. Ми діти твої, Україно.

Тема 3. Подорожі країнами і континентами.

Тема 4. Дзвони минулого, шляхи майбутнього



Викладання хореографії у початковій школі

1 клас

Основи виразного руху:

- Колективно-порядкові вправи.

- Ритмічні вправи.

- Гімнастичні вправи.

- Партерні вправи.

Танцювальні елементи і танці.

Імпровізація рухів, музичні ігри.


2 клас

Основи виразного руху:

- Колективно-порядкові вправи.

- Ритмічні вправи.

- Гімнастичні вправи.

- Партерні вправи.

Танцювальні елементи і танці.

Імпровізація рухів, музичні ігри.


3 клас

Основи виразного руху:

- Колективно-порядкові вправи.

- Ритмічні вправи.

- Партерні вправи.



Основи класичного танцю.

Танцювальні елементи і танці.

Імпровізація рухів, музичні ігри.

4 клас

Основи виразного руху:

- Ритмічні вправи.



- Партерні вправи.

Основи класичного танцю.

Танцювальні елементи і танці.

Імпровізація рухів, музичні ігри.

Курси за вибором

2-4 класи

Основи екології (авт. Н.Пархоменко, Н.Стецюк, Т.Цесаренко, І.Білогубка)

1-4 класи

Дорога в дивосвіт (авт. Н.Поліщук)

1-4 класи

Сходинки етичного зростання (авт. Л.Кравчук)

1-4 класи

Україна – єдина країна (авт. А.Седеревічене, Л.Харсіка)

1-4 класи

Секрети пам’яті (авт. Т.Парнивода, Т.Ухіна)

3-4 класи

Я і енергія (авт. І. Андрусенко, Т.Малявіна, Г.Древаль, П.Копосов)

1-4 класи

Я – учасник дорожнього руху (авт. О.Тимовський, І.Репік)

2-4 класи

Цікава економіка (авт. Л.Кашуба)

2-4 класи

Фінансова грамотність (заг. ред. Т.Смовженко; авт. О.Рябова, Л.Криховець-Хом’як, Л.Чорторинська)

2-4 класи

Початки економіки (авт. О.Варецька)

1-4 класи

Дивовижні оригамі (авт. О.Іонова)

1-4 класи

Дизайн і технології (авт. В.Тименко, А.Тарара, Б.Терещук)

1-4 класи

Основи гуманістичної моралі (авт. В.Киричок)

1-4 класи

Читаємо. Розуміємо. Творимо (авт. Л.Шевчук)

2-4 класи

Каліграфія з елементами зв’язного мовлення (авт. В.Трунова, Н.Боднар, В.Іовчева)

Каталог: arhiv -> doc
doc -> Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
doc -> Конкурсу серед учнів загальноосвітніх шкіл «Світ моїх прав»
doc -> Наказ №68 Про стан та заходи щодо удосконалення Цивільної оборони Міністерства Освіти і науки України
doc -> Інтернет-семінар за темою: «Акмеологічні стратегії розвитку логічного мислення, або як навчити учнів мислити» Мета семінару
doc -> “Хто володіє інформацією, той володіє світом.”
doc -> Методичні рекомендації щодо забезпечення кабінетів фізики загальноосвітніх навчальних закладів
doc -> Конкурс на кращу серію цифрових ресурсів для навчально-методичного забезпечення
doc -> Навчально–методичне забезпечення вивчення інформатики в 5-7 кл та 9-11 класах
doc -> Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. К. Вид дім «Освіта», 2013
doc -> Керівникам органів управління освітою, завідуючим районними, міськими методичними кабінетами

Скачати 444.5 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка