Перевірити знання учнів про віднімання натуральних чисел; відпрацювати навички віднімання багатоцифрових натуральних чисел; віднімання величин і застосування правил віднімання для раціоналізації обчислень



Скачати 26.25 Kb.
Дата конвертації10.02.2022
Розмір26.25 Kb.
#89676
ТипУрок
урок 17


Урок № ____ Дата: _________________ Клас: 5

Тема: Контрольна робота

Мета: перевірити знання учнів про віднімання натуральних чисел; відпрацювати навички віднімання багатоцифрових натуральних чисел; віднімання величин і застосування правил віднімання для раціоналізації обчислень; розвивати пам'ять, логічне мислення, вміння пояснювати дії, розвивати пізнавальний інтерес; виховувати наполегливість, увагу, зосередженість, економічне та екологічне мислення.

Тип уроку: контроль знань.

Обладнання: картки с завданнями.

Хід уроку

І. Організаційний момент

(Заходжу до класу). Добрий день діти! Сідайте. (Перевіряю стан дошки, наявність вологої ганчірки, крейди, відмічаю відсутніх).



ІІ. Перевірка домашнього завдання

Для перевірки домашнього завдання здаємо зошити.

1°. Розв'яжіть рівняння: а) 83 – х = 45; б) х – 18 = 74.

2. Не використовуючи калькулятора, обчисліть, обираючи зручний порядок дій:

а) (7122 + 678) – 122

б) 993 – (693 – 108)

в) (129 + 741) – 441

г) 1271 + 549 + 2729

3*. За три дні було скошено траву на лузі площею 35га. За перший і другий день було скошено траву на площі 22га, а за другий і третій — на площі 25га. Скільки гектарів лугу скошували кожного дня?
ІІІ. Текст контрольної роботи

Варіант 1

1°. Виконайте дії:

а) 499654 + 80261; б) 178214 – 94153; в) 241 + 2427 + 373.

2°. Розв'яжіть рівняння: а) 36 – х = 29; б) х – 24 = 49.

3°. Знайдіть значення виразу (841+ х) – 425, якщо х = 725.

4. Не використовуючи калькулятора, обчисліть, обираючи зруч­ний порядок дій:

а) (324 + 546) – 124

б) (841 + 529) – 429

в) 1587 + 123 + 2413

г) 449 – (49 – 18)

5. У ящику було 45 кг яблук. Після того як узяли частину яблук, у ящику залишилося 24 кг яблук. Скільки кілограмів яблук узяли з ящика?

6*. На трьох ділянках посадили 126 кущів смородини. На першій і другій ділянках посадили 87 кущів, а на першій і третій — 68 кущів. Скільки кущів смородини посадили на кожній ді­лянці?



Варіант 2

1°. Виконайте дії:

а) 32749 + 780664; б) 286325 – 96162; в) 274 + 1537 + 463.

2°. Розв'яжіть рівняння: а) 27 – х = 18; б) х – 13 = 38.

3°. Знайдіть значення виразу (249 + х) – 617, якщо х = 1817.

4. Не використовуючи калькулятора, обчисліть, обираючи зруч­ний порядок дій:

а) (641 + 459) – 359;

б) 4127 + 1373 + 5873;

в) 287 – (87 – 54);

г) (1236 + 954) – 236.

5. У першій половині дня маляри пофарбували 18 м2 даху. На­прикінці дня виявилося, що за день було пофарбовано 39 м2 даху. Скільки квадратних метрів даху пофарбували маляри в другій половині дня?

6*. Із трьох ділянок зібрали 667т зерна. З першої та другої ділянок зібрали 352т, а з другої та третьої — 454т. Скільки тонн зерна зібрали від кожної ділянки?

VІ.Підбиття підсумків

Отже, ми з вами закінчили тему, а наступного разу напишемо роботу над помилками.



VІІ. Домашнє завдання

Повторити правил.
Скачати 26.25 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка