Перевірка засвоєння матеріалу попереднього уроку



Дата конвертації21.11.2018
Розмір2.11 Mb.
#65831
  • МЕТА: показати важливість проектування бази даних, навчити учнів визначати мету створення бази даних, основні функції та форми зберігання інформації, виробити навички вибору методів СУБД Access зі створення таблиць, навчити створювати таблиці в середовищі СУБД Access.

Перевірка засвоєння матеріалу попереднього уроку;

  • Перевірка засвоєння матеріалу попереднього уроку;
  • Поняття про проектування баз даних;
  • Етапи проектування конкретної БД;
  • Поняття структури таблиці БД. Режими створення таблиць у СУБД Access;
  • Типи даних,які використовують у СУБД Access;
  • Використання різних режимів створення та редагування структури таблиці БД;
  • Практична робота: «Створення структури БД. Введення та редагування даних».

Визначити перелік даних, які будуть зберігатися;

  • Визначити перелік даних, які будуть зберігатися;
  • Визначити кількість і зміст таблиць для зберігання даних;
  • Визначити для таблиць назви полів, їх тип та ключові поля.

Режим “Мастера”

  • Режим “Мастера”
  • Режим “Страницы и проекты базы даных”;
  • Режим “Новая база даных”.

а) проектування (на папері або в спеціальних програмах);

  • а) проектування (на папері або в спеціальних програмах);
  • б) програмна реалізація – технологія створення БД;
  • в) експлуатація БД.

Визначають проблему;

  • Визначають проблему;
  • Вибирають та аналізують інформацію, яку утримуватиме конкретна БД;
  • Подають інформацію в базі даних;

Опис отриманих таблиць засобами СУБД і введення їх у комп’ютер;

  • Опис отриманих таблиць засобами СУБД і введення їх у комп’ютер;
  • Розробка звітів, екранних форм, запитів, макросів та програм;
  • Настроювання й тестування.

Заміна та доповнення окремих об’єктів бази даних;

  • Заміна та доповнення окремих об’єктів бази даних;
  • Аналіз інформації засобами СУБД.

  • Створення нової бази даних починається зі
  • створення таблиць

Майстер таблиць;

  • Створення таблиць з допомогою майстра
  • Створення таблиць шляхом введення даних
  • Створення таблиць в режимі конструктора
  • Створення нової бази даних
  • Робота з існуючою базою даних
  • 1
  • Відкрити Microsoft Access (Пуск/Програми/Microsoft Office/Microsoft Access) на екрані вікно СУБД Access
  • 2
  • Вибрати режим Открыть базу даных
  • 3
  • У діалоговому вікні вибрати папку, де буде збережена Ваша БД, та ввести ім’я своєї БД
  • Якщо ви знаходитесь у вікні СУБД, створення та відкриття бази даних виконується аналогічними командами меню Файл
  • ПОЧАТОК РОБОТИ В СЕРЕДОВИЩІ СУБД ACCESS

Підготувати комп’ютер до роботи. Завантажити СУБД Access. Створити порожню базу даних зберегти її у власній папці з ім’ям Клас;

  • Підготувати комп’ютер до роботи. Завантажити СУБД Access. Створити порожню базу даних зберегти її у власній папці з ім’ям Клас;
  • У режимі Конструктора створити наступні таблиці, та зберегти їх під іменем відповідно Учні, Предмети та Успішність:
  • Код предмету
  • Прізвище вчителя
  • Ім’я по батькові
  • Счётчик
  • Текстовый,15
  • Текстовый,15
  • Текстовий,20
  • Код класу
  • Код учня
  • Код предмету
  • Оцінка
  • Счётчик
  • Числовий
  • Числовий
  • Числовий
  • Числовий
  • Код учня
  • Прізвище
  • Ім’я
  • Рік народження
  • Счётчик
  • Текстовый,15
  • Текстовый,10
  • Дата/время
  • УЧНІ
  • ПРЕДМЕТИ
  • УСПІШНІСТЬ
  • Первинний ключ створити у полях Код учня, Код предмету, Код оцінки

3) Ввести по три записи з довільним реальним змістом у кожну таблицю. Підібрати ширину полів згідно введених даних. Зберегти заповнену базу даних, закрити програму Access;

  • 3) Ввести по три записи з довільним реальним змістом у кожну таблицю. Підібрати ширину полів згідно введених даних. Зберегти заповнену базу даних, закрити програму Access;
  • 4) Із власної папки завантажити базу даних Клас. Доповнити таблиці Учні та Успішність до 10, таблицю Предмети до 5 записів реального змісту. Зберегти відредаговану базу даних, закрити програму Access.

Дати відповіді на питання для самоконтролю

  • Дати відповіді на питання для самоконтролю
  • (База даних - 2)

Каталог: ENK -> MVOIT -> rob styd
rob styd -> Практична робота №3. Використання формул в електронних таблицях. Мета: навчальна: ввести поняття«формула в ет»
rob styd -> Конспект уроку Тема уроку: Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою Дата уроку
rob styd -> Поняття комп’ютерної презентації
rob styd -> Уроку : Поняття програми, мови програмування, системи програмування. Класифікація мов програмування. Транслятори. Загальні


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка