|
Петро Перебийніс Роль позакласної роботи у розвитку творчих здібностей обдарованих дітей
|
Дата конвертації | 22.12.2017 | Розмір | 4.77 Kb. | | #36182 |
| - Роль позакласної роботи у розвитку творчих здібностей обдарованих дітей
ТАК ! Йожеф Етвеш - Чи маєш ти здібності до математики?
олімпіадний рух; - олімпіадний рух;
- участь інтелектуальних конкурсах, турнірах і змаганнях;
- навчання учнів школи у заочній математичній школі при ТНПУ ім.. В. Гнатюка;
- індивідуальні програми для самоосвіти обдарованих учнів;
- додаткові творчі завдання;
- конкурс - захист рефератів, презентацій, дослідницьких робіт.
- Інтелект-шоу «Найрозумніший»
- Інтелектуальна гра «Своя гра»
- Інтелектуальна гра “Що? Де? Коли?”
1.Діофантові рівняння. - 1.Діофантові рівняння.
- 2.Задачі, що приводять до діофантових рівнянь.
- 3. Метод математичної індукції.
- 1) Задачі на подільність.
- 2)Задачі на знаходження суми.
- 4.Розв’язування рівнянь, що містять модуль.
- 5. Побудова графіків функцій, вираз яких містить модуль.
- 6.Побудова складніших графіків з модулями.
- 7. Алгебраїчні операції над графіками.
- 8.Лінійні рівняння з параметрами.
- 9.Геометрія трикутника.
- 1)Медіани трикутника.
- 2) Бісектриси трикутника.
- 3)Висоти трикутника.
- 4)Чевіани і трансверсалі трикутника.
- 5) Обернені точки трикутника.
- 6)Трисектриси трикутника.
- 7)Трикутники Наполеона.
- 8) Розрізання трикутників.
- Індивідуальна програма роботи з учнями 8-Б класу Осарчук Сніжаною та Гирилою Андрієм на 2009-2010 н. р
Поділіться з Вашими друзьями: |
|
|