Підготовка комп’ютера до роботи. Робочий стіл. Миша



Сторінка1/3
Дата конвертації22.01.2019
Розмір428 Kb.
#79868
ТипУрок
  1   2   3
УРОК 7

Тема: Підготовка комп’ютера до роботи. Робочий стіл. Миша

Цілі уроку:

Сформувати уявлення про Робочий стіл, значки. Навчити вмикати комп’ютер. Закріпити вміння здійснювати вибір об‘єктів на екрані монітора за допомогою миші. Відпрацьовувати навички подвійного клацання лівої кнопки миші.

Формувати вміння міркувати за аналогією, пояснювати й узагальнювати сприйняте.

Виховувати впевненість кожного учня у своїх діях під час пізнавальної діяльності.


Хід уроку

І. Самовизначення до діяльності

Психологічна установка на урок: урок починається зі слів учителя:

– Усміхнімося один одному, діти. Сядьте зручно, закрийте очі, покладіть голови на парти. Під тиху мелодійну музику діти тихо повторюють за вчителем:

– Я в школі на уроці.

– Зараз я почну вчитися.

– Я радію цьому.

– Увага моя зростає.

– Я, як розвідник, всі побачу й почую.

– Пам’ять моя міцна.

– Голова мислить ясно.

– Я хочу вчитися.

– Я дуже хочу вчитися.

– Я готовий до роботи.



– Я працюю! [5]
ІІ. Перевірка домашнього завдання



– Розгляньте вікна програм.

  • Яка з них допоможе надрукувати листа (обчислити значення виразу, намалювати дерево…)?

  •  Які ще завдання можна виконати за допомогою комп’ютера?

  • Чи достатньо цих трьох програм для того, щоб розв’язати інші завдання за допомогою комп’ютера?

  • Що необхідно для того, щоб виконати ці завдання?

  • Хто створює комп’ютерні програми?


ІІІ. Постановка цілей і завдань, загальна мотивація

Формулювання разом з учнями теми, цілей і завдань уроку

Комп’ютери й монітори вимкнені.

– Запустіть на виконання програму Paint. Чому не виходить? Що треба знати й уміти, для того, щоб це зробити? Визначте тему й завдання сьогоднішнього уроку.
ІV. Засвоєння нових знань


  1. Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

  2. Сприймання й осмислення нового матеріалу. Практична робота

– Для того, щоб комп’ютер почав працювати треба його підготувати або завантажити. Знайдіть на системному блоці кнопку включення і натиснути її. Що відбувається? (Комп’ютер оживає)

– Чому на екрані монітора нічого не видно? (Бо він вимкнений)

– Як включити? Включіть монітор. Що відбувається?

Комп’ютер ожив. Засвітився екран монітора, на ньому з’являються написи, комп’ютер перевіряє працездатність, готовність пристроїв, тоб­то готується до роботи.

Підготовка комп’ютера до роботи називаєть­ся завантаженням. Завантаження відбу­вається за допомогою спеціального диска, який називається системним диском і знаходиться

Процес завантаження закінчився і комп’ютер готовий до роботи.

Ввімкнення комп’ютера проводиться в зазначеній послідовності:


          • спочатку комп’ютер під’єднується до мережі живлення – це може робити тільки вчитель або батьки!!!!!;

          • потім вмикається монітор;

          • далі вмикаємо системний блок.

– Що потрібно зробити після завершення роботи з комп’ютером? (вимкнути). Вимкнення комп’ютера здійснюється у зворотній послідовності. Сформулюйте алгоритм вимкнення комп’ютера.

– Отже, як підготувати комп’ютер до роботи? (1.Спочатку треба ввімкнути монітор. 2. Потім системний блок)



3. Відгадування загадок (ознайомлення з поняттями “Робочий стіл”, “піктограма”)

            а) Є комп’ютерний, письмовий,

                 Однотонний, кольоровий.

                 Ми за ним навчаємось,

                 Пишемо і граємось. (Стіл)

            б). Чотири  брати  під однім дахом стоять. (Стіл)

     – Всі наші відгадки  – це слово стіл. Скажіть, про що ми  будемо сьогодні говоритиме  на  уроці?  (Відповіді дітей).

    – Сьогодні,  діти,  ми  познайомимось  з поняттям  “Робочий  стіл”, дізнаємось, що означає слово  – “піктограма”. Будемо  вчитися знаходити на Робочому столі комп’ютера різні об’єкти та відпрацьовувати  навички  роботи  “мишею”.

4. Розповідь з елементами бесіди та використанням мультимедійного проектора. (Слайди)

– Перегляньмо, які бувають столи. (Демонстрація різних видів столів: обідні, письмові, журнальні, операційні тощо)



Розгляньте малюнки й розкажіть про призначення кожного із зображених столів.


– Ви назвали багато різних за призначенням столів. На них лежать необхідні для нас речі. У комп’ютера теж є Робочій стіл і на ньому розташовується все необхідне для користувача: папки, програми, документи.

– Визначте, що таке, на Вашу думку, “Робочий стіл” комп’ютера?

Отже, робочий стіл це те, що ви бачите на екрані монітора, коли завантажується Windows. Малюнок робочого столу можна змінювати.

– Розгляньте “Робочий стіл”. Що ви на ньому бачите? (узагальнення відповідей дітей).

На “Робочому столі” комп’ютера може зберігатися велика кількість файлів, папок, документів. І, щоб не плутатися в них і мати можливість швидко відшукати необхідне, всі папки, файли, програми позначаються спеціальними маленькими малюнками. Вони називаються піктограми. Під кожною піктограмою є напис, який вказує на те, який це файл чи програма.



Піктограми не просто так знаходяться на Робочому столі комп’ютера. Якщо підвести курсор до піктограми та двічі клацнути лівою кнопкою миші, то ця програма почне працювати або відкриється документ чи папка.

Зазвичай на Робочому столі присутній значок Мій комп’ютер. Він відкриває доступ до всіх об’єктів, що зберігаються в комп’ютері та значок Мої документи.



На Робочому столі міститься значок Кошик. Він позначає спеціальний об’єкт, куди переміщують все те, що вже не потрібне для роботи.

На Робочому столі зберігаються ті програми, які частіше використовуються в роботі. Наприклад, графічній редактор Paint, програма Калькулятор тощо.

У нижній частині екрану знаходиться Панель завдань, призначена для керування роботою комп’ютера. На ній міститься кнопка Пуск, значки мовної панелі, годинника тощо.



Також на робочому столі є Ярлик – піктограма для запускання програми. Тобто ярлик це не сама програма, а лише засіб для того, щоб її запустити. Це дуже зручно, коли ви користуєтеся багатьма програмами: для кожної створюєте Ярлик, яким і запускаєте програму.
ФІЗКУЛЬТХФИЛИНКА (рухлива)

Каталог: 2014
2014 -> Правила прийому до аспірантури та докторантури київського національного університету культури І мистецтв
2014 -> Програма дисципліни «іноземна мова (англійська)»
2014 -> Віртуальна виставка праць викладачів об’єднання сільськогосподарських бібліотек Житомирської області за 2014 рік
2014 -> Урок №02. 10. 2014. Розділ І. Візуальні мистецтва Тема Архітектура світу
2014 -> Програма фахових випробувань для бакалаврів напряму
2014 -> Робоча програма навчальної дисципліни іноземна мова (англійська)
2014 -> Методика превентивного
2014 -> Усі уроки світової літератури
2014 -> Програма спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності
2014 -> Методичні вказівки для практичних занять та самостійної роботи для студентів Медичного інституту спеціальностей 1210001 «Лікувальна справа»


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка