Підсумки проведення декади «Ініціатива і творчість молодих» у 2012-2013 навчальному році



Дата конвертації19.03.2019
Розмір40.5 Kb.
#84862
Підсумки проведення декади

«Ініціатива і творчість молодих»

у 2012-2013 навчальному році
Згідно з планом роботи закладу на 2012-2013 навчальний рік, планом роботи ЦМСПС у закладі було проведено декаду «Ініціатива і творчість молодих» з 18 березня 2013 року по 29 березня 2013 року. Протягом декади були заплановані і проведені заходи, які, в першу чергу, спрямовані на можливість зорієнтуватись молодим вчителям в особливостях навчального процесу; по -друге, сформувати у молодих педагогів високий рівень професійних ідеалів, задовольнити потреби у неперервній освіті і надати допомогу у подоланні різних ускладнень.

Декада молодого вчителя пройшла під тематикою: «Впровадження в практику роботи нових педагогічних технологій та інновацій». Мета: допомогти молодому вчителю у розв’язанні конкретних проблем методики викладання предмету та впровадження ефективних і інноваційних технологій; сприяти підвищенню педагогічної майстерності та виробленню власного педагогічного стилю роботи.

Молоді педагоги та педагоги-наставники були ознайомлені:


  1. з планом проведення декади молодого вчителя;

  2. з нормативними документами;

  3. ознайомлення з методичною літературою та періодичною пресою.

Активними учасниками декади стали молоді вчителі: Сидорська Т.О. – вчитель історії, Резніченко В.С. – вчитель образотворчого мистецтва, Бабенко Л.Г. – вчитель іноземних мов, Стрельченко О.В. – вчитель іноземних мов, вчителі -наставники молодих педагогів : Журавльова С.В. – вчитель історії, Маслюкова Т.О. – вчитель трудового навчання, Мінченко І.О. - вчитель іноземних мов та керівник ШМП – вчитель світової літератури Антонова Н.О.

Початком продуктивної роботи стала зустріч-дискусія між молодими педагогами та вчителями-наставниками, присвячена питанню: «Інноваційні технології: пошуки, проблеми». Головною метою проведення засідання є усвідомлення молодими вчителями, з якими труднощами доведеться зіткнутися на шляху підвищення свого професійного рівня та вміння долати ці труднощі через взаємну співпрацю молодого вчителя і адміністрації школи, а також з педагогами-наставниками, які готові передавати свій досвід роботи молодим вчителям. Урозуміння труднощів дає змогу їх подоланню і перетворенню на свою педагогічну впевненість та майстерність. Для цього молодим вчителям потрібно:



  • контроль наставників:

  • допомога наставників;

  • самовдосконалення;

  • підвищення рівня самоосвіти.

План проведення дискусії:

1) Висвітлення проблеми інноваційних технологій у педагогіці.

2) Обмін досвідом педагогів-наставників у використанні інноваційних технологій в своїй педагогічній практиці.

Для урозуміння, з якими труднощами стикаються молоді педагоги, було проведено анкетування вчителів з метою визначення тих напрямків роботи, які викликають труднощі під час навчального процесу та самоосвіти вчителів.

Наступний крок в роботі з молодими педагогами стало проведення ділової гри: «Нестандартні форми проведення уроків». Мета проведення ділової гри: стимуляція підвищення професійного рівня вчителя. Основою роботи стала доповідь Антонової Н.О., в якій був запропонований наступний шлях взаємостосунків між молодими вчителями та педагогами-наставниками:



  1. етап діагностично-теоретичний;

  2. етап упроваджувальний ;

  3. етап систематизації ;

  4. етап підсумковий .

У проведенні ділової гри брали участь як молоді вчителі так і їхні наставники. Суть гри полягала в тому, що педагоги моделювали фрагменти нестандартних уроків. Практичний підхід до вивчення цієї теми мав на меті удосконалювати роботу педагогів та підвищувати свій рівень завдяки взаємній праці між колегами.

Психолог Постика А.А. виступив з доповіддю для молодих вчителів з проблеми: «Психолого-педагогічний аспект впровадження інноваційних технологій у навчально-виховному процесі». Виступ дозволив вчителям ознайомитись з основними аспектами, які є необхідними для роботи з учнями:

  • створення освітнього простору для гармонійного життєздійснення особистості;

  • набуття основних компетенцій, які стають запорукою прояву здібностей дитини.

На засіданні «круглого столу» з питань: «Перспективний педагогічний досвід та інноваційні технології у освітньому просторі» керівник ШМП Антонова Н.О. поділилась з молодими вчителями, якими можуть бути перші кроки у напрямку оволодіння професійною майстерністю, яка веде до перспективного педагогічного досвіду:

  • вміння зацікавити учнів навчальним матеріалом та доступність викладення матеріалу;

  • пояснювати важливість набутих знань і компетенцій;

  • продемонструвати можливість використання набутих знань;

  • використання інноваційних технологій на уроці та їх доцільність.

Практичну спрямованість методичної допомоги стали проведені уроки вчителями-наставниками, головною метою яких було продемонструвати молодим вчителям можливості конструювання на уроці навчального діалогу, який стає основою формою навчання на сучасному етапі та використання інноваційних технологій в навчальному процесі:

    1. Урок вчителя-наставника іноземної мови у 8-В класі Мінченко І.О. «Родинний відпочинок».

    2. Урок вчителя-наставника історії України Журавльової С.В.

в 5-А класі «Встановлення більшовицької влади в Україні».

    1. Урок керівника ШМП вчителя світової літератури в 5-А класі «Своєрідність зображення світу дитинства та світу дорослих в повісті Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра».

    2. Урок вчителя-наставника трудового навчання в 7-Б класі «Технічне конструювання».

Після ознайомлення з педагогічним досвідом педагогів-наставників, молоді педагоги продемонстрували свій педагогічний досвід і провели відкриті уроки:

1) Урок образотворчого мистецтва - Резніченко В.С. в 6-А класі «Види спорту в різних країнах».

2) Урок всесвітньої історії - Сидорська Т.О. в 6-А класі «Диктатура Гая Юлія Цезаря».

3) Урок іноземної мови – Бабенко Л.Г. в 3-В класі «Повсякденні справи».

4) Урок іноземної мови – Стрельченко О.В. в 2-Г класі «Частини тіла».

Заключним етапом роботи стало підведення підсумків декади. Було проведено обговорення результатів роботи між молодими вчителями, педагогами-наставниками та адміністрацією закладу. Керівник ШМП Антонова Н.О. і заступник директора з НМР Табальчук С.В. ознайомили молодих вчителів з тим, як впроваджуються в практику роботи нові педагогічні технології та інновації. Набуті в ході проведення декади знання дадуть змогу молодим вчителям розширити простір своєї педагогічної діяльності. Головна мета засідання: урозуміння того, що використання інноваційних технологій навчання змінює звичні форми на можливість залучення учня до системи знань за принципом: від підвищення фахового рівня вчителя залежить і підвищення навчальних досягнень учнів.



Підсумком роботи стали побажання молодим вчителям користуватись набутими знаннями, підвищувати свій професійний рівень, використовувати досвід педагогів-наставників, тому що, щоб досягти успіху і піднятися до вершин педагогічної майстерності потрібно займатись самоосвітою і самовдосконаленням.
Каталог: uploads -> editor -> 3458 -> 386996 -> sitepage 71 -> files
3458 -> Мета: ознайомити учнів із поняттям «гістотехнологія»; визначи­ти принципи гістотехнологій, їх значення у лікуванні хвороб людини; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати
3458 -> Вальтер скотт (1771—1832) у романі художніми засобами
3458 -> Формування здоров’язберігаючих компетентностей
3458 -> Урок по темі: «Загальний план будови клітини»
3458 -> Формування комунікативних та творчих навичок засобами гри на уроках зарубіжної літератури
3458 -> Центр методичної та соціально-психологічної служби Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області Експериментальний навчальний заклад Всеукраїнського рівня Біологія
3458 -> Біологічні науки в шкільному курсі через роки Підготувала вчитель біології
files -> «Чому було вбито Юлія Цезаря?»
3458 -> Тема. Характеристика хімічних елементів малих періодів за їх місцем у періодичній системі та будовою атома. Розробила учитель хімії, спеціаліст вищої категорії Бойко І. А. Кіровоград – 2013 Мета


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка