Підвести підсумок про вивчені звуки. Закріплення знань про звукове значення букви Рр «ер». Опрацювання тексту «Ранок біля річки». Словниково – логічні вправи. Закріплення знань про диких тварин лісу. Мета



Дата конвертації20.11.2018
Розмір0.68 Mb.
#65414
Підвести підсумок про вивчені звуки.Закріплення знань про звукове значення букви Рр «ер». Опрацювання тексту «Ранок біля річки». Словниково – логічні вправи. Закріплення знань про диких тварин лісу.

Мета: удосконалювати навички читання слів і речень з буквою Рр «ер», навички звукобуквеного аналізу; розвивати зв’язне мовлення учнів, фонетичний слух, виховувати любов до природи.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Встали дружно

Підтягнулись.

Соченку всі потягнулись.

Нахились – вправо, вліво,

І за парти сіли вміло.



ІІ. Мовленнєва розминка

  • Сьогодні на уроці ми з вами відправляємось у подорож до осіннього лісу.

  • А хто живе у лісі? (У лісі живуть тварини).

  • А які саме тварини живуть у лісі? (Дикі).

  • Чи відрізняться дикі тварини від свійських?(Дики тварини самі про себе піклуються, а за свійськими піклуються люди).

  • Вірно , у нашій подорожі ми зустрінемось з вами з тваринами осіннього лісу.

  • І першого кого ми з вами побачили, це лисичка. Вона просить вас подивитись уважно на картинки і озвучити їх. (На картинках: ліс, дятел, річка)

  • Як шумить ліс? (Шииии).

  • Як стучить дятел по дереву? (Тук, тук)

  • Як шумить річка? (Ших, ших).

  • Які звуки ви назвали? (Це немовні звуки).

  • Чим відрізняються мовні звуки ві немовних? (Мовні ми вимовляємо, а немовні чуємо).

  • Вірно. Лисичка за вас рада, що такі молодці, а вмієте розрізнювати, звуки.



ІІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Закріплення матеріалу

  • Що ж вирушаємо далі, і по дорозі нас зустрічає Вовчик. Він хоче з вами пограти у гру «Продовжить речення».

  • Я буду починати речення, а ви його продовжить. Граємо?

  • Мова це….( звуки, букви, склади, слова, словосполучення, речення, текст).

  • Вірно, а хто мені скаже, скільки голосних звуків в українській мові? (Шість).

  • Назвіть їх. ( а, у, о , и, і, е).

  • Який з цих звуків завжди пом’якшує попередній приголосний звук.(Звук і).

  • Граємо далі.

  • Речення це – (закінчена думка).

  • За метою висловлення речення бувають ? ( розповідне, питальне, спонукальне).

  1. Робота над розвитком зв’язного мовлення.

  • Молодці ви гарно працювали и Вовчик вами пишається, що ви такі розумні дітки.

  • Вирушаємо далі , а на зустріч нам вже поспішає Зайчисько, у нього для нас завдання. Треба скласти речення до малюнків, але не поспішайте, перше речення будуть розповідне, друге питальне, а третє спонукальне. Подивиться уважно на картину, подумайте і складіть розповідне речення. (На картині осінній ліс і дощ). Діти складають речення. Прийшла осінь. Настала осіння пора. До нас завітала осінь.)

  • Молодці, а зараз складіть питальне речення? (Яка пора року на картині?)

  • Молодці, ви гарно працюєте. Ну і залишилось скласти спонукальне речення? Чому спонукальне речення має таку назву? (Тому що воно спонукає нас до дії). Вірно. Складіть речення до цієї картини.(Діти, бережіть природу!)

  1. Фізхвилинка

- А хто це до нас біжить. Так це (Рись). На минулому уроці ми вчили віршик про рись. Давайте з вами встанемо розкажемо і покажемо наш віршик.

Тихо лісом ходить рись.

Будь уважним! Стережись!


  1. Робота над словами, звуковий аналіз слів. Робота з Навчанням грамоти.

  • Рись промайнула, а на дереві знань нас з вами вже чекає Тітонька Сова, вона хоче вас перевірити, чи знаєте ви звуковий аналіз слів.

  • Відкрийте блокнот з навчання грамоти картка 17, ми працюємо з вами з малюнками, нам потрібно їх підписати і зробити звуковий аналіз слів.

  • Назвіть перший малюнок, це (рак), зробимо звуковий аналіз цього слова. Учень з місця відповідає. Звук (р) твердий, дзвінкий приголосний, позначаємо його однією рисочкою, звук (а) голосний, позначаємо кружечком, звук (к) , глухий, приголосний, позначаємо однією рисочкою. Наголос, на (а), один склад.

  • Другий малюнок це –курка, допишіть букви, зробіть звуковий аналіз слів. Два склади. Наголос на перший склад.

  • Третій малюнок кран.

  1. Самостійна робота по варіантам.

Перший ряд працює з малюнком морква, другий ряд з малюнком ворона, а третій ряд зі словом равлик. Троє учнів працюють біля дошки.

  1. Перевірка.

ІV. Фізхвилинка.

Вітер віє нам в ліце.

Захиталось деревце.

Вітерець все тише,тише.

Деревце все нижче, нижче.

V. Робота з Букварем ( с. 54 – 55)і

- Тітонька Сова пишається вами, як і я тому наша подорож продовжується, і ми з вами рушаємо до лісового озера. А в допомозі нам буде наш найкращий друг це Буквар.

Розкажіть мені ,будь ласка, як треба себе поводити з книжкою?



(Книжку треба берегти, не рвати, не кидати).

  • Що дають нам книги?(Книги дають нам знання).

  1. Читання слів у табличках

  • Відкритий сторінку 54 вашого букварика

  • Прочитайте слова у табличках.

  • Яка спільна частина у словах першої таблички? (ран)

  • Прочитайте слова у другій табличці. Почитайте найдовше слово. (карасів) Прочитайте найменше слово.(раки). Що спільного у карасів и раків? (Вони живуть у річці).

  • 2. Гра «Конструктор»

  • Прочитайте слова, утворені із букв слова скоромовка.

  1. Читання слів у стовпчиках

  • Як написані слова другого стовпчика? (З великої букви)

  • Чому ці слова написані з великої букви?( Тому що це ім’я)

  • Які слова ми ще пишемо з великої букви? (Прізвища, по батькові, назви міст, озер, вулиць).

  1. Бесіда за сюжетним малюнком

  • Хто зображений на малюнку?

  • Що робить дівчинка?

  • Які квіти вона поливає?

  • До якої природи належать квіти? ( до живої)

  • Назвіть ознаки живої природи.

  • Що необхідно для того , щоб рослина росла. ( Світло, тепло, вода)

  1. Читання рукописного тексту

Так з’ясовується, чи вміють впізнавати букви у рукописному варіанті. Читання хором.

  1. Бесіда за сюжетним малюнком (с. 55 )

  • Де відпочивають діти?

  • Що вони роблять?

  • Кого ви ще бачите на малюнку?

  1. Читання тексту «Ранок коло ріки» вчителем

  • Чи запам’ятали , як звати хлопчиків, а Кицьку?

  1. Читання тексту учнями.

  2. Робота по тексту.

  • Коли діти пішли на річку?

  • Як було навкруги?

  • Що було на траві?

  • Кого ловив Романко?

  • Кого ловив Руслан?

  • Де сиділа Мурка?

  • Хто покликав Мурку?

  • Що Руслан дав Мурці?

  • Молодці , ви не тільки вмієте добре читати, а також уважно слухати.

VI. Розвиток асоціативної пам’яті

  • Наша подорож підходить к завершенню, і останній хто хотів би з вами ще попрацювати, це Ведмежа, йому скоро лягати спати, і прокинеться він , коли ми з вами вже вивчимо усі букви, а зараз він перевіре, чи пам’ятаєте ви всі вірші , які вивчили за цей час. На екрані буде з’являтись буква, а ви повинні розказати віршик на цю букву.

  1. Гра «Вірші»

Підсумок

  • Де ми з вами подорожували?

  • Кого ми побачили?

  • Чи подобалось вам працювати зі звірами?

  • Що нового ви для себе взяли з цього уроку ?

  • Дякую всім за урок, всі гарно працювали. Встали дружно .






























































Урок

навчання грамоти

закріплення знань про звукове значення букви «ер».

Опрацювання тексту



«Ранок біля річки».
Каталог: ld
ld -> Принципи реалізації наукової діяльності університету: активна участь у формуванні та
ld -> Програма навчальної дисципліни історія світової культури
ld -> Тема Основні етапи розвитку документознавства
ld -> Програма навчальної дисципліни міфологія Галузь знань 0201 культура Напряму підготовки 020101 культурологія
ld -> Дивовижний світ многогранників
ld -> Програма розвитку дітей дошкільного віку зі спектром аутистичних порушень
ld -> Діти з порушеннями психофізичного розвитку як суб'єкт корекційної освіти план
ld -> Інформаційний пакет 04 основи корекційної педагогіки
ld -> Есе на тему: “Українське мистецтво другої половини ХVII-XVIII ст.”
ld -> Дипломної освіти «Допущено до рецензування»


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка