Південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів
Таврійський
вісник освіти Науково-методичний журнал
виходить один раз на квартал
№ 2 (26)
Частина 1
Херсон
2009
Засновник: Південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів
Свідоцтво про державну реєстрацію серія ХС №227 від 3.12.2002 р.
Видається з 2003 року
Редакційна колегія:
Головний редактор А.М. Зубко
Заступники головного редактора:
Т.Г.Морева
Л.А.Гончаренко
Відповідальний секретар В.В.Кузьменко
Б.М.Андрієвський
Є.П.Голобородько
А.М.Гуржій
М.М.Заброцький
В.В.Клименко
І.Ф.Кравченко
Г.О.Михайловська
С.Ф.Одайник
В.В.Олійник
М.І.Пентилюк
Л.А.Пермінова
Н.А.Побірченко
Г.М.Сагач
В.А.Семіченко
В.К.Сидоренко
Л.І.Слободенюк
Н.В.Слюсаренко
Г.С.Юзбашева
Технічний редактор І.В.Воскова
Адреса редакції: Південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів
вул. Покришева, 41
м. Херсон, 73034
Тел. (0552) 37-05-58 E-mail: suitti.ks@gmail.com
Редакція рукописів не рецензує і не повертає.
Думки авторів можуть не збігатися з позицією редколегії.
Редакція не листується ні з авторами, ні з читачами.
За точність даних, наведених у статтях, відповідають автори.
© Таврійський вісник освіти, 2009
Зміст
Історія освіти | 5 |
Цибуленко Г.В. Самоврядування в контексті формування громадянського суспільства: ретроспектива історичних реалій
(Матеріал до шкільних курсів: «Історія України», «Основи правознавства» та «Громадянська освіта»)
|
5
|
|
| Наука – школі | 14 |
Гончаренко Л.А. Аксіологічні основи підготовки педагогів
у системі післядипломної освіти
|
14
|
Ляшкевич А.І. Формування видів мовленнєвої діяльності у молодших школярів (теоретичний аспект)
|
18
|
Михайловская Г.А. Современный урок русского языка: проблемы и пути их решения
|
24
|
Пентилюк М.І., Гайдаєнко І.В. Особливості змісту й структури підручника «Рідна мова. 8 клас»
|
30
|
|
| Інновація: теорія і практика | 39 |
Крижній В.А. Використання мультимедійних технологій під час
вивчення історії
|
39
|
Кулалаєва Н.В., Михайлюк В.О. Використання потенціалу дистанційної освіти при викладанні дисциплін природничо-наукового циклу
|
43
|
Пугачова Н.І. Сучасний урок з основ здоровۥя у 5-8 класах 12-річної школи
|
51
|
|
| Освіта впродовж життя | 60 |
Біла Л.В. Світова практика проведення зовнішнього незалежного оцінювання
|
60
|
Верещака М.П. Формування знань з безпеки життєдіяльності
та охорони праці при вивченні фотометрії в курсі фізики
|
63
|
Гандзюк Л.А., Тимофієнко В.М. Психолого-педагогічні засади проведення лекцій у вищому навчальному закладі
|
69
|
Гусь Т.Й. Організація работи з батьками в сучасних умовах
|
75
|
Дмитренко М.С., Соц О.О. Родина – природний осередок виховання найглибших людських почуттів
|
87
|
Заїка Л.М. Впровадження моніторингових досліджень у виховному процесі в закладах освіти Херсонщини
|
92
|
Мамаєва В.В. Організація життя й виховання дітей переддошкільного віку шляхом створення безпечного розвивального середовища
|
97
|
Полищук И.И. Элементы театрализации в школьных праздниках и мероприятиях
|
103
|
Сургаєва В.В. Дослідницька наукова діяльність як засіб соціалізації учнів
|
109
|
На допомогу педагогу | 114 |
Адамчик О.Б. Роль позаурочної діяльності в духовному розвитку молодших школярів
|
114
|
Вольська Т.С. Актуальні аспекти роботи соціального педагога
|
120
|
Капля Г.П. Формування в дошкільників першооснов національної самосвідомості на краєзнавчому матеріалі
|
126
|
Кирильчук І.Г. Насильство над дітьми в українській сім’ї
як проблема соціальної педагогіки
|
133
|
Кулькіна Є.П. Туристично-краєзнавча робота в дошкільному навчальному закладі як засіб екологічного виховання дошкільників
|
138
|
Примакова В.В. Роль ЗМІ у формуванні наукової картини світу молодших школярів
|
144
|
Стребна О.В. Формування в учнів значущих для українського народу цінностей на уроках громадянської освіти
|
148
|
|
| Скарбниця методичних ідей | 155 |
Бессонова И.В. Развитие детского творчества на уроках музыки
|
155
|
Михайленко О.Г. Розвиток когнітивних умінь у процесі вивчення фізики
|
164
|
Несін Ю.М. Використання педагогічного прийому «Піраміда» на уроках англійської мови
|
175
|
Оксенчук Т.М. Форми й методи позакласної роботи в початковій школі
|
178
| | | Психологія | 184 |
Боянжу М.Г. Дифференциальная диагностика – основа коррекционно-развивающей работы
|
184
|
Варняк І.С. Особливості сприйняття художнього твору
|
201
|
Дегтяр В.Л. Психологічна підготовка старшокласників до служби у Збройних Силах України в контексті євроатлантичної інтеграції
|
210
|
Елькина В.В. Динамическая структура самореализации личности студента в учебно-познавательной деятельности
|
215
|
Іванченко С.М. Медіа освіта: питання здоров’я та здорового способу життя
|
219
|
Клименко В.В. Лінгвістичні здібності й професійний розвиток людини
|
226
|
Подгурецки Ю. Язык в социальной коммуникации
|
233
|
Слободенюк Л.І. Психологічний супровід навчально-виховного процесу в умовах модернізації освіти
|
257
|
Юркова Т.Ф. Аксіологічний підхід у ставленні особистості до довкілля
|
265
| | | Творчий портрет | 271 |
Блинова Е.Е. Учителю с любовью!
|
271
|
|
| Відомості про авторів | 273 |
Поділіться з Вашими друзьями: |