План-конспект Тема: «Лінійні бази даних. Створення баз засобом введення даних у таблицю та з використанням форм» Мета



Скачати 382.63 Kb.
Дата конвертації16.03.2017
Розмір382.63 Kb.
ТипПлан-конспект
План-конспект

Тема: «Лінійні бази даних. Створення баз засобом введення даних у таблицю та з використанням форм»


Мета:

Навчальна:ознайомити учнів із лінійними базами;

Розвиваюча: розвиток навичок і вмінь роботи з програмою Excel;


Виховна: виховання інформаційної культури учнів, уважності, акуратності;

Типу уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

Обладнання: інтерактивна дошка, персональний комп'ютер з програмою Excel - 2010, презентація «Лінійні бази даних».

Тривалість: 45 хв.

Структура уроку:

  • Орг. момент. (2 хв)

  • Актуалізація знань. (2 хв)

  • Теоретична частина. (35 хв)

  • Підсумок уроку. (5 хв) 

  • Домашнє завдання.(1 хв)

1.Організаційний момент

Вітання, перевірка присутніх. 

  1. Актуалізація опорних знань

- Яке призначення зведеної таблиці ?

- Як створити зведену таблицю ?

- Які звіти зведеної таблиці існують ?

- Яким чином можна змінити звіт зведеної таблиці ?



  1. Теоретична частина

Бази даних в ЕТ Excel – це набір (список) деяких даних, які зв’язані між собою в певні категорії. В ролі ЕТ Excel використовують списки – набір стрічок, що містить зв’язані дані. Стрічки в таких списках є окремими записами, стовпці – полями, а окремі комірки – окремими елементами бази даних. Перша стрічка списку при цьому Excel сприймається як заголовки стовпців.

Створення структури БД

При плануванні списку, а саме Призначення імен полів потрібно притримуватись декількох правил:



  • Верхня стрічка списку завжди використовується в якості заголовка стовпців;

  • Хоча ширина стовпця може доходити до 256 символів, потрібно намагатись призначити короткі імена, інакше поля будуть занадто широкі.

  • Імена полів повинні бути унікальними, вони повинні бути текстового типу, або текстовою формулою.

  • Для заголовків стовпців слід використовувати відмінний стиль форматування від самих даних, наприклад інший шрифт, жирний та ін.


Заключний етап створення списку:

  • Розміщувати по можливості один список на робочому листі, якщо є декілька зв’язаних списків потрібно розміщати їх на різних листах.

  • Якщо на листі є дані, які не відносяться до списку, то між цими даними і списком потрібно залишити хоча б 1 стрічку чи стовпець вільними, щоб Excel автоматично міг розпізнати список.

  • Перед даними в комірках не потрібно вводити лишні пробіли та розділові знаки, так як це впливає на сортування даних в списку.

  • Не потрібно поміщати пусту стрічку між заголовками і першою стрічкою даних.

Створення форми

  1. Виберіть клітинку в діапазоні або таблиці, до якої потрібно додати форму.

  2. Щоб додати кнопку Форма до панелі швидкого доступу, виконайте дії:

  • Клацніть стрілку поруч із панеллю швидкого доступу та виберіть пункт Інші команди.

  • У вікні Вибрати команду і виберіть пункт Усі команди на клацніть кнопку Форма у списку.

  • Послідовно натисніть кнопки Додати й ОК.

  • На панелі швидкого доступу натисніть кнопку Форма .

Добавлення та видалення записів

  1. Відкрити вікно форми.

  2. Натиснути кнопку Добавить або комбінацію клавіш Ctrl+PageDown. Excel створить новий пустий запис (очистить поля редагування і вивести на місце індикатора номер запису (Новая запись))

  3. Заповнити поля нового запису.

  4. Повторити кроки 2 і 3 для створення інших записів.

  5. По закінченню натиснути кнопку (Закрити).

Редагування записів у формі

  1. Відкрити вікно форми.

  2. Найти запис для редагування.

  3. Внести поправки в потрібні поля.

  4. Повторити кроки 2 і 3 для інших записів.

  5. При закінченні закрити форму.

Пошук записів за допомогою форми

  1. Відкрити вікно форми.

  2. Натиснути кнопку Критерии. Excel виводить пусті поля запису і заміняє індикатор номера запису на слово Критерии.

  3. Зайти в поле по якому буде виконуватись пошук, та ввести критерії.

  4. Якщо потрібно здійснити більш складний пошук – ввести критерії в інші поля.

  5. Кнопки Далее і Назад використовуються для переміщення по записам.


4. Підсумок уроку

- відповіді на запитання.

5. Домашнє завдання

Вивчити терміни, конспект
Каталог: ped prakt 5 kyrs -> files -> 2013 -> Zagirniyk -> Preview -> files
2013 -> «Електрика промислова, статична й атмосферна.»
2013 -> Уроку тема програми: Технології комп'ютерної обробки інформації. Тема уроку: Тема уроку
2013 -> Конспект уроку з Охорони праці. Тема: «Види кровотеч. Перша допомога при кровотечах. Травматичний шок і його профілактика. Поняття про забиті місця, вивихи та розтягнення зв’язок.»
2013 -> План-конспект уроку з Охорони праці. Тема: План ліквідації аварії. План евакуації з приміщень у випадку аварій
2013 -> Робота у локальній мережі
2013 -> Календарно-тематичний план
2013 -> План-конспект Тема: «Поняття архіву. Програми архіватори функції та призначення. Робота з архіваторами winrar, winzip» Мета

Скачати 382.63 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка