План-конспект уроку фізичної культури №31 для учнів 3 класу Тема. Опанування навичками володіння м’ячем



Скачати 29.59 Kb.
Дата конвертації05.12.2018
Розмір29.59 Kb.
ТипПлан-конспект

Євтєєв Володимир Борисович,

вчитель фізичної культури

Боромлянського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ


План-конспект

уроку фізичної культури № 31 для учнів 3 класу

Тема. Опанування навичками володіння м’ячем

Мета: сформувати знання учнів про вправи з м’ячем, навички володіння м’ячем, формувати свідому мотивацію здорового способу життя, виховувати активно-позитивне відношення до занять з м’ячем.



Завдання:

Закріпити техніку виконання загально-розвивальних, стройових та ігрових вправ.




Удосконалити техніку ловіння та передачі м’яча двома руками від грудей.




Повторити ведення м’яча правою, лівою рукою та зі зміною висоти відскоку (низьке та високе ведення м’яча).




Розвивати в учнів координацію рухів.

Інвентар: баскетбольні та волейбольні м’ячі (по 6 штук)

Тип уроку: навчально-тренувальний.

Місце проведення: спортивний зал.

Структура уроку:

1. Підготовча частина (створення мотивації, повідомлення завдань уроку та очікуваних результатів)………………………………………………………15 хв.

2. Основна частина (надання необхідної інформації тренувальні вправи…………….………………………………………………………….. 20 хв.

3. Заключна частина (рефлексія – підбиття підсумків ……………………5 хв.




№ за/п

Зміст уроку


Дозування



Організаційно-методичні вказівки


1

2

3

4




Підготовча частина (15 хв.)







1



Шикування в шеренгу.

Рапорт чергового учня. Привітання.

Повідомлення завдань уроку. Перевірка готовності класу до уроку.


1-2 хв.



Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

2

Бесіда-інструктаж про правила техніки безпеки на заняттях зі спортивних ігор

1-2 хв.

Звернути увагу на дотримання дистанції; учням уважно слухати та виконувати команди вчителя

1

2

3

4

3

2. Стройові вправи:

повороти на місці ліворуч,

праворуч,

кругом


1 хв.

Фронтальний метод

Чітке виконання стройових команд



4

Загально-розвивальні вправи в русі:
Різновиди ходьби:

  • на носках,

  • на п’ятках,

  • на внутрішній стороні стопи,

  • на зовнішній стороні стопи,

  • у напівприсіді,

  • у присіді.

10 хв.
1-2 хв.

Руки на поясі

Руки за головою

Руки на поясі

Руки на поясі

Спина рівна, голова піднята

Слідкувати за дотриманням дистанції


5

Бігові вправи:

– біг по прямій,



  • приставний крок лівим;

  • приставний крок правим боком;

  • біг спиною вперед.




2-3 хв.

Звернути увагу на правильність та чіткість виконання вправ


6

Комплекс загально-розвивальних вправ для розігріву м’язів рук, ніг, плечового поясу:

а) в.п. ліва рука вгорі, права внизу ривки руками;

б) в.п. руки до плечей кругові оберти вперед, назад;

в) в.п. руки в замок кругові оберти кистями;

г) в.п. руки витягнуті вперед кругові оберти руками вперед, назад;

д) в.п. руки витягнуті в сторони, кругові оберти в ліктьовому суглобі всередину та назовні;

е) в.п. руки перед грудьми, ривки руками в сторони;

є) в.п. руки на поясі, нахили тулуба до лівої та правої стопи (на кожен крок)




3-5 хв.

5-7 повторень;


5-7 повторень;
5-7 повторень;

5-7 повторень;


5-7 повторень;

5-7 повторень;



Руки прямі, чіткість виконання вправ;

Тримаємо дистанцію;

Кисті рук розслаблені;

Руки рівні;
Руки розташовані на рівні плечей;
Чіткість виконання вправ;

Ноги в колінах рівні, стараємося дістати долонями носків.



7

Відновлення дихання

Зупинка класу та шикування на дві колони



1 коло

Повільний вдих, руки вгору – руки повільно вниз

1

2

3

4




Основна частина (20 хв.)




Інструктаж із техніки безпеки під час виконання вправ








1

Комплекс вправ у парах з баскетбольними (волейбольними) м’ячами:

а) п’ять підкидань м’яча на собою з одним хлопком долоні між підкиданнями;


б) п’ять підкидань м’яча над собою з двома хлопками у долоні між підкиданням;

в) обведення м’яча навколо тулуба п’ять разів вліво і п’ять разів вправо;


г) ноги розташовані на ширині плечей, м’яч знаходиться біля лівої ноги, виконується обведення м’яча по підлозі між ногами (вісьмірка), і в іншу сторону;

1 хв.

2-3 хв.

2-3 хв.

2-3 хв.



2-3 хв.

2-3 хв.


Учні розташовані у дві шеренги обличчям одне до одного.

На ширину рук на весь зал


Передача м’яча двома руками від грудей другим номерам, другі номери повторюють завдання перших номерів
Передача м’яча двома руками від грудей об підлогу другим номерам, другі номери повторюють завдання перших номерів
Передача м’яча двома руками від грудей другим номерам, другі номери повторюють завдання перших номерів

Передача м’яча двома руками від грудей об підлогу другим номерам, другі номери повторюють завдання перших номерів

Передача м’яча


1

2

3

4




д) ведення м’яча на місці лівою, правою рукою та зі зміною висоти відскока м’яча




двома руками від грудей другим номерам, другі номери повторюють завдання перших номерів

2

Закріплення основних рухових вмінь техніки володіння м’ячем та естафети.

  • біг з прискоренням;

  • стрибки на правій та лівій нозі;

  • передачі м’яча над головою;

  • передача м’яча між ногами

7-10 хв.

Клас у дві шеренги змикається по направляючих.

Обов’язковим є торкання долонею лінії.

Дотримання правил техніки безпеки.





Заключна частина (5 хв.)

1

Шикування у колону по одному. Вправи на відновлення дихання.

1-2 хв.

Клас у повільному кроці проходить коло і відновлює дихання


2

Підведення підсумків уроку. Вчитель здійснює через опитування:

  • Які є техніки ведення м’яча?

  • Які вправи ви виконували на уроці?

20 с.
1-2 хв.

Одночасний спосіб виконання

Вчитель відзначає найкращих учнів



Каталог: wp-content -> uploads -> 2016
2016 -> Київський національний лінгвістичний університет базові навчально-методичні матеріали
2016 -> Програма навчальної дисципліни аграрне право опис навчальної дисципліни форма навчання Курс
2016 -> Черкаський інститут банківської справи Університету банківської справи
2016 -> Програма навчальної дисципліни господарське право опис навчальної дисципліни форма навчання Курс Семестр
2016 -> Методичні Рекомендації Запобігання і виявлення
2016 -> Програма додаткового вступного випробування з фаху для вступників на здобуття ос
2016 -> Кз «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» Веселівської районної ради
2016 -> Урок №3 Реферативна робота
2016 -> Лекція №1 Вступна лекція: Екологія як наука Екологія мета, завдання, методи, основні терміни та визначення

Скачати 29.59 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка