Побудова уроку на основі закономірностей навчально-виховного процесу з урахуванням питань здоров’язбереження



Сторінка1/3
Дата конвертації20.11.2018
Розмір1.95 Mb.
#65334
  1   2   3

Здоров’я нації будь-якої країни - це здоров’я її дітей. Дані численних досліджень науковців показують, що джерело виникнення відхилень у здоров’ї дорослих треба шукати в їхньому дитинстві. Серед факторів, що сприяють зниженню рівня дитячого здоров’я, чи не найважливіша роль належить навантаженню у школі. Тому впровадження оздоровчих технологій дадуть змогу попередити розумове перевантаження у школярів.

Головним завданням вчителя має стати забезпечення максимально сприятливої і комфортної обстановки і створення у дітей позитивної емоційної налаштованості на уроці. Позитивні емоції здатні повністю знімати наслідки негативних впливів на організм школяра. Учитель повинен прагнути викликати позитивне ставлення до предмета, підвищувати інтерес і мотивацію школярів. Важливо, щоб у дітей не з'являлося відчуття страху перед цим предметом.

Сучасний урок англійської мови характеризується великою інтенсивністю і вимагає від учнів концентрації уваги, напруження сил. Добре відомо, що увага учнів в молодшій та середній ланці нестійка. Швидка стомлюваність на уроках іноземної мови викликана специфікою предмета: необхідністю у великій кількості тренувальних вправ.

Для підвищення здоров'я учнів велике значення має структура урока. Вимоги до уроку в умовах здоров'язберігаючих технологій мають бути такі:

- Побудова уроку на основі закономірностей навчально-виховного процесу з урахуванням питань здоров’язбереження;

- Логічність і емоційність усіх етапів навчально-виховного процесу, варіативної використання правил здорового способу життя в залежності від конкретних умов проведення уроку;

- Ефективне використання елементів здоров'язберігаючих технологій, таких як фізкультхвилинки, ігри, пісні, релаксація і т. д .;

- Ретельне планування етапів кожного уроку з урахуванням особливостей розвитку та віку учнів.

Щоб уникнути втоми учнів треба змінювати види робіт: самостійна робота, самоперевірка, читання, письмо, аудіювання, відповіді на питання, робота з підручником (усно і письмово), творчі завдання, "мозковий штурм", робота у группах, тощо. Все це сприяє розвитку розумових операцій , пам'яті і одночасно відпочинку учнів. Зміна різних видів повинна проводитися через кожні 7-10 хвилин.