Погоджено методист / / «25» листопада 2011 р. Погоджено



Дата конвертації26.10.2018
Розмір60.5 Kb.
#54482
ТипПротокол

ПОГОДЖЕНО

Методист


________ /______________/

«25» листопада 2011 р.






ПОГОДЖЕНО

Заступник директора з НВР

________/Ю.Л. Кучеренко/

« » листопада 2011 р.



Розглянуто на засіданні ВЦМК по підготовці операторів комп'ютерного набору; обліковців з реєстрації бухгалтерських даних; бухгалтерів

Протокол № 5 від «25» листопада 2011 р.



Голова ВЦМК ____________ /О.Л. Єфремова/

ПЛАН УРОКУ

Дата 01.12.11 Час проведення 1010 Місце проведення каб. 31 Група БО-21

Предмет: «Основи Web-дизайну»

(професійно – теоретична підготовка кваліфікованих робітників з професії «Оператор комп'ютерного набору» ( І категорія))

Тема програми: «Розробка та створення Web- сторінок».

Тема уроку: «Форматування елементів Web- сторінок засобами програми MS FrontPage 2003».

Мета уроку:

навчальна – сформувати знання про основні параметри форматування елементів Web- сторінок та способи їх установки; сформувати первинні практичні навички форматування елементів Web- сторінок; удосконалити практичні навики роботи з текстовим редактором MS Word 2003;

розвивальна – розвивати логічне мислення, ініціативу, комунікативні навички;

виховна – виховувати навики самоосвіти.

Тип уроку: формування нових знань.

Форми, методи, прийоми: бесіда, фронтальне опитування, розповідь з демонстрацією на ПК, самостійна робота з електронним посібником.

Дидактичне забезпечення: авторський електронний посібник з теми «Розробка та створення Web- сторінок» предмету "Основи Web- дизайну", програми MS FrontPage 2003, MS Word 2003.

Матеріально-технічне забезпечення: ПК, відеопроектор.

Міжпредметні зв`язки: "Технології комп'ютерної обробки інформації", "Інформатика", "Виробниче навчання".

Методична мета: продемонструвати використання авторського електронного посібника для індивідуалізації навчання, як засобу впровадження особистісно орієнтованих технологій в навчальний процес.


Хід уроку

Етапи уроку

Методичний коментар

  1. Організаційна частина (2 хв.)

    1. Перевірка наявності учнів.

    2. Перевірка готовності учнів до уроку.

    3. Перевірка організації робочих місць та знань учнями правил охорони праці.

Організаційна частина призначена для створення робочої атмосфери та організації безпечної роботи на уроці.

  1. Актуалізація опорних знань (3хв.)

Фронтальне опитування

    1. При вивченні яких тем ви зустрічали поняття форматування?

    2. Які операції відносять до операцій форматування?

    3. Які ви знаєте параметри шрифту?

    4. Які ви знаєте параметри абзацу?

    5. Що таке список?

Актуалізація опорних знань дозволяє викладачу одержати уявлення про якість засвоєного учнями матеріалу, виділити опорні знання. Це створює міцну основу, фундамент для засвоєння нових знань, дозволяє включити учнів в активну навчальну діяльність.

  1. Мотивація навчальної діяльності учнів (2хв.)

    1. Повідомлення теми програми і уроку.

    2. Цільова установка уроку.

    3. Роз'яснення важливості вивчення теми в професійній діяльності оператора комп'ютерного набору.

Роз'яснення викладача переконує учнів в доцільності вивчення даного навчального матеріалу, тим самим підвищує мотивацію навчання.

  1. Сприймання і первинне усвідомлення нового матеріалу, осмислення зв’язків і відношень в об’єктах вивчення (10 хв.)

Розповідь викладача з демонстрацією на ПК за планом:

    1. Розміщення елементів на сторінці.

    2. Установка параметрів шрифту.

    3. Установка параметрів абзацу.

    4. Оформлення списків.

Використання демонстрації на ПК, яка супроводжує розповідь викладача, унаочнює та структурує навчальний матеріал, сприяє формуванню зацікавленості учнів, а як наслідок, збільшує ефективність засвоєння нового матеріалу.

  1. Узагальнення і систематизація знань (10 хв.)

Робота в малих групах з електронним посібником

    1. Робота над контрольними запитаннями:

  • Укажіть основні параметри шрифту.

  • Укажіть основні параметри абзацу.

  • Які Ви знаєте способи установки параметрів форматування?

  • В якому пункті меню містяться команди форматування елементів web-сторінок?

  • Як установити стиль заголовку для текстового фрагменту?

  • Які Ви знаєте типи списків?

  • Які Ви знаєте способи створення списків?

Первинне осмислення нового матеріалу з використанням електронного посібника індивідуалізує навчання, дозволяючи кожній групі працювати в природному саме для неї темпі, що сприяє створенню психологічного комфорту одночасно з самоконтролем і розвитком прийомів самоосвіти.

Використання електронної форми посібника дозволяє раціонально використати час уроку.

Робота в малих групах сприяє формуванню комунікативних навичок.

Обговорення правильних відповідей є логічним завершенням роботи з підручником і забезпечує засвоєння навчального матеріалу всіма учнями, формує комунікативні навички.

    1. Обговорення результатів роботи.

  1. Формування первинних практичних навичок (15 хв.)

Робота в малих групах з електронним посібником і програмою MS FrontPage 2003

    1. Виконання практичних вправ

    2. Обговорення результатів роботи

Формування первинних практичних навичок створює підґрунтя для виконання завдань практичної роботи.

Використання відеоуроків у відповідному розділі електронного посібника унаочнює технологію виконання практичних вправ.

  1. Підведення підсумків (2 хв.)

    1. Аналіз діяльності учнів протягом всього уроку.

    2. Повідомлення та обґрунтування оцінок.

Підведення підсумків є логічним завершенням роботи на уроці як для учнів, так і для викладача. Для викладача важливо оцінити роботу всієї групи та окремих учнів, обґрунтувати виставлені оцінки і дати відповідні педагогічні рекомендації стосовно вдосконалення навчальної роботи.

  1. Повідомлення домашнього завдання (1 хв.)

    1. Скласти короткий конспект за електронним посібником.

    2. Підготувати в електронному вигляді текстовий матеріал для практичної роботи (технологія розробки логотипу та дизайнерських елементів фірмового стилю)

Використання електронного посібника уможливлює створення умов для ефективної самоосвітньої діяльності учнів в позаурочний час.


Викладач ___________ /О.Л. Єфремова/
Каталог: attachments -> article
article -> Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «історія україни» для студентів окр «Молодший спеціаліст»
article -> Основи теорії літератури
article -> До листа Міністерства освіти і науки України від 17. 08. 2016р. №1/9-437
article -> План роботи методичного об’єднання вчителів-предметників суспільно-гуманітарних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> План роботи методичного осередку вчителів-предметників природничо-математичних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> Рішення щодо оцінювання навчальних досягнень учнів курсів за вибором приймається навчальним закладом
article -> Получение патента на полезную модель


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка