Організаційна частина (2 хв.)
Перевірка наявності учнів.
Перевірка готовності учнів до уроку.
Перевірка організації робочих місць та знань учнями правил охорони праці.
|
Організаційна частина призначена для створення робочої атмосфери та організації безпечної роботи на уроці.
|
Актуалізація опорних знань (3хв.)
Фронтальне опитування
При вивченні яких тем ви зустрічали поняття форматування?
Які операції відносять до операцій форматування?
Які ви знаєте параметри шрифту?
Які ви знаєте параметри абзацу?
Що таке список?
|
Актуалізація опорних знань дозволяє викладачу одержати уявлення про якість засвоєного учнями матеріалу, виділити опорні знання. Це створює міцну основу, фундамент для засвоєння нових знань, дозволяє включити учнів в активну навчальну діяльність.
|
Мотивація навчальної діяльності учнів (2хв.)
Повідомлення теми програми і уроку.
Цільова установка уроку.
Роз'яснення важливості вивчення теми в професійній діяльності оператора комп'ютерного набору.
|
Роз'яснення викладача переконує учнів в доцільності вивчення даного навчального матеріалу, тим самим підвищує мотивацію навчання.
|
Сприймання і первинне усвідомлення нового матеріалу, осмислення зв’язків і відношень в об’єктах вивчення (10 хв.)
Розповідь викладача з демонстрацією на ПК за планом:
Розміщення елементів на сторінці.
Установка параметрів шрифту.
Установка параметрів абзацу.
Оформлення списків.
|
Використання демонстрації на ПК, яка супроводжує розповідь викладача, унаочнює та структурує навчальний матеріал, сприяє формуванню зацікавленості учнів, а як наслідок, збільшує ефективність засвоєння нового матеріалу.
|
Узагальнення і систематизація знань (10 хв.)
Робота в малих групах з електронним посібником
Робота над контрольними запитаннями:
Укажіть основні параметри шрифту.
Укажіть основні параметри абзацу.
Які Ви знаєте способи установки параметрів форматування?
В якому пункті меню містяться команди форматування елементів web-сторінок?
Як установити стиль заголовку для текстового фрагменту?
Які Ви знаєте типи списків?
Які Ви знаєте способи створення списків?
|
Первинне осмислення нового матеріалу з використанням електронного посібника індивідуалізує навчання, дозволяючи кожній групі працювати в природному саме для неї темпі, що сприяє створенню психологічного комфорту одночасно з самоконтролем і розвитком прийомів самоосвіти.
Використання електронної форми посібника дозволяє раціонально використати час уроку.
Робота в малих групах сприяє формуванню комунікативних навичок.
Обговорення правильних відповідей є логічним завершенням роботи з підручником і забезпечує засвоєння навчального матеріалу всіма учнями, формує комунікативні навички.
|
Обговорення результатів роботи.
|
Формування первинних практичних навичок (15 хв.)
Робота в малих групах з електронним посібником і програмою MS FrontPage 2003
Виконання практичних вправ
Обговорення результатів роботи
|
Формування первинних практичних навичок створює підґрунтя для виконання завдань практичної роботи.
Використання відеоуроків у відповідному розділі електронного посібника унаочнює технологію виконання практичних вправ.
|
Підведення підсумків (2 хв.)
Аналіз діяльності учнів протягом всього уроку.
Повідомлення та обґрунтування оцінок.
|
Підведення підсумків є логічним завершенням роботи на уроці як для учнів, так і для викладача. Для викладача важливо оцінити роботу всієї групи та окремих учнів, обґрунтувати виставлені оцінки і дати відповідні педагогічні рекомендації стосовно вдосконалення навчальної роботи.
|
Повідомлення домашнього завдання (1 хв.)
Скласти короткий конспект за електронним посібником.
Підготувати в електронному вигляді текстовий матеріал для практичної роботи (технологія розробки логотипу та дизайнерських елементів фірмового стилю)
|
Використання електронного посібника уможливлює створення умов для ефективної самоосвітньої діяльності учнів в позаурочний час.
|