Портфоліо Савінкової Лілії Яківни



Скачати 23.43 Kb.
Дата конвертації06.11.2016
Розмір23.43 Kb.
  • викладача української мови та літератури
  • Вознесенського професійного ліцею
  • Миколаївської області
  • Місце роботи – Вознесенський професійний ліцей
  • Вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії; старший викладач;
  • Педагогічний стаж – 25 років
  • Портфоліо
  • Савінкової Лілії Яківни

  • Загальні відомості
  • Дата народження 11.11.1967;
  • Освіта: вища;
  • ВНЗ – Миколаївський державний педагогічний інститут ім. В.Г.Бєлінського(тепер МДУ ім. В.О.Сухомлинського) ;
  • Дата закінчення – 1988 рік;
  • Факультет – філологічний.
  • Спеціальність –“Українська мова і література”;
  • Кваліфікація – вчитель української мови і літератури;
  • Категорія – вища, старший викладач;
  • Підвищення кваліфікації – 2009 рік, МОІППО

Викладач української мови та літератури;

  • Посада
  • Викладач української мови та літератури;
  • Завідуючий кабінетом української мови та літератури;
  • Голова методичної комісії соціо-гуманітарних дисциплін;
  • Класний керівник.

Я - вчитель.

  • Я - вчитель.
  • Я - любов і відданість,
  • Віра й терпіння.
  • Я - радість і співрадість,
  • Страждання й співчуття.
  • Я - істина й серце,
  • Совість і шляхетність.
  • Я той, що йде, що дарує,
  • Жебрак і багатий.
  • Я - вчитель і учень,
  • Вихователь і вихованець.
  • Я - той, що прокладає шлях,
  • І художник життя.
  • Я - притулок дитинства
  • Й колиска людства.
  • Я - посмішка майбутнього
  • Й смолоскип сущого.
  • Я - вчитель від Бога
  • Й співпрацівник у Бога.
  • Ш.О.Амонашвілі
  • Моє педагогічне кредо
  • Кожна дитина талановита.
  • Кожна дитина має право на помилку.
  • Кожна дитина має право на вільний творчий пошук.
  • Мої заповіді
  • Педагог
  • Філософ
  • Віра в життя
  • Майстер
  • Віра в себе
  • Психолог
  • Віра в дитину

Забезпечити належну підготовку учнів з української мови та літератури;

  • Забезпечити належну підготовку учнів з української мови та літератури;
  • Забезпечити систему розвитку інтересу і потреби при вивченні української мови і літератури в період навчання на основі глибокого усвідомлення цінності й необхідності навчання;
  • Створити умови для підготовки учнів;
  • Виховувати цілеспрямованість, відповідальність, свідоме ставлення до розумової праці, розвивати пошукові, творчі здібності учнів;
  • Стимулювати потребу в самоосвіті, самовихованні;
  • Проводити роботу з обдарованою молюддю: участь в конкурсах, олімпіадах;
  • Розвивати ініціативи та творчий пошук в учнів;
  • Використовувати інноваційні технології та перспективний педагогічний досвід.
  • Впровадження інноваційних технологій навчання
  • з метою формування освітніх компетенцій учнів та підвищення ефективності навчання
  • Метод проекту
  • Інтерактивні технології
  • ІКТ
  • на уроках та в позакласній роботі
  • Альтернативні методи контролю знань учнів
  • Навчально-методична робота

проектувальний (проектування навчальний цілей, практичних завдань, прогнозування результатів діяльності),

  • проектувальний (проектування навчальний цілей, практичних завдань, прогнозування результатів діяльності),
  • конструктивний (розробка планів занять, обробка результатів, підготовка звітів),
  • організаційний (організація виконання робіт, їх контроль, виховна робота з учнями та батьками),
  • гностичні вміння (формулювання пізнавальних задач, проблем, науковий пошук, практична оцінка навчального процесу),
  • комунікативні вміння (встановлення контактів з учнями, батьками, колегами),
  • інформаційні (опрацювання начальної, наукової інформації).
  • Підходи при підготовці до уроків
  • Методи і прийоми роботи

1995 рік - “Тестовий контроль на уроках української мови та літератури”.

  • 1995 рік - “Тестовий контроль на уроках української мови та літератури”.
  • 1996 рік - “Організація позаурочних заходів з української мови та літератури”.
  • 1997-2000 рік - “Творчий підхід в організації навчальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури”.
  • 2000-2005 - «Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних здібностей учнів  (метод «Проектів»)»
  • Проблеми, над якими працюю

2005- 2010 рр. - “Інтерактивні форми навчання на уроках української мови та літератури”.

  • 2005- 2010 рр. - “Інтерактивні форми навчання на уроках української мови та літератури”.
  • 2010-2015 рік – «Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних компетенційучнів (ІКТ)
  • Проблеми, над якими працюю
  • Комплексне методичне забезпечення уроку
  • Шляхи використання
  • мультимедійний технологій
  • на уроках
  • та позакласній роботі
  • Мультимедійний проект як вид домашнього завдання
  • Використання аудіо- та відео матеріалу,
  • електронних енциклопедій
  • Диференціація домашнього завдання
  • підготувати вікторину, кросворд
  • за допомогою комп’ютера
  • Використання готових навчальних електронних посібників
  • Робота з Інтернет-ресурсами
  • Використовуємо комп’ютер
  • для проведення
  • тестових завдань
  • Конструктор уроків
  • Кінозал
  • Реферати.,
  • критичні статті
  • Таблиці,
  • ОСС
  • Словники
  • Вікторини, кросворди
  • Тести
  • Тексти художніх творів, аудіо книги,
  • аудіозаписи,
  • відеокліпи
  • Архів інформаційних джерел до уроків
  • мови і літератури
  • Використання ІКТ
  • Стенди
  • Тематичні
  • папки
  • Таблиці
  • Словники
  • Інформаційно-
  • довідковий
  • збірник
  • Завдання для
  • тестового
  • контролю
  • знань
  • Підручники,
  • аудіо-, відео-
  • матеріали
  • Картки -
  • завдання
  • Комплексне методичне забезпечення уроку
  • Опорні
  • схеми
  • Опорні
  • конспекти
  • Портрети,
  • ілюстрації
  • Творчі
  • завдання
  • Міні-
  • хрестоматія
  • Комплексне методичне забезпечення уроку

Індивідуальні плани роботи з учнями, які мають підвищену мотивацію до вивчення предметів.

  • Індивідуальні плани роботи з учнями, які мають підвищену мотивацію до вивчення предметів.
  • Організація проектно-дослідницької діяльності в урочній та позаурочній діяльності.
  • Розвиток креативних здібностей учнів через участь в творчих конкурсах і олімпіадах.
  • Індивідуальний підхід при підготовці учнів до підсумкового оцінювання, ДПА та ЗНО.
    • Індивідуальні та групові консультації;
    • Диференціація навчання на уроках;
    • Виконання творчих завдань(лінгвістичні дослідження,
    • презентації, кросворди, виготовлення
    • дидактичного матеріалу);
    • Використання ресурсів
    • Інтернету
    • під час тестування.
  • Система роботи із здібними учнями
  • Кабінет української мови та літератури

Розвиток творчих здібностей учнів через залучення учнів до проведення вечорів, до вікторин, конкурсів, олімпіад, презентацій та пошуково-дослідної діяльності;

  • Розвиток творчих здібностей учнів через залучення учнів до проведення вечорів, до вікторин, конкурсів, олімпіад, презентацій та пошуково-дослідної діяльності;
  • Підготовка та проведення мовно - літературних годин, літературних свят;
  • Робота мовно-літературного гуртка “Дивослово”
  • Позаурочна робота
  • Позаурочна робота

Робота мовно-літературного гуртка «Дивослово».

  • Позаурочна робота
  • Робота мовно-літературного гуртка «Дивослово».
    • Випуск мовно-літературних газет та листівок;
    • Літературні світлиці;
    • Культурні походи;
    • Читання власних творів;
    • Мовні ігри;
    • Виконання творчих завдань;
    • Презентації.
  • Позаурочна робота
  • Українські вечорниці
  • Ведучі
  • Робота класного керівника
  • Робота класного керівника
  • Робочі моменти

Для роботи використовую джерела ІНТЕРНЕТУ

  • Українська мова
  • Енциклопедія “Українська мова”: http://litopys3.freeservers.com/ukrmova/um.htm
  • Уроки державної мови: http://mova.kreschatic.kiev.ua/
  • Сайт «Я розмовляю українською»: http://www.arkas-proswita.iatp.org.ua
  • Словники, довідники: http://www.slovnyk.org
  • Словник: Англійсько-Білорусько-Польсько-Російсько-Український тлумачний; посилання на мовознавчі публікації, матеріали конференцій; мовознавча статистика тощо.
  • Довідник з української мови: http://www.ussr.to/All/tishkovets/movva.html
  • Автоматичний перекладач російсько-український, українсько-російський:
  • http://www.uaportal.com/cgi_bin/translator.cgi?lang=r
  • http://www.ukrcenter.com/library/read.asp?id=1964Україно-Російський Фразеологічний Словник)

Для роботи використовую джерела ІНТЕРНЕТУ

  • Програми, тести:
  • Варіанти тестових завдань з української мови для вступників до Львівського державного університету: http://www.franko.lviv.ua/general/testy
  • Програма вступних іспитів з української мови для абітурієнтів:
  • http://www.unicyb.kiev.ua/Site_Ukr/abit/PROGRAMS/progs2.html
  • Методичні матеріали, підручники та інше
  • «Дивослово»: Журнал: Українська мова й література в навчальних закладах: http://dyvoslovo.bigmir.net/
  • Електронний підручник з сучасної української мови (Київський університет): http://www.philolog.univ.kiev.ua
  • Сайт Інституту філології Київського національного університету ім Т.Г.Шевченка: http://linguist.univ.kiev.ua
  • Філологічні цікавинки
  • Українська абетка з використанням латиниці: http://library.org.ua/abetka.htm
  • Моя робота з учнями

1994 рік – обласний конкурс “Вчитель року” серед викладачів ПТНЗ – ІІІ місце;

  • 1994 рік – обласний конкурс “Вчитель року” серед викладачів ПТНЗ – ІІІ місце;
  • 2006 рік – обласний конкурс “Вчитель року” – номінація “За популяризацію рідної мови”;
  • 2010 рік – обласний конкурс “Нові імена”, номінація “Українська мова та література” серед викладачів ПТНЗ - І місце
  • Конкурси

  • Нагороди

Учитись важко, а учить ще важче,

  • Учитись важко, а учить ще важче,
  • Але не мусим зупинятись ми,
  • Як дітям віддамо усе найкраще,
  • Тоді й самі сягнем нової висоти.
  • Замість висновків!

Каталог: download
download -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
download -> Уроках «Художньої культури»
download -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
download -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
download -> Реферат виконується на форматі А4
download -> Образотворче мистецтво
download -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
download -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави

Скачати 23.43 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка