«Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво.
Але найважливішим є
любов до дитини.
Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити,
Учень – факел, який треба запалити»
Особисте досьє
Кашуба Любомир Петрович –вчитель музичного мистецтва.
Освіта – вища.
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка.
Спеціальність за дипломом – «Педагогіка і методика середньої освіти. Музика».
Здобув кваліфікацію вчителя музики, етики, естетики і художньої культури загальноосвітньої школи першого, другого і третього ступенів
Стаж роботи – 3 роки.
У 2008 році закінчив Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка
Курси підвищення кваліфікації 2016р.
Проблема, над якою я працюю
«Використання сучасних технологій та інтерактивних методів роботи на уроках музичного мистецтва, як засобу підвищення рівня естетичного виховання та розвитку учнів.»
План професійного зростання
Розробляти матеріали для публікацій
Удосконалювати педагогічну техніку володіння інноваційними технологіями
Проходити курси підвищення кваліфікації
Працювати з нормативно-правовою документацією, методичною літературою
Вчитель повинен рухатися в ногу з часом тільки тоді він буде цікавим своїм учням.
Застосування ІКТ на уроках музичного мистецтва сприяє всебічному і гармонійному розвитку особистості дитини, насамперед її творчих здібностей та дозволяє:
Підвищувати продуктивність уроку;
підвищувати якість рівня використання наочності на уроці;
обєктивно та своєчасно проводити контроль та
підведення підсумків;
дозволяє залучити учнів до створення творчих робіт;
Інтегруючи уроки музичного мистецтва та художньої культури з компьютерними технологіями дозволили мені зробити уроки більш цікавими, якісними, візуальними, творчими.
У своїй роботі застосовую різні форми навчання: індивідуальну роботу, роботу в групах, колективну роботу, роботу в парах.
Працюючи за інноваційними технологіями особливу увагу я намагаюсь приділяти інтерактивному навчанню. Використовую інтерактивні методи навчання:
«Мікрофон»,
«Ланцюжок»,
«Коло»,
«Аукціон»,
«Мозковий штурм»,
«Чистий аркуш»,
«Дерево знань»,
«Асоціативний кущ»,
«Гронування»,
«Навчаючи – вчуся»
Щоб розвивати творчі здібності учнів, поступово та систематично включати їх у самостійну пізнавальну діяльність та забезпечити співпрацю між учнями і вчителем я використовую у своїй практиці нестандартні уроки.
У своїй педагогічній діяльності застоcовую активні форми навчання, які реалізовую шляхом:
проведення нестандартних уроків
вирішення проблемних ситуацій
міжпредметні зв’язки на уроках
предметні тижні
метод проектів.
На уроках завжди прагну установити міжпредметні та міжмистецькі зв’язки, що допомагають сформувати в учнів цілісну систему знань про мистецтво:
літературні твори (прислів’я, приказки, заклички, вірші, загадки, сюжети літературних творів, біографічні відомості з життя композиторів, музикантів, художників, скульпторів, архітекторів);
твори образотворчого мистецтва (ілюстрації живопису, архітектури, скульптури, графіки, дизайну, фотографії);
географічні відомості про фольклорні регіони України, країни світу;
історичні факти, відображені у музиці та інших видах мистецтва, історію створення творів мистецтва, історію виникнення мистецьких епох
На уроках музичного мистецтва я застосовую сучасні інформаційні технології: сучасні універсальні енциклопедії Кирила і Мефодія; електронні енциклопедії з музичного мистецтва і художньої культури, музичні диски “Класична музика дітям”, “Шедеври класичної музики”, “ Історія музичних інструментів”, “Музичні інструменти ”:
Мультимедійні навчальні програми з музичного мистецтва та художньої культури:
Педагогічний програмний засіб « Музичне мистецтво 5 клас »;
Педагогічний програмний засіб « Музичне мистецтво 6 клас »;
Педагогічний програмний засіб « Музичне мистецтво 7 клас »;
Педагогічний програмний засіб « Музичне мистецтво 8 клас 4.1 »;
Педагогічний програмний засіб « Музичне мистецтво 8 клас 4.2 »;
Педагогічний програмний засіб « Музичне мистецтво 1-4 класи»;