Поширення солей у природі та їх практичне значення



Сторінка1/4
Дата конвертації13.12.2016
Розмір0.92 Mb.
  1   2   3   4
Тема: Поширення солей у природі та їх практичне значення.
Мета: розглянути поширення солей у природі, закономірності їх розповсюдження, практичне значення солей; закріпити знання про склад солей, їх властивості; вдосконалювати вміння складати формули середніх солей, рівняння реакцій, давати назви речовинам;

розвивати в учнів логічне мислення, вміння самостійно працювати з інформацією, порівнювати, вміння робити висновки, узагальнення;

виховувати бережливе ставлення до природи, формувати елементи екологічної культури, культури спілкування, прививати інтерес до предмету.

Тип: вивчення нового матеріалу.

Обладнання та матеріали: колекція гірських порід та мінералів, карта корисних копалин України, комп’ютерна презентація, комп’ютер.

Інтерактивні та традиційні технології: «мозковий штурм», «аукціон ідей», робота в парах, розповідь вчителя, робота з інформацією слайдів, індивідуальна робота.

Міжпредметні зв’язки: біологія, географія, інформатика.
Хід уроку

I. Організаційна частина

II. Актуалізація опорних знань учнів.

Інтерактивна технологія «Мозковій штурм» (доцільно звернути увагу на правила поведінки).



  1. Що ви знаєте про солі?

  2. Де ці сполуки можна знайти?

  3. Чи необхідні вони людині?

  4. Як солі можна добути?

Учні висловлюють свої думки, а один учень їх записує на дошці.

III. Мотивація навчальної діяльності.

Учитель: Розповім вам легенду про грізного Сета. Цей недобрий бог насилав із пустелі посушливі вітри на весь Єгипет, а в океані підіймав хвилі, що трощили кораблі. У хвилини гніву на його очах були сльози, на губах піна. Там де вона падала, народжувалась сіль. а Сет гнівався ще більше. перелякані єгиптяни, щоб трохи зменшити посуху, споруджували на честь грізного бога величні храми, приносили жертви. На якийсь час Сет заспокоювався, а потім знову плакав, бунтував, чинив людям зло. Без його гніву єгиптяни не знали б, що сіль - володарка життя і смерті. Залякані грізним Сетом єгиптяни вірили: сіль - творіння богів.

Які питання у вас виникли?

Тож нехай запропоновані вами питання стануть завданням сьогоднішнього уроку. А працювати ви будете за інформаційними аркушами, які вам допоможуть виконати самостійно всі завдання уроку і здійснити самоаналіз своєї навченості.

Бажаю вам наполегливості й вагомих досягнень у вивченні теми.

«Недостатньо тільки бажати, треба діяти» (В. Сухомлинський).



IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

Робота в парах. над готовою презентацією.



Завдання для груп:

  1. Солі яких кислот найбільш поширені в природі?

  2. Чому організм людини не може існувати без солі?

  3. Дати хімічні назви солям за відповідними формулами, що зустрічаються в презентації?

  4. Як виділити сіль із морської води?




Каталог: uploads -> editor -> 5148 -> 415011 -> sitepage 71 -> files
editor -> Методичні рекомендації щодо організації роботи в групах продовженого дня./ Упорядник Л. В. Пономаренко Пирятин: рмк, 2015
editor -> Гайдаренко Світлана Анатоліївна
editor -> Сталий розвиток суспільства
editor -> Бібліотечні уроки для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 2013 Греджева Н. О
editor -> Календарно-тематичне планування уроків з художньої культури на І семестр для 9-11 класів. Художня культура 9 – 11 класи Розробка змісту навчальної програми «Художня культура»
editor -> Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів Упорядник: Сергата Світлана Миколаївна завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації
415011 -> Пейзажна та
files -> Поверхневі води суходолу
415011 -> Зв'язок прикметників з іменниками в реченні. Вправи на визначення роду й числа прикметників


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка