Пояснювальна записка Впродовж 8 років днз №8



Скачати 260.29 Kb.
Дата конвертації16.07.2017
Розмір260.29 Kb.
ТипПояснювальна записка
Пояснювальна записка

Впродовж 8 років ДНЗ №8 «Світлячок» м. Лисичанська Луганської області під керівництвом завідувача Бражникової Тетяни Іванівні працює над проблемою впровадження проектної технології в освітньо – виховний процес ДНЗ. Саме ця проблема стала темою експериментальної роботи регіонального рівня в нашому дошкільному закладі. Робота ведеться в декількох напрямках. Але найцікавішою, звичайно, є робота з дітьми. Педагоги запланували роботу в рамках довгострокових та короткострокових проектів. Так, довгострокові проекти, за якими працюють творчі групи педагогів є «Мале географічне товариство» та «Театр в дитячому садочку». Ми вважаємо, що працюючи за цими проектами можливо створити повноцінний театр, метеомайданчик, «живу» лабораторію тощо.

Нам дуже хочеться поділитися з деякими наробітками в плануванні таких проектів.

Проект «Театр в дитячому садочку»

Автор проекту: вихователь ДНЗ № 8 «Світлячок» м. Лисичанськ Лукьянова А.О.

Термін проведення – 2 роки.

Продукт – організація предметно-розвивального середовища для створення театру в ДНЗ.

Мета.

Організувати театр в дитячому садку. Створити відповідну матеріальну базу для організації театральної діяльності (куліси, театральні костюми тощо).Ознайомити дітей із театром як культурною установою. Навчати дітей театральним діям, обігруванням казкових ролей.

Проект «Ми – маленькі актори» - середня група - 1 рік.

Проект «Диво-дивне - театр» - старша група - 2 рік.



Проект «Ми – маленькі актори»

Завдання за лініями розвитку.

Лінії розвитку

Завдання

Фізичний

Формувати у дітей прості рухливі навички (постава, хода, жести);вчити співвідносити рухи із текстом та рухами інших персонажів.

Пізнавальний

Формувати вміння дітей орієнтуватись в основних видах театрального мистецтва. Вчити дітей запам’ятовувати сюжетну послідовність твору, своєчасно включатись в дію.

Мовленнєвий

Залучати дітей до інсценування віршованих творів. Спонукати до вдалої заміни авторських слів своїми словами, інтонаційно виразно передавати діалог.

Емоційно-ціннісний

Учити імітувати виразні рухи героїв, інтонаційно передавати їх мову; створювати образ за допомогою експресивних засобів (мовлення, міміки, жестів, рухів, музики, танців, співів).

Соціально-моральний

Вчити дітей вирізняти гуманний зміст і колективний характер театральної вистави; виражати особисту позицію до позитивного та негативного образу.

Художньо-естетичний

Викликати інтерес до художніх творів, бажання змінювати їх сюжет ; звертати увагу на пестливі слова, образні вислови, казкові повтори.

Креативний

Спонукати дітей до творчої імпровізації в сюжетно-рольових іграх «Наш театр.

1 етап мотиваційно-інформаційний.

Термін - вересень, жовтень.

Мета.

Познайомити дітей з історією виникнення театру, його зовнішнім та внутрішнім виглядом (фойє, гардероб, зала для глядачів) та правилами поведінки в театрі. Формувати знання дітей про театральні професії (актор, режисер,костюмер, гример).Познайомити дітей з театральною афішею: для чого потрібна, як виглядає тощо та призначенням театральної каси. Дати знання про види театрів. Розвивати увагу, пам'ять, спритність думки, уяву, пояснювальне мовлення. Виховувати інтерес до нових знань.



Форми роботи

Мета

Перегляд слайдів «Історія виникнення театрального мистецтва».


Розглядання

ілюстрацій та бесіда «Як виглядає театр».

Перегляд вистав театру «Арлекін».
Бесіда «Таємниці театральних професій».

Перегляд презентації Хто працює в театрі».



  • Екскурсія до костюмерко кімнати, розташовано в дитсадку.

  • Гра «Маленькі гримери».




  • Виготовлення білетів для спектаклю.




афіші театру «Лімпопо». Виготовлення афіші дітьми.
Слухання аудіо запису «Школа маленького глядача».
Перегляд презентації «Види театральних ляльок».
Розповідь вихователя «Як виникли ляльки-рукавички».
Виготовлення «рукавички» автобус.

Консультація «Історія театру».


Консультація «Як розважити дитину вдома».
Організувати майстер-клас «Театральна Іграшка своїми руками»

Залучити батьків до участі в конкурсі «Ярмарок театральної іграшки».


Організувати силами батьків ляльковий спектакль для дітей «Троє поросяток»



Робота з дітьми

Дати знання дітям про історію виникнення театру, про те, як виглядав театр у різні часи. Залучити дітей до прикрашання одягу для скомороха.

Формувати знання про те, що таке театр, для чого потрібний, для чого ходять у театр. Познайомити дітей із відмінними рисами споруди театру від інших будівель.

Познайомити із роботою акторів, обігруванням певних

ролей та виглядом казкових персонажів (костюми, грим).
Познайомити дітей із професіями людей, що працюють в театрі (режисер, актор, художник, касир, гардеробник, гример, костюмер).
Формувати поняття про специфіку роботи костюмера: пере та прасує костюми, слідкує за їх виглядом.

Познайомити з поняттям «грим». Вчити дітей перевтілюватись на будь якого казкового персонажа за допомогою гриму.

Познайомити дітей із зовнішнім виглядом театральних білетів, залучити дітей до виготовлення білетів .

Дати поняття про необхідність театральної афіші, про те, як вона повинна виглядати. Залучити дітей виготовити афішу до казки, переглянутої раніше.

Познайомити із правилами поведінки глядача в театрі.

Познайомити дітей із різними видами театру (ляльковий, пальчиковий, тіньовий, театр маріонетки).

Дати поняття про історію виникнення ляльки-рукавички.

Вправляти у вмінні діяти за схемою та вказівками вихователя.



Робота з батьками
Познайомити з історією виникнення театру.

Познайомити із тим, як організувати театр вдома.


Познайомити з технікою виготовлення іграшки із шкарпетки»



2 етап – репродуктивний.

Термін –листопад.

Мета.

Формувати вміння дітей узгоджувати слова з рухами; інтонаційну виразність мовлення, артикуляційний апарат, правильну дикцію. Учити виконувати образні вирази, використовуючи невербальні засоби спілкування. Залучити дітей до розігрування побутових сценок та епізодів із художніх творів. Розвивати мовлене вий апарат, силу, темп голосу, пам'ять, виразність мови і рухів, акторські здібності. Виховувати старанність, активність.


Розучити з дітьми комплекс артикуляційної гімнастики:

-чистимо зубки,

-місемо тісто,

-чашечка,

-парканчик,

-впіймаємо мишку,

-смачне морозиво,

-заховай цукерку,

-голочка.


Розучити комплекси пальчикової

гімнастики

«Погріємося», «Голуби», «Дім для цуцика»
Дихальні вправи:

«Листя шелестить», «Король вітрів», «Гріємо руки», «Сова».


Рухливі вправи:

«Колобок», «Поїзд з кавунами», «Шалтай-болтай», «Стучит-бренчит».


Вправи на виразність рухів:

«Зроби, як…» : походи, як маленька дівчинка, старенька бабуся, ведмідь;

Сядь, як водій за кермом, вчитель за

столом, жабка на болоті;

насупся, як осіння хмара, голодний вовк;

«прання хустинки».


Дидактична гра «Впізнай настрій гномів»

Робота з дітьми

Розвивати рухомість язика, артикуляційний апарат.

Вчити промовляти віршований твір, співвідносячи текст із рухами пальців рук.

Розвивати силу дихання.


Вчити дітей супроводжувати віршований текст рухами.

Вчити за допомогою жестів та міміки відображати певний персонаж.

Формувати вміння дітей за виразом обличчя називати настрій героя.




3 етап – узагальнення та систематизація отриманих знань.

Термін –грудень, січень.

Мета.

Узагальнювати набуті навички чіткої та правильної дикції, виразності жестів та рухів, емоційних станів. Формувати вміння дітей розігрувати невеличкі театральні сценки, вірші по ролям, організовувати режисерські ігри. Розвивати творчість, уяву, виразне діалогічне мовлення, акторські здібності. Виховувати активність, старанність.



Організація режисерських ігор з дрібними іграшками.


Дидактичні ігри «Визнач настрій казкового героя», «Кому з казкових героїв належить певний настрій?»
Театральна гра за віршем М.Петренко «Хмарка в зоопарку».
Ігрова вправа «Кому з казкових героїв належить ця музика?»

Ігрова вправа «Про що говорить вулиця?»


Розігрування віршів-діалогів О Александрової «Лисиця та білочка», «Котик», «Поросятко», «Посварився».
Виготовлення конусних та площинних ляльок для інсценування віршів-діалогів.



Робота з дітьми

Розвивати творчість, уяву, монологічне і діалогічне мовлення.


Продовжувати формувати вміння визначати настрій за певними емоціями та виразом обличчя.
Спонукати дітей до виконання пантомімічних етюдів.
Вправляти у вмінні визначати характер музики та співвідносити певну музику з характером казкового героя.
Розвивати слухову увагу, вміння імпровізувати.

Розвивати виразне діалогічне мовлення, виразність рухів під час передачі певного

образу.

Розвивати творчість в роботі, увагу, вміння працювати за вказівками вихователя.



4 етап – творчий.

Термін – лютий, березень, квітень, травень.

Мета.

Виявити творчість дітей в костюмованому інсценуванні казки, в показі настільного театру, театру рукавички, вміння імпровізувати , фантазувати.



Читання казки «Колобок –

льодяний бок», бесіда за текстом, заучування діалогів між героями.
Пантоміма «Калейдоскоп емоцій».

Ігрове заняття «Маленькі гримери»


Ігрова вправа «Розкажи віршика голосом казкового персонажа».


Ігрова вправа «Добери костюм для героя казки».
Ігрова вправа «Добери музику, яка характеризує характер казкового персонажа».
Виготовлення театральної афіші до казки «Колобок – льодяний бік».
Театралізація казки «Колобок – льодяний бік».
Знайомство із казкою «Три

ведмеді» на новий лад. Бесіда за текстом. Заучування діалогів між героями.
Ігрова вправа «Здивуй ведмедика»

Етюд «Прожени злість»


Ігрова вправа « Мовчазна розмова»

Малювання схем обличчя різного настрою.


Виготовлення декорацій до казки «Три ведмеді»;театральної афіші.

Ігрова вправа «Чия музика лунає?»

Виготовити із картонових коробок різного розміру казкових персонажів до казки «Три ведмеді»
Ігрова вправа «Про що розповідає кімната ведмедів?»
Ігрова вправа «Зустріч ведмедів та дівчинки», «Ведмежатко та його матуся» .
Показ настільного театру за казкою «Три ведмеді» на новий лад.

Розповідання казки Ш.Перо «Червона шапочка». Бесіда за змістом. Розучування діалогів між героями.
Ігрова вправа «Пальчики вітаються»

Ігрова вправа «Зустріч ляльок».


Гра «Магнітофон».

Етюди з ляльками - рукавичками

«Зайчик і лисичка грають у піжмурки», «Зайчик і лисичка обіймаються», «Зайчик і лисичка несуть морквину».


Виготовлення декорацій, театральної афіші, прикрашання ширми для казки.
Показ театру – рукавички «Червона шапочка».

Залучити батьків до виготовлення костюмів для героїв казки

«Колобок – льодяний бок».
Залучити батьків до участі у

виставці «Такий різний театр!»





Розвивати пам'ять, увагу, виразність мови та рухів. Виховувати дружні стосунки, обачність.

Формувати вміння дітей за допомогою міміки показувати певний настрій.


Вправляти дітей у вмінні розмальовувати обличчя фарбами, перетворюючись на певного казкового персонажа.
Розвивати вміння змінювати тембр, силу

голосу, виразність мови.


Розвивати творчість, уяву, швидкість реакції.

Розвивати вміння дітей визначати характер музики та співвідносити з характером казкового героя.


Розвивати творчість, окомір, вміння працювати за вказівками вихователя.
Розвивати акторські здібності, виразність мови, рухів. Виховувати старанність, активність.
Розвивати увагу, пам'ять, зв’язне виразне монологічне та діалогічне мовлення. Виховувати активність, дружні стосунки.

Вправляти дітей за допомогою міміки відображати емоційний стан тварини.


Вчити дітей знімати власну агресію.
Вправляти дітей у вмінні показати певний предмет, не називаючи його (пантоміма).
Розвивати кмітливість, уяву, спритність думки.

Розвивати творчість, уяву, дрібні м’язи рук, окомір . Виховувати вміння виконувати колективну роботу.


Вправляти дітей у вмінні визначати характер музики, співвідносити її з казковим персонажем.

Розвивати творчість, уяву, фантазію, окомір, вміння пояснити власні дії. Виховувати охайність, бажання виконувати колективну роботу.

Розвивати увагу, фантазію, зв’язне граматично вірне мовлення.
Вчити дітей вести діалог, рухаючи ляльки настільного театру обличчям до глядачів.

Розвивати акторські здібності, виразність мови. Виховувати старанність, відповідальність.

Розвивати пам'ять, увагу, вміння відповідати на запитання словами та виразами із казки. Виховувати обачність, бажання дотримуватись правил поведінки із незнайомими.
Формувати вміння пальцями обох рук виконувати синхронні рухи.
Вчити дітей діяти лялькою – рукавичкою (нахил голови (вітається), аплодує в долоні тощо). Розвивати рухомість пальців рук.
Вправляти дітей у вмінні розповідати вірш із різною силою голосу.
Вправляти у вмінні виконувати певні дії одягненою на руку лялькою – рукавичкою.

Розвивати уяву, окомір, творчість в роботі. Виховувати інтерес до колективної праці.



Робота з батьками.


5 етап – презентування.

Мета.

Організувати фотовиставку «Ми – маленькі актори», виставку різних видів театру «Такий різний театр», виготовити презентації «Театр в дитячому садку», «Види театральних ляльок».



Проект: "Маленькі чомусики".

Автор проекту: вихователь ДНЗ №8 «Світлячок» м. Лисичанськ Луганської області Щербакова А.О.

Вид проекту проекту : дослідницько - творчий

Термін реалізації: 5 днів

Учасники проекту: діти старшого дошкільного віку ( 5-7 років) , батьки вихованців , педагоги.

Продукт проекту: створення саморобної книги «Великої книги маленьких відкриттів»

Завдання проекту за освітніми лініями:

Дитина в соціумі: формувати у дітей комунікативні вміння, спонукати до ініціювання контактів, налагодження взаємодії, проявів доступної міри відданості товаришам, надійність у стосунках, поступливість.

Дитина у природному довкіллі:розширити, уточнити й систематизувати уявлення дітей про неживу та живу природу, взаємозв’язок в природі та діяльності людей. Учити знаходити цікаві особливості явищ природи, поєднання кольорів, форм, звуків, милуватись ними. Розуміти необхідності природоохоронної діяльності, брати посильну участь у збереженні природи рідного міста.

Дитина у світі культури: розвивати спостережливість уміння бачити характерні естетичні ознаки навколишніх об’єктів, порівнювати їх. Формувати вміння, пов’язані з художньо-образним відображення предметів і явищ у різних видах образотворчої діяльності.

Гра дитини: учити самостійно і змістовно спілкуватись з однолітками. Вільно користуватись виразним жестом, словом. Позначати словом роль і задум гри, заміняти згорнуту ігрову дію, розкривати змістовну суть сюжетно-рольових взаємин, образно мислити, фантазувати, створювати моделі моральних взаємин людей. Прилучатись до етичних норм спілкуванні охоче й невимушено користуватись ними.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі: розвивати пізнавальні здібності дитини, здатність аналізувати, робити умовиводи, узагальнення. Вчити називати ознаки предметів, що використовує дитина в діяльності, порівнювати, виявляти схожість та відмінність, встановлювати прості зв’язки між явищами та предметами.

Мовлення дитини: формувати вміння висловлювати думку про себе,свої відчуття, вправляти дітей у побудові речень різного типу, учити малюка правильно вживати граматичні категорії. Розвивати розповідне та комунікативне мовлення; вчити дітей підтримувати бесіду з дорослим, відповідати на запитання педагога на основі спостережень за природою найближчого довкілля; покращувати інтонаційну виразність мовлення.



з/п

Етапи реалізації

проекту

Види діяльності

1 день « Годинник,час»

1

Мотиваційний

етап

Дидактична гра "Запрошення" (частини доби): розвивати уміння називати частини доби.

Рухлива гра «Заборонений рух» : розвивати слухове сприйняття.

Спостереження за сезонними змінами в природі: звернути увагу на те, що дні стали коротшими, раніше темніє. На підставі спостережень підвести дітей до висновку, що восени дні коротше, а ночі довші.

2

Інформаційний

етап

Інтегроване заняття (КЛПЧ+худ.естет. розвиток) "Подорож до музею часу"

Програмний зміст: вчити дітей орієнтуватися в часі в межах години, розвивати у дітей часові відносини з метою використання часу раціонально і точно. Ознайомити дітей з історією виникнення годинників , їх різновидами.

Удосконалювати навички зворотної лічби в межах 10, тренувати дітей у підрахунку звуків .

Закріпити уявлення про якості геометричних фігур та поняття « доба» , « частини доби » ;

розвивати вміння оперувати цими поняттями в повсякденному житті .

Вчити акуратно працювати з піском.

Закріпити вміння приймати участь у колективній роботі , знаходити місце в загальній композиції.

Виховувати цілеспрямованість , взаємодопомога і вміння взаємодіяти з однолітками.

Індивідуальне заняття (Вступ до природи):

закріпити уявлення про характерні ознаки, особливості різних пір року; розвивати мислення.

3

Рефлекторно – оцінювальний етап

Спостереження за сезонними змінами в природі: обійти ділянку, зазначити, які зміни відбулися в природі. Закріпити вміння бачити взаємозв'язок у природі.

Дидактична гра «Доба» :закріпити знання часу доби. Вчити відгадувати смислові загадки. Розвивати логічне мислення, увагу.

Логоритміка «Пори року»

Рухлива гра "Ходять годинники по колу" : вчити дітей орієнтуватися в часі; вдосконалювати вміння орієнтуватися в просторі.

4

Узагальнюючий етап

Дидактична гра «Годинник і час»: вчити дітей орієнтуватися в часі. Удосконалювати навички визначати час по годинах, фіксуючи його значення на циферблаті. Розвивати у дітей увагу, логічне мислення і мову.

Пальчикова гімнастика "Пори року" :розвиток вміння поєднувати рухи рук і обговорювання віршів.

Артикуляційна гімнастика "Годинник".


2 день «День мильних бульбашок»

1

Мотиваційний

етап

Спостереження за вітром: з настанням осені він став холодним, поривчастим. Порівняти з вітерцем, який дув влітку. Підібрати прикметники до слова «вітер».

Рухлива гра «Роздувайся пузир» : знайомство і зближення дітей один з одним і з вихователем.

Читання вірша С. Маршака «Злітає куля надута»: продовжувати вчити дітей емоційно сприймати образну основу поетичних творів



2

Інформаційний етап

Інтегроване заняття (озн. з навколишнім + худ.естет. розвиток)

"Подорож в лабораторію мильних бульбашок".

Програмний зміст: продовжувати вчити дітей працювати з інтелектуальними картами. Формувати вміння самостійно проводити «дослідження » , підбирати необхідне обладнання , роздумувати , узагальнювати результати дослідів . Вправляти в розрізненні запахів , співвідношенні запаху з конкретним предметом . Активізувати і систематизувати наявні у дітей уявлення про властивості мила і води: мило у воді розчиняється , при збовтуванні мильної води утворюються бульбашки , при размилюванні мила вода каламутніє і набуває мильна аромат. Вчити дітей читати візуальні схеми - формули , робити чіткі і конкретні вказівки , контролювати дії . Активізувати пізнавальний інтерес до навколишнього в процесі роботи Познайомити дію з новою нетрадиційної технікою малювання мильними бульбашками . Розвивати пізнавальний інтерес до навколишнього в процесі експериментування , швидкість мислення , творчу уяву , вміння логічно міркувати . Виховувати спостережливість і інтерес до експериментів , вміння працювати в колективі .

Індивідуальне заняття КЛПЧ

Мета: закріпити поняття про геометричні фігури. Узагальнити знання про властивості геометричних фігур (колір, величина).

3.

Рефлекторно – оцінювальний етап

Експериментування «Як очистити воду»: ознайомити дітей із способами очищення води за допомогою різних матеріалів. Виховувати бажання берегти воду і охороняти навколишнє природу.

Гра «Тісна скляночка» (на тактильний контакт, емоційне спілкування)

Рухлива гра «Кулька у повітрі літала»: удосконалити вміння стрибати на двох ногах у висоту.

Читання твору О. Чусовітіна "Маленькі кульки"

4.

Творчий етап

Експериментування з виготовлення мильних бульбашок.

Ігри з бульбашками: виховувати у дітей доброзичливе ставлення один до одного, вміння працювати поруч.

3 день «День книги»

1.

Мотиваційний етап

Бесіда «Звідки до нас прийшов папір»: уточнити уявлення дітей про папір, дати знання про її властивості, процесі виготовлення та її застосуванні.

Відгадування загадок про папір.

Експерименти з папером - познайомити дітей з властивістю паперу і якістю; спонукати інтерес до пропонованої спільної пошукової діяльності.

Цікаві речі для малят «Історичне Походження паперу».

2

Інформаційний етап

Комплексне заняття

« Екскурсія в бібліотеку» (Озн.з довкіллям + розвиток мовлення + грамота)

Програмний зміст : дати дітям уявлення про бібліотеку та різновидах бібліотек (електронні , віртуальні ) . Ознайомити дітей з правилами для читачів , які відвідують бібліотеку , ролі книги в житті людини. Вчити дітей підтримувати порядок в книжковому куточку , ремонтувати книги. Продовжити викликати цікавість до

написання букв за допомогою зорово- тактильних аналізаторів. Розвиваючи дрібну моторику пальців. Сприяти поглибленню читацьких інтересів . Виховувати дбайливе ставлення до книг .

Індивідуальне заняття (з ознайомлення з природою) « Збережемо ліс »

Мета : поясніти дітям з чого виготовляють папір та правила збереження лісу.

3

Рефлекторно – оцінювальний етап

Мовна гра «Ми і книжка»: учити дітей вживати слова-назви літературних творів.

Р / гра «Хто швидше» :удосконалити навички бігу у різному напрямку.

Розвивальна гра «Прибираймо книжечки»

4

Узагальнюючий

етап

Ручна праця в куточку книги: запропонувати дітям відремонтувати книжки.

Сюжетно – рольова гра «Бібліотека»: поглибити знання дітей про професію бібліотекаря. Виховувати дбайливе ставлення до книг, прагнення берегти книги (перегляд книжок з ілюстраціями).

4 день «Клуб юних архітекторів»

1

Мотиваційний етап

Розглядання альбому із зображенням житла різних народів

Будівельна гра «Будуємо дитячий сад»: вчити дітей колективно зводити споруди.

Перегляд презентацій, слайдів, ілюстрацій з зображенням будівель різних країн.

Д / гра «Будівельники»: виховувати інтерес і повагу до праці будівельників, пробуджувати бажання працювати так само сумлінно, відповідально, швидко, красиво, як майстри. Розширити уявлення про те, що їхня праця - колективна, що від сумлінної роботи однієї людини залежить якість праці іншого.

2

Інформаційний етап

Інтегроване заняття (Озн . з навк. + ікт + худ.естет.розвиток)

«Мій дім - моя фортеця»

Програмний зміст: закріпити знання дітей про архітектуру (знання типового , узагальненого у спорудах - у всіх будинків є фундамент , стіни , дах , двері , вікна). Познайомити з зовнішнім виглядом та назвами будівель та житла різних народів ; дати знання про особливості житла людей різних національностей.

Розвивати пізнавальні процеси та логічні операції (порівняння , аналіз , виділення характерних ознак , узагальнення) , естетичні здібності ( почуття форми, кольору, пропорцій , творчість і фантазію ) .

Виховувати інтерес до архітектури .Викликати бажання створити груповий проект, використовуючи отримані знання.

Індивідуальне заняття

«Мій будинок» (конструювання)



Мета: закріпити знання дітей про складові частини будинку.

3.

Рефлекторно- оцінювальний етап

Екскурсія по рідному місту : закріпити знання дітей про значущість соціальних об'єктів міста. Вчити порівнювати, аналізувати, робити висновки, узагальнення.

Виховувати любов до малої Батьківщини та шанобливе ставлення до трудящих людей міста. Р / гра «Збери цеглинки» : розвивати спритність

Відгадування загадок з теми.

Д/ гра «Інструменті та їх призначення» – учити дітей дбайливо ставитись до різних предметів вжитку, шанувати працю людини – майстра.

4.

Творчий етап

Сюжетно - рольова гра «Будівельники»: стимулювати творчу активність дітей у грі, формувати вміння розвивати сюжет гри, використовуючи будівельний підлоговий матеріал, різноманітно діяти з ним,

5 день «День мистецтва»

1

Мотиваційний етап

Спостереження за зимовим краєвидом: вчити милуватись зимовою красою.

Розвивальна гра «Підкажіть митцеві слово»

Читання вірша Д.Павличко «Нічний гість»

2.

Інформаційний етап

Заняття з образотворчого мистецтва «Знайомство з мистецтвом портрета»

Програмний зміст: формувати уявлення дітей про портрет, про те, для чого його створюють художники. Дати поняття про те, що художники зображують не тільки зовнішній вигляд конкретної людини, але і його душевний стан, настрій. Формувати уявлення, що в портреті нічого не буває зайвого - все працює на розкриття образу людини. Вчити дітей впізнавати по зображеному сюжеті на картині, які почуття переживає персонаж в тій чи іншій ситуації (радість, смуток, здивування, злість, переляк).

Індивідуальне заняття з ознайомлення з довкіллям

Мета: формувати елементарне уявлення вихованців про світ мистецтва, відмінності різних видів мистецтва між собою, знайомити малюків з професіями людей, які мають відношення до мистецької діяльності.

3

Рефлекторно – оцінювальний етап

Творча гра «Чарівна картина» : підтримувати у дітей цікавість до мистецтва, прагнення виражати свої емоції та почуття.

Розвивальна гра «Жанри образотворчого мистецтва»

4.

Узагальнюючий етап

Дидактична гра «Веселі фарби»: знайомити зі світом образотворчого мистецтва: виробами, способами втілення художніх образів у них (колір, лінія).

Бесіда «Де живуть кольоринки?»:вчити знаходити в довкіллі різноманітні кольори та їх відтінки, вправляти у спостереженні і лічбі якомога більшої кількості кольорів у природі, розвивати спостережливість.


Скачати 260.29 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка