Познайомити учнів з історією освоєння простору



Дата конвертації10.06.2018
Розмір6.09 Kb.

ЕПІГРАФ “ МОЇ УЧНІ БУДУТЬ ДІЗНАВАТИСЯ ПРО НОВЕ НЕ ВІД МЕНЕ; ВОНИ БУДУТЬ ВІДКРИВАТИ ЦЕ НОВЕ САМОСТІЙНО. МОЄ ОСНОВНЕ ЗАВДАННЯ – ДОПОМОГТИ ЇМ РОЗКРИТИСЯ.” М. ПІСТАЛОЦЦІ

познайомити учнів з історією освоєння простору;

  • познайомити учнів з історією освоєння простору;
  • розкрити роль вітчизняної науки та українських вчених у створенні теоретичних основ космонавтики;
  • показати співробітництво України з іншими країнами світу в галузі освоєння космічного простору;
  • розвиток життєвих компетенцій ;
  • виховувати в учнів патріотизм, гордість за своїх земляків та співвітчизників.
  • ДО ЦЬОГО ЧАСУ БІЛЬШІСТЬ ВВАЖАЮТЬ, ЩО ДО ДОСЛІДНИЦТВА КОСМОСУ УКРАЇНА ЗАЛУЧИЛАСЬ В ЧАСИ ІСНУВАННЯ РАДЯНСЬКОГО СОЮЗУ, А ЇЇ ВНЕСОК У ДОСЛІДЖЕННЯ КОСМОСУ ОБМЕЖЕНИЙ ПОЛЬОТОМ НАШОГО ЗЕМЛЯКА П.ПОПОВИЧА. ІНОДІ ЗГАДУЮТЬ, ЩО ПІОНЕРИ КОСМОНАВТИКИ СЕРГІЙ КОРОЛЬОВ ТА ЮРІЙ КОНДРАТЮК БУЛИ УРОДЖЕНЦЯМИ УКРАЇНИ; ЗНАЮТЬ І ПЕРШОГО КОСМОНАВТА НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ ЛЕОНІДА КАДЕНЮКА – ОСЬ І ВСЕ. МІЖ ТИМ, УКРАЇНА ДАВНО І ПО ПРАВУ ЗНАХОДИТЬСЯ МІЖ КОСМІЧНИХ ДЕРЖАВ ПЛАНЕТИ. ТОМУ ЗНАННЯ ТОГО, ЩО НА УКРАЇНСЬКІЙ ЗЕМЛІ НАРОДИЛИСЯ, ВЧИЛИСЯ, ЖИЛИ Й ТВОРИЛИ БАГАТО З ТИХ КОГО СЬОГОДНІ НАЗИВАЮТЬ ПЕРШОПРОХІДЦЯМИ КОСМОСУ, Є АКТУАЛЬНИМ, ТОМУ ЩО ПРАКТИЧНЕ ОСВОЄННЯ КОСМОСУ ДЛЯ ЛЮДЕЙ ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ НАЗАВЖДИ БУДЕ ПОВ’ЯЗАНЕ З ІМЕНАМИ НАШИХ СПІВВІТЧИЗНИКІВ.
  • АКТУАЛЬНІСТЬ
  • ЗАВДАННЯ:
  • Пропагувати наукові дослідження серед вихованців.
  • Створювати умови для творчої самореалізації учнів.
  • Сприяти поглибленню освіти учнів через залучення їх до творчої діяльності.
  • Виявити, розвивати й підтримувати талановиту учнівську молодь
  • ЗАДАЧІ:
  • Ознайомлення із проектною технологією навчання. Залучення до проектної діяльності вихованців 9-Г класу.
  • Розвиток творчих здібностей.
  • Установлення ділових контактів між учнями і дорослими.
  • Сприяння інтелектуальній активності учнів.
  • Етапи реалізації
  • 1. Дослідницький
  • 3. Практичний
  • ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
  • Перетворення учнів із об’єктів виховного впливу на суб’єктів
  • виховної діяльності,
  • уміння працювати в команді;
  • створення здорового мікроклімату в класі. Активізація процесу
  • згуртування учнівського колективу;
  • розвиток пізнавальних інтересів до історії рідного краю, міста;
  • вдосконалення вміння орієнтуватися в інформаційному просторі;
  • розвиток життєтворчості учнів;
  • оптиматизація для співпраці всіх учасників навчально-виховного
  • процесу;
  • створення ілюстративних, інформаційних матеріалів;
  • функціонування групи екскурсоводів;
  • створення шкільного музею космонавтики .


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка