«Прагнення робити добро іншому є засобом подолання життєвих негараздів». «Життя – не трагедія І не комедія. У ньому поєднується І комічне, І трагічне одночасно»



Дата конвертації18.09.2018
Розмір4.1 Mb.
  • «Прагнення робити добро іншому є засобом подолання життєвих негараздів».
  • Добро - не наука, воно – дія. Р.Ролан

«Треба прагнути бути людиною, незважаючи на всю жорстокість навколишнього світу…»

  • Новела О.Генрі “Останній листок”.
  • Втілення в образі Бермана кращих людських рис: готовності до непоказної самопожертви та любові до ближнього

поглибити розуміння ідейного змісту новели “Останній листок”;

  • поглибити розуміння ідейного змісту новели “Останній листок”;
  • закріпити відомості про жанрові особливості новели;
  • вдосконалювати навички характеристики літературного героя, вміння аналізувати та інтерпретувати образ у порівняльних контекстах із творами світового мистецтва;
  • виховувати почуття милосердя, готовності допомагати іншим.
  • Мета:

1. Ім’я О.Генрі носить найвища літературна американська нагорода у жанрі …

  • 1. Ім’я О.Генрі носить найвища літературна американська нагорода у жанрі …
  • 2. Він відомий усьому світові під псевдонімом О.Генрі. Його справжнє ім’я —…
  • 3. Від кого з членів сім'ї письменник О.Генрі успадкував схильність до літератури?
  • 4. Ким працював письменник у в’язниці?
  • 5. Редактором якої газети працював письменник у 1894 році?
  • 6. Хто був першим перекладачем творів О.Генрі українською мовою?
  • 7. Кого письменник називає в новелі “Останній листок” “старим джентльменом містером Пневмонією”?
  • 8. Чому хвора Джонсі так ретельно рахувала листки плюща за вікном?
  • 9. Яку “мазанину” малював старий Берман, щоб заробити шматок хліба?
  • 10. Якого героя намагалася намалювати з Бермана Сью для журнальної ілюстрації?
  • 11. Назвіть останній шедевр художника Бермана.
  • 12. Скільки років чекало чисте полотно на мольберті Бермана на його шедевр?
  • Літературний диктант

Новела – (від італійської – новина) – невеликий за обсягом прозовий твір, де зображено 1-2 епізоди з життя одного або декількох осіб із гострим захоплюючим сюжетом.

  • Новела – (від італійської – новина) – невеликий за обсягом прозовий твір, де зображено 1-2 епізоди з життя одного або декількох осіб із гострим захоплюючим сюжетом.
  • Особливості новели:

Знайдіть спільні ознаки оповідання і новели серед поданих словосполучень:

  • Знайдіть спільні ознаки оповідання і новели серед поданих словосполучень:
  • невеликий обсяг, прозова форма, одна подія з життя героя, несподіваний і стрімкий фінал, мала кількість персонажів, езопова мова, складна будова твору.

Поясніть, що

  • Поясніть, що
  • об’єднує подані слова і яку роль відіграють вони у тексті новели:
  • полотно, майстерня, туш, шедевр, пензель, натурник, мольберт,палітра, ілюстрація, фарби, Муза.

Словникова робота:

  • Пневмонія – гостре запалення легенів.
  • Плющ – ліаноподібна рослина (дикий виноград).
  • Шедевр – винятково майстерний, досконалий твір мистецтва.
  • Сполучені штати Америки (США)

Чому героями твору стали люди мистецтва?

  • Чому героями твору стали люди мистецтва?
  • особливі люди;
  • почуття розвинені сильніше
  • легко поранити, образити
  • автор сам належав до цього світу
  • Скульптура
  • Мікеланджело
  • “Моїсей”

Берман

  • Моральні
  • пріоритети
  • Риси
  • характеру
  • добрий, чуйний
  • Невдаха, буркотун
  • злющий стариган
  • знущався над сентиментальністю
  • дивився на себе як на пса-охоронця дівчат
  • п’яничка
  • старий базіка

Прослухайте уважно пісню Світлани Копилової “Останній листок”(за мотивами оповідання О’Генрі).

  • Прослухайте уважно пісню Світлани Копилової “Останній листок”(за мотивами оповідання О’Генрі).
  • Чи вдалося їй
  • передати
  • ідею твору?

“Добре бачить тільки серце, головного очима не побачиш”. (А.де Сент-Екзюпері ”Маленький принц”)

  • “Добре бачить тільки серце, головного очима не побачиш”. (А.де Сент-Екзюпері ”Маленький принц”)
  • « …минає славне і гучне. Шукайте посмішку Джоконди, вона ніколи не мине…” (Л.Костенко)

Написати твір-роздум(поезію) на тему: “На які роздуми наштовхнув мене твір О.Генрі?”

  • Написати твір-роздум(поезію) на тему: “На які роздуми наштовхнув мене твір О.Генрі?”
  • До уроку додаткового читання прочитати новелу О.Генрі “Дари волхвів”
  • Індивідуальне завдання. Підготувати повідомлення про волхвів.

Каталог: wp-content -> uploads -> 2017
2017 -> Програма навчальної дисципліни підготовки бакалавра спеціальності 010101 «Дошкільна освіта» 2016
2017 -> Методичні вказівки щодо організації самостійної роботи Львів 2016 Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи
2017 -> План роботи обласного навчально-методичного центру підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів
2017 -> Галицько-Волинське князівство
2017 -> Методичні вказівки щодо організації самостійної роботи студентів 3,4 курсу з дисципліни Іноземна мова
2017 -> Вплив струму на організм людини. Заходи техніки безпеки під час роботи з електричними пристроями
2017 -> Картка самооцінювання
2017 -> Робоча програма навчальної дисципліни «Проблеми вищої освіти» галузь знань 06 «Журналістика»
2017 -> Філософія Середньовіччя
2017 -> Робоча програма навчальної дисципліни соціальна педагогіка Галузь знань: 0101 «Педагогічна освіта»


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка