Практична робота № Використання утиліт



Скачати 121.6 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації10.05.2022
Розмір121.6 Kb.
#91889
ТипУрок
  1   2
урок № 15
Урок № 2, Урок № 3

Дата __________., група № ОБ-93, урок № 15
Тема: Встановлення та налагодження операційної системи
Тема уроку: Практична робота № 8. Використання утиліт
Хід роботи
Робота в середовищі графічного редактора paint
5.1. Завантажте програму Paint. Відкрийте новий документ – малюнок. Задайте параметри малюнка. Для цього в меню Рисунок виконайте команду Атрибуты. В діалоговому вікні, що з’явиться, уточніть параметри згідно наведеного малюнка (рис. 1):

Рис. 1. Установка атрибутів малюнку у програмі Paint

    1. З меню Рисунок виконайте команду Очистить.

    2. Виберіть інструмент або фігуру , за допомогою яких будете малювати, для чого потрібно натиснути потрібну кнопку з панелі інструментів. Після натиску деяких кнопок інструментів чи фігур з’являється додаткова можливість уточнити товщину майбутньої лінії.

    3. Виберіть колір малювання, натиснувши лівою кнопкою мишки на потрібному кольорі в палітрі. Цим кольором будуть відтворюватись лінії й фігури. Натиск лівою кнопкою мишки на малюнку при натисненій кнопці Заливка виконає заливку цим кольором.

    4. Виберіть колір фону, натиснувши правою кнопкою мишки на потрібному кольорі в палітрі. Натиск правою кнопкою мишки на малюнку при натисненій кнопці Заливка виконає заливку цим кольором.

    5. Створіть малюнок довільного змісту, застосовуючи можливості, описані в попередніх пунктах. В малюнку застосуйте надписи всередині кіл, прямокутників, овалів тощо.

    6. .Збережіть малюнок у своїй папці, давши йому назву Lab4mal1. Закрийте програму Paint.

Захоплення екрану

    1. Відкрийте вікно Панель управления одним із відомих Вам способів. Розкрийте це вікно на весь екран.

    2. Зробіть захоплення екрану в буфер обміну.

    3. Завантажте графічний редактор Paint та вставте в нього малюнок з буфера обміну. Збережіть малюнок у своїй папці у файлі з назвою Lab4mal2.

    4. У вікні Панель управления завантажте діалогове вікно Клавиатура. Зробіть захоплення активного вікна.

    5. У графічному редакторі Paint створіть новий документ та вставте в нього вміст буферу обміну. Збережіть малюнок у своїй папці у файлі з назвою Lab4mal3.

    6. Завантажте програму Калькулятор. Зробіть захоплення активного вікна.

    7. У графічному редакторі Paint створіть новий документ та вставте в нього вміст буферу обміну.

    8. Збережіть малюнок у своїй папці у файлі з назвою Lab4mal4.

Резервне копіювання даних

    1. У своїй папці створіть папку Experiment. Скопіюйте в цю папку всі файли, які були створені під час виконання попередньої лабораторної роботи .

    2. Завантажте програму резервного копіювання Пуск – Программы –Стандартные – Служебные - Архивация данных. Після запуску майстра в першому вікні потрібно вибрати опцію 1 (рис. 2), Далее.


Рис. 2 Перше вікно майстра архівації

    1. . В наступному вікні виберіть опцію 2 (рис. 3).


Рис. 3. Друге вікно майстра архівації

    1. В наступному вікні (рис. 4) відберіть опцію.


Рис. 4. Третє вікно майстра архівації

Рис. 5. Четверте вікно майстра архівації

    1. В четвертому вікні потрібно виконати певну послідовність дій: уключити певні опції, вказати адреси джерел архівування та файл – приймач, запустити архівування.

    2. В наступному вікні майстра вкажіть адресу для створення архівного файлу (кнопка 
      Скачати 121.6 Kb.

      Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка