Дата __________., група № ОБ-93, урок № 15
Тема: Встановлення та налагодження операційної системи
Тема уроку: Практична робота № 8. Використання утиліт
Хід роботи
Робота в середовищі графічного редактора paint
5.1. Завантажте програму Paint. Відкрийте новий документ – малюнок. Задайте параметри малюнка. Для цього в меню Рисунок виконайте команду Атрибуты. В діалоговому вікні, що з’явиться, уточніть параметри згідно наведеного малюнка (рис. 1):
Рис. 1. Установка атрибутів малюнку у програмі Paint З меню Рисунок виконайте команду Очистить.
Виберіть інструмент або фігуру , за допомогою яких будете малювати, для чого потрібно натиснути потрібну кнопку з панелі інструментів. Після натиску деяких кнопок інструментів чи фігур з’являється додаткова можливість уточнити товщину майбутньої лінії.
Виберіть колір малювання, натиснувши лівою кнопкою мишки на потрібному кольорі в палітрі. Цим кольором будуть відтворюватись лінії й фігури. Натиск лівою кнопкою мишки на малюнку при натисненій кнопці Заливка виконає заливку цим кольором.
Виберіть колір фону, натиснувши правою кнопкою мишки на потрібному кольорі в палітрі. Натиск правою кнопкою мишки на малюнку при натисненій кнопці Заливка виконає заливку цим кольором.
Створіть малюнок довільного змісту, застосовуючи можливості, описані в попередніх пунктах. В малюнку застосуйте надписи всередині кіл, прямокутників, овалів тощо.
.Збережіть малюнок у своїй папці, давши йому назву Lab4mal1. Закрийте програму Paint.
Захоплення екрану
Відкрийте вікно Панель управления одним із відомих Вам способів. Розкрийте це вікно на весь екран.
Зробіть захоплення екрану в буфер обміну.
Завантажте графічний редактор Paint та вставте в нього малюнок з буфера обміну. Збережіть малюнок у своїй папці у файлі з назвою Lab4mal2.
У вікні Панель управления завантажте діалогове вікно Клавиатура. Зробіть захоплення активного вікна.
У графічному редакторі Paint створіть новий документ та вставте в нього вміст буферу обміну. Збережіть малюнок у своїй папці у файлі з назвою Lab4mal3.
Завантажте програму Калькулятор. Зробіть захоплення активного вікна.
У графічному редакторі Paint створіть новий документ та вставте в нього вміст буферу обміну.
Збережіть малюнок у своїй папці у файлі з назвою Lab4mal4.
Резервне копіювання даних
У своїй папці створіть папку Experiment. Скопіюйте в цю папку всі файли, які були створені під час виконання попередньої лабораторної роботи .
Завантажте програму резервного копіювання Пуск – Программы –Стандартные – Служебные - Архивация данных. Після запуску майстра в першому вікні потрібно вибрати опцію 1 (рис. 2), Далее.
Рис. 3. Друге вікно майстра архівації
В наступному вікні (рис. 4) відберіть опцію.
Рис. 4. Третє вікно майстра архівації
Рис. 5. Четверте вікно майстра архівації
В четвертому вікні потрібно виконати певну послідовність дій: уключити певні опції, вказати адреси джерел архівування та файл – приймач, запустити архівування.
В наступному вікні майстра вкажіть адресу для створення архівного файлу (кнопка