Правила гри: 4 групи учнів 8 класу виконують завдання, користуючись ітн. Оцінювання ведеться у 12 бальній системі. Завдання Анаграма Прочитай прізвища письменників, які бачиш на екрані. Нійов



Скачати 24.57 Kb.
Дата конвертації02.12.2018
Розмір24.57 Kb.
ТипПравила
Використання медіатехнологій на уроках світової літератури та в позакласній роботі

І Гра «Знавці літератури»

Правила гри: 4 групи учнів 8 класу виконують завдання, користуючись ІТН. Оцінювання ведеться у 12 бальній системі.

Завдання 1. Анаграма

Прочитай прізвища письменників, які бачиш на екрані.


НІЙОВ

ГНІВСЕСНО

ПІГКЛІН

ЕТПАРРАК

ОЛБАЧОЧ

ЛШШЛЕР

СТОКТ

УШНКІП

ЦЕВИЧІМК

ВІТСЕНОНС

МОРЕГ

ТААНКЕРОН

ОГОГЛЬ

ХОЛАХРІ

КСОЛОФ

КУШПІН

Завдання 2.

Підпиши портрет за 10 секунд.

а) Пушкін, Гомер, Франсуа Війон

б) Лібо, Гополь, Франческо Петрарка

в) Ду Фу, Джек Лондон, Лермонтов

г) Вальтер Скотт, Джовано Бокаччо, А. Чехов

Завдання 3.

Перегляд фрагментів художніх фільмів

а) «Айвенго»

б) «П’ятнадцятирічний капітан»

в) Робінзон Крузо»

г) «Дон Кіхот»

Завдання: Визначте, цей фільм є екранізацією якого літературного твору?
Хто його автор?
Події якої історичної доби відображені у творі?
Хто є головними героями?

Завдання 4.

Запиши правильні назви художніх творів та їх авторів

Тарас Айвенго Діти капітана Немо

Пригоди Гулівера Мандри Айвенго

Вільшаний трунок Вересковий король

Балада Баскервілей Острів Крузо

Робінзон Бульба Диявольська комедія

Запашний трунок Балада звичаїв

Останній день Перший дюйм

Божественна трагедія Мандри Бульби

Завдання 5.

Чи знаєш ти жанри? (див. ст. 36 в ж. «Зарубіжна література» вересень 2009 р.)

Завдання 6.

Установи відповідність між країною та письменником.

І команда

Гомер - Англія Архілох - Провансаль Франція

Гете - Росія Ду Фу - Давній Рим

Лі Бо - Греція Овідій - Німеччина

Пушкін - Німеччина Шіллер - Греція

ІІ команда

Сапфо - Персія Д. Рюдель - Іран

Вальтер Скот - Давня Греція Рудакі - Франція

Дж. Бокаччо - Іран Горацій - Франція

Омар Хаям - Італія Бертран де Борн - Давній Рим

Завдання 7.

Складіть послідовність кадрів презентацій до вивчених творів

О. Генрі Дж. Олдрідж


«Останній листок» «Останній дюйм»

А. Конан Дойл М. Гоголь


«Собака Баскервілей» «Тарас Бульба»

Завдання 8.

Упізнай героя та створи «Асоціативний кущ» образу цього персонажу

Портрет


  1. Дік Сенд 3. Тарас Бульба

  2. Дон Кіхот 4. Айвенго

Каталог: Files -> downloadcenter
downloadcenter -> Здійснити контроль за дотриманням державних стандартів освіти
downloadcenter -> Сучасні здоров ’ язберігаючі технології в дошкільному навчальному закладі
downloadcenter -> Модель сформованості бібліотечно-бібліографічних умінь та навичок школярів
downloadcenter -> М. Тернопіль 2005 р. Методичний посібник
downloadcenter -> Профілактика шкідливих звичок серед дітей і підлітків
downloadcenter -> Уроки-дослідження з географії у 6 класі Вовчищовичі 2015
downloadcenter -> Домашнє завдання Німецька мова
downloadcenter -> Узагальнений висновок щодо результатів атестаційної експертизи Йосипівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – днз»
downloadcenter -> Коментар: поняття «публічна адміністрація» часто зустрічається у нормативно-правових актах України, дослідженнях науковців. Утім досі не сформовано єдиного підходу щодо визначення даного поняття
downloadcenter -> Доповідна записка «Про особливості реалізації нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти в 1-3 класах загальноосвітніх навчальних закладів»


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка