Презентація досвіду вчителя історії станівської зош і-ііі ступенів Марухнич Василя Васильовича



Дата конвертації23.03.2017
Розмір9.35 Kb.
#12988

Презентація досвіду вчителя історії станівської зош і-ііі ступенів

Марухнич Василя Васильовича

Методичний паспорт

Прізвище , ім᾽я по-батькові Марухнич Василь Васильович

Освіта вища

Який навчальний заклад УжНУ , всесвітня історія

закінчив,спеціальність за

дипломом

Місце роботи Станівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Посада вчитель історії

Стаж педагогічної роботи 14 років

Рік проходження останньої атестації 2010

Остання курсова перепідготовка березень 2015 р.

Кваліфікаційна категорія спеціаліст І категорії

Проблема над якою працюю Аналітичне мислення на уроках історії

Життєве кредо

«Людина лише там чогось домагається, де вірить у свої сили. ».

Педагогічне кредо

 «Тільки те навчання змістовне, яке стимулює розвиток , а не просто служить збагаченню дитини новими відомостями, що легко входять у її свідомість».

Проблемне питання

Аналітичне мислення учнів на уроках історії


Пізнай себе - пізнай природу – вивчай та розумій історію

Актуальність досвіду

Актуальність розвитку аналітичного або критичного мислення

особистості зумовлена інтенсивними соціальними змінами, за яких виникає

необхідність у її пристосуванні до нових політичних, економічних та

інших умов, у вирішенні нею проблем, значна частина яких непередбачувана.

Становлення інформаційної цивілізації визначає важливість

критичного мислення для вітчизняної освітньої системи.

Технологія впровадження досвіду

Навчання здійснюється у три стадії:


виклик

осмислення

рефлексія

Постановка проблемної задачі

Пошук, узагальнення, систематизація

Аналіз та висновки


Схема організації уроку


Знання, вміння, навички учнів

Життєвий досвід школярів

Актуальність

Проблемна задача

Характер навчального матеріалу

Пояснення та інструктаж учителя

Організація роботи учнів

Колективне обговорення та аналіз одержаних результатів

Підсумкове слово вчителя

традиційні Засоби розв᾽язання проблемних задач

1.Графічні організатори інформації

2. Таблиці

3. Конспекти


Лінійні схеми

Ієрархічні схеми

Текстові

Хронологічні

Порівняльні

План

Тези


Виписки

Резюме


Інноваційні методи формування аналітичного мислення

Рафт


Фішбоун

Інсерт , або “Робімо позначки”

Діаграма Венна

Сенкан

Методи реалізації досвіду


Порівняльно-історичний

Статистичний метод

Метод аналогій

Установлення причин за наслідками

Історико-генетичний метод

Метод зворотних висновків


закономірності розвитку аналітичного мислення

Методика розвитку критичного мислення спирається на загальні закономірності педагогічного процесу, а саме: 1 .Закономірність динаміки(той учень матиме найбільш високі кінцеві результати, який мав більш високі проміжні результати)

2. Закономірність розвитку особистості в педагогічному процесі, відповідно до якої темпи та досягнутий рівень розвитку залежать від: 1) спадковості; 2) виховного та навчального середовища; 3) участі у навчально-виховній діяльності; 4) застосованих засобів та способів педагогічного впливу.

Організація та проведення позакласних заходів


Інтегрований захід: бій під Крутами – історія української державності

Результативність досвіду


Проведення предметних тижнів


Виставка літератури

Організація виставок кращих рефератів


Участь в інтерактивних предметних конкурсах та олімпіадах


2011-2012 навчальний рік : разом з учасниками інтерактивного конкурсу з історії “ Лелека”. Номінація “Золотий лелека”

Дякую за увагу !
Каталог: uploads -> editor -> 4885 -> 401011 -> sitepage 50 -> files
editor -> Індивідуальний характер перевірки
editor -> Відділ освіти Нікопольської міської ради Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №8»
editor -> Методичні рекомендації щодо організації роботи в групах продовженого дня./ Упорядник Л. В. Пономаренко Пирятин: рмк, 2015
editor -> Гайдаренко Світлана Анатоліївна
editor -> Сталий розвиток суспільства
editor -> Бібліотечні уроки для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 2013 Греджева Н. О
editor -> Календарно-тематичне планування уроків з художньої культури на І семестр для 9-11 класів. Художня культура 9 – 11 класи Розробка змісту навчальної програми «Художня культура»
editor -> Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів Упорядник: Сергата Світлана Миколаївна завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації
files -> Методичний паспорт Іванчо М. М. вчитель початкових класів


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка