Приймаємо нових жителів Країни Знань! Пам'яті трагедії



Дата конвертації22.11.2018
Розмір6.96 Mb.
#65974

“School life” Шкільна газета учнівського самоврядування КЗ “Долинська ЗШ І-ІІІ ступенів №4 Долинської районної ради” Вересень 2016

Приймаємо нових

жителів Країни Знань!

Пам'яті трагедії

Бабиного Яру!

Говоримо українською! Інтерв'ю з

директором школи

Педагог – це покликання!

Вустами першокласників.

Школа безпеки.

Адаптація школярів


У цьому

випуску:

Куратор: Євсович В.М.

1

Свято Першого дзвоника!

День знань! Свято Першого дзвоника. Свято мудрості й доброти!

Під таким гаслом розпочався перший

вересневий день в КЗ «Долинська ЗШ

І-ІІІ ступенів № 4 Долинської районної

ради». Шкільна родина вітала гучними

першокласників, гордо зустрічала

учнів 2-10-х класів школи і тих, для

кого цей навчальний рік у стінах рідної

школи буде останнім – це

одинадцятикласники.

Велику шкільну прийшли

привітати голова Долинської

районної ради Бондаренко І. П.,

заступник голови Долинської

райдержадміністрації Ворона

О. М., завідувач методичним

кабінетом відділу освіти

Долинської РДА Данилюк В.І.,

методист кабінету відділу освіти

Мелецька С.А., директор дитячої

районної музичної школи

Бєлова М.М. Висловивши теплі слова привітання голова Долинської

Районної ради Бондаренко І. П. вручила подарунок школі, який стане в

нагоді учителям та учням. Заступник голови Долинської РДА Ворона О.М.

подякував педагогічному колективу за

плідну працю, побажав усім творчих

успіхів, миру та передав учням школи

спортивний інвентар, а вчителям вручив

дипломи.


2

Щирі слова вітання прозвучали учнівському й

учительському колективам та слова подяки

батькам від директора школи Матвійчук Тетяни

Володимирівни.

Запам’ятайте добре ці хвилини,

Нехай привітним буде до вас світ,

Ви – юні громадяни України,

Надія нашої держави, її квіт!!!

Право дати Перший дзвоник дісталося учениці 1-Б класу Басюк

Ксенії та учню 11-А класу Яковенку Владиславу.

Продовження свята відбулося в класних кімнатах проведенням

Першого уроку на тему присвячену 25-ти річчю Незалежності

України.

ЗДВР В.Шаповалова


3

ПОГОВОРИМО З ДИРЕКТОРОМ…


Доброго дня,Тетяно

Володимирівно!! Вітаємо з

початком нового навчального

року і зичимо

всіляких успіхів і гараздів,

нових звершень і високих

результатів! Раді, що

навчальний рік починаємо

саме з Вашого інтерв’ю.



Адже вся шкільна громада в очікуванні чогось нового. Тож що рік новий навчальний нам готує?

Я хочу нагадати усім учасникам навчально-виховного

процесу про те, в яких складних соціально-економічних

умовах зараз знаходиться наша держава, про те, що, на жаль, не завершилися бойові дії на сході України... Гадаю, що, у першу чергу, ми повинні стати більш толерантними один до одного, продовжити волонтерську роботу, яка, до речі, минулого навчального року була на досить високому рівні (знаю, що багато учнів, батьків, вчителів усіляко допомагали нашим бійцям на фронті).

Із яким настроєм починаєте нову сходинку Ви? Чи встигли відпочити за час відпустки?

Я намагаюся оптимістично себе налаштовувати, незважаючи на те, що перед початком кожного року ми маємо цілу низку проблем, але намагаємося їх вирішувати.





4

Тому у мене оптимістичний настрій і підхід. Стосовно того, чи встигла я відпочити чи ні, відповім так: у кожної людини є мало часу для того, щоб відпочити… Протягом літа відпустки у мене як такої не було. То узгодження документів фінансової звітності, то проектів по ремонтних роботах і т.д.



Скажіть, будь ласка, а скільки років ви вже працюєте в школі? У школі я працюю в же 26 років,і дуже цим пишаюся, адже напротязі цих років виховала не одне покоління!

Що ви відчували , коли проводили свій перший урок? Ну, я дуже боялась непорозуміння з дітьми . І після закінчення інституту дуже важко працювати з дітьми,які тільки на пару років менші за мене. Але через пару років опанувала себе, і зараз вважаю себе досвітченим педагогом!

Скажіть, а чи користувалися ви коли-небудь шпаргалками? Ні я не користувалась шпаргалками , і не вмію користуватися ними!

Якби була потреба змінити професію . Ким би ви стали?  Я б напевне стала лікарем. Проте моє покликаня – це діти та школа!

Як досвідчений і мудрий керівник, налаштуйте усіх нас на плідну роботу. Про що варто пам’ятати і учням, і педагогам?

Найголовніше, про що треба пам’ятати зараз – це збереження життя та здоров’я усіх учасників навчально-виховного процесу: і учнів, і батьків, і вчителів. Тому, що завжди є загроза терористичних актів… Найголовніше завдання на сьогодні – створення безпечних умов для навчання дітей і роботи вчителів. Тому прошу усіх бути уважними та обережними і в побуті, і в школі, і у різних громадських місцях, дбати і про своє здоров’я, і про здоров’я найближчих людей.

Зараз ідуть великі зміни в галузі освіти. Тому я хотіла б, щоб ми прийняли ці зміни, адаптувалися до них.



5



Ваші кілька теплих слів батьківському колективу четвертої школи, адже їх допомога і підтримка для закладу також надзвичайно важливі.

Я дуже вдячна батькам усіх без виключення класів за дуже якісну і своєчасну підготовку навчальних кабінетів. Окрім того, батькам я дуже вдячна за моральну підтримку. Усі питання ми намагаємося вирішувати разом з Вами шляхом переговорів без додаткових конфліктів…



І наостанок, ваші побажання нашим вчителям , вашим колегам напередодні Дня освітян!

Дорогі наші вчителі! Коли батьки ведуть в нашу школу майбутніх першокласників, я з гордістю і радістю розповідаю їм про школу! А кажу я завжди про одне й те ж - про те, які у нас чудові педагоги! Кожен з вас робить свою роботу з душею і відкритим серцем. Я знаю, що часом буває важко і, здається, ось-ось лопне терпіння!

Я знаю, що не завжди видно результат! Дозвольте в День учителя подякувати вам від імені всіх наших учнів, за те, що вони мають можливість навчатися у вас - найдобріших і мудрих вчителів! Нехай збудуться всі ваші найзаповітніші побажання, і нехай обрана професія приносить тільки радість і натхнення! Спасибі! Інтерв'ю підготували

кореспонденти шкільної

газети учениці 8-А класу

Бондар Катерина та Данильченко Юлія







6

Вустами першокласників!


Я так люблю уроки. Що і на перерві сиджу за партою!

Яке твоє улюблене місце в школі?

1-класниця – Буфет і їдальня!

Чи маєш ти вже шкільних друзів?

1-класник – Так, цілу школу!

7

Чи подобається тобі вчитися в школі?

1-класниця - Так, особливо перерви!

Чи подобаються тобі вчителі школи?

1-класниця – Вони такі розумаки!

Де краще в школі чи в дитсадку?



1-класниця –Садок для малявок, а ми – дорослі!

8

Про адаптацію школярів для батьків

Адаптаційний період - це перехідний відрізок часу перебування

дитини в школі, що відповідає самовідчуттю дитини, яка ще не школяр,

але вже і не дошкільник. Основною метою адаптаційного періоду в 1-х

класах є створення комфортних умов для входження учнів до

повноцінного шкільного життя, становлення їх особистого статусу як

школяра, формування соціальної відповідальності, самостійності,

здатності до саморегуляції своєї поведінки.

Адаптаційний період організовується в перші два тижні навчання.

Заняття проводяться за планом адаптаційного періоду в ігровій формі,

під час яких діти знайомляться один із одним, зі школою, з правилами

поведінки для учнів. У перші дні перебування в школі проводиться

психолого-педагогічна діагностика кожної дитини з метою визначення

фізичної, інтелектуальної та особистісної готовності до навчання в школі

та подальшого здійснення індивідуального підходу. Адаптаційний період

у першокласників – невід’ємна частина навчального процесу. Діти

вчаься розуміти, що таке урок, як він проходить, що робить учитель і що

повинні робити вони, учні. Звичайно, ці дні наповнені грою, цікавими

завданнями, пізнавальними розвагами. Але особливістю адаптаційного

процесу у нашій школі є те, що навіть для таких малюків, що вперше

переступили шкільний поріг, були дібрані інтерактивні вправи, завдання

для розвитку критичного мислення. «Мікрофон», «Павутинка»,

«Асоціативний кущ» - майже кожного дня щось нове і цікаве, адже ці дні

– величезне поле для використання сучасних навчальних методик як у

процесі навчання, так і під час психологічної адаптації. Діти працюють

самостійно, в парах, навіть у групах – і змогли впоратись, отримати

задоволення від роботи! Закінчується адаптаційний період святом

Посяти в першокласники. Тож під час адаптаційного періоду ми

готуємося до свята прийому в ряди школярів, організовуємо виставку

малюнків, розучуємо пісні, кілька фізкультхвилинок, тобто

використовуємо наданий час з користю, готуємося до того, що чекає на

нас вже на перших справжніх уроках.


9

Завданням адапційного періоду для учнів 5-их класів

є створення умов, аби допомогти учню, що прийшов із

початкової школи, відчувати себе комфортно, і в школі

ІІ ступеня успішно навчатися і розвиватися, надати

допомогу в освоєнні нового навчального

простору та сформувати вміння

орієнтуватися в новому інформаційному

колі. Під час адаптаційного періоду:

  • Уроки проводяться з використанням
  • ігрових моментів, розважальних вправ,

    фізкультурних хвилинок.

    2. Навчальний матеріал максимально вивчається на уроці, додому задається тільки матеріал для закріплення в мінімальному обсязі.

    3. Використовуються різні засоби для вивчення матеріалу: наочність, аудіальні засоби (записи пісень, діалогів тощо).

    4. Застосовуються прийоми навчальної діяльності з початкової школи.

    5. Проводиться психологічне дослідження учнів 5-х класів для з’ясування первинного рівня шкільної тривожності, визначення напрямків підвищення тривожності.

    6. Максимально приділяється увага пристосуванню дітей щодо кабінетної системи старшої школи та проводиться просвітницька робота з учнями з питань спілкування, особливостей навчання в середній ланці.

    7. Проводиться корекційна робота з учнями (індивідуальна і групова), які мають ознаки дезадаптизації.

    8. Вчителі-предметники протягом адаптаційного періоду притримуються вербального оцінювання учнів.

    ЗДНВР Л. Гулькова


10

Педагог – покликання душі!

Шановні колеги! Пропонуємо хоча і несерйозний, але непоганий спосіб розрядити атмосферу звичайного робочого дня, втішити насамперед себе, щоб із новим поглядом на ту ж саму справу прийняти єдине вірне рішення. Несприймайте на власну адресу: зрештою усі ми – тільки люди!

ДУМКИ ВГОЛОС

- Боже милий! Допоможи мені стати таким

учителем, яким хоче бачити мене директор.

- Прошу, дай мені невичерпної мудрості, щоб пояснювати

учням навіть те, чого мене самого не вчили.

- Дай мені такої любові до ближнього, щоб учня,

який вперто не хоче вчитися, я міг наставити на

шлях істини своїм прикладом і м’яким

переконанням замість того, щоб негайно

«стерти його на порох».

- Всели в мою душу мир і спокій, навчи усміхатися навіть

тоді, коли до школи їде комісія, а в мене усе летить шкереберть.

- Зроби мене наймудрішим, найдобрішим,

найдалекогляднішим і найпроникливішим серед смертних.

- А коли, Боже, ти допоможеш досягти вершин, яких

вимагає від мене директор, коли я нарешті стану зразком для

всього світу, ось тоді, Боже, тобі доведеться посунутись.

Але насправді тільки глибокі знання, кропітка праця,

креативне мислення, чуйність зроблять з починаючого

спеціаліста справжнього Вчителя. Тобто вчителя можна

виховати, а ось педагогом можна тільки народитись!

Зі святом, Педагоги!!!


11

В одному з навчальних закладів Лондону стався

такий випадок. Дівчатка старших класів наносили на вуста губну

помаду, а потім відтиск поцілунку залишали на дзеркалі. Уявляєте,

який жахливий вигляд мало дзеркало під кінець дня?! З дівчатками

розмовляли вчителі, запрошувались батьки. Але рішення проблеми

не находилось. І ось диво! Одного дня поцілунків на дзеркалі не

стало. Тому що... Прибиральниця, помивши підлогу, на очах дівчат,

намочила у відрі щітку і старанно протерла дзеркала... Є вчителі і є педагоги!!! )))

Як покращити життя собі і оточуючим?

Навчіться вибачати і прощати.

Люди часто бувають нелогічними й

егоїстичними. Все одно прощайте їх.

Очищення душі приносить не лише

духовний спокій, але й покращує

фізичний стан. Нерідко підвищення

тиску буває не від того, що ви їсте, а що «їсть» вас. Змиріться іноді з тим, що вам не до вподоби.

Гнів, підозра, заздрість, глибока зосередженість на власній персоні не додають здоров’я, а навпаки – погіршують його. В житті не завжди складається так, як хочеться саме вам. Визначте собі мету. Пам’ятайте, що рефлекс цілі закладено в нас, і бажання досягнути мети стимулює, захищає організм. Не забувайте тільки розрізняти мету і забаганку. Усміхайтеся.


12

Це не означає приліпити «службову» посмішку.

Частіше посміхайтеся до себе і з себе. Пожартуйте хоча

б три рази на день. Навчіться говорити «ні». І шефові

також. А іноді й собі. Зніміть ногу з педалі газу. Навіть

машина хоче «відпочинку». Біг продовжує життя, а

біганина – вкорочує. «Загляньте в себе», щоб не

жалітися вслід за героєм відомої оперети: «Я такий

заклопотаний, такий забіганий, що не маю часу

зустрітися із собою». Час від часу вимикайте мобільний

телефон і «залягайте на дно».

Уникайте токсичного

людського оточення. Нас оточують

токсини не лише матеріальні. Іноді

стає світліше, коли хтось покине

приміщення. Але

(за Шопенгауером) і такі люди

потрібні. Творіть добро. Без

очікування винагороди.

Педагог – покликання душі!

Не зневажайте людей в старості.

У них є чому повчитися – і їм від того легше. Всі такими будемо.

Візьміть на коліна кота. Спілкування з кроликом, хом’ячком,

котиком і догляд за ними може сприяти зниженню артеріального

тиску (за даними досліджень). Хоча діти й онуки заслуговують на

більшу увагу і з кращим результатом. Читайте книжки, слухайте

Спокійну музику – і розслабитесь, і відпочинете, і

порозумнішаєте. Будьте оптимістами. Принаймні, намагайтеся

птимістичніше дивитися на світ і при цьому пам’ятайте: Без

любові все ніщо!

Зі святом! З повагою

педагог-організатор Євсович В.М.


13

Шановні вчителі! Учні всієї шкільної родини вітають Вас з Днем учителя! Ми Вас ЛЮБИМО!


14

Пам’яті трагедії Бабиного Яру

23 вересня для учнів 10-х

класів були проведені

морально-етичні уроки, які

підготувала та провела

вчитель історії Назаренко

Людмила Олександрівна.

Мета заходу була спрямована на розкриття змісту подій вересня 1941 року, пов'язаних з трагедією в Бабиному Яру, виховувати

гордість за тих

співвітчизників, які

віддали своє життя заради

інших, продовжувати

формувати основу

культури міжнаціональних

відносин у суспільстві, учити співчувати та допомагати ближньому.

Кореспонденти газети


15

ГОВОРИМО УКРАЇНСЬКОЮ!


16

ШКОЛА БЕЗПЕКИ

Зважаючи на те, що вересень – початок

навчального року і безліч школярів щодня

ступають на проїжджу частину, навіть якщо на

пішоходних переходах, і у школах всі дружно

проводять профілактичні заходи «Діти на

дорозі», ми вирішили нагадати основні

правила пішохода! Це ніколи не завадить!

І будьте здорові!!!

Пам'ятка пішохода

  • Пішохід повинен рухатися тротуаром, тримаючись праворуч.
  • Ні в якому разі не можна перебігати проїжджу частину — це дуже небезпечно для життя і здоров’я!
  • Не можна виходити на проїжджу частину перед автобусом, що стоїть. Водій, який об'їжджатиме автобус, вчасно не помітить вас і не встигне загальмувати.
  • Якщо поблизу немає пішохідного переходу, то, підійшовши до проїжджої частини вулиці, слід спочатку подивитися ліворуч, переконатися у відсутності транспорту, потім дійти до її середини, подивитися праворуч і, переконавшись у безпеці, дійти до кінця проїжджої частини.
  • Якщо на вулиці є підземний пішохідний перехід, обов'язково користуйся ним, переходячи вулицю.
  • Чекати автобус або тролейбус потрібно на спеціально вказаних зупинках, не виходячи з тротуару на проїзну частину.
  • Не можна перебігати дорогу перед транспортом, що рухається, — автомобіль зразу зупинити неможливо. Запам'ятай, що взимку це набагато небезпечніше.
  • У місцях, де встановлено світлофори, пішохід має користуватися його сигналами.
  • Переходити дорогу можна лише на зелене світло, переконавшись, що транспорт зупинився.
  • Червоне світло забороняє переходити дорогу.
  • На жовте світло переходити дорогу забороняється, але якщо воно загорілось, коли пішохід дійшов до середини дороги, він має зупинитися і дочекатися зеленого світла.
  • Рубрику ведуть

    учасники шкільної агітбригади

    “Школа Безпеки”

Усім вдалого навчального року!!!


Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка