Про затвердження технологічних та



Скачати 187.24 Kb.
Дата конвертації23.12.2016
Розмір187.24 Kb.

ДОБРЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ
від 16 травня 2013 року с. Добре № 24-ро
Про затвердження технологічних та

інформаційних карток адміністративних

послуг, що надаються виконавчим комітетом

Добренської сільської ради


На виконання Закону України «Про адміністративні послуги» від 6 вересня 2012 року № 5203-VI, Постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 року № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічних карток адміністративних послуг», відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 р. №280/97-ВР, з метою упорядкування переліку адміністративних послуг, що  надаються виконавчим комітетом Добренської сільської ради:
1.Затвердити технологічні та інформаційні картки адміністративних послуг, що  надаються виконавчим комітетом Добренської сільської ради згідно з додатком 1-6 до цього розпорядження.

2. Виконавчому комітету Добренської сільської ради, що надає адміністративні послуги, забезпечити  дотримання затверджених технологічних карток надання адміністративних послуг у роботі.


3. Секретарю виконкому Добренської сільської ради Сокол Н.С. забезпечити інформування громадськості про зміст даного розпорядження.
4.Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

Сільський голова О.М.Галагуз

Додаток 1

до розпорядження сільського голови

від 13 травня 2013 року № 23-ро
Технологічна картка

адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про шлюб.


1.

Етапи опрацювання заяви суб’єкта звернення про надання адміністративної послуги

Посадова особа виконкому сільської ради для проведення державної реєстрації та видачі свідоцтва про шлюб:

  • приймає, перевіряє заяву про державну реєстрацію шлюбу і повноту поданих документів;

  • реєструє заяви;

  • ознайомлює суб’єктів звернення з умовами та порядком державної реєстрації шлюбу, правами та обов’язками наречених, як майбутніх подружжя і батьків;

  • інформує про можливість здійснення медичного обстеження та за бажанням суб’єктів звернення видає направлення за зразком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я;

  • призначає дату та час державної реєстрації шлюбу;

  • ознайомлює наречених з відомостями, зазначеними в актовому записі;

  • вносить відомості про свідоцтво про шлюб до книги обліку бланків свідоцтв про шлюб;

  • видає свідоцтво про шлюб;

  • проставляє відмітку про державну реєстрацію шлюбу в паспортах громадян України;

відмовляє у проведенні державної реєстрації шлюбу та видачі свідоцтва про шлюб, якщо:

державна реєстрація шлюбу суперечить вимогам законодавства України;

з проханням про державну реєстрацію шлюбу звернулась недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень.


2.

Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Секретар виконкому Добренської сільської ради.

3.

Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи

Виконавчий комітет сільської ради.

4.

Строки виконання етапів (дії, рішення)

Посадова особа сільської ради

у день звернення та у присутності суб’єктів звернення:



  • приймає, перевіряє заяву про державну реєстрацію шлюбу та заяву про скорочення місячного терміну державної реєстрації шлюбу (у разі її подання) і повноту поданих документів;

  • реєструє заяви;

  • ознайомлює суб’єктів звернення з умовами та порядком державної реєстрації шлюбу, правами та обов’язками наречених, як майбутніх подружжя і батьків;

  • інформує про можливість здійснення медичного обстеження та за бажанням суб’єктів звернення видає направлення за зразком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я;

  • призначає дату та час державної реєстрації шлюбу;

у призначений день державної реєстрації шлюбу та у присутності наречених:

  • складає актовий запис про шлюб , ознайомлює наречених з відомостями, зазначеними в актовому записі;

  • формує свідоцтво про шлюб .

  • видає свідоцтво про шлюб;

  • проставляє відмітку про державну реєстрацію шлюбу в паспортах громадян України;

5.

Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги

Дії або бездіяльність посадових осіб можуть бути оскаржені ? та/або до суду в порядку, встановленому законом.

Секретар сільської ради Н.С.Сокол


Додаток 2

до розпорядження сільського голови

від 13 травня 2013 року № 23-ро



Технологічна картка

адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про смерть.


1.



Етапи опрацювання заяви суб’єкта звернення про надання адміністративної послуги


Посадова особа виконкому сільської ради для проведення державної реєстрації та видачі свідоцтва про смерть:

-приймає документи та перевіряє їх повноту;

-складає актовий запис про смерть ознайомлює суб’єкта звернення з внесеними до нього відомостями;

- формує свідоцтво про смерть та видає довідку для отримання допомоги на поховання;

- вносить відомості про свідоцтво про смерть до книги обліку бланків свідоцтв про смерть;

Відмовляє у проведенні державної реєстрації смерті та видачі свідоцтва, якщо:

- державна реєстрація смерті суперечить вимогам законодавства України;

- державна реєстрація смерті повинна проводитись в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану;

- з проханням про державну реєстрацію смерті звернулась недієздатна особа.


2.

Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Секретар виконкому Добренської сільської ради

3.

Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи

Виконавчий комітет Добренської сільської ради, Баштанського району, Миколаївської області.

4.

Строки виконання етапів (дії, рішення)

Посадова особа сільської ради

у день звернення та у присутності суб’єкта звернення:

- приймає документи та перевіряє їх повноту;

-складає актовий запис про смерть , ознайомлює суб’єкта звернення з внесеними до нього відомостями;

- вносить відомості про свідоцтво про смерть до книги обліку бланків свідоцтв про смерть;

- видає свідоцтво про смерть та довідку для отримання допомоги на поховання;;


у день звернення та у присутності суб’єкта звернення:

- складає актовий запис про смерть , ознайомлює суб’єкта звернення з внесеними до нього відомостями;

- вносить відомості про свідоцтво про смерть до книги обліку бланків свідоцтв про смерть;

- видає свідоцтво про смерть та довідку для отримання допомоги на поховання;




5.

Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги

Дії або бездіяльність посадової особи ? та/або до суду в порядку, встановленому законом.


Секретар сільської ради Н.С.Сокол

Додаток 3

до розпорядження сільського голови

від 13 травня 2013 року № 23-ро


Технологічна картка

адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про народження.


1.



Етапи опрацювання заяви суб’єкта звернення про надання адміністративної послуги


Посадова особа виконкому сільської ради для проведення державної реєстрації та видачі свідоцтва про народження:

- приймає, перевіряє заяву(у випадках, встановлених законом) та повноту поданих документів;

- реєструє заяву (у разі її подання);

-складає актовий запис про народження ознайомлює суб’єкта звернення з внесеними до нього відомостями;

- вносить відомості про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв про народження;

- видає свідоцтво про народження та довідку для призначення допомоги при народженні дитини;


Відмовляє у проведенні державної реєстрації народження та видачі свідоцтва, якщо:

- державна реєстрація народження суперечить вимогам законодавства України;

- державна реєстрація народження повинна проводитись в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану;

- з проханням про державну реєстрацію народження звернулась недієздатна особа.




2.

Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Секретар виконкому Добренської сільської ради.

3.

Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи

Виконавчий комітет Добренської сільської ради, Баштанського району, Миколаївської області.

4.

Строки виконання етапів (дії, рішення)

Посадова особа виконкому

у день звернення та у присутності cуб’єкта звернення:

- приймає, перевіряє заяву (у випадках, встановлених законом) та повноту поданих документів;

- реєструє заяву (у разі її подання);

-складає актовий запис про народження ознайомлює суб’єкта звернення з внесеними до нього відомостями;

- вносить відомості про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв про народження;

- видає свідоцтво про народження та довідку про народження для отримання допомоги при народженні дитини;
у день звернення та у присутності cуб’єкта звернення:

-складає актовий запис про народження , ознайомлює суб’єкта звернення з внесеними до нього відомостями;

- формує свідоцтво про народження в Реєстрі та довідку для призначення допомоги при народженні дитини;

- вносить відомості про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв про народження;

- видає свідоцтво про народження та довідку для призначення допомоги при народженні дитини;


5.

Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги

Дії або бездіяльність посадової особи виконкому можуть бути оскаржені до? та/або до суду в порядку, встановленому законом.

Секретар сільської ради Н.С.Сокол

Додаток 4

до розпорядження сільського голови

від 13 травня 2013 року № 23-ро


Інформаційна картка

адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про шлюб.


1.

Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)

Добренська сільська рада, вул. Командовського, 2,

с. Добре, Баштанського району, Миколаївської області, 56156, тел.:(05158) 9-62-46, тел./факс: (05158)9-62-91.

Графік прийому громадян: вівторок, четвер з 800 до 1700 год. Перерва на обід: з 1200 до 1300 год.

E-mail:ya.galagyz@yandex.ua



2.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання

Суб'єктом звернення безпосередньо подаються:

заява про державну реєстрацію шлюбу (у разі представництва інтересів осіб, які бажають зареєструвати шлюб, - заява, на якій нотаріально засвідчено справжність підписів, та документ, що підтверджує повноваження представника);

рішення суду про зниження шлюбного віку (у разі звернення осіб віком 16-17 років);

паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства);

документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний);

документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;

документ, що підтверджує причину скорочення строку державної реєстрації шлюбу (у разі порушення суб'єктом звернення питання державної реєстрації шлюбу до спливу місячного строку).


3.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу

Суб'єкт звернення сплачує державне мито в розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн.).

Державне мито сплачується через фінансові установи шляхом внесення коштів у готівковій формі до подання відповідної заяви.

Від сплати державного мита звільняються:


  • громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

  • громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи,- які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року проживали або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;

  • громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;

  • інваліди Великої Вітчизняної війни та сім'ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівнені до них у встановленому порядку особи;

  • інваліди І та ІІ групи.




4.

Строк надання адміністративної послуги

Видача суб'єкту звернення свідоцтва про шлюб здійснюється при державній реєстрації шлюбу.

5.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання суб'єктом звернення свідоцтва про шлюб.

6.

Можливі способи отримання відповіді

(результату)



Суб'єкт звернення отримує свідоцтво про шлюб безпосередньо у виконкомі Добренської сільської ради.

7.

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги.

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР, Сімейний кодекс України, Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Закон України «Про державне мито», Інструкція про порядок обчислення та справляння державного мита, затверджена наказом Міністерства фінансів від 07.07.2012 № 811, зареєстрована в Міністерстві юстиції 20.09.2012 за № 1623/21935, Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстрованих в міністерстві юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940.

Секретар сільської ради Н.С.Сокол

Додаток 5

до розпорядження сільського голови

від 13 травня 2013 року № 23-ро
Інформаційна картка

адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про народження.


1.

Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)

Добренська сільська рада, вул. Командовського, 2,

с. Добре, Баштанського району, Миколаївської області, 56156, тел.:(05158) 9-62-46, тел./факс: (05158)9-62-91.

Графік прийому громадян: вівторок, четвер з 800 до 1700 год. Перерва на обід: з 1200 до 1300 год.

E-mail:ya.galagyz@yandex.ua



2.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання

Суб'єктом звернення безпосередньо подаються:

заява встановленої форми, у випадках встановлених законом;

паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб'єкта звернення;

документ, виданий закладом охорони здоров'я,що підтверджує факт народження дитини;

документ, виданий закладом охорони здоров'я,що підтверджує факт народження дитини або медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу – у разі народження дитини поза закладом охорони здоров'я;

документи, необхідні для визначення походження дитини від батьків, передбачені статтями 121,125,135 Сімейного кодексу України.



3.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу

Суб'єкт звернення отримує свідоцтво про народження безоплатно.


4.

Строк надання адміністративної послуги

Свідоцтво про народження видається суб'єкту звернення виконкомом Добренської сільської ради при проведенні державної реєстрації народження.

5.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання суб'єктом звернення свідоцтва про народження.

6.

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Суб'єкт звернення отримує свідоцтво про народження безпосередньо у виконкомі Добренської сільської ради після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та відповідному актовому записі про народження. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб'єкта звернення.

7.

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги.

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР, Сімейний кодекс України, Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстрованих в міністерстві юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940.

Секретар сільської ради Н.С.Сокол

Додаток 6

до розпорядження сільського голови

від 16 травня 2013 року № 24-ро

Інформаційна картка

адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про смерть.


1.

Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)

Добренська сільська рада, вул. Командовського, 2,

с. Добре, Баштанського району, Миколаївської області, 56156, тел.:(05158) 9-62-46, тел./факс: (05158)9-62-91.

Графік прийому громадян: вівторок, четвер з 800 до 1700 год. Перерва на обід: з 1200 до 1300 год.

E-mail:ya.galagyz@yandex.ua



2.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання

Суб'єктом звернення безпосередньо подаються:

документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров'я або судово-медичною установою;

паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) ;

пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця або особи без громадянства) суб'єкта звернення (у разі їх наявності).



3.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу

Суб'єкт звернення отримує свідоцтво про смерть безоплатно.


4.

Строк надання адміністративної послуги

Свідоцтво про смерть видається суб'єкту звернення виконкомом Добренської сільської ради при проведенні державної реєстрації смерті.

5.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання суб'єктом звернення свідоцтва про смерть.

6.

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Суб'єкт звернення отримує свідоцтво про смерть безпосередньо у виконкомі Добренської сільської ради після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та відповідному актовому записі про смерть. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб'єкта звернення.

7.

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги.

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР, Сімейний кодекс України, Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстрованих в міністерстві юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940.


Секретар сільської ради Н.С.Сокол

Каталог: store -> files
files -> Баштанка, 2013р баштанська республіка
files -> Угода про асоціацію між україною та єс
files -> 2. Галузь використання 3 Нормативні посилання 3
files -> Проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій
files -> Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні»
files -> З в І т голови райдержадміністрації про виконання бюджету, програм соціально-економічного та культурного розвитку територій І делегованих повноважень у 2012 році
files -> В районі традиційно проводяться сімейні, родинні, національні свята

Скачати 187.24 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка