Прогноз погоди



Скачати 214.5 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації19.11.2018
Розмір214.5 Kb.
#64994
ТипУрок
  1   2
Тема уроку: Прогноз погоди.

Мета уроку: Формувати в учнів уміння говорити німецькою мовою за поданою темою.

Активізувати вживання вивченої на попередньому уроці лексики.

Тренувати в аудіюванні за темою.

Обладнання: Підручник, картки з лексичними завданнями, картки із вправами до тексту з аудіювания.

Хід уроку

I. Організаційний момент.

II. Повідомлення теми та мети уроку.

L: Wir sprechen weiter zum Thema "Wetter". Aber heute werdet ihr lernen verschiedene Wettervorgesage zu verstehen.

III. Мовна розминка.

Лексична гра.



Учитель розбиває клас на дві групи і роздає по одній картці з завданням кожній групі.

L: Welche Gruppe macht die Aufgaben richtig und am schnellsten?

Учні читають завдання, пишуть відповіді та відддають учителеві.

Картка 1. Welche Wörter passen nicht?

Картка 2. Sagt es anders! Verwendet die folgenden Wörter:es gibt, es regnet, es schneit, es ist.

Картка I



Welche Wörter passen nicht?
a) Der Regen ist sehr stark

ziemlich


furchtbar

viel


zufiel

besonders

ein paar
b) Gestern gab es viel Regen

sehr


wenig

etwas


ein bischen

besonders

ganz

keinen



Lösung: a) viel, zuviel, ein paar; b) sehr, besonders ganz.
Картка II

Sagt es anders! Verwendet die folgenden Wörter: es gibt, es regnet, es schneit, es ist.

a) In Bombay kennt man keinen Schnee.

Im Bombay -------------------------- nie.

b) Der Regen hat aufgehört. Wir können jetut schwimmen gehen.

--------------------------- nicht mehr. Wir können jetzt schwimmen gehen.

c) Hör mal! Da kommt gleich ein Gewitter.

Hör mal! Gleich ----------------- ein Gewitter.

d) Das Wetter ist so kalt, dass die Kinder nicht im Garten spielen können.

------------------------ , dass die Kinder nicht im Garten spielen können.



Lösung: a) schneit es; b) es regnet; c)es gibt; d) Es ist.
III. Основна частина уроку.

1.Контроль домашнього завдання.

L: War es schwer für euch die Übung 10 auf Seite 26 aus Ukrainische ins Deutsche zu übersetzen? Lest eure Übersetzung! Hört aufmerksam zu! Korrigiert Fehler!



2.Активізація лексики теми.

1) Übung.1 (S. 26).N.P. Bassei, 10Kl.

L: Lest die Wettersymbole aus der Übung1, Seite 26 und sagt: Welche Symbolen entsprechen die folgenden Sätze?

2.L: Jetzt machen wir die Übung2 auf Seite 27. Schaut euch die Wetterkarte und die Wettersymbole in der Übung 1 an!

Berichtet über das Wetter in Deutschland!



Beantwortet dabei die unten angegebenen Fragen!

Sch1: Um welche Jahreszeit geht es hier?

Sch2: Es geht hier um den Herbst. Sch3,

wo ist es am wärmsten? usw.



3. Розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення.

1) Тренування учнів у діалогічному мовленнi.

L: Macht die Übung 3, Seite 27 zu zweit! Ein Schüler nennt einen Ort aus der

Wetterkarte (Übung 2) und der andere berichtet ьber das Wetter dort.



Sch1: Leipzig.

Sch2:: In Leipzig ist es bedeckt. Es regnet. Die Tagestemperatur liegt bei 3 Grad.

2) Тренування учнів у монологічному мовленні.

L: In der Übung 4, Seite 27 sollt ihr die Tabelle auf der Seite 28 anschauen und nach der Tabelle sagen, wie das Wetter gestern in Deutschland war. Merkt euch!

Каталог: Files -> downloadcenter
downloadcenter -> Здійснити контроль за дотриманням державних стандартів освіти
downloadcenter -> Сучасні здоров ’ язберігаючі технології в дошкільному навчальному закладі
downloadcenter -> Модель сформованості бібліотечно-бібліографічних умінь та навичок школярів
downloadcenter -> М. Тернопіль 2005 р. Методичний посібник
downloadcenter -> Профілактика шкідливих звичок серед дітей і підлітків
downloadcenter -> Уроки-дослідження з географії у 6 класі Вовчищовичі 2015
downloadcenter -> Домашнє завдання Німецька мова
downloadcenter -> Узагальнений висновок щодо результатів атестаційної експертизи Йосипівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – днз»
downloadcenter -> Коментар: поняття «публічна адміністрація» часто зустрічається у нормативно-правових актах України, дослідженнях науковців. Утім досі не сформовано єдиного підходу щодо визначення даного поняття
downloadcenter -> Доповідна записка «Про особливості реалізації нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти в 1-3 класах загальноосвітніх навчальних закладів»

Скачати 214.5 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка