Програма «Божа поліклініка»



Скачати 28.18 Kb.
Дата конвертації26.10.2018
Розмір28.18 Kb.
ТипПрограма

kidscamp.rv.ua

Сценарій на служіння. Табірна програма «Божа поліклініка»

Оформлення: Зробити на сцені «кабінет лікаря». В кутку з декількох великих коробок зробити «невідомий апарат» з дверкою, вогниками, багатьма великими кольоровими кнопками та циферблатом. Висить плакат із словам и «Польовий шпиталь»



1й день.

Вітання координаторів, спів, молитва…

Входить лікар у білому халаті і великих окулярах. (можна додати слуховий апарат, говорить хриплим голосом, тихенько, час від часу п’є якісь пігулки (робити це помітно, зморщуватись і хапатися за серце)).

ЛІКАР. Доброго дня, діти! Як вас багато! Ви що тут всі хворі?

КООРДИНАТОР. Ні, ми здорові, а чому це ви вирішили, що ми хворі?

ЛІКАР. Хіба ви не бачите? Це в мене польовий шпиталь, я – дуже великий спеціаліст по різних хворобах. В мене є диплом доктора наук (показати), маю також звання професора медицини, приймав участь у різних конференціях міжнародного рівня…

КООРДИНАТОР. А що ж ви робите тоді у нашому селі? Тут окрім фельдшера від роду нікого не було (поміняти ці слова відповідно ситуації).

ЛІКАР. Як це «що»?! мене прислало міністерство «здравоохранения» перевірити стан здоров’я місцевих жителів. Ось і обладнання нове завезли. (показує на невідомий апарат). Завтра приїде майстер, налагодить і відразу почну прийом. Так що розіходьтеся, сьогодні я лікувати нікого не буду! Відразу стільки хворих! Як я дам раду!

Координатор. Та ні, я ж пояснюю: ми всі здорові, веселі, щасливі, жваві, бодрі. Так, діти? Зараз ми вам це докажемо! (заспівати пісню «Если счастлив ти»)

Після закінчення пісні входить прибиральниця баба Параска.

ПРИБИРАЛЬНИЦЯ. Звільніть-но приміщення. Дайте підлогу помити!

ЛІКАР. Ходіть, шановний, вийдемо на хвилинку. Бо наша тітка Параска (понижує голос) дуже строга, краще їй не заважати.

КООРДИНАТОР. (до дітей) зачекайте хвилинку, зараз повернуся. Бо так можна і шваброю стусана отримати… (виходять)

ПРИБИРАЛЬНИЦЯ. (Миє підлогу і бурмоче) що ж це таке, працювати не дають, натоптали тутка во сапогами брудними, ходють і ходють цілий день. Нема мені спокою, що за люди! Нема щоб вдома сиділи, газети читали, так прийшли сюди. Ніби хворі! Хворі, то ставте гірчичники, чого вже по лікарнях бігати… (зачіплює шваброю «невідомий апарат», він починає вібрувати, вогники світяться, грає голосна музика, дверцята відкриваються і звідти виходять дві людини в шкіряних одежах (можна з тканини «під шкіру» - леопардового або зміїного окрасу тощо, або в дубльонках), ЗДИВОВАНО ОЗИРАЮТЬСЯ)

ПРИБИРАЛЬНИЦЯ (голосно кричить) Ой, рятуйте, люди добрі, що ж це діється! Ой, вмираю, лікарю, допоможіть, рятуйте…

Забігають лікар і координатор.

ЛІКАР. Заспокойтеся, баба Параня, ну що ви… (помічає що апарат світиться і блимає). Ой, що ж це ви наробили, навіщо апарат включили! Він ще не настроєний. (помічає незнайомців) А це ще хто такі? Як ви сюди потрапили? Діти, хто це? Де вони взялися?

АДАМ. Де я тут взявся і сам не знаю. Тільки що сапали моркву, тут на тобі: у вухах засвистіло, в очах замиготіло, все перекрутилося і ми опинилися тут. Але, пробачте, я ж не привітався. Доброго вам дня! (вітається до дітей) І вам доброго здоров’я (вітається до лікаря і координатора).

ЛІКАР. Як би ж воно було, те здоровя! А хто ви такий?

АДАМ. Моє імя – Адам, а це моя дружина Єва.

КООРДИНАТОР. Адам і Єва? У шкіряних одежах? Перші люди, створені Богом?

ЄВА. Так, це ми. Поясніть нам, будь ласка, де ми опинилися. Адже тільки недавно ми були у полі. На землі не було інших людей крім нас і наших діток. А тут я бачу так багато дітей, дорослих… де ви всі взялися?

КООРДИНАТОР. Це дитячий християнський табір. Ми всі тут зібралися щоб слухати розповіді про Бога, співати про Нього пісні, взнавати щось нове, дружити, грати у різні ігри і просто весело провести час!

ЛІКАР. Ні-ні, шановний, ви помиляєтесь. Це – польовий шпиталь. Я тут буду лікувати людей, ставити їм уколи, давати пігулки, робити аналізи. Адже у вашому селі так багато хворих.

ЄВА (до дітей) А що таке уколи? А що таке аналізи? А навіщо вони потрібні (діти відповідають). І це все лікує хворих?! Я знаю кращого лікаря, який лікує без уколів і пігулок!

АДАМ. Ми можемо вам про Нього розповісти. І навіть познайомити з Ним. Хочете, діти?

ЄВА. А ВИ, ПАНЕ, ЛІКАР?

ЛІКАР. Ну, думаю, це мені не зашкодить.

АДАМ. Тоді ходіть із нами. (діти ідуть на урок, Адам і Єва ідуть до меншої групи і розповідають історію, якщо вони в дуб льонках, запропонувати їм футболки. )

На вечірньому служінні Адам і Єва задають дітям питання по темі дня, прощаються і залазять у апарат, який виявився машиною часу.

2- й день

Вітання координаторів, спів, молитва. Швидкою ходою входить лікар.

ЛІКАР. Доброго дня! Ну що, час починати прийом. Сьогодні в нас по графіку перевірка зору.

КООРДИНАТОР. Але ми всі здорові, ми вже вам і пояснювали, і доказували. Що ж ще зробити, щоб ви повірили?

ЛІКАР. Звичайно, те, що ви робите у лікарні: прочитати таблицю. Тітонька Параска, принесіть наші таблиці. Хто перший? (викликає когось з дітей)

На таблицях написані фрази: сьогодні гарна погода, у мене все добре, я люблю малину, соловейко співає дуже гарно… остання фраза: я нічого не бачу. Лікар показує одну-дві фрази, потім останню, просить прочитати ще і ще раз…. Таблицю поставити так, щоб діти в залі не бачили, що там написано. Лікар ставить діагноз «хворий» і просить відійти в сторону (не пускати дитину в зал). Таким чином перевіряє 3-4 дитини, координатора і говорить:

ЛІКАР. Ось бачите, а ви казали, що всі здорові. Сьогодні будемо всіх присутніх перевіряти і лікувати. (знімає окуляри, протирає їх і з сумом говорить) Я і сам майже нічого не бачу. Де ви бачили того, хто все бачить? Всіх треба лікувати…

Машина часу починає грати, світитися, вібрувати, відкриваються дверцята і звідти виходить чоловік у юдейському одязі.

ВАРТИМЕЙ. Доброго вам дня! Дозвольте представитись: мене звати Вартимей. Як багато дітей я тут бачу! І які всі гарні, усміхнені!

ЛІКАР. Як ви побачили, що всі гарні? Я тільки ось цю дитину бачу (підходить близько до одної) ну, ніби нічого. Очі чорні (навмисно говорить невірно, Вартимей виправляє «ні, сині»), волосся світле («Ні, темне»), Взагалі дуже гарний хлопчик! («Та це ж дівчинка»). Ого, який у вас гарний зір! Певно, ви все бачите!

ВАРТИМЕЙ. Дійсно, зараз у мене чудовий зір. А колись я був зовсім сліпим і не бачив нічого: день чи ніч, сонячний день чи пахмурний, зірки у небі чи темрява – я не розрізняв. Мені було дуже прикро.

ЛІКАР. І хто вам допоміг? Певно операцію в Америці зробили?

ВАРТИМЕЙ. О, ні. Мені допоміг Той, Хто дійсно все бачить. Якщо хочете, він допоможе і вам. Ходіть зі мною, я вам все розповім.



Діти ідуть на урок. На вечірньому служінні лікар знімає окуляри і об’являє, що він тепер чудово бачить!!!!!!! Бо повірив Богу, який бачить усе. Вартимей уходить в машину часу.

5-й день.

Вітання координаторів, спів, молитва. Помалу входить лікар, говорячи, час від часу хапається за серце .

ЛІКАР. Добрий день! (діти відповідають) Який я щасливий, що познайомився з вами! Я радий був би бігати, як ви – цілий день. Ще я люблю стрибати, лазити по деревах (особливо, якщо на них ростуть горіхи)… А ви по яких деревах любите лазити? (відповіді дітей). Як весело вам живеться! Але будьте обережні на деревах, не ставайте на тонкі гілки і міцно тримайтеся. Добре?

КООРДИНАТОР. Вітаю вас, пане лікарю. Що це ви сумуєте? Якщо ви так любите бігати і скакати, сміливо ідіть на спортивні гуртки! А ще ми можемо зробити змагання прямо тут. Спортінструктор, дайте скакалки! Діти, хто хоче позмагатися з нашим лікарем?

Лікар намагається відмовитись, але йому не дають сказати і слова. Викликати 5 дітей, роздати скакалки, координатор засікає час і змагання починається. Можна змагатися, хто зробить більше стрибків за 3 хвилини. Кожній дитині назначити арбітра, який рахує кількість стрибків. Через кілька секунд лікар відкидає скакалку, хапається за серце, виймає і п’є пігулки, сідає в куточку. Після того, як переможець визначений і нагороджений, входить баба Параска.

ПРИБИРАЛЬНИЦЯ. Який тут галас! Це просто щось страшне! Так і захворіти недовго, від такого шуму! А де пан лікар? Невже на роботу не прийшов? О, це він (помічає лікаря). Що це з вами? Якийсь ви геть блідий (роздивляється), ледве дихає! Ой, лишенько, рятуйте, люди добрі! Допоможіть хто не будь! Це ж прохвесор з самої столиці! Світило! Наука гине, допоможіть!

КООРДИНАТОР Що сталося? Вам погано? Ми за цими змаганнями і не помітили, що з вами недобре.

ЛІКАР. (кволим голосом) нічого, нічого, вже відпускає. Я намагався вам пояснити, але не зміг: в мене хворе серце, мені не можна бігати, стрибати і вилазити на дерева. А я так це люблю!

КООРДИНАТОР. Покличте нашу медсестру, нехай хоч тиск зміряє.

Виходить медсестра, за нею несуть медичну сумку з великим хрестом.

Машина часу миготить, здригається, грає музика, з’являється Закхей.

ЗАКХЕЙ Доброго вам всім дня! Мене звати Закхей. Я чув, що у вас тут якийсь галас. Що це було? (діти відповідають) То це у вас серце болить? Я знаю Того, Хто може не тільки уздоровити серце будь-якої людини, але й навіть повністю змінити його.

ЛІКАР Правда? Хіба це можливо? Звичайно, в кращих лікарнях роблять пересадку серця, але не в цих умовах, нажаль…

ЗАКХЕЙ Я не знаю, що таке пересадка серця, але Бог повністю змінює серце того, хто попросить Його про це. Замість хворого Він може дати здорове, замість злого – добре, замість ненавидящого – любляче, замість гордого – смиренне.

ЛІКАР без ніякої операції?

ЗАКХЕЙ Так, без операції. Тільки потрібно звернутися до Христа із смиренним проханням, визнати свої провини, покаятись і визнати Ісуса Господарем свого життя.

ЛІКАР. О, як складно. А є такі люди, в яких змінене серце?

ЗАКХЕЙ. Звичайно. Це я. А ще є така людина?

КООРДИНАТОР і я. А ще хто, підніміть руки? Ось бачите, скільки нас? Хочете до нас приєднатися?

ЛІКАР Так, я хочу. Але не знаю добре, як це зробити.



ЗАКХЕЙ. Тоді ходіть з нами, я все докладно поясню

Діти ідуть на урок. На вечірньому служінні лікар розказує, що його серце змінилось. Всі Біблійні герої виходять на сцену і закликають дітей прийняти Господа в своє серце.
Каталог: wp-content -> uploads -> 2015
2015 -> Правила прийому до аспірантури державної наукової установи «Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини»
2015 -> Положення про аспірантуру Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського Загальна частина
2015 -> Анотаці я Історія України
2015 -> Кримінальний процес україни
2015 -> Дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст» зі спеціальності
2015 -> Львівський національний університет імені івана франка кафедра історії філософії «затверджую»
2015 -> Організація та порядок проведення “Дня цз” в навчальному закладі. Методика підготовки до Дня цз у загальноосвітніх навчальних закладах таке завдання виконується під час вивчення курсу «Основи життя І здоров’я учнів»
2015 -> Методичні вказівки до виконання та захисту дипломних робіт освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» Київ 2013

Скачати 28.18 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка