Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5 12 класи



Дата конвертації20.11.2018
Розмір29.9 Kb.
#65701
ТипПрограма
9 клас

Методичне забезпечення:

Зарубіжна література. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5 – 12 класи (лист МОНУ від 23.12.2004 р. № 1/11 – 6611)

Загальна редакція Д. С. Наливайка

Авторський колектив: Ю.І. Ковбасенко, Г. М. Гребницький, Н. О. Півнюк, К. Н. Баліна, Г. В. Бітківська


Ковбасенко Ю.І. Зарубіжна література. Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів.-К.:Грамота.-2009






Тема уроку

Дата проведення

Кількість годин

Теорія літератури

Примітки




Вступ. Із літератури європейського бароко













1.

Бароко як перший загально - європейський художній напрям. Європейське і українське бароко.




1

Бароко




2.

Позакласне читання. Поезія бароко.




1







3.

Педро Кальдерон - видатний драматург і поет іспанського бароко.




1







4.

«Життя - це сон» як втілення світоглядних і художніх принципів бароко.




1







5.

Філософсько-моральний конфлікт драми «Життя - це сон»




1







6.

Причини і наслідки еволюції образу Сехісмундо.




1










Із літератури класицизму













7.

Класицизм як художній напрям у літературі XVII ст. Філософське та естетичне під­ґрунтя класицизму. Основні правила класицизму




1

Класицизм




8.

Мольєр - видатний комедіограф класицизму, творець «високої комедії».




1







9.

Історія створення, конфлікт і проблематика комедії

«Міщанин-шляхтич». Втілення в ній рис класицизму.




1







10.

Висміювання безпідставних претензій буржуа Журдена

на аристократизм, інтелігентність і освіченість.




1







11.

Засоби творення смішного в творі. Виховний потенціал комедії.




1







12.

Контрольна робота. Виконання тестових завдань за темами «Бароко» та «Класицизм».




1










Із літератури ХУІІІ століття. Просвітництво













13.

Просвітництво як літературна епоха. Розмаїття виявів літературного життя:
виникнення (сентименталізм) та розвиток (класицизм, реалізм) художніх напрямів, нових жанрів (філософська повість та ін.).




1

Просвітництво




14.

Розвиток мовлення. Семінар. «Пригоди Робінзона Крузо» Д. Дефо, «Мандри Гулівера» Дж.Свіфта як філософська дискусія про долю людства і шляхи розвитку цивілізації




1







15.

Вольтер – автор повісті «Простак»




1

Філософська повість



16.



Ідейний зміст і художня структура філософської повісті «Простак», сенс її назви. Конфлікт «природної людини» Гурона і французького суспільства як центральний у творі.



1








17.

Антимонархічні та антиклерикальні мотиви твору. Гурон і Гордон у Бастилії. Трагізм долі мадемуазель де Сент-Ів і Гурона.




1







18.

Контрольний твір за повістю Вольтера «Простак».




1







19.

Й.В. Гете. Нарис життя та творчості.




1







20.

Трагедія «Фауст» - вершина його творчості і один із найвидатніших творів світової літератури. Історія створення, композиція та проблематика.




1




«Фауст» (І ч.),

останній монолог Фауста (ІІ ч.)



21.

Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття і призначення людини.




1







22.

Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла. Фауст і Маргарита




1







23.

Фрідріх Шиллер. Загальна характеристика життя та творчості.




1







24.

Народна драма «Вільгельм Телль», поетизація в ній боротьби за національну незалежність і свободу особистості.




1







25.

Символічний сенс сцени на Рютлі. Геслер і Вільгельм Телль: причини і характер протистояння.




1







26.

Особливості драматичного конфлікту в творі та його художнього втілення.




1







27.

Контрольна робота . Виконання тестових завдань за темою «Із літератури ХУІІІ століття. Просвітництво»




1










Із літератури романтизму













28.

Особливості романтизму як художнього напряму, його естетичні принципи. Специфіка романтичного світосприйняття. Багатство і розмаїття літератури романтизму, її художні відкриття і найвидатніші представники.




1

Романтизм


Згадати про В. Скотта, Ш. Петефі, Р. Л. Стівенсона

29.

Розвиток мовлення. Скласти тези до теми «Що таке романтизм і романтичний світогляд, його відмінності від світогляду просвітителів




1







30.

Ернст Теодор Амадей Гофман - видатний німецький письменник-романтик.




1

Гротеск




31.

«Малюк Цахес» - шедевр романтичної казки-новели. Протистояння митця та філістера - основний її конфлікт, Сатирико - метафоричний зміст твору.




1






32.

Специфіка романтизму Гофмана: переплетін­ня реальності та нестримної фантазії, конт­раст високого, прекрасного і заземлено-буденного, потворного. Іронія і гротеск у творі.




1








33.

Генріх Гейне - німецький поет-романтик. «Книга пісень» - видатне явище німецького романтизму.




1




«Чому троянди немов неживі», «Коли розлучаються двоє», «Не знаю, що стало зо мною», «Вечірні промені ясні», «Вмирають люди і роки», «Хотів би я в слово єдине»

34.

Любов — першооснова життя. Змалювання природи як засіб бачення і пізнання світу та власної душі у віршах з «Книги пісень».




1







35.

Читання напам'ять віршів Гейне.




1




Напам’ять 1 вірш

36.

Джордж Байрон - англійський поет-романтик, фундатор течії байронізму. Провідні мотиви і домінуючі настрої його творчості.




1







37.

Байронічний герой і настрої «світової скорботи» у віршах поета. Читання напам 'ять вірша Байрона з коментарем.




1

Байронічний герой

Напам’ять 1 вірш: «Мій дух як ніч», «Прометей»

38.

Поема «Мазепа», історична основа та романтичний міф. Особливості композиції поеми.




1







39.

Риси романтичного героя в образі Мазепи.




1







40.

Розвиток мовлення. Написання есе «Україна і поема Байрона».




1







41.

Творчість Адама Міцкевича — апогей польського романтизму. Перебування поета в Росії й Україні, його відтворення в поезії (цикл «Кримські сонети»)




1




Відомості про поета з 7 класу, балада «Альпухара»

42.

Мотив єдності природи й людини. Патріотизм і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний настрій «Кримських сонетів».

Читання напам 'ять вірша.




1




Напам’ять 1 вірш: «Буря», «Бахчисарай», «Гробниця Потоцької», «Пілігрим»

43.

«Дзяди» як філософська драма. Монолог Конрада, втілення в ньому рис романтизму.





1





Монолог Конрада (сцена ІІ, Імпровізація)



44.

Контрольна робота . Виконання тестових завдань за темою «Із літератури романтизму»




1










Від романтизму до реалізму













45.

Олександр Пушкін – великий російський поет.




1




Вивчене у 5, 7 класах

46.

Жанрово-тематичне розмаїття лірики Пушкіна.




1




«До моря», «Я вас любив», «Я мить чудову пам’ятаю», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний»

47.

Читання напам'ять віршів Пушкіна.




1




Напам’ять 1 вірш

48.

«Євгеній Онєгін» - соціально-психологічний роман у віршах. Онегінська строфа.




1

Онєгінська строфа, роман у віршах, соціально – психологічний роман




49.

Характеристика образу Євгенія Онєгіна.




1







50.

Характеристика образу Ленського.




1







51.

Розвиток мовлення. Диспут. Чому Онєгін став «зайвою людиною»?




1







52.

Характеристика образу Тетяни. Тетяна - улюблена героїня Пушкіна.




1







53.

Контрольний твір за творами О. Пушкіна.




1







54.

М. Ю. Лермонтов - видатний російський письменник




1




Відомості з 5 класу

55.

Мотиви свободи і самотності, песимізм поезій Лєрмонтова.




1




«Інудно і сумно», «На дорогу йду я в самотині»

56.

Читання напам 'ять поезій Лермонтова




1




Напам’ять 1 вірш

57.

«Герой нашого часу» - морально-психологічний роман про долю покоління після розгрому декабризму. Сенс назви твору




1

Реалізм, морально – психологічний роман




58.

Характеристика образу Печоріна, його зв'язок з байронічним героєм та образом Онєгіна.




1







59.

Особливості композиції і ії роль в розкритті характеру Печоріна




1







60.

Жіночі персонажі роману




1







61.

Максим Максимович - образ «маленької людини».




1







62.

Романтичні й реалістичні елементи в творі.




1







63.

Микола Гоголь - російський і український письменник. Вплив української культури на розвиток його творчості




1




Повість «Тарас Бульба»

64.

Високий гуманізм письменника і зображення в повісті «Шинель» трагічної долі «маленької людини» Акакія Акакійовича




1







65.

Порівняльна характеристика образів маленьких людей: Максима Максимовича («Герой нашого часу» М.Лермонтова) та Акакія Акакійовича («Шинель» М.Гоголя).




1

Маленька людина




66.

Поєднання в повісті «Шинель» елементів романтизму і реалізму.




1







67.

Позакласне читання. Комедія М. В. Гоголя «Ревізор»




1







68.

Контрольна робота. Виконання тестових завдань за темою

«Від романтизму до реалізму»




1










Підсумок













69-70

Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу




2







Каталог: files
files -> Міністерство освіти І науки, молоді та спорту україни національний університет «юридична академія україни імені ярослава мудрого» На правах рукопису савченко ганна Ігорівна
files -> Методичні рекомендації та завдання з семінарських занять навчального матеріалу та складання звіту Розглянуто і схвалено на засіданні
files -> Правила користування посібником Модуль 1 Модуль 2 Модуль 3 Модуль 4 Залік з дисципліни Додаткова інформація
files -> Міністерство освіти, науки, молоді та спорту україни житомирський державний технологічний університет на правах рукопису довгалюк віта валентинівна
files -> Програма навчального курсу україна в системі міжнародної безпеки І співробітництва
files -> Уважність, дисциплінованість під час роботи на пк
files -> Львівський національний університет імені івана франка на правах рукопису корнійчук валерій Семенович – 14
files -> Урок№65 євген маланюк. Життєвий І творчий шлях поета й літературознавця, яскравого представника «празької школи»


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка