Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Англійська мова. 2-12 класи. К., 2001



Скачати 244.7 Kb.
Дата конвертації20.03.2017
Розмір244.7 Kb.
ТипПрограма
МОДУЛЬ 1
Змістовий модуль 1. Зміст, цілі, завдання, методи, прийоми

і засоби навчання іноземних мов.


Тема 1. Іноземна мова як предмет викладання в початковій школі.

Завдання для самостійної роботи


  1. Ознайомитися з програмою навчання іноземної мови в початковій школі.

  2. Ознайомитися з особливостями вивчення іноземної мови в 1 класі


ЛІТЕРАТУРА


  1. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Англійська мова. 2-12 класи. - К. , 2001.

  2. Мета, зміст, принципи навчання іноземної мови у початковій школі. Лекція.

  3. Програма з англійської мови для дошкільників та учнів першого класу загальноосвітніх навчальних закладів. . ІМВНЗ №1, 2010

  4. Розвиваємо всі види мовленнєвої діяльності з першокласниками. . ІМВНЗ №1, 2010

  5. Програма для перших класів загальноосвітніх навчальних закладів. Англійська мова та літ. №16-18, 2011

  6. Психолого-педагогічні умови формування комунікативних навичок у першокласників. Англійська мова та література № 5, 2012

  7. Організація навчання молодших школярів. Англійська мова та література №16-18, 2012

МОДУЛЬ 1
Змістовий модуль 1.

Тема 2. Методи і прийоми навчання.

Завдання для самостійної роботи


  1. Опрацювати статтю „Комунікативний підхід до навчання іноземної мови та його реалізація в новому підручнику для початкової школи”.

  2. Визначити основні напрямки комунікативного підходу при вивченні іноземної мови.


ЛІТЕРАТУРА


  1. Комунікативний підхід до навчання іноземної мови в середній школі. Іноземні мови № 3, 2002.

  2. Компетенція навчання іноземних мов. English. № 6, 2004.

  3. Комунікативно-орієнтоване навчання іноземної мови в початкових класах. Англійська мова в початковій школі №5, 2009

  4. Вимоги до комунікативно орієнтованого уроку. Англійська мова в початковій школі №6, 2009

  5. Комунікативний підхід до вивчення іноземної мови. Англійська мова в початковій школі №7, 2009

  6. Шляхи реалізації комунікативного підходу до розвитку вмінь і навичок іноземної мови. Англійська мова та література №29,2009

  7. Комунікативно-орієнтоване навчання іноземної мови в 2-4 класах. Англійська мова в початковій школі №10, 2009

  8. Вибираємо гру. Особливості використання комунікативних методик у молодших класах. . ІМВНЗ №1, 2010

МОДУЛЬ 1
Змістовий модуль 1.

Тема 3. Інноваційні технології навчання.

Завдання для самостійної роботи


  1. Ознайомлення з поняттям „інноваційні”, „інтерактивні” та «інформаційні» технології навчання.

  2. Підготувати і провести фрагмент уроку з використанням інтерактивних технологій.

ЛІТЕРАТУРА


  1. Вчимось та граємо в англійську. Фрагмент уроку з комп’ютерною підтримкою. Англійська мова та література № 1, 2007.

  2. Конспект інтерактивного уроку в 2 класі на тему „Учень та його оточення”. Іноземні мови в навчальних закладах № 1, 2004.

  3. Технології співпраці – технології активні. Англійська мова та література № 8, 2006.

  4. Інтерактивні технології на уроках іноземної мови. English № 8, 2007.

  5. Формування мовленнєвої компетенції шляхом застосування інтерактивних форм роботи. Англійська мова та література № 9, 2006.

  6. Фрагмент уроку за методом проектів у 3 класі. Англійська мова та література. № 12, 2006.

  7. Нетрадиційні форми навчання іноземної мови на початковому етапі. Англійська мова та література № 14, 2006.

  8. Вчимось та граємо в англійську. Фрагмент уроку з комп’ютерною підтримкою. Англійська мова та література № 1, 2007.

МОДУЛЬ 1
Змістовий модуль 1.

Тема 4. Урок іноземної мови.

Завдання для самостійної роботи


  1. Вивчити типи і види уроків та познайомитися з їх структурою.

  2. Вивчити вирази класного вжитку щодо організації та ведення навчального процесу на уроці англійської мови.

  3. Опрацювати схему аналізу уроку.


ЛІТЕРАТУРА


  1. Типи і види уроків англійської мови. Методичний посібник.

  2. Веди урок англійською мовою. Методичний посібник.

  3. На допомогу студенту-практиканту. Методичний посібник.

  4. Де сховався бегемот? План-конспект уроку в 3 класі. Іноземні мови в навчальних закладах. № 4, 2003.

  5. Звіримо годинники за Біг-Беном. Конспект узагальнюючого уроку з англійської мови у 2 класі. Іноземні мови в навчальних закладах. № 4, 2003.

  6. План-конспект показового уроку в 2 класі. Англійська мова та література № 26, 2003.

  7. I want to be a teacher. План-конспект з англійської мови у 2 класі. Іноземні мови в навчальних закладах № 4, 2003.

  8. Знайомство з Бегемотиком. Урок англійської мови в 2 класі. Іноземні мови в навчальних закладах № 3, 2003.

  9. Коли вчитель і учні – партнери. Конспект інтерактивного уроку у 2 класі на тему „Учень і його оточення”. Іноземні мови в навчальних закладах, № 1, 2004.

  10. У ритмі джазу. Конспект уроку у 4 класі. Іноземні мови в навчальних закладах № 2, 2004.

  11. Система уроків з англійської мови з теми „У світі тварин”. Англійська мова та література № 19-21, 2006.

  12. Система уроків з англійської мови з теми „У світі тварин”. Англійська мова та література” № 34, 2003.


МОДУЛЬ 1
Змістовий модуль 1.

Тема 5. Наочність на уроці англійської мови.

Завдання для самостійної роботи


  1. Ознайомитися з прийомами роботи по використанню наочності.

  2. Вивчити вирази класного вжитку щодо роботи з засобами навчання.

  1. Опрацювати розділи лекції „Засоби навчання. Їх класифікація. Зорові та слухові засоби навчання”.


ЛІТЕРАТУРА


  1. Веди урок англійською мовою. Методичний посібник.

  2. Від колажу до сюжету. Биркун Л. Іноземні мови в навчальних закладах. № 1, 2003.

  3. Зорове ілюстративне унаочнення – надійний помічник вчителя англійської мови в початковій школі. Курсова робота.

  4. Цели, средства и содержание обучения иностранному языку в начальной школе. Кулиш В.Г. Курс лекций по методике преподавания английского языка в начальной школе для педагогических училищ и колледжей. Донецк, 1999.

МОДУЛЬ 1
Змістовий модуль 1.

Тема 6. Навчальні ігри на уроці англійської мови

Завдання для самостійної роботи


  1. Підібрати приклади ігор кожного типу.

  2. Вивчити вирази класного вжитку, які стосуються проведення ігор.



ЛІТЕРАТУРА


  1. Веди урок англійською мовою. Методичний посібник.

  2. Навчальні ігри на уроці англійської мови.

  3. Барташніков О. Ігри для початкового навчання англійської мови. Т., 2001.

  4. Близнюк О. Ігри у навчанні іноземної мови. К.: Освіта , 1997.

  5. Вербовская М. Английский для малышей. М., 1996.

  6. Lexical games. English #2, 2009

  7. Фонетичні й орфографічні ігри на початковому етапі. .English №10, 2009

  8. Games in the lessons. English №14, 2009

  9. Граматичні і фонетичні ігри. Англійська мова і література №14, 2010

  10. Ігрові прийоми навчання граматики на початковому етапі. English №18, 2010

  11. Вибираємо гру. Особливості використання комунікативних методик в молодших класах. ІМВНЗ №1, 2010

МОДУЛЬ 1
Змістовий модуль 2. Навчання мовного матеріалу

Тема 1. Навчання фонетики.

Завдання для самостійної роботи


  1. Ознайомитися з програмними вимогами щодо навчання фонетики.

  2. Підібрати вправи для навчання транскрипції.

  1. Підібрати ігрові вправи для навчання фонетики.

  2. Вивчити вирази класного вжитку щодо навчання фонетики.


ЛІТЕРАТУРА


  1. Програма для середніх загальноосвітніх навчальних закладів. Англійська мова. 2-12 класи. - К. , 2001.

  2. Гороть Є.І. Самовчитель англійської мови. Луцьк, 1995.

  3. Веди урок англійською мовою. Методичний посібник.

  4. Використання римівок для навчання вимови на уроках англійської мови. Іноземні мови № 2, 2001.

  5. Навчання основ фонетики. English № 42, 2001.

  6. Система вправ для формування слухо-вимовних навичок учнів молодших класів. Методичний посібник.

  7. Система тренувальних вправ для формування фонетичних навичок. Курсова робота.

  8. Методика навчання фонетики в початковій школі. Лекція.

  9. Технології формування фонетичної компетенції учнів початкової школи. Іноземні мови в навчальних закладах, № 1, 2003.

  10. Sound Land. Іноземні мови в навчальних закладах. № 3, 2004.

  11. Звуки транскрипції. Англійська мова в початковій школі. № 5, 6, 7, 2006.

  12. Розвиток фонетичного слуху на уроках англійської мови. Англійська мова та література, № 9, 2007.

  13. Фонетична зарядка для удосконалення мовленнєвої компетенції. Англійська мова в початковій школі, № 4, 2007.

МОДУЛЬ 1
Змістовий модуль 2. Навчання мовного матеріалу

Тема 2. Навчання лексики.

Завдання для самостійної роботи


  1. Підібрати лексичні одиниці різних типів.

  2. Опрацювати таблицю „Прийоми роботи з лексикою”.

  3. Вивчити вирази класного вжитку щодо вивчення лексики.

  4. Підібрати ігри для засвоєння лексичних одиниць.


ЛІТЕРАТУРА


  1. Веди урок англійською мовою. Методичний посібник.

  2. Вправи для навчання лексики. Іноземні мови № 2, 2003; № 3, 2004.

  3. Лексичні картки. English № 9, 2007.

  4. Навчання лексики. Лекція.

  5. Навчальні ігри на уроці англійської мови. Лекція.

  6. Система вправ для навчання лексики. Методична папка.

  7. Цікаві фотоматеріали для навчання лексики. Англійська мова в початковій школі № 12, 2006.

  8. Fun with Vocabulary. English № 19, 2007.

МОДУЛЬ 1
Змістовий модуль 2. Навчання мовного матеріалу
Тема 3. Навчання граматики.
Завдання для самостійної роботи


  1. Ознайомитися з програмними вимогами щодо навчання граматики в початковій школі.

  2. Вивчити вирази класного вжитку щодо навчання граматики.

  3. Підібрати ігри для навчання граматики.

  4. Опрацювати статтю „Комунікативні завдання у вивченні граматики на різних ступенях”. Англійська мова в початковій школі № 7, 2007.


ЛІТЕРАТУРА


  1. Граматика в казках. Англійська мова та література № 19-21, 2006.

  2. Подорож до країни Англійської Граматики. Англійська мова та література № 19-21, 2006.

  3. Вживання граматичних структур за комунікативною методикою. Англійська мова та література № 4, 2003.

  4. Ігри з дієсловами. Англійська мова та література № 9, 2004.

  5. Grammar in rhymes. Англійська мова та література. № 17, 2004.

  6. Комплекс інтерактивних ігор з вивчення граматики. Англійська мова та література № 5, 2006.

  7. Творчий підхід до навчання граматики у початковій школі. Англійська мова та література № 4, 2004.

  8. Комунікативні завдання у вивченні граматики на різних ступенях. Англійська мова в початковій школі № 7, 2007.

МОДУЛЬ 2

Тема 1. Навчання аудіювання.
Завдання для самостійної роботи


  1. Вивчити базову термінологію з теми.

  2. Ознайомитися з вимогами до рівня володіння аудіюванням молодшими школярами.

  3. Вивчити вирази класного вжитку щодо навчання аудіювання.


БАЗОВА ТЕРМІНОЛОГІЯ


Аудіювання

вміння аудіювання

навчання аудіювання

етап до слухання тексту

етап слухання тексту

етап після слухання тексту



Listening / listening comprehension

listening skills

teaching listening/ listening comprehension

pre-listening stage

while listening stage

post-listening stage





ЛІТЕРАТУРА


  1. Програма для загальноосвітніх закладів. Англійська мова 2-12 класи. English. № 29, 32, 2002

  2. Веди урок англійською мовою. Методичний посібник.

  3. Конспект лекції.

  4. Лекція № 8. Обучение аудированию на начальном этапе. Кулиш В.Г. Курс лекций по методике преподавания английского языка в начальной школе для педагогических училищ. Учебно-методическое пособие. – Донецк: Юго-Восток. 1999.

  5. Індивідуалізоване навчання аудіювання першокласників та шляхи його здійснення О.Б. Метьолкіна. Іноземні мови № 1, 1997.

  6. Способи контролю розуміння почутого англомовного повідомлення молодшими школярами. О.Б. Біги. Іноземні мови, № 2, 2001.

МОДУЛЬ 2
Тема 2. Навчання усного мовлення.
Завдання для самостійної роботи


  1. Ознайомитися з програмними вимогами щодо навчання усного мовлення.

  2. Вивчити вирази класного вжитку щодо організації навчальної діяльності на уроці.

  3. Ознайомитися з різними формами проведення мовленнєвої зарядки.

  4. Ознайомитися з прийомами роботи для розвитку навичок діалогічного мовлення:


ЛІТЕРАТУРА


  1. Програма для загальноосвітніх закладів. Англійська мова 2-12 класи. – К., 2001.

  2. Методика навчання усного мовлення. Лекція.

  3. Веди урок англійською мовою. Методичний посібник.

  4. Мовленнєва зарядка на уроці англійської мови. Курсова робота.

  5. Розвиток усного монологічного мовлення учнів на початковому та середньому ступенях навчання. Іноземні мови № 1, 2000.

  6. Warming-up activities. English № 5, 13, 29-32, 44, 2003.

  7. Розвиток навичок комунікативного мовлення на уроках англійської мови. Англійська мова та література № 34, 2003.

  8. Комунікативний підхід у вивченні англійської мови. Англійська мова та література № 32, 2004.

  9. Особливості комунікативно-орієнтовного навчання. Англійська мова в початковій школі № 6, 2006.

  10. Особливості навчання говоріння. Англійська мова в початковій школі № 5, 2006.

  11. Комунікативно-орієнтоване навчання 2-4 класи. Англійська мова в початковій школі № 1, 2007.

  12. Practising Comparatives and Superlatives through Communicative Language Teaching. English № 16, 2007.

  13. Warming-Up-Tasks. Англійська мова та література № 22-23, 2003.

  14. Комунікативні вправи і завдання. Англійська мова та література № 22-23, 2003.

МОДУЛЬ 2

Тема 3. Навчання читання.
Завдання для самостійної роботи


  1. Ознайомитися з програмними вимогами щодо навчання читання.

  2. Вивчити вирази класного вжитку щодо навчання читання на уроці.

  3. Підібрати текст і розробити серію вправ для роботи з текстом.


ЛІТЕРАТУРА


  1. Develop your reading skills. Послідовність роботи з текстом. English № 6, 2007.

  2. Testing reading. English № 6, 2007.

  3. Develop reading skills. English № 8, 14, 2007; № 21-22, 2004.

  4. Тестові завдання для перевірки вмінь читання. Іноземні мови № 1, 1997.

  5. Тестовий контроль рівня сформованості навичок і вмінь читання англійською мовою в учнів початкової школи. Іноземні мови № 1, 2003.

  6. Тести з читання англійською мовою у початковій школі. Іноземні мови № 1, 1998.

  7. The Role of Reading.Англійська мова в початковій школі № 7, 2006.

  8. Тексти для читання на початковому етапі навчання. Англійська мова в початковій школі, № 6, 2006.

  9. Тести з читання за підручником О.Карп’юк для 3 класу. Англійська мова в початковій школі. № 1, 2007.

  10. Home Reading. Англійська мова в початковій школі. № 1, 2007.

  11. Тести з читання за підручником О.Карп’юк для 3 класу. Англійська мова в початковій школі. № 1, 2, 2007.

  12. Cool reading (букви, звуки, слова). Англійська мова в початковій школі. № 2, 2007.

  13. How to teach reading. English № 16, 2007.

  14. Ігрові вправи для навчання техніки читання і письма першокласників з використанням ілюстративної наочності. Іноземні мови № 4, 1998.

  15. Easy Reader. English № 18, 2007.

  16. Tales. Hans Christian Andersen. English № 18, 2007.

  17. It’s My World. Reading for junior pupils. English № 9, 2002.

  18. Teaching reading to junior pupils. English № 25-28, 2002.

  19. Some Tips on Reading. English № 25-28, 2002.

  20. Побачив – запам’ятав – навчився! Як правильно використовувати наочність при навчанні читання англійською мовою учнів початкової школи Іноземні мови в навчальних закладах № 3, 2007.

  21. Тексти для аудіювння та читання. 3 клас. 2 семестр. Англійська мова в початковій школі, № 4, 2007.

  22. Тексти та тестові завдання. Англійська мова в початковій школі № 5, 2007.

  23. Cool Reading.Навчальні ігри. Англійська мова в початковій школі № 6, 8, 2007.

МОДУЛЬ 2

Тема 4. Навчання письма.
Завдання для самостійної роботи


  1. Ознайомитися з програмними вимогами щодо навчання письма в початковій школі.

  2. Вивчити вирази класного вжитку щодо навчання на уроці.

  3. Опрацювати розділ лекції „Письмові вправи”.



ЛІТЕРАТУРА


  1. Веди урок англійською мовою. Методичний посібник.

  2. Використання буквених ігор в навчанні англійської мови. Іноземні мови, № 4, 1998.

  3. Навчання письма. Лекція.

  4. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Англійська мова 2-12 класи. – К., 2001.

  5. Школа і шкільне життя – вправи на засвоєння орфографії. Англійська мова в початковій школі № 2, 2007.

  6. Sounds and spelling. Англійська мова та література № 19-21, 2007.

МОДУЛЬ 2

Тема 5. Контроль комунікативних видів діяльності.
Завдання для самостійної роботи


  1. Ознайомитися з зразками тестів для контролю рівня володіння мовним матеріалом.

  2. Ознайомитися з зразками тестів для контролю рівня сформованості мовленнєвих навичок.

  3. Розробити тести для рівня сформованості мовленнєвих навичок і мовних умінь.



ЛІТЕРАТУРА


  1. Контролюємо. Початковий рівень. English. № 6, 2007.

  2. Testing reading. English. № 6, 2007.

  3. Тестовий контроль рівня сформованості навичок і вмінь читання англійською мовою в учнів початкової школи. Іноземні мови № 1, 2003.

  4. Види тестового контролю у навчанні іноземної мови. Іноземні мови. № 1, 1998.

  5. Способи контролю розуміння почутого/ прочитаного англомовного повідомлення молодшими школярами. Іноземні мови № 2, 2001.

  6. Тестування молодших школярів. English. № 9, 2007.

  7. Тести з читання англійською мовою у початковій школі. Іноземні мови № 1, 19, 24, 2006.

  8. Семестрові контрольні роботи за підручником О. Карп’юк для 3 класу. Англійська мова в початковій школі № 11, 2006.

  9. Семестрові контрольні роботи за підручником О. Карп’юк для 4 класу. Англійська мова в початковій школі, № 10, 2006.

  10. Семестрові контрольні роботи за підручником О. Карп’юк для 3 класу. Англійська мова в початковій школі, № 5, 4, 2006.

  11. Збірка тестів з граматики для підсумкового контролю учнів 4 класу. Англійська мова та література № 18, 2007.

  12. Тести та тестові завдання. Англійська мова в початковій школі № 5, 2007.

  13. Контрольні роботи з письма за підручником О. Карп’юк 4 клас. Англійська мова в початковій школі, № 6, 2007.

  14. Quizes, test and exams. Англійська мова в початковій школі № 7, 2007.

  15. Контроль на уроці англійської мови. Лекція.

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 1
ТЕМА. Методика навчання лексиці на початковому етапі навчання

англійської мови
МЕТА. Визначити методи і прийоми роботи вчителя на уроці по навчанню лексики.
ЗАВДАННЯ


  1. Прослідкувати способи семантизації нових лексичних одиниць.

  2. Проаналізувати використання наочності на уроці.

  3. Визначити, які методичні прийоми використовувались на уроці по навчанню лексиці.

  4. Проаналізувати етапи роботи над новим лексичним матеріалом.



РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА


  1. Методика навчання лексики на уроці англійської мови в початковій школі. Лекція.

  2. Прийоми роботи з лексикою. Таблиця.

  3. Навчальні ігри при навчанні лексики.

  4. Прийоми роботи з лексикою.

  5. Система лексичних вправ.

  6. Використання ігор та ігрових вправ для формування лексичних навичок. Курсова робота.

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 2
ТЕМА. Методика навчання усного мовлення на початковому етапі

навчання англійської мови
МЕТА. Визначити методи і прийоми роботи вчителя на уроці для розвитку умінь усного мовлення.
ЗАВДАННЯ


  1. Прослідкувати способи мотивації породження висловлювань.

  2. Проаналізувати використання наочності на уроці.

  3. Визначити, які методичні прийоми використовувались на уроці для розвитку і вдосконалення умінь усного мовлення.

  4. Проаналізувати етапи роботи над новим лексичним матеріалом.



РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА


  1. Методика навчання усного мовлення на уроці англійської мови в початковій школі. Лекція.

  2. Прийоми навчання усного мовлення.

  3. Комунікативні завдання в процесі навчання іноземної мови.

  4. Навчання діалогічного мовлення за комунікативними технологіями. Курсова робота.

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 3
ТЕМА. Методика навчання читання на початковому етапі

навчання англійської мови
МЕТА. Визначити методи і прийоми роботи вчителя на уроці по навчанню читання.
ЗАВДАННЯ


  1. Прослідкувати, як здійснювалось повторення вивчених правил читання.

  2. Проаналізувати використання наочності на уроці.

  3. Визначити, які методичні прийоми використовувались на уроці по навчанню читання.

  4. Проаналізувати етапи роботи над вивченням нового правила читання.



РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА


  1. Методика навчання читання на уроці англійської мови в початковій школі. Лекція.

  2. Вправи для навчання техніки читання.

  3. Зразки завдань для контролю розуміння прочитаного.

  4. Підручники для початкових класів.

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 4
ТЕМА. Методика навчання письма на початковому етапі

навчання англійської мови
МЕТА. Визначити методи і прийоми роботи вчителя на уроці по навчанню техніки письма та формуванню умінь писемного мовлення.
ЗАВДАННЯ


  1. Прослідкувати етапи формування графічних навичок.

  2. Визначити прийоми навчання графіці.

  3. Проаналізувати використання наочності на уроці.

  4. Визначити, які методичні прийоми використовувались на уроці по розвитку умінь писемного мовлення..

  5. Проаналізувати вправи для розвитку орфографічних навичок.



РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА


  1. Методика навчання письма на уроці англійської мови в початковій школі. Лекція.

  2. Алгоритм навчання графіки. П № 15.

  3. Схема формування орфографічних навичок. П. № 15.

  4. Види письмових вправ. П. № 15.

  5. Підручники для початкових класів.

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 1
ТЕМА. Використання ігор в процесі навчання англійської мови

в початковій школі
МЕТА. Навчити підбиати, готувати та проводити ігри для формування мовних умінь та розвитку комунікативних навичок.
ПЛАН


  1. Підбір ігор для проведення мовленнєвої зарядки.

  2. Підбір ігор для проведення фонетичної зарядки.

  3. Підбір ігор для засвоєння мовного матеріалу.

  4. Підбір ігор для формування комунікативних навичок.

  5. Опрацювання виразів класного вжитку щодо організації ігрової діяльності учнів.

  6. Підготовка фрагменту уроку з використанням гри.



РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА


  1. Барташніков О., Барташнікова І., Зелена І. Ігри для початкового навчання англійської мови у школі і вдома. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2001.

  2. Біги О.Б. Вправи з навчання техніки читання і письма англійською мовою н початковому ступені. Іноземні мови, № 1998.

  3. Близнюк О.І., Панова Л.С. Ігри у навчанні іноземних мов. – К.: Освіта, 1997.

  4. Зелена І.Я. ABC-train. Зошит-гра для початкового навчання – Богдан, 2002.

  5. Павлюк Л.В. 200 ігор на уроках англійської мови. Тернопіль: Мандрівець, 2002.

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 2
ТЕМА. Підбір та аналіз вправ та прийомів роботи по навчанню

фонетики
МЕТА. Оволодіти навичками і уміннями в підборі вправ та прийомів роботи та проведенні фрагментів уроків по навчанню вимови
ПЛАН


  1. Підбір вправ для фонетичної зарядки.

  2. Ознайомлення з вправами для навчання транскрипції.

  3. Підбір вправ на диференціацію звуків.

  4. Підбір ігрових прийомів для навчання вимови.

  5. Розробка фрагменту уроку по навчанню вимови звуку.


РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА


  1. Використання римівок для навчання вимови на уроках англійської мови. Іноземні мови № 2, 2002.

  2. Технології формування фонетичної компетенції учнів початкової школи. Іноземні мови в навчальних закладах № 1, 2003.

  3. Sound Land. Іноземні мови в навчальних закладах, № 3, 2004.

  4. Звуки транскрипції. Англійська мова в початковій школі № 5, 6, 7 2006.

  5. Розвиток фонетичного слуху на уроках англійської мови. Англійська мова та література № 9, 2005.

  6. Фонетична зарядка для удосконалення мовленнєвої компетенції. Англійська мова в початковій школі № 4, 2007.

  7. Фонетичні вправи для початківців. English № 9, 2001.

  8. Phonetic Games. English № 5, 2008.

  9. „Казкова” англійська мова. English № 9, 2008.

  10. Tongue Twisters. Англійська мова в початковій школі, № 9, 2007.

  11. Долаємо фонетичні труднощі. Англійська мова в початковій школі, № 10, 2007.

  12. Pronunciation Teaching. Англійська мова в початковій школі, № 11, 2007.

  13. Фонетичні ігри. Англійська мова в початковій школі, № 1, 2008.

  14. Комплекс фонетичних вправ для формування навичок вимови. Англійська мова та література, № 19-21, 2008.

  15. Система вправ для формування слухо-вимовних навичок. Методичний посібник.

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 3
ТЕМА. Виготовлення навчальних посібників для навчання

граматики
МЕТА. Оволодіти навичками і вміннями у виготовленні навчальних посібників з граматики і використання їх у процесі навчання.
ПЛАН


  1. Ознайомлення з прийомами роботи з підстановчими таблицями.

  2. Аналіз вправ підручників по навчанню граматики.

  3. Виготовлення підстановчих таблиць, опорних схем, перфокарт по навчанню граматики.

  4. Підготовка фрагменту уроку з використанням виготовлених навчальних посібників.


РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА


  1. Граматика в казках. Англійська мова та література № 19-21, 2006.

  2. Подорож до країни Англійської Граматики. Англійська мова та література № 19-21, 2006.

  3. Modal verbs CAN, MUST. Англійська мова та література № 27, 2006.

  4. Ігри з дієсловами. Англійська мова т літератур № 9, 2004.

  5. Вивчення правильних дієслів в Past Іndefinite. Англійська мова т література № 32, 2004.

  6. Вивчення неправильних дієслів. Іноземні мови № 4, 2001.

  7. Ten ways to teach grammar. Іноземні мови № 1, 2000.

  8. BODY TALK. Іноземні мови № 1, 2002.

  9. Present Simple and Past Simple. Англійська мова та література № 2, 2007.

  10. Множина іменників. 2 клас. Англійська мова в початковій школі № 3, 2007.

  11. Творчий підхід до навчання граматики у початковій школі. Англійська мова та література № 4, 2004.

  12. Focus on irregular verbs. Англійська мова та література № 33, 2006.

  13. The adventure of the article. Grammar Fairy Tale. English № 46, 2001.

  14. The Kingdom of language. English № 4, 2002.

  15. How to use games in studying grammar. English № 17, 2003.

  16. Past Simple/Past Continuous: порівняльна характеристика. English № 46, 2007.

  17. „Казкова” англійська мова. English № 9, 2008.

  18. Counting and number activities. Англійська мова в початковій школі № 8, 2007.

  19. Викладання граматики англійської мови з допомогою граматичних таблиць. Англійська мова та література № 26, 2007.

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 4
ТЕМА. Аналіз вправ, прийомів роботи по навчанню читання
МЕТА. Навчитися підбирати вправи і прийоми роботи для навчання читання.
ПЛАН


  1. Ознайомитися з вправами, текстами для навчання читання по підручниках для початкових класів.

  2. Підібрати ігри для вивчення алфавіту.

  3. Ознайомитися з прийомами навчання читання на різних стадіях навчання.

  4. Підготувати фрагмент уроку по навчанню читання.



РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА


  1. The Role of Reading. Англійська мова в початковій школі № 7, 2006.

  2. Тексти для читання на початковому етапі навчання. Англійська мова в початковій школі № 6, 2006.

  3. Тести з читання за підручником О. Карп’юк для 3 класу. Англійська мова в початковій школі № 1, 2007.

  4. Home Reading. Англійська мова в початковій школі № 1, 2007.

  5. Тести з читання за підручником О. Карп’юк для 3 класу. Англійська мова в початковій школі № 1, 2, 2007.

  6. Cool reading (букви, звуки, слова). Англійська мова в початковій школі № 2, 2007.

  7. Тести з читання англійською мовою у початковій школі. Іноземні мови № 1, 1998.

  8. Ігрові вправи для навчання техніки читання і письма першокласників з використанням ілюстративної наочності. Іноземні мови № 4, 1998.

  9. Easy Reader. English № 18, 2007.

  10. Побачив – запам’ятав – навчився! Як правильно використовувати наочність при навчанні читання англійською мовою учнів початкової школи. Іноземні мови у навчальних закладах № 3, 2007.

  11. Cool Reading. Навчальні ігри. Англійська мова в початковій школі № 6, 8, 2007.

  12. Формування навичок читання на уроках англійської мови. Англійська мова в початковій школі № 8, 2007.

  13. Навчання учнів початкової школи техніки читання англійською мовою з використанням скоромовок. Фаза контекстного читання. Іноземні мови № 1, 2008.


ПРАКТИЧНА РОБОТА № 5
ТЕМА. Навчання техніки письма та писемного мовлення
МЕТА. Сформувати методичні вміння студентів для навчання графіки, орфографії та писемного мовлення в початковій школі.
ПЛАН


  1. Підбір вправ для навчання графіці.

  2. Підбір вправ для навчання орфографії.

  3. Аналіз вправ діючих підручників для початкових класів:

а) вправи для навчання техніки письма;

б) вправи для навчання писемного мовлення.



  1. Підготувати фрагмент уроку для навчання графіці.


РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА


  1. Школа і шкільне життя – вправи на засвоєння орфографії. Англійська мова в початковій школі № 2, 2007.

  2. Використання буквених ігор в навчанні англійської мови. Іноземні мови № 4, 1998.

  3. Оптична дисграфія та шляхи її подолання на уроках англійської мови. Англійська мова та література № 4, 2005.

  4. Teaching writing to junior pupils. English № 37, 2004.

  5. Підручники для початкових класів.

  6. Форми роботи по засвоєнню техніки письма та формуванню умінь писемного мовлення. ПП № 15, 16, 17

Каталог: ld
ld -> Принципи реалізації наукової діяльності університету: активна участь у формуванні та
ld -> Програма навчальної дисципліни історія світової культури
ld -> Тема Основні етапи розвитку документознавства
ld -> Програма навчальної дисципліни міфологія Галузь знань 0201 культура Напряму підготовки 020101 культурологія
ld -> Дивовижний світ многогранників
ld -> Програма розвитку дітей дошкільного віку зі спектром аутистичних порушень
ld -> Діти з порушеннями психофізичного розвитку як суб'єкт корекційної освіти план
ld -> Інформаційний пакет 04 основи корекційної педагогіки
ld -> Есе на тему: “Українське мистецтво другої половини ХVII-XVIII ст.”
ld -> Дипломної освіти «Допущено до рецензування»

Скачати 244.7 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка