Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика 5 12 класи»



Сторінка1/12
Дата конвертації23.03.2019
Розмір1.54 Mb.
#85125
ТипПрограма
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   12
Тестові завдання

для тематичних контрольних робіт

з геометрії

у 10 класі
(12-річна школа)

Складено відповідно до

«Математика 5 – 12 класи. Програма для загальноосвітніх

навчальних закладів»

Підготувала: вчитель математики вищої категорії

Топильнянського навчально-виховного комплексу

«Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня

школа І – ІІІ ступенів»

Шполянської районної ради

Черкаської області



Миронова Ірина Михайлівна


Специфікація

тестів з геометрії для контролю рівня навчальних досягнень учнів 10 класу

загальноосвітніх навчальних закладів

(за новою програмою)

1. Призначення тестів

Оцінити рівень засвоєння матеріалу кожної з тем учнями класу з метою контролю, корекції та здатності до подальшого вивчення матеріалу


2. Документи, що визначають зміст тестів

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика 5 – 12 класи». Вид. Київ – Ірпінь 2005 р.


3. Структура тестів

Загальна кількість завдань тестів – 9 або 10.

На виконання тесту з геометрії відведено 45 хвилин (1 урок).

Кількісний розподіл завдань тестів з геометрії за змістовними лінями та формами тестових завдань наведено у таблиці 1.




Змістові лінії

Кількість завдань

Всього:

Завдання з вибором правиль- ної відповіді

Завдання на встано-влення відповід-ності

Завдання з корот-кою відповід-дю

Завдання з повною відповід-дю

Взаємне розташування прямих у просторі. Паралельне проектування

6

1

-

2

9


Паралельність прямих і площин у просторі

6

1

2

1

10

Перпендикулярність прямих і площин у просторі

6

1

2

1

10

Вимірювання відстаней і кутів у просторі

6

1

-

2

9

Підсумкова контрольна робота

6

1

2

1

10

Усього

30

5

6

7

48

4. Характеристика тестових завдань

Тест складається із завдань чотирьох різних форм:


  1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (ВОВ). До кожного

із завдань пропонується 5 варіантів відповіді, серед яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник вибрав та позначив правильну відповідь у бланку відповідей. Завдання вважається невиконаним у випадках, якщо: а) позначена неправильна відповідь; б) позначено два або більше варіантів відповіді, навіть якщо серед них позначена й правильна відповідь; в) правильна відповідь не позначена взагалі.

  1. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари, ВВ). До

кожного завдання у двох колонках подано інформацію, яку позначено цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконуючи завдання, необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами і буквами (утворити логічні пари). За кожну правильно позначену логічну пару можна отримати 1 бал. Максимальна кількість балів за повністю правильно виконане завдання становить 4 бали.

  1. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю (КВ). Завдання

вважається виконаним, якщо у бланку відповідей записана правильна відповідь.

  1. Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (РВ). Завдання

вважається виконаним, якщо у бланку відповідей наведено повне розв’язання задачі із використанням необхідних рисунків, пояснень, формул.

Кількісний розподіл завдань тестів з геометрії за змістовими лініями та складністю тестових завдань наведено у таблиці 2.




Змістові лінії

Складність завдань

Разом

Легкі

Оптимальні

Складні

Взаємне розташування прямих у просторі. Паралельне проектування

5

3

1

9


Паралельність прямих і площин у просторі

6

3

1

10


Перпендикулярність прямих і площин у просторі

6

3

1

10

Вимірювання відстаней і кутів у просторі

3

4

2

9

Підсумкова контрольна робота

6

3

1

10

Усього

26

16

6

48

5. Розподіл завдань за видами діяльності

Відповідно до програми з математики «Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика 5 – 12 класи» перевірці підлягають знання і вміння учнів 10 класу. У таблиці 3 наведено розподіл завдань тесту з геометрії за видами діяльності.




Види

діяльності
Змістові

лінії

Знання і розуміння

Застосування знань і вмінь у типових і змінених ситуаціях

Застосування

знань і вмінь у

нових ситуаціях

ВОВ

ВВ

КВ

РВ

ВОВ

ВВ

КВ

РВ

ВОВ

ВВ

КВ

РВ

Взаємне розташування прямих у просторі. Паралельне проектування

4

1

-

-

2

-

-

1

-

-

-

1


Паралельність прямих і площин у просторі

5

1

-

-

1

-

2

-

-

-

-

1


Перпендикуляр-ність прямих і площин у просторі

4

1

1

-

1

-

1

1

1

-

-

-


Вимірювання відстаней і кутів у просторі

2

-

-

-

2

1

2

-

2

-

-

-


Підсумкова контрольна робота

6

-

-

-

-

1

2

-

-

-

-

1


Усього

21

3

1

-

6

2

7

2

3

-

-

3

6. Принципи композиції завдань у тестах

Завдання розташовуються:

1) за формами, вказаними вище: від завдань з вибором однієї правильної відповіді до завдань з розгорнутою відповіддю;

2) за принципом зростання складності завдань.
7. Оцінювання завдань різних форм тестів

Завдання кожної форми оцінюється за відповідною схемою:



  1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді: 0 або 1 тестовий бал.

  2. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари): 0, 1, 2, 3, 4 тестових бали.

  3. Завдання з короткою відповіддю: 0 або 2 тестових бали.

  4. Завдання з розгорнутою відповіддю: 0, 1, 2, 3, 4 тестові бали.

Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно розв’язавши всі завдання тесту з геометрії, - 18.
8. Шкала оцінювання


К-сть набраних балів

1

2

3

4

5

6

7, 8

9, 10

11,12

13,14

15,16


17,18



Оцінка


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

9. Додаткові матеріали та обладнання



Додаткові матеріали та обладнання під час виконання тесту не використовують.
Тестові завдання

Тема: «Взаємне розташування прямих у просторі. Паралельне проектування»
Варіант І

У завданнях 1-6 мають по п’ять варіантів відповідей, серед яких тільки ОДИН правильний. Виберіть правильну, на вашу думку, відповідь та позначте її в бланку відповідей.
1. Запис означає:

А

Б

В

Г

Д

Точка М належить прямій α

Точка М належить площині α

Точка М не належить площині α

Точка М не належить прямій α

Точка М – точка перетину двох прямих

2. Якщо M, N, F – спільні точки площин α і β, то:



A

Б

В

Г

Д

Точки M, N, F не лежать в одній площині





Точки M, N, F лежать на одній прямій

Точки M, N, F не лежать на одній прямій


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   12




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка