Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання



Дата конвертації20.11.2018
Розмір3.79 Mb.
#65563
ТипПрограма
_______________________________________________________________

найменування загальноосвітнього навчального закладу




«ПОГОДЖЕНО»

Заступник директора з НВР

_______________________________

(підпис)

_______________________________

(ПІБ)


«____» ______________ 20___ р.

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

ДИРЕКТОР


_______________________________

(підпис)

_______________________________

(ПІБ)


«____» _______________ 20___ р.


Календарно-тематичне планування

з української мови
у 6 класі

на 20___ / 20___ н.р.

____________________________________________________________________

(ПІБ учителя )
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) ___________________________________

____________________________________________________________________

Протокол № ______ від «_____»______________20_____р.

Голова МО __________________________________________________________

(ПІБ, підпис)

Складено до підручника: Заболотний О.В., Заболотний В.В. Українська мова : підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К. : Генеза, 2014 згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОНмолодьспорту України від 06.06.2012 р. № 664): Українська мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання.


5–9 класи. – К. : Вид. дім «Освіта», 2013.
Календарно-тематичне планування уроків
української мови в 6 класі


(122 год, 3,5 год на тиждень)

І семестр – 56 годин, ІІ семестр – 66 годин



уроку

Тема

Дата

Примітки

І семестр

1

Вступ. Краса й багатство української мови







2

РМ-1. Повторення вивченого про мовлення. Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складники: адресат і адресант мовлення, тема та основна думка висловлювання, мета й місце спілкування (практично). Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування







Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого (7 год)

3

Словосполучення й речення. Головні члени речення. Просте речення







4

Звертання, вставні слова, однорідні члени речення в простому реченні. Розділові знаки в простому реченні







5

Складне речення. Розділові знаки в ньому







6

Пряма мова. Діалог







7

РМ-2. Структура тексту: зачин, основна частина, кінцівка; відоме й нове. Тема й основна думка тексту, мікротема, тематичне речення







8

РМ-3. Види зв’язку речень у тексті: послідовний, паралельний (практично)







9

РМ-4. Повторення відомостей про стилі й типи мовлення. Поняття про офіційно-діловий стиль







10

Контрольна робота (тест 1). Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого







Лексикологія. Фразеологія (12 год)

11

Групи слів за походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова. Тлумачний словник української мови







12

Вимова й правопис слів іншомовного походження. Словник іншо­мовних слів







13

Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми







14

Групи слів за вживанням: загальновживані й стилістично забарвлені слова, офіційно-ділова лексика







15

Групи слів за вживанням: професійні слова й терміни







16

Діалектні слова. Просторічні слова







уроку

Тема

Дата

Примітки

17

РМ-5. Ділові папери. Складання плану роботи. Оголошення







18

Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Ознайомлення із фразеологічним словником







19

Фразеологізми в ролі членів речення. Використання фразеологізмів у художньому творі







20

Джерела українських фразеологізмів







21

Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів







22

Узагальнення вивченого з розділу «Лексикологія. Фразеологія». Тренувальні вправи







23

Контрольна робота (тест 2). Лексикологія. Фразеологія







24

РМ-6. Основні джерела матеріалу для твору і його систематизація. Складний план готового тексту







25

РМ-7. Особливості побудови опису приміщення й природи. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення







Словотвір. Орфографія (9 год)

26

Змінювання й творення слів. Твірне слово – база для утворення іншого слова. Ознайомлення зі словотвірним словником







27

Основні способи словотворення







28

Основні способи словотворення







29

Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова







30

Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- та іменників із суфіксами -ств(о), -цтв(о), -зтв(о)







31

Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом -ин(а) від прикметників на -ськ(ий), -цьк(ий), буквосполученням -чн- (-шн-)







32

Складні слова. Сполучні о, е в складних словах. Правопис складних слів разом і через дефіс, написання слів із пів







33

Творення складноскорочених слів. Правопис складноскорочених слів







34

Контрольна робота (тест 3). Словотвір. Орфографія. Читання мовчки







35

Контрольна робота. РМ-8. Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення







Морфологія. Орфографія

36

Морфологія. Орфографія. Загальна характеристика частин мови







37

РМ-9. Аналіз контрольного переказу







уроку

Тема

Дата

Примітки

Іменник (20 год)

38

Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль







39

Іменники – назви істот і неістот (повторення). Іменники загальні та власні, конкретні й абстрактні. Велика буква і лапки у власних назвах







40

Збірні іменники. Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду







41

Число іменників (повторення). Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини







42

Відмінки іменників, їх значення. Відмінювання іменників







43

Поділ іменників на відміни й групи







44

РМ-10. Твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі







45

Відмінювання іменників І відміни







46

Відмінювання іменників ІІ відміни







47

Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку







48

Тренувальні вправи







49

Відмінювання іменників ІІІ–ІV відмін







50

Контрольна робота (диктант)







51

Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників







52

Відмінювання іменників, що мають форму лише множини







53

Тренувальні вправи







54

РМ-11. Складання і розігрування діалогів відповідно до запропоно­ваної ситуації спілкування







55

Контрольна робота (тест 4). Іменник







56

Підсумковий урок







ІІ семестр

57

Особливості творення іменників. Букви е, и, і в суфіксах
-ечок-, -ечк-, -ичок-, -ичк-, -інн(я), -енн(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о)







58

Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові. Особливості написання іменників у кличному відмінку







59

Не з іменниками







60

Правопис складних іменників







61

Узагальнення вивченого з теми «Іменник»







уроку

Тема

Дата

Примітки

62

Контрольна робота (тест 5). Іменник







63

РМ-12. Усний твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі







64

РМ-13. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі







Прикметник (17 год)

65

Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль







66

Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу







67

Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення







68

Тренувальні вправи







69

Відмінювання прикметників. Прикметники твердої й м’якої груп







70

Повні й короткі форми прикметників







71

Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники







72

Самостійна робота. Групи прикметників за значенням, відмінювання прикметників







73

Правопис прикметників. Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-







74

Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- та іменників із суфіксами -ств(о), -цтв(о), -зтв(о)







75

Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов- (-йов-, -ьов-),
-ин-, -ін-, -ичн-







76

Тренувальні вправи. Морфологічний розбір прикметника







77

Написання не з прикметниками







78

Написання -н-, -нн- у прикметниках







79

РМ-14. Замітка в газету типу роздуму про вчинки людей







80

Написання складних прикметників разом і через дефіс







81

Написання прізвищ прикметникової форми







82

РМ-15. Докладний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням







83

Підготовка до контрольної роботи







84

Контрольна робота (тест 6). Прикметник. Аудіювання







85

РМ-16. Твір-опис природи на основі особистих вражень у художньому стилі (усно)







уроку

Тема

Дата

Примітки

86

РМ-17. Твір-опис природи за картиною в художньому стилі (письмово)







Числівник (10 год)

87

Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль







88

Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові







89

Числівники прості, складні й складені







90

РМ-18. Твір-оповідання на основі побаченого







91

Контрольна робота. РМ-19. Письмовий вибірковий переказ худож­нього тексту розповідного характеру з елементами опису природи







92

Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа







93

РМ-20. Аналіз контрольного переказу







94

Відмінювання кількісних числівників. Буква ь на кінці числівників та перед закінченням у непрямих відмінках







95

Відмінювання кількісних числівників. Роздільне написання складених числівників







96

Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний







97

Уживання числівників на позначення дат, часу (годин)







98

Тренувальні вправи







99

Узагальнення вивченого з розділу «Числівник»







100

Контрольна робота (тест 7). Числівник







Займенник (10 год)

101

Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль







102

Розряди займенників за значенням: особові, зворотний







103

Питальні й відносні займенники, їх відмінювання







104

Контрольна робота. РМ-21. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у науковому стилі







105

Контрольна робота. РМ-22. Письмовий твір-опис приміщення на основі особистих вражень у науковому стилі







106

Заперечні й неозначені займенники. Написання разом і через дефіс заперечних і неозначених займенників. Написання займенників із прийменниками окремо







уроку

Тема

Дата

Примітки

107

РМ-23. Аналіз помилок, допущених у контрольному творі







108

Присвійні займенники







109

Тренувальні вправи







110

Вказівні й означальні займенники







111

Тренувальні вправи. Морфологічний розбір займенника







112

РМ-24. Виразне читання вголос текстів, що належать до різних жанрів мовлення







113

Підготовка до контрольної роботи







114

Контрольна робота (тест 8). Займенник







115

РМ-25. Повідомлення на лінгвістичну тему в науковому стилі







116

Контрольна робота (диктант)







Повторення в кінці року (4 год)

117

Лексикологія







118

Словотвір й орфографія







119

Морфологія й орфографія







120

Морфологія й орфографія







121

Повторення вивченого. Захист учнівських проектів







122

Повторення вивченого. Захист учнівських проектів









Каталог: download -> version
version -> Захист навколишнього середовища від забруднення мийними засобами
version -> «Валеологічне виховання дітей дошкільного віку, як фактор формування здорового способу життя»
version -> Виписка з навчального плану
version -> Методичні рекомендації щодо викладання уроків для стійкого розвитку «Моя щаслива планета» розділ Система уроків-зустрічей для 3 класу курсу за вибором «Моя щаслива планета»
version -> Затверджую директор Зіньківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст.№2 Л. В. Литус
version -> Наказ №526 " Про затвердження Науково-методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів загальноосвітніх
version -> Методичні рекомендації Донецьк  2006 ббк 64. 9 (ІІ) 722 ш 30
version -> Вимоги до оформлення посібника
version -> Програма бібліотечно-бібліографічних знань для учнів 1-11 класів


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка