Програма гімназії ім. Осипа Маковея м. Яворова Львівської обл



Скачати 246.47 Kb.
Дата конвертації16.03.2017
Розмір246.47 Kb.
ЗАТВЕРДЖЕНО

Педагогічна рада гімназії

ім. Осипа Маковея від

30.08.2013 р.

Директор гімназії

_______________ Н. Моржин


30 серпня 2013 р.

Виховна програма

гімназії ім. Осипа Маковея

м. Яворова Львівської обл.

на 2013 – 2014 н.р.

Яворів, 2013



ІІ. Пояснювальна записка
Місія гімназії: формуємо всебічно розвинену та соціально активну особистість.

Дана програма спрямована на розв’язання таких проблем:
- формування у дітей патріотичної свідомості, поваги до державних символів через призму вивчення історичної та культурної спадщини народу;
- формування культури здорового способу життя через заняття фізичною культурою, спортом та профілактику шкідливих звичок;
- виховання школярів та формування їх світогляду на засадах християнської моралі, культури та традицій;
- запобігання правопорушенням учнів, профілактична робота з правового виховання через повагу до закону, прав та обов’язків громадянина України.

Загальні виховні завдання:


  • Виховувати творчу, інтелектуально розвинену особистість.




  • Виховувати громадянську зрілість, шанобливе ставлення до державних символів України. відчуття гордості за свою державу.




  • Забезпечити правову освіту та виховувати правову культуру учнів.




  • Виховувати почуття патріотизму, повагу до культури та історії рідного народу.




  • Утверджувати принципи загальнолюдської моралі.




  • Забезпечити фізичний розвиток особистості через формування у дітей навичок здорового способу життя.


ІІІ. Розділи програми
1. Виховувати творчу, інтелектуально розвинену особистість.
Конкретні завдання:


  • Популяризувати інтелектуальні та мистецькі конкурси.

  • Проводити краєзнавчі екскурсії.

2. Виховувати громадську зрілість, шанобливе ставлення до державних символів України, відчуття гордості за свою державу.
Конкретні завдання:


  • Проведення заходів, які прищеплюють повагу до рідної мови та державних символів.


3. Забезпечити правову освіту та виховувати правову культуру учнів.
Конкретні завдання:


  • Виховувати в школярів повагу до закону, прав та обов’язків.


4. Виховувати почуття патріотизму, повагу до культури та історії рідного народу.
Конкретні завдання:



  • Вивчати історію, звичаї і традиції рідного краю.



5. Утверджувати принципи загальнолюдської моралі.
Конкретні завдання:


  • Розвивати найкращі моральні цінності, зокрема добро та милосердя.


6. Забезпечити фізичний розвиток особистості через формування у дітей навичок здорового способу життя.
Конкретні завдання:


  • Пропагувати здоровий спосіб життя.

  • Формувати в учнів негативне ставлення до шкідливих звичок.


Загальне завдання: виховувати творчу, інтелектуально розвинену особистість.

Конкретне завдання: популяризувати інтелектуальні та мистецькі конкурси.


Напрям

Виховні справи

Хто виконує

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Очікувані результати

Сприяння творчому розвитку особистості

Організувати та провести виставку-конкурс квітів “Усю красу квітів, учителю, даруємо тобі”.

ЗВР, педагог- організатор

04.10.

Домашні квіти, вази, скатерті

Роботи класних колективів, висвітлення інформації про переможців на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя”




До Дня художника провести виставку-конкурс малюнків на тему: “Ми всі господарі природи, тож бережімо її вроду”

Учитель малювання, педагог -організатор

10.10.

Папір, фарби, олівці

Виставка робіт учнів, висвітлення інформації про переможців на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя”




Провести конкурс “Різдвяна свічка”.

Учитель трудового навчання, педагог-організатор

До 15.12.

Природні матеріали, декоративні свічки

Роботи класних колективів, висвітлення інформації про переможців на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя”




Провести конкурс “Різдвяна ікебана”

Учитель трудового навчання, педагог-організатор

До 15.12.

Природній матеріал

Роботи класних колективів, висвітлення інформації про переможців на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя”




Організувати та провести фестини колядок.

Учитель музики, педагог-організатор

Січень

Фотоапарат, сценарій заходу, костюми

Фотографії, сценарій заходу, висвітлення інформації в часописі “Дзвін гімназії”




До Всесвітнього дня поезії провести конкурс віршів Івана Пазина. Організувати зустріч з Пазином І.Д.

ЗВР, вчителі-словесники,

21.03.

Фотоапарат, призи

Фотозвіт на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя”




Публічно відзначати переможців олімпіад, конкурсів.

Адміністрація гімназії

Упродовж року

Грамоти, премії, призи

Фотозвіт



Загальне завдання: виховувати творчу, інтелектуально розвинену особистість.

Конкретне завдання: проводити краєзнавчі екскурсії.


Напрям

Виховні справи

Хто виконує

Термін виконання

Необхідні ресурси

Очікувані результати

Інтелектуальне виховання

Організувати екскурсії в музей –садибу Осипа Маковея.

ЗВР,

класні керівники



Вересень

Без додаткових ресурсів

Фотозвіт, інфоримацію висвітлити у презентації про відзначення річниці від дня народження Осипа Маковея




Провести краєзнавчі екскурсії “Пам’ятні місця України”

Класні керівники, вчителі- предметники

Упродовж року

Шкільний автобус, кошти батьків, фотоапарат

Фотозвіт на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя”




Організувати та провести екскурсії в музеї гімназії: “Яворова хата”, “Музей гімназії”, “Історії Яворова”.

Класні керівники, завідувачі музеїв

Упродовж року

Фотоапарат

Відгуки учнів у гімназійній газеті “Дзвін гімназії”




Організувати екскурсії в музей “Яворівщина”, по м. Львову та пам’ятних місцях Львівщини.

ЗВР, класні керівники, вчителі -предметники

Упродовж року

Шкільний автобус, кошти батьків, фотоапарат

Відгуки учнів у гімназійній газеті “Дзвін гімназії, фотографії




Організувати екскурсію в музей Степана Бандери м. Дубляни.

ЗВР, вчителі історії

Листопад

Шкільний автобус, кошти батьків, фотоапарат

Фотозвіт




Спланувати та організувати екскурсії для гімназистів під час літньої практики.

Класні керівники

Упродовж року

Шкільний автобус, кошти батьків, фотоапарат

План екскурсій, наказ


Загальне завдання: виховувати громадянську зрілість, шанобливе ставлення до державних символів України, відчуття гордості за свою державу.

Конкретне завдання: проведення заходів,які прищеплюють повагу до рідної мови та державних символів


Напрям

Виховні справи

Хто виконує

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Очікувані результати

Громадян

ське вихован-ня

Проект, присвячений річниці від дня народження Осипа Маковея “Вся сила моя і вся слабкість моя – сталеве перо і чорнило”.

ЗВР, вчителі-словесники, класні керівники

З 10.08. по 10.10.

Фотоапарат, сценарії заходів, мультимедійна установка, фотографії

Презентація проекту, наказ




Спланувати та провести заходи до Дня Незалежності України та Дня Прапора України.

Класні керівники

23, 24. 08.

Без додаткових ресурсів

Бесіди з учнями




Провести перший урок на тему: “І мене в сім’ї великій, в сім’ї вольній, новій, Не забудьте пом’янути незлим, тихим словом”.

Класні керівники

01.09.

Фотоапарат, мультимедійні установки, необхідна література, сценарії

Сценарії першого уроку, фоторепортажі




Провести робочу лінійку для ознайомлення учнів зі Статутом гімназії, правилами для учнів.

Директор гімназії

02.09.

Апаратура для озвучення лінійки

Присутність учнів гімназії




Провести конкурс диктанту серед учнів гімназії, присвячений Міжнародному дню грамотності.

Вчителі-словесники, ЗВР

08.09.

Папір, канцтовари, фотоапарат, фотографії

Визначення переможців, фотозвіт на стенді “Наше гімназійне життя”




Провести вибори президента Учнівського парламенту

Педагог-організатор

13.09.

Папір, канцтовари, фотоапарат

Висвітлення інформації на стенді “Учнівське самоврядування” та у гімназійній газеті




Провести загальногімназійну учнівську конференцію.

ЗВР, педагог-організатор

14.09.

Фотоапарат

Фотозвіт, протокол конференції




Провести виховні заходи:

  • “Посвята у гімназисти”;

  • “Осінній бал”;

  • Акція “Вдягни вишиванку”;

  • День самоврядування.

ЗВР, педагог-організатор, класні керівники, Учнівський парламент

Жовтень


Жовтень

21.02.


Квітень

Сценарії заходів, костюми, фотоапарат

Фотозвіти, відгуки учнів у гімназійній газеті “Дзвін гімназії”




Провести інтелектуальну гру “Що? Де? Коли?”, присвячену Дню української писемності та мови.

ЗВР, вчителі-словесники

09.11.

Канцтовари, фотоапарат, мультимедійні установки, грамоти

Визначення переможців, фотозвіт на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя




Провести конкурс малюнка на тему: “Україно моя мальовнича!”

Учитель малювання, педагог-організатор

Грудень

Папір, фарби, олівці, грамоти

Виставка робіт, визначення переможців, нагородження грамотами учнівського самоврядування




До Дня рідної мови провести літературний брейн – ринг.

Учителі-словесники

Лютий

Канцтовари, фотоапарат, мультимедійні установки, грамоти

Фотозвіт, нагородження переможців грамотами учнівського самоврядування




Проект “Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття, Тебе своїм сучасником звемо”.

ЗВР, педагог-організатор, вчителі

Вересень – червень

Сценарії заходів, фотоапарат, мультимедійні установки

Презентація проекту, наказ, висвітлення у часописі «Дзвін гімназії» та виступи учнів перед громадськістю учнів




Провести просвітницькі бесіди на тему: “Конституція України – основний закон держави”.

Класні керівники

Травень

Сценарії просвітницької бесіди, мультимедійні установки

Бесіди з учнями


Загальне завдання: забезпечити правову освіту та виховувати правову культуру учнів.

Конкретне завдання: виховувати в школярів повагу до закону, прав та обов'язків


Напрям

Виховні справи

Хто виконує

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Очікувані результати

Правове виховання

Провести місячник безпеки руху “Увага! Діти на дорозі!”:

  • Інформаційні бесіди “Дорогою до школи будь уважний”;

  • бесіда для учнів 1-2 класів “Подорож до країни дорожніх знаків”;

  • бесіда для учнів 3-4 класів “Азбука безпеки”;

  • бесіда для учнів 5 класів “Я учасник дорожнього руху”;

  • вікторина з ПДР “Чи знаєш ти обов’язки та права пішоходів?” (6-7 класи);

  • конкурс малюнка “Світлофор - мій товариш” (1-3 класи);

  • зустріч з інспектором ДАІ “Нещасні випадки на дорогах”.

Класні керівники, вчителі автосправи, вчитель малювання

Вересень

Фотоапарат, мультимедійні установки, канцтовари

Фотозвіт, виставка малюнків, наказ




Провести тиждень протипожежної безпеки “Вогонь – друг, чи ворог?”:

  • зустріч з представниками пожежної охорони (1-2 класи);

  • перевірити стан протипожежної безпеки у класних приміщеннях;

  • провести тренування евакуації дітей з гімназії у випадку пожежі;

  • конкурс малюнка “Небезпечний вогник”.

ЗВР, класні керівники, вчитель малювання, завгосп

Вересень

Фотоапарат, мультимедійні установки, канцтовари

Виставка малюнків, фотозвіт, відгуки учнів




Організувати та провести Тиждень правової культури.

ЗВР, вчитель правознавства, педагог-організатор, класні керівники, соціальний педагог

Грудень

Лютий


Документальні фільми, фатоапарат, мультимедійні установки

Наказ, фотозвіт

Загальне завдання: виховувати почуття патріотизму, повагу до культури та історії рідного народу.

Конкретне завдання: вивчати історію, звичаї і традиції рідного краю


Напрям

Виховні справи

Хто виконує

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Очікувані результати

Патріотичне виховання

Заходи, присвячені річниці створення УПА “Здобудеш Українську державу або згинеш у боротьбі за неї”.

ЗНВР, педагог-організатор, вчителі історії, вчителі фізичної культури, класні керівники,бібліотекар,вчитель музики

Жовтень

Сценарії заходів, необхідна література, відеофільми, мультимедійні установки

Сценарії заходів, наказ







Провести Тиждень шани гімназії. Конкурс рефератів на тему:

- “Історія моєї гімназії” (7 кл.);



  • “Споруда моєї гімназії” (6 кл.);

  • “Випускники Яворівської гімназії” (5 кл.);

  • “Вчителі моєї гімназії” (4 кл.).

Класні керівники, вчителі історії

Лютий

Фотоапарат, мультимедійні установки, грамоти

Реферат про історію гімназії, бесіди з учнями, нагородження грамотами переможців







Провести конкурс “Писанковий розмай”.

Вчитель трудового навчання та малювання

Квітень

Матеріали для виготовлення писанок, грамоти

Виставка учнівських робіт, нагородження грамотами учнівського самоврядування







Провести родинне свято “Ми матір називаємо святою”.

ЗВР,класні керівники, керівники гуртків художньо-естетичного спрямування

Травень

Сценарій заходу, фотоапарат

Сценарій заходу, виступ учнів гімназії







Провести Свято героїв.

ЗВР, вчителі фізичної культури

Травень

Фотоапарат, сценарій заходу, грамоти

Фотозвіт, нагородження грамотами переможців







Провести вечір-реквієм на тему: “У той рік заніміли зозулі, накувавши знедолений вік. Голодомор 22-33”.

ЗВР, класні керівники, вчителі історії

Листопад

Фільми, сценарій заходу

Учні гімназії







Провести Тиждень Збройних Сил України:- Організувати зустріч юнаків з працівниками військового комісаріату “Українська армія сьогодні: проблеми і перспективи”.

- Організувати екскурсію до військової частини.



Учитель предмета “Захист Вітчизни”

Грудень

Без додаткових ресурсів

Бесіда з учнями







Провести виховну годину на тему: “Роль Західно-Української Народної Республіки у становленні незалежності України”.

Класні керівники

22.01.

Сценарії заходу, документальні фільми, мультимедійні установки

Сценарії виховних заходів







Вечір – реквієм, присвячений бою під Крутами: “Коли ви вмирали, вам сурми не грали”.

ЗВР, педагог-організатор

29.01.

Сценарій заходу, мультимедійна установка, фільм

Учні гімназії




Загальне завдання: утвердження принципів загальнолюдської моралі.

Конкретне завдання: розвивати моральні якості з позиції добра і милосердя


Напрям

Виховні справи

Хто виконує

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Очікувані результати

Духовно-моральне виховання

Провести акцію

“Сирітське деревце”,



“Від серця до серця”.

Педагог -організатор, учнівське самоврядування

Упродовж року

Коробка для збору коштів

Протокол, результати висвітлені на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя”




Розробити і провести виховні години, спрямовані на виховання доброти, милосердя.

ЗВР, класні керівники

Листопад, грудень

Сценарії виховних годин

Сценарії заходів, учнівські колективи




Провести конкурс малюнків на тему: “Будь природі другом”

Учитель малювання, педагог-організатор

Квітень

Канцтовари, папір, фотоапарат, грамоти

Виставка робіт учнів, нагородження грамотами переможців




Організувати зустріч з керівником районної екологічної служби: “Охорона природи – обов’язок кожного”.

ЗВР

До 06.04.

Без додаткових ресурсів

Бесіда з учнями




Взяти участь у толоці.

ЗВР

Квітень

Мішки для сміття, рукавиці, фотоапарат

Фотоапарат, фотозвіт




Провести виховну годину, присвячену Всесвітньому дню Землі.

Класні керівники

Квітень

Сценарії виховних годин

Враження учнів, висвітлені у часописі газети “Дзвін гімназії”

Загальне завдання: забезпечити фізичний розвиток особистості через формування у дітей навичок здорового способу життя.

Конкретне завдання: пропагувати здоровий спосіб життя


Напрям

Виховні справи

Хто виконує

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Очікувані результати

Фізичне виховання

Конкурс плакатів “Молодь обирає здоров’я”.

Учителі предмета “Основи здоров’я”, педагог-організатор,

Березень

Фотоапарат, канцтовари

Виставка плакатів, висвітлення інформації на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя”




Розробити та провести цикл бесід на тему особистої гігієни.

Учитель МСП, класні керівники

Упродовж року

Мультимедійна установка, фільми

Бесіда з учнями




Вивчити медичні картки учнів, яких зараховано до гімназії.

Медсестра

Вересень

Без додаткових ресурсів

Списки учнів розміщені у класних журналах




Взяти участь у районному туристичному зльоті

Учителі географії, фізичної культури,

педагог-організатор



Вересень

Шкільний автобус, кошти для придбання продуктів для приготування обіду, канцтовари. Фотоапарат

Робоча лінійка для оголошення результату, наказ




Спортивні змагання “Козацькі забави”,

“Веселі старти”.



ЗВР, вчителі фізичної культури

Упродовж року

Спортивний інвентар

Нагородження переможців грамотами учнівського самоврядування


Загальне завдання: забезпечити фізичний розвиток особистості через формування у дітей навичок здорового способу життя.

Конкретне завдання: формувати в учнів негативне ставлення до шкідливих звичок


Напрям

Виховні справи

Хто виконує

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Очікувані результати

Здоровий спосіб життя

Провести моніторинг про шкідливі звички в учнів різних вікових категорій.

Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники

Березень

Без додаткових ресурсів

Доповідь на засіданні ради по профілактиці правопорушень




Розробити і провести декаду на тему: “Шкідливий вплив куріння на розвиток підлітків”.

ЗВР, класні керівники, соціальний педагог, практичний психолог

Березень

Сценарії заходів, канцтовари, ватман, фотоапарат

Сценарії заходів, виставка малюнків




Організувати семінари, лекції за участю лікарів з питань профілактики ВІЛ/СНІДу, туберкульозу.

ЗВР

Грудень

Березень


Наукові фільми, мультимедійна установка, лекції, реферати

Бесіда з учнями, анкетування учнів




Організувати перегляд кінофільмів:

  • “Правда про наркотики”;

  • “СНІД – чума ХХІ століття”.

Педагог – організатор, соціальний педагог

Упродовж року

Наукові фільми, мультимедійна установка

Анкетування учнів, висвітлення заходів у часописі “Дзвін гімназії”

Каталог: docs -> vux progr
docs -> Відділ аспірантури та докторантури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
docs -> Київський національний університет імені Тараса Шевченка
docs -> Програма вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 22. 00. 03 соціальні структури та соціальні відносини Затверджено
docs -> Соціологія – наука про суспільство
docs -> Міністерство охорони навколишнього
docs -> Реферат курсанта Борисяк Тетяны Василівны Курси підвищення кваліфікації середніх медичних працівників м. Івано-Франківськ
vux progr -> Програма сзш І-ІІІ ст.№3 м. Новояворівська на 2013-2016 р р

Скачати 246.47 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка