Програма круглого столу вчителів математики



Сторінка1/2
Дата конвертації11.01.2019
Розмір0.76 Mb.
ТипПрограма
  1   2
Відділ освіти

Куп’янської міської ради


ЗАТВЕРДЖУЮ:

Начальник відділу освіти

Куп’янської міської ради

________ С.М. Пасічник

ПРОГРАМА

круглого столу вчителів математики
«Організація підготовки випускників загальноосвітніх

навчальних закладів до ЗНО»


Дата проведення: 18.01.2017

Місце проведення: Куп’янська загальноосвітня школа

І – ІІІ ступенів №6

Куп’янськ

2017

 Мета проведення круглого столу: обговорити проблеми організації підготовки випускників загальноосвітніх навчальних закладів міста до ЗНО та знайти шляхи їх вирішення.


Завдання круглого столу:

  • вивчити проблему організації підготовки випускників до

ЗНО з метою підвищення професійної компетентності вчителів математики;

  • визначити особливості психолого-педагогічної підготовки до ЗНО;

  • обмінятись досвідом роботи з підготовки до ЗНО з математики;

  • відшукати найефективніші прийоми підготовки учнів до ЗНО та розробити методичні поради для вчителів та учнів;

  • ознайомити вчителів міста з сайтом http://learningapps.org/.

  • навчити створювати власні завдання на сайті http://learningapps.org/ з метою підвищення якості навчання школярів.




План проведення семінару

Час

Заходи

Відповідальний

І блок. Організаційний.


14.00- 14.10

Реєстрація учасників семінару.




14.10-14.15

Відкриття семінару

Яценко Г.Ю. завідувач методичним кабінетом відділу освіти

14.15-14.20

Вхідне анкетування

Гринько Н.А., практичний психолог


ІІ блок. Науково-теоретичний.


14.25-14.35

Особливості та рейтинги ЗНО 2016


Іванова В.І., заступник директора

14.35-14.45

Доповідь педагога - професіонала «Загальна характеристика ЗНО 2017»

Мірошниченко В.А., вчитель математики, керівник ШМО


ІІІ блок. Науково-практичний.


14.45-15.10

Майстер – клас педагогів- професіоналів «Математичний калейдоскоп»

Голубнича Л.А., вчитель математики;

Ликова Т.Л., вчитель математики;

Лобач Л.А. вчитель математики;


15.10-

15.35


Демонстрація роботи сайту http://learningapps.org/.

Майстер-клас зі створення інтерактивних модулів за допомогою інструментів сайту.

Практикум зі створення власних завдань з використанням карток-підказок.


Мірошниченко В.А., вчитель математики, керівник ШМО;

Носова Н.В., вчитель математики та інформатики





ІV блок. Підсумково-узагальнюючий


15.35-

15.45


Психологічна підготовка до ЗНО. Вихідне анкетування

Гринько Н.А., практичний психолог

15.45-15.50

Рефлексійна вправа «Вершина»

Ширяєв С.І., вчитель математики

15.50-16.00

Підведення підсумків семінару.

Яценко Г.Ю. завідувач методичним кабінетом відділу освіти


ВІДОМІ ПО МАТЕМАТИКУ


«Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети.»

О. Маркушевич

«У математичних питаннях не можна нехтувати й найменшими похибками.»
І. Ньютон

"Математика — цариця всіх наук. Її улюблениця — істина, її вбрання — простота і ясність. Палац цієї володарки оточено тернистими заростями, і, щоб досягти його, кожному доводиться пробиратися крізь хащі. Випадковий мандрівник не виявить у палаці нічого привабливого. Краса його відкривається лише розуму, що любить істину і загартований в боротьбі з труднощами, і такому, який свідчить про незвичайну схильність людини до заплутаних, але невичерпних і піднесених розумових насолод.»

Ян. Снядецький

«Не все на світі просто, але є

Якась закономірність саме в тому,

Що істина раптово постає

Крізь ліс ускладнень, в самому простому.»

Віталій Коротич





АНКЕТА

для опитування учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

Шановний одинадцятикласнику!
Пропонуємо Вам взяти участь в опитуванні, спрямованому на визначення ефективних форм підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. Прочитайте, будь ласка, уважно запитання та оберіть відповіді на них. Ваша думка є для нас дуже важливою.


  1. Ваше ставлення до проходження державної підсумкової атестації з математики у формі зовнішнього незалежного оцінювання:

 Позитивно

 Негативно

 Важко відповісти


  1. Як оцінено Ваш рівень знань з математики вчителем (за підсумками 2015/2016 н.р.)?

Високий

 Достатній

 Середній

 Початковий




  1. Як Ви оцінюєте свій рівень знань з математики станом на сьогодні?

Високий

Достатній

Середній

Початковий




  1. Чи достатньо учитель приділяє уваги під час проведення уроків різним видам роботи, які відповідають завданням ЗНО?

 Так

 Час від часу

 Ні


  1. Коли Ви розпочали підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання з математики?

 В 10 класі

 на початку 11 класу

 не розпочали


  1. Якими формами підготовки до ЗНО Ви користуєтеся?

 Самопідготовка

 Навчання під час проведення уроків

 Заняття з репетитором

 Робота з учителем в позаурочний час (факультативи, індивідуальні заняття)

 Інше, а саме____________________________________________


  1. Чи хотіли б Ви змінити форму підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання?

 Так

 Ні



  1. Якщо «Так», то на яку форму підготовки до ЗНО?

____________________________________________________________


  1. Яка форма підготовки до ЗНО з математики, на Вашу думку, найбільш ефективна?

Самопідготовка

Навчання під час проведення уроків

Заняття з репетитором

Робота з учителем в позаурочний час (факультативи, індивідуальні заняття)



Інше, а саме____________________________________________


  1. Як підтримують Вас батьки під час підготовки до ЗНО?

___________________________________________________________

Щиро вдячні за відповіді!

Зовнішнє незалежне оцінювання з математики є другим за популярністю тестуванням після української мови і літератури. Зокрема, у 2017 році ЗНО з математики є одним з двох предметів (інший - історія України), які разом з українською мовою і літературою є обов’язковими для складання випускниками навчальних закладів.

Абітурієнти складають ЗНО з математики для вступу до вищих навчальних закладів технічного спрямування, на ІТ-спеціальності, менеджмент, маркетинг, економічні відносини тощо. Тому якісна підготовка до ЗНО з цього предмета є важливою складовою шляху до успішного майбутнього у світі ХХІ сторіччя. 



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка