Програма міжнародного оцінювання учнів pisa в україні: об’єктивні дані про освіту проведення міжнародних досліджень pisa



Дата конвертації23.03.2019
Розмір1.91 Mb.
#85454
ТипПрограма

Проведення міжнародних досліджень PISA

Проведення міжнародних досліджень PISA

Тетяна Вакуленко


ПРОГРАМА МІЖНАРОДНОГО ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ PISA В УКРАЇНІ: ОБ’ЄКТИВНІ ДАНІ ПРО ОСВІТУ

Проведення міжнародних досліджень PISA

Проведення міжнародних досліджень PISA


ЧИ ІСНУЮТЬ НА СЬОГОДНІ ОБ’ЄКТИВНІ ДАНІ ПРО ОСВІТУ?

Проведення міжнародних досліджень PISA

Проведення міжнародних досліджень PISA


PISA – Programme for International Student Assessment

Програма міжнародного оцінювання учнів


  • Спрямоване на оцінювання математичної, природничої та читацької грамотності.
  • Передбачає не визначення рівня освоєння шкільних програм, а оцінку здатності учнів застосовувати отримані в школі знання і вміння в життєвих ситуаціях.
  • Проводиться трирічними циклами – є пілотний та основний етапи дослідження.
  • У поточному циклі участь беруть 80 країн/економік світу.
  • Основна вибірка – 15-літні учні.

Загальні відомості про PISA

PISA

Спрямованість на освітню політику.

  • Спрямованість на освітню політику.
  • Інноваційна концепція грамотності.
  • Відповідність до ідеї навчання упродовж життя.
  • Регулярність.
  • Значна кількість країн-учасниць. У дослідженні 2018 року буде брати участь близько 80 країн.

Унікальність PISA

PISA

Чи володіють 15-річні підлітки, компетенціями, які необхідними їм для повноцінного функціонування у суспільстві?

  • Чи володіють 15-річні підлітки, компетенціями, які необхідними їм для повноцінного функціонування у суспільстві?

Основне питання PISA

PISA


ТЕСТУВАННЯ

ОПИТУВАННЯ

+

?

?

Читацька грамотність

PISA

Здатність особи до: визначення і усвідомлення ролі, яку математика відіграє у сучасному світі; надання добре обґрунтованих суджень; використання математики для свого життя і активної участі в суспільстві.

Здатність особи до: визначення і усвідомлення ролі, яку математика відіграє у сучасному світі; надання добре обґрунтованих суджень; використання математики для свого життя і активної участі в суспільстві.

Математична грамотність

PISA

Наявність у особи наукових знань, та її здатність визначати певну проблему, отримувати нове знання, пояснювати певні наукові явища, робити обґрунтовані висновки про певні наукові явища, розуміти основні характеристики науки як частини системи людського знання, усвідомлювати як наука і технології змінюють наше матеріальне, інтелектуальне та культурне середовище, прагнути залучитися до галузей, пов’язаних із наукою, бути активним членом суспільства.

Наявність у особи наукових знань, та її здатність визначати певну проблему, отримувати нове знання, пояснювати певні наукові явища, робити обґрунтовані висновки про певні наукові явища, розуміти основні характеристики науки як частини системи людського знання, усвідомлювати як наука і технології змінюють наше матеріальне, інтелектуальне та культурне середовище, прагнути залучитися до галузей, пов’язаних із наукою, бути активним членом суспільства.

Природнича грамотність

PISA

Сформованість в учнів уявлень про фінанси, рівня мотивації до використання цих знань й умінь під час прийняття ефективних рішень у різноманітних життєвих ситуаціях, пов’язаних із фінансовими питаннями, набуття здатності до покращення як власного соціально-економічного стану, так і стану своєї країни, а також до участі в економічному житті країни й світу.

Сформованість в учнів уявлень про фінанси, рівня мотивації до використання цих знань й умінь під час прийняття ефективних рішень у різноманітних життєвих ситуаціях, пов’язаних із фінансовими питаннями, набуття здатності до покращення як власного соціально-економічного стану, так і стану своєї країни, а також до участі в економічному житті країни й світу.

Фінансова грамотність

PISA

Здатність до критичного, глибокого, різнобічного аналізу глобальних і міжкультурних питань з метою усвідомлення відмінностей, які впливають на сприйняття, думку та ідеї щодо себе та інших; участь у відкритій, адекватній й ефективній взаємодії з представниками різних верств суспільства на основі поваги до людської гідності.

Здатність до критичного, глибокого, різнобічного аналізу глобальних і міжкультурних питань з метою усвідомлення відмінностей, які впливають на сприйняття, думку та ідеї щодо себе та інших; участь у відкритій, адекватній й ефективній взаємодії з представниками різних верств суспільства на основі поваги до людської гідності.

Глобально компетентість

PISA

http://pisa.testportal.gov.ua/

http://pisa.testportal.gov.ua/

Інформація про дослідження

PISA

узагальнене досьє про сформованість найважливіших компетентностей у 15-р. учнів;

  • узагальнене досьє про сформованість найважливіших компетентностей у 15-р. учнів;
  • характеристики шкіл та учнів (освітньої системи);
  • показники країни порівняно з іншими країнами-учасницями;
  • інформацію для прийняття країною рішень у галузі освітньої політики та освітніх досліджень;
  • показники динаміки змін у її результатах з PISA.

Здобутки країн-учасниць

PISA


РЕЗУЛЬТАТИ PISA-2015

Близько 20% учнів у країнах ОЕСР, не досягають базового рівня майстерності з читання. Цей відсоток є стабільним з 2009 року.

  • Близько 20% учнів у країнах ОЕСР, не досягають базового рівня майстерності з читання. Цей відсоток є стабільним з 2009 року.
  •  У середньому по країнах ОЕСР, гендерний розрив в читанні на користь дівчат зменшився на 12 пунктів у період з 2009 по 2015 рік: показники хлопчиків покращилася, особливо серед найбільш успішних учасників, а дівчат – погіршилися, особливо серед найменш успішних учасниць.
  • Більше ніж один з чотирьох учнів провінцій Китаю та Сінгапуру здатні розв'язувати найбільш складні завдання з математики.

Результати PISA-2015 (1):

PISA

Учні в більших школах отримують більш високі оцінки з природничих дисциплін і частіше, ніж учні в невеликих школах, планують працювати за спеціальностями, пов'язаними з природничими дисциплінами в майбутньому.

  • Учні в більших школах отримують більш високі оцінки з природничих дисциплін і частіше, ніж учні в невеликих школах, планують працювати за спеціальностями, пов'язаними з природничими дисциплінами в майбутньому.
  • Учні в невеликих школах повідомили про кращий мікроклімат на уроках, і вони рідше, ніж учні в великих школах, пропускають дні в школі й спізнюються до школи.

Результати PISA-2015 (2):

малі/великі школи

PISA

Учні набрали на п'ять балів більше з природничих дисциплін за кожну додаткову годину регулярних навчальних занять на тиждень.

  • Учні набрали на п'ять балів більше з природничих дисциплін за кожну додаткову годину регулярних навчальних занять на тиждень.
  • Шкільні системи, в яких учні проводять більше часу за навчанням після школи, виконуючи домашні завдання або упродовж індивідуальних навчань з учителем, як правило, мають нижчі результати з природничих дисциплін.

Результати PISA-2015 (3):

час на навчання

PISA

Відсоток учнів, які вказали, що вони пропустили день упродовж двох тижнів перед тестом PISA

Кореляція між відповідальністю за управління навчальним закладом та його успішністю з природничих дисциплін


РЕЗУЛЬТАТИ PISA-2012

Результати з математики 2012

Соціальна рівність у розподілі навчальних можливостей

Вплив соціально-економічних факторів на результати навчання


Фінансові витрати на одного учня

Фінансові витрати на одного учня

Мексика розпочала нову реформу, відому як «Альянс заради якості освіти»

  • Мексика розпочала нову реформу, відому як «Альянс заради якості освіти»
  • Італія запропонувала щорічний бонус кращим учителям у розмірі 5000-7000 євро.
  • Австралія перейшла на новий тестовий режим, за якого учні 3-го, 5-го, 7-го та 9-го років навчання складають державні стандартизовані тести з мовної та математичної грамотності.

Вплив PISA на освітню політику

PISA

Проведення міжнародних досліджень PISA

Проведення міжнародних досліджень PISA


ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
Каталог: wp-content -> uploads -> 2016
2016 -> Київський національний лінгвістичний університет базові навчально-методичні матеріали
2016 -> Програма навчальної дисципліни аграрне право опис навчальної дисципліни форма навчання Курс
2016 -> Черкаський інститут банківської справи Університету банківської справи
2016 -> Програма навчальної дисципліни господарське право опис навчальної дисципліни форма навчання Курс Семестр
2016 -> Методичні Рекомендації Запобігання і виявлення
2016 -> Програма додаткового вступного випробування з фаху для вступників на здобуття ос
2016 -> Кз «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» Веселівської районної ради
2016 -> Урок №3 Реферативна робота
2016 -> Лекція №1 Вступна лекція: Екологія як наука Екологія мета, завдання, методи, основні терміни та визначення


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка