Програма Пеняківської зош І-ІІІ ст. Бродівського району



Скачати 182.05 Kb.
Дата конвертації20.03.2017
Розмір182.05 Kb.
Виховна програма

Пеняківської ЗОШ І-ІІІ ст. Бродівського району

на 2011-2012 рр.

Місія школи

Формувати здорову, творчу, ініціативну особистість, яка займає активну життєву позицію у всіх сферах суспільного життя.



Загальні виховні завдання школи

  1. Формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя.

  2. Розвивати творчі, інтелектуальні здібності дітей.

  3. Виховувати патріотів своєї держави.

  4. Виховувати почуття милосердя, доброти.

  5. Виховувати повагу до закону, прав та обов’язків громадянина України.

  6. Співпраця школи та батьків.


Виконання виховних завдань школи у 2011-2012 н.р.


Загальні виховні завдання школи

Спосіб виконання (конкретні завдання)

1. Формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя.

1а. Пропагувати здоровий спосіб життя.

1б. Проводити профілактику шкідливих звичок.



2. Формувати творчі, інтелектуальні здібності дітей.

2а. Реалізувати, змістовне дозвілля дітей і молоді з урахуванням їхніх інтересів.

2б. Сприяти навчальній та творчій діяльності учнів.



3. Виховувати патріотів своєї держави.

3а. Вивчити історію рідного села, школи.

3б. Поглибити знання учнів про героїчні сторінки історії українського народу.

3в.Створення проекту « Пам’ятка Пеняцька »


4. Виховувати почуття милосердя, доброти.

4а. Провести акцію «Запалимо добротою серця».

5. Виховувати повагу до закону, прав та обов’язків громадянина України.

5а. Провести профілактику правопорушень.

5б. Сприяти формуванню правил людського співжиття та законів України.



6. Співпраця школи та сім’ї.

6а. Допомога батькам у сімейному виховання «Школа сімейного виховання».



Загальне завдання: 1. Формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя.


Напрям

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Фізичне виховання

1 Провести цикл бесід, лекцій на тему: «Основи здорового способу життя».


ЗВР, психолог

Упродовж року

Папір, ксерокс, канцтовари

Звіт психолога

2. Організувати тиждень здоров’я :

- виставка творчих робіт учнів;

- конкурс-вікторина: «Що я знаю про здоров’я»;

- представлення літературно-музичної композиції».



ЗВР, психолог

Упродовж року

Папір, ксерокс, канцтовари

Визначення і нагородження переможців.
Конкретне завдання: 1а. Пропагування здорового способу життя.


Напрям

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Превентивне виховання

1 Дослідження суспільно-небезпечних узалежнень серед учнів середніх та старших класів.


Психолог.

Листопад.

Папір, ксерокс, канцтовари.

Протоколи дослідження.

2. Скласти корекційно-розвивальну програму психологічної резистентності підлітків.

ЗВР, психолог.

Грудень.

Папір, ксерокс, канцтовари.




3. Організувати семінари «круглі столи» за участю батьків, мед. працівників.

Психолог.

Упродовж року.

Папір, ксерокс, канцтовари.

Матеріали семінарів.

4. Перегляд кінофільмів.

ЗРВ, психолог.

Упродовж року.

Папір, ксерокс, канцтовари.




5. Просвітницька робота з батьками учнями – роз’яснювальна робота щодо попередження узалежнень/ нікотинових, алкогольних, наркотичних.

Вчителі, психолог.

Упродовж року.

Папір, ксерокс, канцтовари.

Звіт психолога.
Конкретне завдання 1б. Проводити профілактику шкідливих звичок.


Напрям

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Превентивне виховання

1 Уроки-лекції: «Шляхи попередження ВІЛ/СНІДУ.


Психолог, вчитель ОБЖ.

Грудень

Папір, ксерокс, канцтовари.

Документація

психолога.



2. Тренінг: «Жити в світі де є ВІЛ».

ЗВР, психолог.

Грудень.

Папір, ксерокс, канцтовари.

Документація

психолога.



3. Виставка учнівських робіт та оформлення інформаційних стендів.

Психолог.

Грудень.

Папір, ксерокс, канцтовари.



Конкретне завдання 1в. Профілактика ВІЛ/СНІДУ

Загальне завдання: 2. Розвивати творчі, інтелектуальні здібності дітей.

Напрям

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Розумове

виховання



1.Провести діагностику й оновити бази даних «Обдаровані діти».

ЗВР, психолог, вчителі - предметники

Вересень

Папір, ксерокс, анкети

Банк даних, індивідуа-льні картки.

2.Організувати традиційні шкільні свята.


Педагог -організатор.

Кл. керівники



Упродовж року

Папір, ксерокс, приміщен-ня, шкільні газети

Плани виховної роботи. Випуски шкільної газети.

3. Організувати дозвілля учнів.


ЗВР, педагог-організатор

Упродовж року

Комп’ютер папір для газет

Виставки виробів

4. Забезпечувати співпрацю з органами учнівського самоврядування.

Педагог-організатор. Члени учнівського парламенту.

Упродовж року

Папір, ксерокс, шкільна газета

Публікації, звіти засідання учнівського парламенту.

5. Спланувати та забезпечити дозвілля школярів під час літніх канікул.

ЗВР, педагог-організатор, класні керівники.

Квітень -

Травень


Папір, ксерокс, канцелярське приладдя.

Круглий стіл.

Конкретне завдання: 1а. Реалізувати змістовне дозвілля дітей і молоді з

урахуванням їхніх інтересів.

Напрям

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Розумове

виховання



1.Розробити мету, завдання, структуру «Сприяння навчальній та творчій діяльності учнів».

Психолог, класні керівники

Вересень

Папір, ксерокс, канцтовари

Програма «Сприяння навчальній та творчій діяльності учнів».

2.Організувати клуб «Парламент творчих учнів».


Вчителі історії, укр. мови і літератури, педагог -організатор.


Упродовж року

Папір, канцтовари приміщення.

Спецвипуски шкільної газети.

3. Створення літературно – драматичного гуртка.


Керівник гуртка

Упродовж року

Папір, канцтовари

Організація конкурсів, вистав, літературних вечорів.

4. Спланувати роботу та проводити заняття туристичного – краєзнавчого та хорового гуртків.

Дирекція школи та керівники гуртків.

Упродовж року



Папір, ксерокс, канцтовари.

Організація конкурсів, змагань

5. Провести творчі звіти клубів та гуртків.

Учителі, учні, батьки

Квітень -

Травень


Комп’ютер, папір для газет, канцтовари

Виставки публікації

Конкретне завдання: 2б. Сприяти навчальній та творчій діяльності учнів

Напрям

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Національно-патріотичне та екологічне виховання.

1.Організувати роботу учнівської молоді у русі: «Моя земля – земля моїх батьків».

Вчитель історії, ЗВР.

Упродовж року




Зібрані матеріали

2.Популяризувати ідею вивчення історії рідного села, школи та розробити відповідний проект.

Вчитель історії, ЗВР.



Вересень - Жовтень




Проект дослідження, список учасників

3. Зібрати архівні матеріали, свідчення з історії рідного села, школи.


Учасники проекту, вчитель історії

Упродовж року

Папір, ксерокс, канцтовари

Зібрані матеріали

4. Зібрати свідчення старожилів села.

Учасники проекту, ЗРВ.

Упродовж року

Папір, ручки, диктофон.

Зібрані матеріали свідчень

5. Впорядкувати могили, доглядати пам’ятники, історичні місця.

Батьки учні, учнівський парламент, педагог-організатор.

Постійно

Робочий інвентар

Впорядковані

пам’ятні місця.



6. Організувати екскурсії «Цікаві місця рідного краю».

Вчитель географії.

Жовтень -

Травень


Карта маршруту, туристичну інвентар, фотографії

Фотокопії

7. Створити проект «Пам’ятка Пеняцька».


Вчитель історії, географії, педагог-організатор. ЗРВ.

Упродовж року

Комп’ютер, проектор.

Проект дослідження. Захист.

Загальне завдання:3. Виховувати патріотів своєї держави.

Конкретне завдання: 3а. Вивчити історію рідного села, школи.

Напрям

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Національно-патріотичне виховання.

1.Організувати визначення пам’ятних дат та тематичних днів

ЗВР , педагог-організатор , вчитель історії.

Упродовж року

Папір, ксерокс

Матеріали виховних заходів, стінгазети.

2.Розробити маршрут «Цікаві історичні місця Брідщини».


Вчитель історії, географії

Жовтень

Папір, канцтовари.

Карта маршруту

3. Організувати екскурсії розробленим маршрутом.

Батьки, учні, кл. керівники, вчитель географії, педагог-організатор.

Постійно

Карта маршруту, туристич-ний інвентар, транспорт, фотоапарат.

Фотокопії

4. Організувати перегляд кінофільмів присвячених періоду визвольних змагань.

ЗВР , педагог-організатор , вчитель історії.

Жовтень, січень, травень

Диски, комп’ютер.

Відгуки про кінофільми.

5. Організувати облік враженнями та підготувати інформацію для газети.

Учнівський парламент, кл. керівники.

Після екскурсії.

Папір для газет, канцтовари, фотографії

Матеріали для шкільної газети.
















Конкретне завдання: 3б. Поглибити знання учнів про героїчні сторінки історії українського народу.

Загальне завдання: 4. Виховувати поняття милосердя, доброти, відповідальності.

Конкретне завдання: 4а. Провести акцію «Запалимо добротою серця».

Напрям

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Духовно-моральне виховання.

1.Створити оргкомітет для проведення акцій.

Дирекція школи, президент учнівського парламенту, голова батьківського комітету.

Жовтень

Папір, комп’ютер.

План роботи.

2.Розробити і провести виховні години спрямовані на виховання доброти, милосердя.


ЗВР, кл. керівники.

Жовтень - Листопад

Папір, канцтовари, ксерокс.

Матеріали виховних газет.

3. Провести «Круглий стіл» з метою виявлення самотніх, малозабезпечених людей, які потребують допомоги.


Дирекція, соціальні працівники та представники органів місцевого самоврядування.

Жовтень.

Папір, ксерокс.

Рекомендації учасників круглого столу.

4. Проводити акції:

а. збір с/г продукції для людей похилого віку;

б. допомога в упорядкуванні господарських дворів самотніх людей;

в. привітання з нагоди свят (Різдва Христового, Великодня);

г. захід – допомога «Великодній кошик».

Учні, батьки, члени учнівського самоврядування, кл. керівники, педагог-організатор.

Упродовж року

Продукти, робочий інвентар.

Відгуки про надану допомогу, фотоколаж.

5. Практична конференція «Запалимо добротою серця».


Оргкомітет акції, ЗВР.

Квітень.

Папір, канцтовари.

Випуски та пропозиції учасників конференції.

Загальне завдання: 5. Виховувати повагу до закону, прав та обов’язків громадянина України.

Конкретне завдання: 5а. Проводити профілактику правопорушень.

Напрям

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Правове виховання.

1.Уроки – лекції з учнями щодо правил поведінки у навчальному закладі під час навчально-виховного процесу

ЗВР, психолог, класні керівники.

Вересень

Плакати, ксерокс.

Матеріали уроків, бесід.

2.Організувати тиждні ввічливості та дотримання правил поведінки в школі.


Дирекція школи, психолог.

Грудень - Травень

Плакати, канцтовари.

Облік роботи психолога.

3. Провести правові бесіди для батьків та вчителів.


ЗВР, психолог, вчитель правознавства.

Протягом року

Плакати, канцтовари,комп’ютер.

Матеріали заходів.

4. Виявлення дітей «групи ризику» та складання плану корекційно-розвивальної роботи.

Психолог, педагог-організатор.

Січень

Папір, канцтовари

Облік роботи психолога.

5. Провести зустрічі з працівниками міліції на правову тематику.

Психолог, дільничний інспектор.

Грудень -Травень

Плакати.

Матеріали бесід.

6. Профілактика насильства та дотримання прав дитини.

Психолог.

Протягом року.

Плакати, комп’ютер.

Анкети.

7. Ознайомлення із результатами діагностування педагогів та батьків.


ЗВР, психолог.

Протягом року.

Папір, канцтовари

Анкети

Конкретне завдання: 5б. Сприяти формуванню знань й дотримання правил морального співжиття та законів України.

Напрям

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Правове виховання.

1.Забезпечити моніторинг проведених заходів та оцінку їхньої ефективності.

Дирекція, ЗВР, психолог, класні керівники.

Постійно

Папір, ксерокс.

Дані моніторингу

2.Формувати чутливість до потреб інших людей і свідомість того, що ти існуєш поряд з іншими людьми.


Психолог, класні керівники.

Упродовж року.

Папір, канцтовари, комп’ютер.

Реферат, доповідь.

3. Формування про екологічної позиції – людина повинна пам’ятати, що вона є частиною природи.


Класні керівники, ЗНВР, вчитель географії.

Упродовж року

Комп’ютер, папір, ксерокс.

Випуск шкільної газети.

4. Використання тематичних виховних годин (яким я є, що це означає бути толерантним, і тебе це може спіткати – як собі зарадити у важких ситуаціях.)

Класні керівники, ЗВР, психолог.

Упродовж року

Папір, ксерокс

Матеріали виховних годин.
















Загальне завдання: 6. Тісна співпраця школи та сім’ї.

Конкретне завдання: 6а. Допомога батькам у сімейному виховання: «Школа сімейного виховання».

Напрям

Що потрібно зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Спільна діяльність батьків і школи.

1.Створення соціального паспорту школи та категорій неблагополуччя.

Психолог, класні керівники.

Жовтень.

Папір, комп’ютер.

База даних.

2.Складання актів обстеження житлово-побутових умов категорії неблагополуччя.


Психолог, класні керівники, ЗВР.

Листопад.

Папір, канцтовари, комп’ютер.

Акти обстеження.

3. Відновлення батьківських лекторіїв за просвітницьким напрямком на основі результатів анкетних даних.


Психолог.

Упродовж року

Папір, канцтовари.

Матеріали заходів.

4. Проведення «круглих столів», конференцій, семінарів під рубрикою: «Сім’я: традиції, проблеми».

ЗВР, психолог.

Упродовж року

Папір, ксерокс.

Матеріали конференцій, семінарів.

5.Психологічна просвіта батьків майбутніх першокласників: «Фізіологічні особливості дітей дошкільного віку. Формування мотиваційної готовності дитини до навчання у школі».

Психолог.

Квітень – Травень.

Папір, канцтовари.

Звіт психолога.
















Скачати 182.05 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка