Програма та календарно тематичне планування для вивчення англійської мови спеціалізованої школи №130 м. Києва



Сторінка1/5
Дата конвертації10.01.2019
Розмір460 Kb.
ТипПрограма
  1   2   3   4   5
Затверджую

Директор сш №130

______________ Піщалковська М. К.

«______» _____________20__р.


Програма та календарно – тематичне планування

для вивчення англійської мови

спеціалізованої школи № 130

м. Києва

English world 6

Англійська мова

6 клас


Сфери спілкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістичні компетенції

Соціокультурна компетенція

Загальнонавчальні компетенції

Лексична

Граматична

Фонетична

Особистісна


Я, моя сімя, мої друзі ( інтереси і захоплення)
Покупки (відвідування кафе, універмагу, універсаму)

Харчування (традиційне харчування вдома)


  • описувати

людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події;

  • характеризуват

и якості особистості та вчинки людей;

  • порівнювати

предмети і дії;

  • розповідати про

свої захоплення, уподобання;

  • запитувати та

надавати інформацію про явища, події, факти;

  • аргументувати

свій вибір, точку зору;

  • розпитувати з

метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;

  • пропонувати

щось та приймати або відхиляти пропозицію;

  • вибачатися;

  • висловлювати

свої враження, почуття та емоції


-Your long blond hair is very pretty.

-What’s your favourite colour? -Red.

- Is he clever?

Is he nice?

-Yes, he is.

-Can he ride a bicycle?- Excuse -me, what time is it?

It’s eight o’clock.

-What’s your favourite lesson?

-Well, I don’t like history and Anton doesn’t like mathematics.

-What’s your favourite food?

-I love chocolate!

-What does he do? –He works at…

-Have you ever been to…? –Yes, I have. No, I haven’t.

Do you have to wear school uniform?





Предмети одягу.

Прикметники для опису одягу і людей.

Захоплення.

Музичні інструменти, стилі.

Продукти харчування.

Їжа і напої.

Назви країн і національностей.

Географічні назви.

Види транспорту.

Шкільні предмети.

Види діяльності на уроці англійської мови


Дієслово: Present/Past/Future Simple; Present/ Past Progressive; Present Perfect.

Модальні дієслова: can, could, may, must, have to, should.

Іменник: однина, множина, присвійний відмінок.

Прикметник: ступені порівняння.

Прийменник: містя, напрямку, часу.

Прислівник: частотні, ступеня(enough, too), часу (already, just, yet, etc.)



Займенник: особові, присвійні, зворотні,

неозначені.



Сполучник: so, as…as, so…as .

Артикль: означений, неозначений, відсутність артикля.

Інтонація речень з порівняннями. Випадки наголошення прийменників, сполучників у реченнях.

Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивча­ється, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:

  • повсякденне життя

  • умови життя

  • міжособистісні стосунки

  • норми поведінки

  • соціальні правила поведінки



  • здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культури в межах змісту програми

  • здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур






  • здогадуватися за словотворчими елементами, за

аналогією з рідної мови, за контекстом про значення незнайомих слів під час читання і сприймання висловлювання на слух;

  • виписувати з тексту ключові слова, необхідну

інформацію
Правила ввічливості

Вирази народної мудрості




  • розрізняти і продукувати незнайомі звуки

  • розуміти і зв'язувати незнайомі звукові відрізки

  • слухати і розуміти звуковий потік і сприймати його

як осмислений ряд фонетичних елементів



  • уважно стежити за презентованою інформацією

  • усвідомлювати мету поставленого завдання

  • ефективно співпрацювати під час парної та групової

роботи

самостійного вивчення


  • знаходити, розуміти і при необхідності передавати

нову інформацію



  • сприймати новий досвід (нову мову, нових людей,

нові способи поведінки тощо) і застосовувати інші компетенції, для того щоб діяти у специфічній навчальній ситуації (на основі спостереження, здогадки, запам'ятовування тощо)

Публічна


Подорож

( підготовка до подорожі, купівля квитків, транспорт)


Англомовні країни (країни, національності, традиції, звичаї, історичні пам’ятки)



Освітня

Шкільне

життя (вивчення іноземної мови, улюблені предмети)





Каталог: plan -> files
files -> Планування
files -> Календарне планування
files -> Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 5
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Соціокультурні / Загальнонавчальні
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві Функції (говоріння) Соціокультурні
files -> № уроку, да та Тема / підтема уроку Мовленнєві функції Засоби вираження Лінгвістична компетенція
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Лінгвістичні компетенції
files -> № уроку, да та Тема / підтема уроку Мовленнєві функції Засоби вираження Лінгвістична компетенція
files -> Календарне планування
files -> Вчитель Клас


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка