Програма "Творча обдарованість" оцінювання ефективності навчально-виховного процесу взаємодію з батьками



Скачати 261.5 Kb.
Дата конвертації20.11.2018
Розмір261.5 Kb.
#65578
ТипПрограма

СШ №327 з поглибленим вивченням іноземних мов

  • Презентація результатів експериментального дослідження за програмою
  • “Творча обдарованість”
  • Програма “Творча обдарованість”
  • оцінювання ефективності
  • навчально-виховного процесу
  • взаємодію з батьками;
  • керівництво гуртками, факультативами
  • підготовку педпрацівників;
  • друковані праці в періодиці
  • Програма “Творча обдарованість”
  • Забезпечує
  • Базується на
  • різноманітних формах
  • виховного та навчального процесу
  • вивченні досвіду вітчизняних
  • та зарубіжних педагогів
  • розвитку творчих навичок учнів,
  • Їх індивідуальних уподобань
  • Виконавці
  • Реалізація
  • організація навчально-виховної діяльності; за рахунок варіативного компоненту введені французька/німецька мови;
  • організація позаурочної роботи: спортивні секції – футбол, лікувальна фізкультура, тренажери;
  • художньо-естетичне спрямування – образотворче, театральне мистецтво, хоровий спів, гра на сопілці;
  • заняття з психологом;
  • вивчення іноземних мов “Happy English”;
  • режим дня;
  • самопідготовка учнів у другій половині дня
  • Шлях реалізації
  • через систему навчально-виховних заходів розвитку в учнів творчих здібностей, індивідуальних особливостей та формування гармонійно розвиненої особистості

Як упроваджувався експеримент у школі

  • Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх талантів, здібностей, уподобань
  • 1
  • Забезпечення педколективу відповідною літературою
  • 2
  • Робота гуртків за різноманітними напрямками
  • 3
  • Проведення різнопланових навчально-виховних заходів, які сприяють розвитку інтересів учнів, розвиткові гармонійної особистості
  • 4
  • 5
  • Класоводи, психолог, керівники гуртків
  • Бібліотекар
  • Керівники гуртків
  • Педколектив
  • За рахунок поділу класу на групи,
  • використання інтерактивних методик
  • Творча діяльність учителів у межах експерименту:
  • Пишуть статті до фахових журналів
  • Стають упорядниками збірників з математики, української мови, читання, іноземних мов
  • Рецензують підручники, пишуть стартери до вивчення іноземних мов у спецшколах
  • Створюють і реалізовують системи виховних заходів
  • Розробляють та проводять нестандартні уроки, “майстер-класи”, організовують екскурсії (реальні та віртуальні –
  • по світу в мережі Інтернет)
  • Широко впроваджують проектну діяльність
  • Висока якість навчальних досягнень учнів з усіх предметів
  • Очікувані
  • результати
  • Розвиток самостійної творчої діяльності учнів
  • Залучення понад 80% учнів до творчих справ класу, школи
  • Перетворення школи в такий навчально-виховний заклад, що забезпечує фізичне, психічне, моральне здоров’я дітей та розвиває творчу особистість
  • Позакласна робота
  • Формами й видами позакласної роботи
  • з творчо обдарованими дітьми є:
  • виконання позакласних завдань;
  • відвідування занять гуртків; факультативів;
  • участь у масових тематичних заходах;
  • участь у літературних ранках;
  • огляди-конкурси художньої та інших видів творчості;
  • конкурси, концерти, постановки, спортивні змагання;
  • квк, розвивальні ігри;
  • турніри знавців;
  • інтелектуальні аукціони;
  • інтелектуальні марафони;
  • участь в олімпіадах
  • Переваги роботи за експериментальною програмою “Творча обдарованість”
  • Учень
  • Учитель
  • Батьки
  • Розвивають індивідуальні творчі здібності, творчо мислять, працюють;
  • Підвищують рівень самоповаги й самоконтролю; мотивацію до навчання; інтелектуальний потенціал та рівень естетичної культури
  • Якісно засвоюють матеріал;
  • Розширюють світогляд;
  • Вміння раціонально використовувати вільний час;
  • У групі створюється особлива атмосфера дружби, довіри, підтримки;
  • Впевненість у собі;
  • Вміння висловлювати свою думки, сміливі судження, обґрунтовувані сумніви;
  • Віддання пріоритету моральності, духовності, здоровому способу життя як провідним компонентам гармонійно вихованої, всебічно розвиненої людини майбутнього.
  • Школа
  • Підвищує свою кваліфікацію, оволодіває сучасними педагогічними технологіями;
  • Отримує більше задоволення від своєї праці (учні виявляють зацікавленість на уроках, а в особистому ставленні – довіру та вдячність);
  • Здійснює індивідуальний та диференційований підхід до кожного учня;
  • Досягнення високих результатів у навчальній діяльності;
  • Нестандартні форми роботи на уроках;
  • Ефективна взаємодія вчителя із сім’ями учнів;
  • Акцентування на обдарованості кожної особистості, розкриття творчого потенціалу кожної дитини, її творчого “Я”, створення ситуації успіху.
  • Здійснює внесок у розвиток творчої особистості учнів;
  • Організовує позаурочну зайнятість учнів, не виходячи за межі школи;
  • Покращує якість освіти;
  • Сприяє розвитку школи-родини.
  • Відчувають, що у дітей є різні інтереси та захоплення;
  • Спостерігають як діти стають упевненішими та відповідальнішими;
  • Стосунки з дітьми, учителями стають відвертішими.
  • Формування особистої системи цінностей учнів відбувається завдяки добровільному прийняттю через усвідомлення інтересів школярів та їх індивідуальних уподобань
  • Навчально-виховний процес здійснюється в ситуаціях, близьких до реального життя, з урахуванням рівня розвитку й потреб
  • учнів
  • Метод спілкування
  • з учнями на основі розвитку їхніх творчих навичок та індивідуальних уподобань – це ефективна педагогічна технологія, спрямована на формування творчої особистості
  • Має превентивний характер, ураховує не лише актуальні для учнів потреби, проблеми, а й ті, які незабаром виникнуть
  • у зоні їх найближчого розвитку
  • Широко застосовують інтерактивні методи навчання, які забезпечують активну участь кожного, творчу співпрацю учнів між собою та з учителем
  • У чому полягає педагогічний метод розвитку творчих здібностей
  • Формула успіху:
  • (ОЗП + ДС + ЗМ + С2 + БС) • ІМ = ТУ
  • особистісно зорієнтований підхід + демократизація стосунків + зацікавлення та мотивація + співпраця у квадраті, а ще безперервність і систематичність, усе це, помножити на інвестиції в майбутнє =
  • ТВОРЧИЙ УЧИТЕЛЬ

Каталог: files -> новини -> ОСТАННІ НОВИНИ 2010 -> 0530
ОСТАННІ НОВИНИ 2010 -> Презентацію підготувала
ОСТАННІ НОВИНИ 2010 -> Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році лист мон
ОСТАННІ НОВИНИ 2010 -> Виступ на засіданні Вченої ради іппо
ОСТАННІ НОВИНИ 2010 -> 28 жовтня День визволення України від фашистських загарбників
ОСТАННІ НОВИНИ 2010 -> Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році лист мон
ОСТАННІ НОВИНИ 2010 -> Розвиток творчих здібностей учнів засобами комп’ютерних технологій
ОСТАННІ НОВИНИ 2010 -> Портфоліо як індивідуальна траєкторія підвищення кваліфікації педагога
ОСТАННІ НОВИНИ 2010 -> Конкурс «Первоцвіти під охороною»
0530 -> Звіт інституту післядипломної педагогічної освіти про виконання наукової теми Київського університету імені Бориса Грінченка М. Ф. Войцехівський, директор Інституту
0530 -> Управління освіти голосіївської районної у м. Києві державної адміністрації гімназія №59 ім. О. М. Бойченка м. Києва

Скачати 261.5 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка