Програмні засоби для навчання



Дата конвертації20.11.2018
Розмір1.32 Mb.
#65647
  • Інститут педагогічних інформаційних технологій. Ця організація входить до асоціації розробників та виробників засобів навчання та основою своєю діяльності вбачає інформатизацію освіти.
  • Протягом багатьох років ІПІТ, успішно працює над створенням програмних педагогічних засобів, поставляє обладнання для предметних кабінетів, комп’ютерну техніку та мультимедійні комплекси для закладів освіти. На ринку товарів та послуг нашу продукцію представляє торгова марка «Розумники».
  • Асоціація, членом якої є наше науково-виробниче підприємство, об’єднує відомих українських виробників та розробників засобів навчання, основною продукцією яких є програмне та апаратне забезпечення навчально-виховного процесу.

Програмні засоби для навчання

  • Одним з основних видів нашої діяльності є створення програмних електронних продуктів для загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів. Більшість програмних засобів для навчання створюється на замовлення Міністерства освіти і науки України, яке встановлює науково-методичні, технічні та санітарно-гігієнічні вимоги до них. Завдяки цьому всі створені нами програмні засоби мають гриф МОН, тобто рекомендовані до використання у навчальних закладах, їхній зміст відповідає чинним навчальним програмам та стандартам. Авторами програмних засобів стають кращі науковці та практики, паперові підручники яких стали призерами і переможцями конкурсів, отже склад авторського колективу формується також за рекомендаціями МОН. Слід зазначити, що зміст електронного навчального продукту є відмінним від паперового носія, тому дубляжем підручника цей навчальний засіб назвати не можна. Після створення кожен продукт вивчається експертами двох комісій, предметною та зобів навчання і тільки після підтвердження якості та доцільності використання потрапляє до користувача.

Електронний навчально-методичний комплект

  • Електронні навчально-методичні комплекти (ЕНМК) отримали свою назву через те, що до їхнього складу входить друкований підручник, робочий зошит та диск з навчальною педагогічною програмою (мультимедійним підручником). Як правило на диску міститься програма, що повністю відповідає чинній програмі з певного предмету. Такий електронний продукт може використовуватися як повноцінний самостійний навчальний засіб, або може доповнювати паперове видання.

Програмні педагогічні засоби (ППЗ)

  • Програмні педагогічні засоби (ППЗ) – це по суті класичне втілення електронного підручника. Такий програмний продукт повністю задовольняє чинній навчальні програмі, випускається у вигляді методички чи пластикового боксу з диском. У інтерфейсі будь-якого ППЗ можна виділити наступні розділи-режими: уроки, конструктор уроків, конструктор тестових завдань, довідкова інформація. Функціональна панель клавіш у режимі «конструктор уроків» дозволяє користувачу у процесі вивчення матеріалу здійснювати такі операції, як збереження уроку, імпорт файлів, додавання коментаря, пояснення, запис звукового фрагменту, вихід до мережі Інтернет.

Бібліотеки електронних наочностей (БЕН)

  • Наступною категорією яка заслуговує уваги є Бібліотеки електронних наочностей (БЕН). Такі засоби, як правило використовують у двох режимах – «конструктор уроків» та «уроки». У продуктах такого типу закладено великий обсяг мультимедійних об’єктів, що групуються по методичним розділам залежно від предмету. Крім запропонованих відео, аудіо файлів, текстів, анімацій та зображень користувач може доповнювати бібліотеку матеріалами на свій розсуд використовуючи вищезгаданий «імпорт файлів». Особливістю бібліотек електронних наочностей є те що, вони можуть охоплювати навчальну програму для кількох класів, тому, що вони, на відміну від ППЗ не містять повних розробок уроків.

Віртуальні лабораторії

  • Незамінною, на нашу думку, категорією при викладі предметів природничо-математичного циклу є Віртуальні лабораторії (ВЛ). Такі програмні засоби на несуть повних розробок уроків згідно чинної програми, але наповнені численними мультимедійними об’єктами, що дозволяють «оживити» та дидактично наповнити будь який урок. Матеріали розташовані за тематичними розділами, що спрощує їхнє використання. Завдяки використанню віртуальних лабораторій можливим стає проведення дослідів, вимірів, реалізація лабораторних занять, знімаються питання дефіцити реактивів, приладів, відсутності умов для проведення експерименту.

Тести

  • Тести орієнтовані у першу чергу на підготовку учня до зовнішнього незалежного оцінювання, хоча можуть використовуватися для перевірки та поглиблення знань на будь якому етапі навчання. Зміст та варіанти завдань максимально наближені до вимог ЗНО, що дозволяє учню ґрунтовно підготуватися до майбутнього випробування знань.

Портал «РОЗУМНИКИ»

  • На сьогоднішній день ми можемо впевнено сказати, що проблему науково-методичної та технічної підтримки вирішено завдяки існуванню освітнього порталу «Розумники». Даний інформаційний ресурс вміщує максимум даних відносно наявних програмних засобів, наукові матеріали щодо процедури їх створення та використання. Крім того найбільш важливою функціональною складовою є можливість завантаження нових розробок до програмних продуктів та оновлення змісту раніше придбаних, відповідно до змін навчальних програм та стандартів. Таким чином ми можемо стверджувати, що наша організація здійснює повний спектр послуг стосовно навчальних програмних засобів, від їхнього створення до супроводу.
  • www. umniki.com.ua
  • www. rozumniki.ua

Наші контакти

  • м. Київ, вул. Артема 52А,
  • Тел.лаб 044 481 38 82
  • Тел. 044 229 30 43, 223 10 57
  • Тел. Факс 044 483 99 94
  • www.rozumniki.com.ua
  • www.ipit.kiev.ua
  • dp.ipit@gmail.com

Каталог: kerivnik
kerivnik -> Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників
kerivnik -> Контроль та оцінювання знань учнів з предметів гуманітарного циклу українська мова кількість фронтальних та індивідуальних видів контрольних робіт з української
kerivnik -> Технологія вивчення, узагальнення й оформлення перспективного педагогічного досвіду Укладач
kerivnik -> Про окремі аспекти ущільнення вивчення навчального матеріалу інваріантної складової навчального плану в 9-х та 11-х класах навчальних закладів системи загальної середньої освіти у 2011/2012 навчальному році


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка