ПЛАН
Проведення уроку з предмету „ Захист Вітчизни" з учнями 10 класів.
РОЗДІЛ 9. Військово-медична підготовка.
ТЕМА 9. 2. Організація надання першої медичної допомоги в бою. Реанімація потерпілих.
УРОК 2. - Розшук поранених та хворих на полі бою (в осередках ураження), огляд та надання першої медичної допомоги, збір, винос (вивіз) і евакуація поранених з поля бою (осередків масових санітарних втрат). Тренування у відтягненні пораненого (Н-М-1). Алгоритм огляду та надання допомоги потерпілому. Ознаки смерті. Реанімація (оживлення) потерпілих: перша допомога при гострих порушеннях дихання; перша допомога при зупинці серця.
Ціль: Познайомити учнів з заходами щодо організації допомоги в бою, алгоритмом огляду та надання допомоги потерпілому , ознаками смерті, технікою проведення реанімаційних заходів одним та двома рятівниками, навчити техніці проведення штучної вентиляції легенів та непрямого масажу серця .
ТЕРМІНОЛОГІЧНА БАЗА:
Розшук поранених. Евакуація. Реанімація , штучна вентиляція легенів , непрямий масаж серця.
УСТАТКУВАННЯ УРОКУ: Підручник : М.М. Бака „Захист Вітчизни". Персональна ЕОМ, мультимедійний проектор, презентація до теми уроку.
ТИП УРОКУ: засвоєння нових знань і вмінь .
СТРУКТУРА УРОКУ:
1. Організаційний момент.
2.Актуалізація опорних знань.
3.Мотивація навчальної діяльності учнів.
4.Вивчення нового матеріалу.
Розшук поранених та хворих на полі бою. Збір, винос і евакуація поранених з поля бою.
Алгоритм огляду та надання допомоги потерпілому. Реанімація (оживлення) потерпілих. 5. Закріплення нових знань і вмінь учнів.
6. Підведення підсумків.
7. Домашнє завдання.
ХІД УРОКУ : ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
Учитель приймає доповідь командира взводу, привітання, перевіряє наявність,
зовнішній вигляд учнів, доповідає тему й ціль уроку, перелік навчальних питань і
порядок їхнього розгляду.
Учитель, проводить стройове тренування: « перешикування в одну шеренгу , тренування поворотів на місці, перешикування в двошеренговий стрій.»
2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ
УЧНІВ.
Учитель проводить контроль засвоєння матеріалу попереднього уроку:
Що таке міжнародне гуманітарне право?
Заборонені засоби та методи ведення воєнних дій ?
З.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
Учитель ставить перед учнями питання :
« Чи потрібно в бою надавати допомогу пораненим та хворим?»
« Чи можна оживити померлу людину?»
4.ВИВЧЕННЯ НОВОГО матеріАлу.
4.1 Учитель, використовуючи відповіді учнів, розкриває загальне
подання про організацію надання першої медичної допомоги в бою.
Мультимедійний супровід
|
Діяльність учителя
|
Діяльність учнів
|
|
Вчитель пояснює як проводити розшук поранених на полі бою.
|
Запам`ятовують,
обговорюють, роблять нотатки.
|
|
Вчитель пояснює як проводити розшук поранених у наступальному бою.
|
Запам`ятовують,
обговорюють, роблять нотатки.
|
Поділіться з Вашими друзьями: |