«Що таке справжній особистісний гуманний підхід до дитини?
Це, насамперед, повага, любов.
Гуманна педагогіка базується на припущеннях, в основу яких покладено Мудрість».
Дитина не тільки готується до життя, але вже живе...
« Гуманна педагогіка – це велика мудрість, у якій стверджується педагогіка світла. Гуманна педагогіка – це та, яка може наблизити дитину до пізнання самих себе. Обов’язок вчителя– дати радість пізнання. Учитель – творець, який дозволяє дитині відкрити самого себе».
Діти прагнуть перетворення…
" Діти – активні істоти, діяльні мрійники,які прагнуть до перетворення. І якщо це так, то слід створити їм організоване середовище, тільки не таке, яка погрожує їм пальцем, нагадує про наслідки, читає мораль, а таке, яке організовує і направляє їх діяльність.
Заочне знайомство
Запрошую
до
Країни Знань
Доброго дня , дорогий ….
Я твоя вчителька. Звуть мене Вікторія Петрівна. Вітаю тебе – Ти вступаєш до школи, стаєш дорослим. Сподіваюсь, що ми з тобою станемо великими друзями і що ти будеш дружити з усіма дітками нашого класу. А знаєш скільки в тебе буде товаришів? Двадцять п’ять. Школа в нас велика. Ти дорослий і вже зможеш сам знайти свій клас. Запам’ятай, як це зробити.Як тільки піднімешся сходинками головного входу, побачиш червоні стрілки. Слідкуй за ними, і вони приведуть тебе до твого класу. На дверях буде намальований лелека.
Я буду чекати на тебе в класі, буду рада знайомству з тобою!
Вчителька
“Прозорість” слова
Батьківщина,щастя, доброта…
Лагідність, ніжність,мрія..
Бажання, хліб…
Мама…
“Сміх з минулого “
… дзюрчання …, - ніби цілюще джерело пробивається крізь землю, звучить стриманий, притишений сміх. Він посилюється і поступово переростає в нестримний прозорий, дзвінкий, щасливий дитячий сміх.
Педагогіка перерви: “ коли я був маленьким…”
“ Треба бачити себе в дітях, щоб допомогти їм стати дорослими; треба приймати їх , як повторення свого дитинства, щоб ставати самому кращим; треба жити життям дітей, щоб бути гуманним педагогом ”
Нашіптування
Народна мудрість говорить, що у справжнього вчителя уроки не для дітей, а з дітьми. Це вони, справжні вчителі, доторкаючись душі маленької людини, намагаються не поранити, не образити, обережно виростити, допомогти реалізувати себе у житті, ввійти у нього якомога чеснішими, добрішими, впевненішими.
Знай дитину! Без знання дитини немає навчання, немає виховання, немає справжнього педагога. Якомога глибше знати духовний світ кожної дитини – перше і найважливіше завдання педагога.
Поважай дитину!Не вважай себе спроможним вирішувати ті питання. Які належить вирішити юній особистості.
Розумій дитину!Вмій поставити себе на її місце, побачити світ її очима, зрозуміти, чим дитина живе, до чого прагне.