Реалізація емоційних методів, прийомів за Ш. Амонашвілі



Дата конвертації03.11.2018
Розмір2.38 Mb.
#59116

Реалізація емоційних методів, прийомів за Ш. Амонашвілі

  • «Що таке справжній особистісний гуманний підхід до дитини?
  • Це, насамперед, повага, любов.
  • Гуманна педагогіка базується на припущеннях, в основу яких покладено Мудрість».

Дитина не тільки готується до життя, але вже живе...

  • « Гуманна педагогіка – це велика мудрість, у якій стверджується педагогіка світла. Гуманна педагогіка – це та, яка може наблизити дитину до пізнання самих себе. Обов’язок вчителя– дати радість пізнання. Учитель – творець, який дозволяє дитині відкрити самого себе».

Діти прагнуть перетворення…

  • " Діти – активні істоти, діяльні мрійники,які прагнуть до перетворення. І якщо це так, то слід створити їм організоване середовище, тільки не таке, яка погрожує їм пальцем, нагадує про наслідки, читає мораль, а таке, яке організовує і направляє їх діяльність.

Заочне знайомство

  • Запрошую
  • до
  • Країни Знань
  • Доброго дня , дорогий ….
  • Я твоя вчителька. Звуть мене Вікторія Петрівна. Вітаю тебе – Ти вступаєш до школи, стаєш дорослим. Сподіваюсь, що ми з тобою станемо великими друзями і що ти будеш дружити з усіма дітками нашого класу. А знаєш скільки в тебе буде товаришів? Двадцять п’ять. Школа в нас велика. Ти дорослий і вже зможеш сам знайти свій клас. Запам’ятай, як це зробити.Як тільки піднімешся сходинками головного входу, побачиш червоні стрілки. Слідкуй за ними, і вони приведуть тебе до твого класу. На дверях буде намальований лелека.
  • Я буду чекати на тебе в класі, буду рада знайомству з тобою!
  • Вчителька

Прозорість” слова

  • Батьківщина,щастя, доброта…
  • Лагідність, ніжність,мрія..
  • Бажання, хліб…
  • Мама…

Сміх з минулого “

  • … дзюрчання …, - ніби цілюще джерело пробивається крізь землю, звучить стриманий, притишений сміх. Він посилюється і поступово переростає в нестримний прозорий, дзвінкий, щасливий дитячий сміх.

Педагогіка перерви: “ коли я був маленьким…”

  • “ Треба бачити себе в дітях, щоб допомогти їм стати дорослими; треба приймати їх , як повторення свого дитинства, щоб ставати самому кращим; треба жити життям дітей, щоб бути гуманним педагогом ”

Нашіптування

  • Народна мудрість говорить, що у справжнього вчителя уроки не для дітей, а з дітьми. Це вони, справжні вчителі, доторкаючись душі маленької людини, намагаються не поранити, не образити, обережно виростити, допомогти реалізувати себе у житті, ввійти у нього якомога чеснішими, добрішими, впевненішими.

Ділові відносини: мої помилки, моя забудькуватість, моя неуважність

  • “Якщо діти живуть на моїх уроках, їм цікаво!
  • Значить, я на правильному шляху”
  • Мені б дуже хотілося, щоб ти не забув про це ...
  • Я сподіваюся, саме це нам неодмінно вдасться ...
  • Я просто не можу дочекатися, коли виявиться ця деталь ...
  • Звичайно, всім подобається, коли виконана саме ця частина роботи ...
  • Це дуже важливо, і у тебе неодмінно вийде ...
  • Саме ти і міг би зробити таку справу ...

Жила – була

  • Як потрапити у царство думки?
  • Радість співпраці.
  • Інтерес до інтелектуальної роботи.
  • Сміливість розуму.

Ранкові зустрічі

  • Цілі ранкових зустрічей:
  • Створювати гарний настрій, позитивну емоційну атмосферу.
  • Зміцнювати відчуття згуртованості колективу.
  • Розвивати вміння доброзичливо та з повагою ставитися до друзів, поважати думки інших.
  • Створювати ситуацію успіху, радість кожної дитини, колективну радість.
  • Розвивати мовлення дітей, мислення, пам’ять.
  • Розвивати пізнавальну активність.

Посмішка, яка вона?

  • Сприяння виходу
  • рухливої емоційної
  • енергії через специфічні
  • для дитини види
  • діяльності (гра, казка,
  • творчість)
  •  
  • Сприяння виходу рухливої емоційної енергії через специфічні для дитини види діяльності (гра, казка,творчість)
  •  Забезпечення позитивного
  • психоемоційного комфорту
  •  

Ми - успішні

Діти, мені добре з вами!

  • Основні заповіді вчителя:
  • Знай дитину! Без знання дитини немає навчання, немає виховання, немає справжнього педагога. Якомога глибше знати духовний світ кожної дитини – перше і найважливіше завдання педагога.
  • Поважай дитину!Не вважай себе спроможним вирішувати ті питання. Які належить вирішити юній особистості.
  • Розумій дитину!Вмій поставити себе на її місце, побачити світ її очима, зрозуміти, чим дитина живе, до чого прагне.



Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка