Річний план дошкільного навчального закладу №73 м. Львова на 2017 2018 н р. Схвалено



Скачати 133.57 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації20.11.2018
Розмір133.57 Kb.
#65534
ТипРічний план
  1   2
Погоджено: Затверджено:

Начальник відділу освіти Завідувач ДНЗ № 73


Галицького та Франківського районів­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ ______ Я.Садовська

УО ДГП ЛМР

_____ Л. Васюта

Річний план

дошкільного навчального закладу № 73

м. Львова

на 2017 – 2018 н. р.

Схвалено:

педагогічною радою


протокол №1 (від 29.08.2017р.)

Розділ 1. Аналіз роботи дошкільного начального закладу за минулий рік та завдання на наступний навчальний рік

Дошкільний навчальний заклад ясла – садок № 73 Львівської міської ради Львівської області (далі - ДНЗ) знаходиться за адресою: 79053, м. Львів, вул. Бойчука № 7, телефон 263 – 01– 14, 263 – 00 – 30

Вся навчально-виховна робота дошкільного навчального закладу керується Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про мови», «Про захист дитинства», Базовим компонентом до­шкільної освіти в Україні, Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»



1.

Мова навчання

українська

2.

Кількість груп усього

11

Режим роботи груп:







І молодша – 2 групи

12 год. – 1

10,5 год. – 1






Садочкові – 9 груп

12 год. – 2

10,5 год. – 4

9 год. – 3


3.

Кількість вихованців

308

Кількість працівників усього

53

4.

педагогічний персонал

27

5.

технічний персонал

26

Приміщення дошкільного навчального закладу відповідають санітарним нормам. Територія озеленена, огороджена металевими секціями. Декоративні і фруктові дерева, кущі, квітники, створюють хороший мікроклімат для кожної вікової групи.

Матеріальна база: бюджетні кошти.

Педагогічними кадрами та технічним персоналом дошкільний заклад укомплектований.



Склад педагогічних кадрів згідно штатних розписів:1 завідувач, 1 вихователь-методист, 18 вихователів, 4 музичних керівники, 1 практичний психолог, 1 фізінструктор.

Аналіз освітнього рівня педагогів:



Аналіз рівня кваліфікації педагогів:


Для підвищення якості дошкільної освіти, забезпечення її сталого розвитку упродовж 2016 – 2017 навчального року, навчально – виховний процес дошкільного закладу спрямовував свою діяльність на формування різнобічно розвиненої, духовно багатої, оптимістично та патріотично налаштованої особистості, над покращенням навчально-виховного процесу та дотримувався вимог програми «Українське дошкілля», згідно річного плану роботи закладу та пріоритетних завдань поставлених перед працівниками у 2016 -2017 навчальному році:

  1. Забезпечення фізичного, психічного і соціального розвитку дітей упродовж дошкільного дитинства

2. Національно – патріотичне виховання

  1. Формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми

За період 2016 -2017 н.р. проводились педагогічні ради, семінари, круглі столи, майстер-класи на яких обговорювались різні питання, реалізовуючи поставлені перед собою завдання, особлива увага приділялась роботі за програмою розвитку дошкільників «Українське дошкілля». Частина педагогічних зустрічей була присвячена забезпеченню фізичного, психічного і соціального розвитку дітей упродовж дошкільного дитинства, формуванню у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми, природничо-дослідницької діяльності, національно - патріотичному вихованню, безпеці життєдіяльності дітей та іншим питанням. Обговорення цих тем супроводжувалось порівнянням із наявним станом навчально-виховного процесу у ДНЗ №73 та можливостями покращення виховання та навчання дошкільників.

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки колективу були придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали, розвивальні та дидактичні ігри, які шляхом самоосвіти опрацьовували протягом навчального року педагоги. Також проведена підписка на періодичні видання: «Практика управління дошкільним закладом», «Медична сестра дошкільного закладу», «Вихователь - методист дошкільного закладу», «Практичний психолог» « Дошкільне виховання»

Підводячи підсумок роботи – колектив доклав чимало зусиль для виконання поставлених завдань, адміністрацією та працівниками були сплановані та проведені протягом навчального року такі форми методичної роботи, а саме:

Впродовж року проведені педагогічні ради:


  1. Шляхи організації навчально - виховного процесу, спрямованого на всебічний розвиток особистості дитини за програмою «Українське дошкілля»

  2. Використання інтерактивних технологій розвитку мовлення дітей дошкільного віку

  3. Національно – патріотичне виховання як складова частина педагогічного процесу

  4. Підсумкова. Аналіз роботи за рік, обговорення шляхів її поліпшення

Семінари для педагогів:

  1. «Дитячі конфлікти. Пошук оптимальних способів їх розв’язання»

  2. . «Пізнаємо світ разом. Увага – експеримент»

  3. «Комунікативно – діяльнісна технологія розвитку мовлення дошкільників»

  4. Формування творчої особистості дитини під час театральної діяльності»

Консультації для вихователів:

  1. До дитячого садка без сліз. Адаптація. Профілактика дезадаптації дитини до ДНЗ

  1. Роль дорослого у формуванні довільності поведінки дитини

  1. Дитячий туризм як засіб патріотичного виховання старших дошкільників

  1. Переселенцям та учасникам АТО. Психологічний супровід дитини та сім'ї у стані посттравматичного стресу

  1. Дошкільникам – освіта для сталого розвитку

  1. Народознавство як засіб духовно – морального виховання

  1. Роль фольклору у формуванні зв’язного мовлення старших дошкільників

  1. Дитина переживає горе: запобігаємо помилкам педагогічного спілкування

  1. Батьківське сприяння пізнавальній діяльності дитини раннього віку

В дошкільному закладі працює практичний психолог, яка надає дітям, батькам та працівникам ДНЗ психологічну допомогу у різних питаннях. Проводить групові та індивідуальні заняття з дітьми, використовуючи ігри, тренінги, бесіди, консультації на тему: «Проявляти негативні емоції – це нормально», «Види готовності шестирічок до навчання в школі», проводила тестування дітей старшої групи «Рівень готовності до школи». Весь виховний процес в дошкільному закладі ведеться на засадах християнської етики, що несе за собою найвищі гуманістичні ідеали правди, справедливості, добра, потребу робити добро і триматися якомога далі від зла.

На протязі року представлялись для перегляду батьків та педагогів закладу відкриті заняття у різних вікових групах, такий вид роботи дає можливість батькам отримати уявлення про діяльність дітей на заняттях, а також про роботу ДНЗ в цілому, а педагогам працювати у постійному контакті, співпраці та обмінюватись досвідом і новими ідеями.

Вихователі показали відкриті заняття на тему:

  1. Фізичний розвиток

«Про здоров’я, друже, дбай – корисну їжу ти вживай».

фізінструктор Дякунчак М.І.



  1. Мовленнєвий розвиток

«Бабусю й дідуся поважаю, їм завжди допомагаю».

вихователь Гупало Ю.Б.



  1. Художньо – продуктивна діяльність

««На гостини до Краплинки» з використанням прийомів акватерапії.»

вихователь Кметь О.Р.



  1. Пізнавальний розвиток

«Про права, граючись».

вихователь Остапенко У.В.



  1. День Соборності України «Як козаки Фарби мирили»

вихователь Мних О.Д.

  1. Інтегроване заняття «Лесин віночок»

вихователь Васинчик Л.М.

  1. Пізнавальний розвиток

«Земля наш дім, а ми господарі в нім»

вихователь Гринчук М.С.



  1. Пізнавальний розвиток

«Ігрові ситуації для виховання безпечної поведінки в дітей раннього віку»

вихователь Репета І.М.

  1. Пізнавальний розвиток

«Урок пожежної безпеки Тітоньки Сови».


вихователь Гупало Ю.Б.,

музкерівник Лозинська З.Ю.



Проводились тренінги для педагогів:

  1. Заняття тренінг «Розвиваємо педагогічну спостережливість».

  1. Тренінг «Використання мнемотехніки як педагогічної технології розвитку зв’язного мовлення та комунікативних навиків дошкільників».

Проводились тренінги для батьків на тему :

  1. «Адаптація дітей до умов перебування у ДНЗ і роль у цьому батьків»

  2. «Готовність дитини до школи»




Проводились свята та розваги:

День знань – старші групи

«Загадки з грядки» - розважальний вечір загадок (молодші групи)

«Скликаємо усіх на бал, на осінній карнавал» - свято (всі групи)

Вистава з участю вихователів

«Солов’їна, барвінкова українська мова» (тиждень української мови)

«Через поле, через гай, їде Святий Миколай»(з участю вихователів)

«Святкуємо Різдво всім людям на добро» (всі групи)

«Зиму проводжаємо – весну зустрічаємо» - музично-літературна композиція (з участю вихователів)

«Мелодія Кобзаря» (творчістьТ.Г. Шевченка) – старші групи

«Диво дивне - театр» - (старші групи) – тиждень Книги

«В нашому садочку сміх» – розважальний вечір гумору, музики та пісень (середні групи)

День пошанування українського прапора

«А вже недалечко червоне яєчко» - дозвілля до Великодня (старші групи)

«Матусю моя дорогенька, це свято дарую тобі»

«Веселий акорд прощального балу» - свято випуску дітей до школи (старші групи)

«Наше дитинство – найкраща пора»(до Дня захисту дітей)


Для батьків були проведені батьківські збори, дні відкритих дверей, консультації на різну тематику.

Проводились різновиди дитячого туризму: цільова прогулянка до школи №31 для ознайомлення дітей зі школою, пішохідні переходи до книгарні, до бібліотеки, та ін. Протягом року було проведено тематичні тижні: тиждень писемності, тиждень правового виховання,тиждень книги, безпеки життєдіяльності дитини, пожежної безпеки та ін.



Засідання творчої групи:

  1. Екологічне виховання дошкільнят

Організовані та проведені спортивні свята за участю батьків:

  1. «Тато, мама, я – спортивна сім’я»

  2. «Весела естафета»

  3. «У дружбі сила народу»

Організована гурткова робота для дітей:

Англійська мова

Хореографія
Конкурс серед педагогів та батьків :

1. Конкурс - огляд на краще оформлення групи

2. «Осінні фантазії»

3. Різдвяна фантазія»

4. Оформлення батьківських куточків

5. Оформлення куточків природи

6. Озеленення майданчиків

7. Великодній Розмай

8. Конкурс малюнків до тижня книги, тижня безпеки дитини

У закладі постійно проводяться загартовувальні процедури, на заняттях з фізичної культури, під час прогулянок підтримується рухова активність дітей: проводяться дні здоров’я, розваги,у навчальні заняття вводяться фізкультурні хвилинки. Влітку були проведені оздоровчі заходи, які полягали у забезпеченні посиленого харчування, проведення занять та розваг на свіжому повітрі. Колектив закладу працює у тісному контакті з батьками, бо саме сім’я закладає основи культури, уміння спілкуватися, оцінювати свої і чужі вчинки, визнавати власні помилки, уміти пробачати чужі.

Постійно ведеться контроль за організацією харчування та медичним обслуговуванням дітей. Хочу особливо зупинитися на співпраці з батьками. У вересні вибрана Рада дошкільної установи, членами Ради – представники колективу і батьків. Складений план роботи на рік, проводилися засідання, вирішувалися питання про залучення добродійної допомоги і її раціональне використання. Поряд з Радою працював і батьківський комітет ДНЗ, який виконував організуючу функцію, допомагав в реалізації поставлених завдань.

Рада з харчування здійснювала контроль за створенням умов для організації харчування дітей в ДНЗ (наявність відповідного устаткування та інвентарю на харчоблоці , в коморі в групах). Виконання норм харчування дітей. Постачання продуктів харчування та продовольчої сировини , їхня якість та умови зберігання в ДНЗ. Наявність достатньої кількості продуктів харчування у коморі ДНЗ. Дотримання вимог чинного законодавства під час приготування та видачі готових страв на групи , прийому їжі дітьми у групах.

Вся медична робота у закладі спрямована на зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей,як того вимагає Закон України. Старшою медичною сестрою та лікарем закладу проводились планові консультації на тему: «Адаптація дитини до дошкільного закладу», «Профілактика аденовірусної інфекції» для батьків та працівників закладу.

У ДНЗ проводяться усі необхідні профілактичні заходи:



  1. контролюється виконання санітарно – гігієнічних норм працівниками закладу на всіх ділянках;

  2. здійснюється щоденний огляд дітей при прийомі у заклад;

  3. проводиться інформаційна робота для батьків через інформаційні куточки, куточки здоров’я;

  4. розроблена тематика для нарад.

Всю освітньо-виховну роботу спрямовуємо на формування у дітей уявлень про безпеку власного життя та здоров’я.

Проаналізувавши усі переглянуті заходи можна зробити висновок, що рівень формування здорового способу життя під час заходів фізичного та валеологічного спрямування належний.

Аналізуючи стан виконання річних завдань, вважаю за необхідне визначити ключові проблеми, які потребують рішення:На задовільному рівні сформована культура поведінки дошкільників. Продовжувати удосконалювати рівень діагностичної, корекційної роботи психолога з дітьми та батьками. Патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку.

Враховуючи надбання минулого року та беручи до уваги нове в галузі дошкільної педагогіки, педагогічний колектив закладу буде працювати над вирішенням таких пріорітетних завдань:



Завдання

на 2017-2018 н. р.

Керуючись Законом України «Про дошкільну освіту», Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», Базовим компонентом дошкільної освіти, а також на виконання листа Міністерства освіти і науки України від 13.06.2017 № 1/9-322 «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році» та виходячи з аналізу освітньо - виховної і методичної роботи у 2016/2017 навчальному році, ураховуючи досягнення й перспективи розвитку педагогічний колектив визначає основні завдання на 2017/2018 навчальний рік:




  1. Формування гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини




  1. Удосконалювати роботу щодо формування мовленнєвої компетентності дитини шляхом застосування комплексу методів та прийомів в різних видах діяльності




  1. Сприяти формуванню економічному вихованню дошкільників, взаємозв’язок з іншими розділами навчально-виховної роботи.

Розділ 2. Методична робота з кадрами

Блок 2.1. Підвищення професійної

компетентності працівників.

п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

1

Забезпечити інструктивно – методичними документами; методичною, науковою, довідковою літературою; з матеріалами вітчизняного та зарубіжного досвіду роботи , досвіду роботи окремих вихователів дошкільного закладу.


Протягом

року



Завідувач,вихователь-методист

2

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової майстерності педагогів:

  • забезпечити участь педагогів у курсовій перепідготовці;

  • -забезпечити участь педагогів у роботі районних методичних об’єднань;

  • -здійснювати знайомства педагогів з програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»,з новинками науково – методичної літератури, педагогічними виданнями.




Протягом

року



Завідувач,

вихователь-методист



3

З метою підвищення ефективності педагогічної діяльності здійснювати індивідуальне консультування педагогів,та з розділами змістової частини програми «Українське дошкілля»

Протягом

року



Завідувач,

вихователь-методист



4

З метою надання методичної допомоги систематично здійснювати контроль за самоосвітою педагогів

Протягом

року



Завідувач,

вихователь-методист



5

Школа пед. майстерності:

  • взаємовідвідування занять між колегами;

педагогічна майстерність вихователя, як чинник соціально – емоційного розвитку дитини;

  • інноваційні підходи до освітньої та фізкультурно – оздоровчої роботи з дітьми.

Протягом

року



Завідувач,

вихователь-методист



Семінари

п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Примітка

1

«Формування лідерських якостей у дошкільників через діалог у процесі активізувального спілкування»

Жовтень

Вихователь




2

«Вплив природничого матеріалу на емоційно-чуттєву сферу дошкільника»

Жовтень

Вихователь-методист




3

«Пізнавальна казка як засіб ознайомлення дошкільників з елементарними економічними знаннями»

Грудень

Вихователь-методист





4

Модеративний семінар: «Граємо з дітьми залюбки»

Квітень

Вихователь




Консультації

п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Примітка

1

Дитина на порозі дошкільного закладу: як діяти вихователю

Вересень

Завідувач





2

Роль вихователя в розвитку рухової активності дітей раннього віку

Жовтень

Вихователь-методист




3

Сторітелінг:Мистецтво розповідання, або як зацікавити й мотивувати дітей

Листопад

Вихователь Олійник Т.Б.




4

Сенсорний розвиток: забезпечуємо системність та індивідуальну спрямованість

Грудень

Практичний психолог




5

Дитячі ігри очима дорослих, або навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри

Січень

Вихователь-методист




6

Пізнаємо секрети фінансової грамотності разом з Економчиком

Лютий

Вихователь

Веремчук А.С.






7

Картина запрошує до розмови

Березень

Вихователь

Лис І.Ф.





8

Дихальна гімнастика-найкращі ліки для дітей з «слабкими» легенями

Квітень

Фізінструктор




9

Аби сонце, повітря, вода стали найліпшими друзями дітей

Травень

Вихователь-методист




Відкриті покази, взаємовідвідування

п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Примітка

1

«Кольоровий світ навколо» - інтегроване заняття старша група

Жовтень

Веремчук А.С.




2

«Світ, який звучить» - цикл занять досліджень

Листопад

Гупало Ю.Б.




3

Заняття з використанням елементів звукової та дихальної гімнастики

Грудень

Дякун С.М.




4

«Річечка хлюпоче – малеча гратись хоче»! інтегроване заняття для дітей раннього вфіку

Січень

Яблонська Г.П.




5

«Як без біди розуму навчитися» морально – етична бесіда за казкою «Біда навчить»

Лютий


Лис І.Ф.




6

Подарунок для Даринки комплексне заняття молодша група

Березень

Дацко Т.В.




7

Влаштуємо віслюкові день народження – гра –стратегія

Квітень

Остапенко У.В.




8

Рідні, знайомі,чужі – середня група


Травень

Мних О.Д.




Блок 2.2. Удосконалення професійної творчості

п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Примітка

1

Педагогічний плейбек: «Ефективний засіб ситуаційного навчання педагогів»


Вересень

Вихователь -методист




2

Тренінг «Фізкультурно – оздоровча робота: втілюємо комплексний підхід».

Жовтень

Фізінструктор





3

Тренінг «Профілактика емоційного вигорання педагогів»


Листопад

Психолог




4

Майстер – клас «Чарівна кулька казку нам малює»

Лютий

Вихователь

Яблонська Г.П.






5

Методичний турнір: Мовлення вихователя – один з основних чинників мовленнєвого розвитку дітей

Березень

Вихователь Остапенко У.В.




Блок 2.3. Самоосвіта

п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Примітка

1

Обмін досвідом між працівниками ДНЗ

Постійно

Завідувач,

Вихователь - методист






2

Систематична методична допомога для самоосвіти вихователів

Упродовж року

Вихователь-методист




3

Ознайомлювати з новинками науково-методичної літератури, періодичними виданнями педагогічний колектив

Упродовж року

Завідувач,

Вихователь-методист






4

Забезпечити функціонування моніторингу якості дошкільної освіти

Упродовж року

Виховвтель -методист

Психолог





5

Діагностування педагогічних працівників та мікродослідження з метою визначення рівня їх підготовленості, запитів, інтересів, можливостей

Двічі на рік

Психолог




6

Проведення організаційних нарад із метою ознайомлення з нормативно - правовими документами, державними стандартами у системі дошкільної освіти

1 раз уквартал

Завідувач




7

З метою розвитку здібностей дітей:
- створити роботу гуртків за інтересами

Протягом року

Вихователь-методист




8

Здійснити контроль за рівнем підготовки дітей до школи

Травень

Завідувач,

Вихователь - методист






Блок 2.4. Педагогічні ради

п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Примітка

І.Шляхи організації навчально - виховного процесу, спрямованого на всебічний розвиток особистості дитини за програмою «Українське дошкілля»


1

Підсумки літньо-оздоровчого періоду

Серпень 2017р.

Завідувач

Звіт

2

Обговорення та затвердження річного плану роботи на 2017-2018 н.р.

Серпень 2017р..

Завідувач, вихователі




3

Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію роботи в ДНЗ у 2017-2018 навчальному році». Затвердження форм планування освітньо – виховної роботи

Серпень 2017р..

Вихователь-методист

інформація

4.

Готовність ДНЗ до початку нового навчального року. Підсумки вибіркової перевірки

Серпень 2017р.

Завідувач

Довідка перевірки


ІІ. «Стан роботи ДНЗ у вихованні мовленнєвої компетентності дошкільників»


1

Аналіз виконання рішень,ухвалених на попередньому засіданні педагогічної ради

Листопад 2017р.

Вихователь-методист




2

Стан роботи ДНЗ щодо виховання мовленнєвої компетентності дошкільнят

Листопад 2017р.

Завідувач

Довідка перевірки

3

Розвиток фонематичних процесів дітей дошкільного віку як складова успішного оволодіння основами грамоти

Листопад 2017р.

Вихователь

Гупало Ю.Б.,

Остапенко У.В.,

Лис І.Ф.


Обмін досвідом

4

Формування звукової культури мовлення дітей 5-го року життя у музично-ігровій діяльності

Листопад 2017р.

Музкерівник

Доповідь



ІІІ. Економічне виховання для дошкільників «Я економний, я заощадливий»

1

Аналіз виконання рішень,ухвалених на попередньому засіданні педагогічної ради

Лютий 2018р

Завідувач,

вихователь-методист




2

Особливості соціально-економічної освіти дошкільників

Лютий 2018р.

Вихователь-методист

Інформація

3

Заняття, як провідна форма організації роботи з економічної освіти

Лютий 2018р.

Вихователь

Веремчук А.С.



Обмін досвідом

4

Сюжетно – рольова гра – ефективна форма роботи ознайомлення дошкільників з елементарними поняттями

Лютий 2018р

Вихователь

Дякун С.М.



Обмін досвідом


IV. Підсумкова. Аналіз роботи за рік, обговорення шляхів її поліпшення

1

Аналіз стану навчально-виховної роботи в ДНЗ.

Травень 2018р.

Завідувач,

Вихователь-методист






2

Звіт вихователів про досягнення і недоліки у своїй роботі в начальному році.

Травень 2018р.

Вихователі




3

Затвердження плану літнього оздоровлення дітей в ДНЗ.

Травень 2018р.

Педагогічний колектив




4

Організаційні питання на кінець навчального року

Травень 2018р.

Завідувач




Блок 2.5. Атестація, курсова перепідготовка,

участь у методичній роботі міста та області

Атестація

п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Примітка

1

Ознайомити вихователів із Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників

Вересень 2017р.

Завідувач




2

Видати наказ з питань атестації педагогічних кадрів

Жовтень 2017р.

Завідувач




3

Засідання атестаційної комісії:

  • розподіл функціональних обов'язків між членами атестаційної комісії;

  • складання графіку засідання атестаційної комісії

Жовтень 2017р.

Голова атестаційної комісії




4

Відвідування занять і вивчення досвіду роботи педагога, що атестується

Жовтень 2017р.-березень 2018р.

Члени атестаційної комісії




5

Ознайомлення з плануванням вихователя (чіткість, результативність)

Грудень 2017р.

Члени атестаційної комісії




6

Складання характеристики на педагога, що атестується

Лютий 2018р.

Члени атестаційної комісії




7

Ознайомлення з характеристикою працівника, що атестується

Лютий 2018р.

Члени атестаційної комісії




8

Узагальнення досвіду роботи вихователя, що атестується

Березень 2018р.

Члени атестаційної комісії




9

Атестація педпрацівника

Березень 2018р.

Члени атестаційної комісії




10

Видати наказ «Про підсумки атестації педагогічних працівників у 2018р.»

Квітень 2018р.

Завідувач




Курсова перепідготовка

п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Примітка

1

Направити на курси підвищення кваліфікації слідуючого працівника;

Олійник Т.Б. – вихователь;

Дякун С.М.– вихователь;

Куркевич Л.В. – вихователь;

Лозинська З.Ю. – музкерівник;

Савяк Л.О. - музкерівник



Упродовж року

Вихователь-методист




2

Функціональне навчання керівного складу і фахівців ЦЗ

Упродовж року

Вихователь-методист




Блок 2.6. Діагностика, моніторингові дослідження

п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Примітка

1

Діагностика рівня знань дітей ДНЗ по програмі «Українське дошкілля».

вересень,

травень


Вихователі

Старший вік

2

Дослідження професійної компетентності педагогів.

жовтень,квітень



Завідувач,

Вихователь-методист






3

Виявлення рівня ознайомлення зі структурою та змістовим наповненням програми «Українське дошкілля»

січень


Вихователь-методист




8уз к Л.О. - музкерівниквник

чокв звукової та дихальної гімнастикиучасниками дитячої гри Розділ 3. Робота методичного кабінету

п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Примітка

1

Поповнити методичний кабінет рекомендаціями, розробками, зразками планування, консультаціями для тематичних тижнів з урахуванням вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Укомплектувати картотеку методичної роботи

Протягом року

Вихователь-методист




2

Здійснювати переплату періодичних видань журналів та газет з дошкільного виховання

Протягом року

Завідувач,вихователь-методист







Допомога вихователям у складанні перспективного плану роботи та планів роботи гуртків.

Протягом року

Вихователь-методист




4

Поповнити добірку сюжетних і предметних малюнків для складання розповідей за ними та підготувати методичні рекомендації щодо їх використання

Протягом року

Вихователь-методист




5

Оформити тематичні куточки:

  • «Безпека життєдіяльності дітей»

Протягом року

Вихователі,

музкерівники,

фізінструктор





Розділ 4. Організаційно – педагогічна робота

Блок 4.1. Робота з батьками

п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Примітка

Інформаційна діяльність ДНЗ

1

Оформити інформаційні стенди ДНЗ

Вересень

Вихователь-методист




2

Оформити групові куточки для батьків та впровадити в практику роботи варіативні форми інформування батьків: папки-пересувки. інформаційні листи, тематичні виставки тощо

Протягом року

Вихователі




3

Провести Дні відкритих дверей (екскурсії по дитячому садку відкриті заняття, свята, розваги)

Протягом року

Завідувач, Вихователь-методист, Вихователі




4

Провести огляд-конкурс на найкращий «Куточок для батьків»

Жовтень

Завідувач,

вихователь-методист






5

Проводити колективні та індивідуальні бесіди з батьками

Кожної середи

Завідувач.

вихователь-методист, психолог

ст.медсестра





Просвітницька робота з батьками

1

Провести загальні батьківські збори «Співпраця з родиною з різних напрямків розвитку дитини».


Вересень

Завідувач




2

Провести групові батьківські збори «Вимоги до програми розвитку дитини «Українське дошкілля».

Вересень

Вихователі




3

Оформити наочні консультативні матеріали для батьків відповідно до річних завдань і основних напрямів роботи ДНЗ


Протягом року

Вихователь- методист,

Психолог,



вихователі




4

Організувати групові та загальні виставки дитячої та сімейної творчості


Протягом року

Методист, Вихователі




5

Організувати та провести тематичні вечори для батьків

грудень, березень

Вихователі




6

Провести загальні батьківські збори «Створення оптимальних умов для успішного виховання дошкільнят та навчання першокласника».


Травень

Завідувач




7

Провести групові батьківські збори із використанням інтерактивних форм взаємодії з батьками

Травень

Вихователі




Організація співпраці з родиною

1

Контролювати батьківську оплату

Щомісячно до 20 числа

Вихователі




2

Знайомитися з витратою грошей за кошторисом

1 раз у квартал

Голови батьківських комітетів




3

Провести засідання батьківського комітету ДНЗ

Один раз у квартал

Завідувач, голови батьківських комітетів груп, Вихователі




4

Провести засідання групових батьківських комітетів з метою активізації їхньої роботи

Щомісяця

Вихователі




5

Організувати і провести спільно з батьками спортивні свята, дні іменинника, розваги і тематичні заходи (у межах Тижня здоров'я, Тижня книги,Тижня безпеки життєдіяльності, т. ін.) відповідно до плану роботи ДНЗ на поточний навчальний рік

Протягом року

Вихователь-методист,вихователі




6

Звітувати про надання благодійної допомоги на батьківських зборах

Не менше 1 разу на рік

Члени БК





Блок 4.2. Загальні заходи для дітей

п/п

Зміст роботи

Термін
виконання


Відповідальний

Примітка

1

Проводити дні здоров’я

Останній день кожного місяця

Вихователі,

фізінструктор






2

Проводити спортивні свята

1 раз в квартал

Вихователі.

фізінструктор






3

Проводити рухливі ігри, спортивні ігри, ігри-естафети, хороводні ігри, екологічні стежки, спортивні змагання, прогулянки, психогімнастику, пальчикову гімнастику.

Постійно

Вихователі,

фізінструктор






4

Провести свято «Осінь в гості завітала»,


Жовтень

Музичні керівники,

вихователі






5

Провести театралізовану виставу «Коза дереза» (з участю вихователів)

Листопад


Вихователі,

музичні керівники






6

Свято «Через гори, через гай іде Святий Миколай».




Вихователі, музичні керівники




7

Свято «Святкуєм Різдво всім людям на добро»

Січень

Педагогічний колектив




8

Розвага «Як Зима з Весною сперечалися і у настроях змагалися»

Лютий

Вихователі, музичні керівники




9

Театралізоване дійство «Біда навчить» Л.Українка

Лютий

Вихователі, музичні керівники




10

Провести театралізоване дійство

«Шляхом Кобзаря»



Березень

Вихователі, музичні керівники




11

Свято матері «Подарунок для матусі»

Травень

Вихователі, музичні керівники




12

Свято у старших групах

«Подорож країною дитинства»



Травень

Вихователі, музичні керівники




13

Провести спортивне дозвілля «1 червня – день захисту дітей».

Червень

Педагогічний колектив




14

Провести спортивне дозвілля «Тато, мама, я – спортивна сім’я»

Червень

Вихователі, музичні керівники




15

Проводити День відкритих дверей для батьків

1 раз в квартал

Вихователі




16

Проводити ранкові зустрічі «Ми любимо рідну неньку Україну»

1 вівторок кожного місяця

Педагогічний колектив




17

Проводити розваги з музичним керівником та з вихователями груп

1 раз в тиждень

Вихователі, музичні керівники




18

День Конституції «Наша Україна співуча й чарівна»

28 червня

Вихователі, музичні керівники




19

Організувати виставку квітів «Колір моєї землі»

Липень

Педагогічний колектив




20

Провести свято до Дня незалежності спільно з батьками, ДНЗ і дітьми.

25 серпня

Педагогічний колектив, батьки





Блок 4.3. Співпраця зі школою

п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Примітка

1

Обговорення і затвердження основних напрямків роботи ДНЗ №73 і загальноосвітньої середньої школи №31

Серпень

Завідувач ДНЗ,

Директор ЗСШ






2

Участь вихованців ДНЗ №73 в урочистих подіях на честь свята «1 вересня – День знань», «Останній дзвінок» у ЗСШ №31

Вересень, травень

Вихователь-методист

Вихователі, Завуч,учителі перших класів






3

Круглий стіл «Участь дошкільного закладу у підготовці до навчання у школі дітей, які не відвідують дошкільні заклади» (відкриття консультпунктів, школи майбутніх першокласників)

Жовтень

Педагоги ДНЗ та ЗСШ




4

З метою підвищення рівня мотиваційної готовності до школи систематично використовувати в роботі:

  • читання літературних творів про школу;

  • бесіди з дошкільниками;

  • знайомство з правилами поведінки в школі;

  • сюжетно-рольові ігри на шкільну тематику

Впродовж року

Вихователі




5

З метою підвищення якості організації перспективності та наступності в роботі дошкільного навчального закладу та школи:

  • відвідати уроки в перших класах ЗСШ для вивчення методів і прийомів, які використовують учителі;

  • ознайомитись із програмою першого класу;

  • організувати круглий стіл із працівниками початкової школи;

  • організувати спільні виставки дитячих робіт із малювання та ручної праці;

  • провести ознайомлювальну екскурсію «Чекає на нас школа, чекає на нас клас…» по навчальних кабінетах ЗСШ №31

Впродовж року

Впродовж року

Впродовж року
квітень


Завідувач ДНЗ, Методист
Методист, завідувач ДНЗ
Директор школи, методист, завуч

Вихователі ДНЗ, учителі ЗСШ






6

Консультації для батьків:

«Психологічний портрет першокласника»

«Створюємо для дитини «ситуацію успіху»


Впродовж року

Психолог




7

День відкритих дверей для майбутніх першокласників «Ми раді гостям» у ЗСШ №31

Січень

Вихователь-методист, зас.директора ЗСШ




8

Діагностика готовності до шкільного навчання дітей старших груп

Травень

Психолог, вихователі ДНЗ




Блок 4.4. Взаємодія закладу з установами, організаціями

п/п

Зміст роботи

Термін
виконання


Відповідальний

Примітка

1

Запросити представника пожежної служби для надання консультації з пожежної безпеки.

Листопад 2017р.

Завідувач




2

Організація спонсорської допомоги від підприємств та організацій міста з метою покращення та зміцнення матеріальної бази дошкільного закладу

Протягом
року

Завідувач




3

Співпраця з дитячою бібліотекою по вулиці Симоненка: відвідування виставок дитячих книг дітьми старших груп, організація літературних розваг.

Протягом
року

Завідувач,

Вихователь - методист






Розділ 5. Адміністративно – господарська робота

Блок 5.1. Створення розвивального життєвого простору дитини

п/п

Зміст роботи

Термін
виконання


Відповідальний

Примітка

1

Підготовка ДНЗ до роботи в осінньо-зимовий період.

Вересень-жовтень

Завідувач,завгосп




2

Провести підготовку опалювальної системи до зимового сезону.

Вересень

Завідувач,завгосп




3

Систематично відремонтувати м’який та твердий інвентар та інше обладнання ДНЗ.

Протягом року

Кастелянка,завгосп




4

Відремонтувати та пофарбувати обладнання на майданчиках.

Квітень

Завгосп




5

Проводити сезонні роботи в квітниках та ігрових майданчиках та декоративне обрізання дерев і кущів

Протягом року

Завгосп,двірник




6

Ремонт ігрового обладнання на дитячих майданчиках.

Протягом року

Працівники ДНЗ




7

Постійно дбати про благоустрій території ДНЗ.

Протягом року

Завідувач,завгосп




8

Завезти пісок до пісочниць

Травень

Завгосп




9

Придбання меблів

Протягом року

Завідувач,завгосп




Блок 5.2. Загальні збори колективу, виробничі наради

п/п

Зміст роботи

Термін
виконання


Відповідальний

Примітка

1

1.Звіт про проведення літньо-оздоровчого періоду.

2.Готовність до нового навчального року,та готовність ДНЗ до осінньо-зимового періоду

3.Правила внутрішньо-трудового розпорядку. Посадові інструкції.

вересень

завідувач,

вихователь-методист,

завгосп





2

1. Трудова дисципліна в ДНЗ.

2.Стан захворювання в ДНЗ працівників та дітей.

3.Техніка безпеки.


лютий


завідувач,

ст.медсестра,

завгосп





3

1.Санітарний стан приміщення ДНЗ.

2. Звіт про відвідування вихованцями ДНЗ.

3.Оздоровча робота з дітьми на літній період

травень


завідувач,

ст.медсестра

вихователь-методист





Блок 5.3. Інструктажі

п/п

Зміст роботи

Термін
виконання


Відповідальний

Примітка

1

Вступний інструктаж

Перед початком прийняття на роботу

Завідувач




2

Первинний інструктаж

З новоприйнятими працівниками

Завідувач




3

Повторний інструктаж

1 раз у квартал

Завгосп,вихователь-методист




4

Позаплановий інструктаж

При потребі, не менше ніж 2 рази у рік

Завідувач, вихователь-методист




5

Цільовий інструктаж

За необхідністю

Завідувач




Каталог: uploads -> editor
editor -> Особливості культур заходу і сходу Презентація до уроку (9 клас)
editor -> Конкурс «Учитель року 2016»
editor -> Індивідуальний характер перевірки
editor -> Відділ освіти Нікопольської міської ради Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №8»
editor -> Методичні рекомендації щодо організації роботи в групах продовженого дня./ Упорядник Л. В. Пономаренко Пирятин: рмк, 2015
editor -> Гайдаренко Світлана Анатоліївна
editor -> Сталий розвиток суспільства
editor -> Бібліотечні уроки для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 2013 Греджева Н. О
editor -> Календарно-тематичне планування уроків з художньої культури на І семестр для 9-11 класів. Художня культура 9 – 11 класи Розробка змісту навчальної програми «Художня культура»
editor -> Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів Упорядник: Сергата Світлана Миколаївна завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації

Скачати 133.57 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка