Робоча програма навчальної дисципліни основи менеджменту
Примітка. Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить: для денної форми навчання – 0,85.
|
Назви змістових модулів і тем
|
Кількість годин | |||||||||||||||||||||||||
Денна форма |
Заочна форма | |||||||||||||||||||||||||
Усього |
у тому числі |
Усього |
у тому числі | |||||||||||||||||||||||
л |
п |
лаб |
інд |
ср |
|
л |
п |
лаб |
інд |
ср | ||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 | ||||||||||||||
Змістовий модуль 1. науково-методологічні засади дисципліни “основи менеджменту” | ||||||||||||||||||||||||||
Тема 1. Поняття менеджменту та особливості його розвитку як науки |
9 |
2 |
2 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Тема 2. Методологічні основи менеджменту |
11 |
4 |
2 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Тема 3. Організація як об’єкт управління |
11 |
4 |
2 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Разом – зм. модуль 1 |
31 |
10 |
6 |
|
|
15 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Змістовий модуль 2. функції та технології менеджменту | ||||||||||||||||||||||||||
Тема 4. Поняття функції та технології менеджменту |
9 |
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Тема 5. Планування як загальна функція менеджменту |
9 |
2 |
2 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Тема 6. Організаційна діяльність як загальна функція менеджменту |
9 |
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Тема 7. Мотивація як загальна функція менеджменту |
11 |
4 |
2 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Тема 8. Контроль як загальна функція менеджменту |
9 |
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Тема 9. Регулювання як загальна функція менеджменту |
9 |
2 |
2 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Разом – зм. модуль 2 |
56 |
20 |
6 |
|
|
30 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Змістовий модуль 3. соціально-економічні основи менеджменту | ||||||||||||||||||||||||||
Тема 10. Соціально-економічні чинники менеджменту |
9 |
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Тема 11. Управління людськими ресурсами організації |
9 |
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Тема 12. Керівництво та лідерство |
9 |
2 |
2 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Тема 13. Управління конфліктними ситуаціями |
7 |
2 |
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Тема 14. Менеджмент у соціальній сфері (на прикладі сфери туризму)
|
11 |
4 |
2 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Тема 15. Роль менеджменту у формуванні професійної кар’єри і в житті
|
7 |
2 |
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Разом – зм. модуль 3 |
54 |
18 |
4 |
|
|
30 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||||||
Усього годин |
139 |
48 |
16 |
|
|
75 |
|
|
|
|
|
|
Детальнішу інформацію можна отримати: kafedra.lviv@gmail.com
№ з/п
|
Назва теми |
Кількість годин
| |
Денна форма |
Заочна форма | ||
1 |
Понятійний апарат з основ менеджменту |
2 |
|
2 |
Класифікація ефективності сучасних суспільств за Б. Гаврилишиним |
2 |
|
3 |
Наукові школи та регіональні моделі управління у менеджменті |
2 |
|
4 |
Інформація та комунікація в менеджменті |
2 |
|
5 |
Організація праці в менеджменті |
2 |
|
6 |
Персонал організації як об’єкт менеджменту |
2 |
|
|
Разом |
12 |
|
№ з/п
|
Назва теми |
Кількість годин
| |
Денна форма |
Заочна форма | ||
1. |
Підприємство як виробнича система. Аналіз створення, розвитку та сучасної системи управління однієї із транснаціональних корпорацій світу |
2 |
– |
2. |
Стратегія та оперативне планування. Складання бізнес-плану |
2 |
|
|
Разом |
4 |
– |
№ з/п
|
Назва теми |
Кількість годин
| |
|
|
денна форма |
заочна форма |
|
Передумови виникнення науки управління. |
3 |
|
|
Причини виникнення інтегрованих підходів до управління. |
3 |
|
|
Сучасні напрямки розвитку науки управління. |
2 |
|
|
Сутність планування як функції управління. |
3 |
|
|
Логіка процесу планування. |
2 |
|
|
Класифікація цілей організації. |
2 |
|
|
Сутність процесу управління за цілями. |
3 |
|
|
Формулювання стратегії. |
2 |
|
|
Класифікація загальнокорпоративної стратегії. |
2 |
|
|
Ситуаційне планування і цілі його реалізації. |
3 |
|
|
Класична модель ухвалення рішення. |
2 |
|
|
Етапи раціональної технології прийняття рішень. |
2 |
|
|
Сутність горизонтального й вертикального поділу праці в організації. |
3 |
|
|
Делегування повноважень. |
2 |
|
|
Організаційна структура управління. |
2 |
|
|
Концепція Лоуренса і Лорша. |
2 |
|
|
Причини організаційних змін. |
2 |
|
|
Модель організаційниї змін К.Левін. |
2 |
|
|
Стратегії подолання опору організаційним змінам. |
3 |
|
|
Сутність змістовних теорій мотивації. |
2 |
|
|
Теорія “ієрархії потреб” А. Маслоу. |
3 |
|
|
Сутність “теорії справедливості”. |
2 |
|
|
Модель Портера-Лоулера. |
2 |
|
|
Системи оцінки діяльності робітників організації. |
2 |
|
|
Форми влади й впливу. |
2 |
|
|
Стилі керівництва. |
3 |
|
|
Переваги й недоліки існування неформальних груп. |
2 |
|
|
Джерела виникнення конфліктів. |
2 |
|
|
Процес комунікації. |
2 |
|
|
Методи вирішення конфліктів. |
2 |
|
|
Методи комунікації. |
2 |
|
|
Контроль і його роль в процесі управління. |
2 |
|
|
Елементи системи оцінки ефективності управління. |
2 |
|
|
Разом |
75 |
|
Структура курсу |
Вид діяльності студента, максимальна кількість балів за її виконання |
Сума балів за моду-лями | |||||||||||||||
Відвідування лекцій, ведення конспекту лекцій |
Наявність конспекту семінарських занять |
Виступ на семінарському занятті |
Участь у дискусіях і доповненні матеріалу |
Виконання тестових завдань |
Виконання практичної роботи |
Написання індивідуального навчально-дослідного завдання |
| ||||||||||
Змістовий модуль 1 |
Тема 1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
|
|
|
28 | ||||||||
Тема 2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
|
|
| ||||||||||
Тема 3 |
1 |
3 |
1 |
1 |
|
|
| ||||||||||
Підсумок |
3 |
9 |
3 |
3 |
10 |
– |
– | ||||||||||
Змістовий модуль 2
|
Тема 4 |
1 |
|
|
|
|
|
|
31 | ||||||||
Тема 5 |
1 |
|
|
|
|
5 |
| ||||||||||
Тема 6 |
1 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||
Тема 7 |
1 |
3 |
1 |
1 |
|
|
| ||||||||||
Тема 8 |
1 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||
Тема 9 |
1 |
3 |
1 |
1 |
|
|
| ||||||||||
Підсумок |
6 |
6 |
2 |
2 |
10 |
5 |
– | ||||||||||
Змістовий модуль 3
|
Тема 10 |
1 |
|
|
|
|
|
|
41 | ||||||||
Тема 11 |
1 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||
Тема 12 |
1 |
3 |
1 |
1 |
|
|
| ||||||||||
Тема 13 |
1 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||
Тема 14 |
1 |
|
|
|
|
5 |
| ||||||||||
Тема 15 |
1 |
|
|
|
|
|
| ||||||||||
Підсумок |
6 |
3 |
1 |
1 |
10 |
5 |
15 | ||||||||||
Сума балів за видами робіт |
15 |
18 |
6 |
6 |
30 |
10 |
15 |
100 |