Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Кафедра німецької мови
ЗАТВЕРДЖУЮ
Завідувач кафедри
_____________ В.О. Казимір
підпис
“______”_______________20___ року
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
ПП07 ПРАКТИКУМ СУЧАСНОЇ НІМЕЦЬКОЇ КОМУНІКАЦІЇ
підготовки бакалавр
галузь знань 01 Освіта
спеціальність 014.02 Середня освіта (Мова і література (німецька)
факультет іноземної філології
2016-2017 навчальний рік
Розробники програми: Г.В. Фоміна, кандидат філологічних наук, доцент кафедри німецької мови
Робочу програму ухвале на засіданні кафедри німецької мови________________________
Протокол від “____”________________20__ року № ___
Фоміна Г.В., 2016 рік
Фоміна Г.В., 2016 рік
ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Найменування показників
|
Загальна характеристика
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 8,5
|
Рівень вищої освіти
перший (бакалаврський)
Ступінь вищої освіти
магістр
Назва галузі знань
01 Освіта
Спеціальність
014.02 Середня освіта (Мова і література (німецька)
|
Тип дисципліни:
Нормативна
|
Загальна
кількість годин – 255
|
Рік підготовки:
|
1-й
|
-й
|
Семестр
|
Змістових модулів – 2
|
1-2-й
|
-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 2
самостійної роботи здобувача вищої
освіти – 4
|
год.
|
год.
|
Семінарські
|
год.
|
год.
|
Практичні
|
86 (42-44) год.
|
год.
|
Лабораторні
|
год.
|
год.
|
Самостійна робота
|
169 (78-91) год.
|
год.
|
Модульні контрольні роботи
|
2
|
|
Вид підсумкового контролю:
екзамен
|
МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ опанування магістрантами як традиційних, так і новітніх теоретичних і практичних проблем сучасної німецькомовної комунікації з погляду науково-технічних досягнень сучасних вітчизняної та зарубіжної методологій, а також формування у майбутніх педагогів основ міжкультурної (німецько-української зокрема) комунікативної компетенції з перспективою використання здобутих навичок у практиці здійснення ними комунікативно-орієнтованих видів професійної діяльності згідно з кваліфікацією викладача німецької мови.
ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ створити у магістрантів достатню теоретичну базу, що розкриває загальні та спеціальні закономірності процесу міжкультурної / німецькомовної комунікації;
висвітлити основні компоненти теорії комунікації, принципи та правила успішної міжкультурної комунікації, і на цій основі навчити магістрантів використовувати теоретичні знання для вирішення практичних комунікативних завдань з урахуванням конкретних умов;
ознайомити магістрантів зі специфічною природою засобів масової комунікації;
поглибити розуміння системності як важливої ознаки засобів масової комунікації у сьогоденні;
закріпити розуміння функціональних особливостей засобів масової комунікації та навички їх вірної інтерпретації.
ЗАПЛАНОВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
основні поняття: комунікація, комунікативні моделі, міжкультурна комунікація, фактори комунікації, мовний код, семантичне, синтаксичне, фонетичне кодування / декодування, правила застосування та інтерпретації мовних засобів, комунікативна ситуація, види комунікативних ситуацій, вербальні засоби ведення дискусій у професійному, приватному колі.
вміти:
найповніше інтерпретувати багату і різноманітну інформацію, що міститься у тексті засобів масової комунікації;
критично аналізувати різні типи текстів ЗМІ (усних / друкованих) та глибоко проникати у їх зміст;
аналізувати текст (усний / письмовий) як єдине ціле, базуючи його інтерпретацію на зіставленні та врахуванні взаємодій мовних кодів, до яких вдається мовець / автор та слухач / інтерпретатор;
використовувати здобуті теоретичні знання та навички у здійсненні успішного міжкультурного / німецькомовного спілкування та у практиці організації оволодіння студентами комунікативної компетенції, опираючись на лінгвокраїнознавчий матеріал.
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Назви змістових модулів і тем
|
Кількість годин
|
Денна форма
|
Заочна форма
|
разом
|
у тому числі
|
разом
|
у тому числі
|
|
лекції
|
сем. / практ.
заняття
|
лабораторні заняття
|
самостійна робота
|
|
лекції
|
сем. / практ.
заняття
|
лабораторні заняття
|
самостійна робота
|
Змістовий модуль 1.
|
Тема 1. Kommunikationsmodelle. Einfaches Kommunikationsmodell. Faktoren der Kommunikation.
|
|
|
2
|
|
4
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Kommunikation – Theorie.
|
|
|
2
|
|
4
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Kommunikation als systemische Resonanz. Kohärenz und Information von Systemen.
|
|
|
2
|
|
4
|
|
|
|
|
|
Тема 4. Die Aspekte der Kommunikation.
|
|
|
2
|
|
4
|
|
|
|
|
|
Тема 5. Die fünf Kommunikationsaxiome von Paul Watzlawick.
|
|
|
2
|
|
4
|
|
|
|
|
|
Тема 6. Die Regel des mündlichen Textverfassens.
|
|
|
2
|
|
4
|
|
|
|
|
|
Тема 7. Redesituationen: Vortrag und seine Charakteristik. Das Referat und seine Charakteristik.
|
|
|
2
|
|
4
|
|
|
|
|
|
Тема 8. Wie gestaltet man einen Vortrag?
|
|
|
2
|
|
4
|
|
|
|
|
|
Тема 9. Wie schreibt man ein Referat?
|
|
|
2
|
|
4
|
|
|
|
|
|
Тема 10. Soziale Kompetenz.
|
|
|
2
|
|
4
|
|
|
|
|
|
Тема 11. Aspekte der nonverbalen Kommunikation.
|
|
|
2
|
|
4
|
|
|
|
|
|
Тема 12. Begrüßungs- und Verabschiedungsritualen.
|
|
|
2
|
|
4
|
|
|
|
|
| Тема 13. Innerbetriebliche Kommunikation – Tipps für einen reibungslosen Arbeitsablauf. |
|
|
2
|
|
4
|
|
|
|
|
|
Тема 14. Ratschläge für einen schlechten Redner.
|
|
|
2
|
|
4
|
|
|
|
|
|
Тема 15. Erfolgsstrategien beim Blackout.
|
|
|
2
|
|
4
|
|
|
|
|
|
Тема 16. So hinterlassen Sie bis zum Schluss einen guten Eindruck.
|
|
|
2
|
|
4
|
|
|
|
|
| |
Поділіться з Вашими друзьями: |