Робоча програма навчальної дисципліни професійна іноземна мова. (3-й курс) для підготовки бакалавра



Скачати 215.4 Kb.
Дата конвертації24.12.2017
Розмір215.4 Kb.
ТипРобоча програма


Львівський національний університет імені Івана Франка

Факультет іноземних мов

Кафедра перекладознавства і контрастивної лінгвістики

імені Григорія Кочура


ЗАТВЕРДЖУЮ

Проректор

з науково-педагогічної роботи

_____________________________

“______”_______________ 2017 р.




РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ


ПРОФЕСІЙНА ІНОЗЕМНА МОВА. (3-й КУРС)

для підготовки бакалавра

галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво»

напрям підготовки 6.030501 «Економічна теорія»



Економічний факультет

ЛЬВІВ – 2017

Робоча програма навчальної дисципліни “ПРОФЕСІЙНА ІНОЗЕМНА мова. 3 курс” для студентів напрямку підготовки «Економічна теорія». – Львівський національний університет імені Івана Франка, 2017. – 10 с.

Розробник: доцент кафедри перекладознавства і контрастивної лінгвістики імені Григорія Кочура – Сухий О.О.

Робоча програма затверджена на засіданні кафедри перекладознавства і контрастивної лінгвістики імені Григорія Кочура

Протокол № 1 від “31” серпня 2017 р.
Завідувач кафедри _______________________ (Зорівчак Р. П.)

“31” серпня 2017 р.

© Сухий О.О., 2017.

© Львівський національний університет імені Івана Франка, 2017.



1.Опис навчальної дисципліни

(Витяг з програми навчальної дисципліни

Професійна іноземна мова”, 5 семестр)





Форма

навчання


Курс

Семестр

Загальний обсяг (год.)

Всього аудиторних

(год.)

у тому числі (год.):

Самостійна робота

(год.)


Контрольні (модульні) роботи

(шт.)


Реферат (шт.)

Курсові проекти (роботи), (шт.)

Залік (сем.)

Екзамен (сем.)

лекції




семінарсько-практичні

Денна

3

5

120

64



64

56







5


5-й семестр




Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів – 4

Галузь знань

Економіка і підприємництво (0305)



Нормативна

Модулів – 1

Напрям підготовки

Економічна теорія

(6.030501)


Рік підготовки:

Змістових модулів – 2




3-й




Курсова робота - 0

Семестр

Загальна кількість годин – 120

5-й




Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 4

самостійної роботи студента – 3.5


Освітньо-кваліфікаційний рівень:

бакалавр






Практичні, семінарські

64 год.




Самостійна робота

56 год.




ІНДЗ:

Вид контролю: залік

Витяг з програми навчальної дисципліни

Професійна іноземна мова”, 6 семестр


Форма

навчання


Курс

Семестр

Загальний обсяг (год.)

Всього аудиторних

(год.)

у тому числі (год.):

Самостійна робота

(год.)


Контрольні (модульні) роботи

(шт.)


Реферат (шт.)

Курсові проекти (роботи), (шт.)

Залік (сем.)

Екзамен (сем.)

лекції




семінарсько-практичні

Денна

3

5

120

64



64

56







6


6 семестр




Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів – 4

Галузь знань

Економіка і підприємництво (0305)



Нормативна

Модулів – 1

Напрям підготовки

Економічна теорія

(6.030501)


Рік підготовки:

Змістових модулів – 2




3-й




Курсова робота - 0

Семестр

Загальна кількість годин – 120

6-й




Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 4

самостійної роботи студента – 3.5


Освітньо-кваліфікаційний рівень:

бакалавр






Практичні, семінарські

64 год.




Самостійна робота

56 год.




ІНДЗ:

Вид контролю: залік



2. Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета та завдання курсу.

Курс розроблений для студентів третього року навчання. Його мета – поглибити знання студентів у галузі граматики, лексики, читання, аудіювання та письма англійською мовою, створити лексичну та граматичну базу ділового стилю англійської мови. Завдання курсу – щодо граматики: повторення більшості тем граматики, зосереджуючись на синтаксичних конструкціях; щодо лексики: поглиблено працювати над особливостями сполучуваності слів, зокрема у зіставленні українських та англійських варіантів, створення бази ділової лексики; щодо читання: виокремлювати головні ідеї від другорядних, вміти розуміти позицію автора, здогадуватися про значення незнайомих слів з контексту; щодо аудіювання: працювати з різножанровими текстами у формі монологів, діалогів та групового мовлення; щодо письма: ознайомитися з основними видами текстів ділової переписки: діловий лист, супровідний лист, внутрішня записка, протокол, доповідь, прес-реліз і т.д.
По закінченні курсу в межах кожного виду мовленнєвої діяльності студенти повинні вміти:

Мовлення

А) Монологічне мовлення

- логічно формулювати висловлення, що висвітлюють їх точку зору за темами:



  1. Companies.

  2. Leadership.

  3. Strategy.

  4. Pay.

  5. Development.

  6. Marketing.

  7. Outsourcing.

  8. Finance.

- використовувати у мовленні наступні лексичні та граматичні конструкції:

- compound nouns;

- grammar: present/past/future tenses; articles; modal forms; question forms; relative clauses; gerunds and infinitives; the passive; adjectives and adverbs.

- metaphors;

- fixed phrases.

- аналізувати повідомлення і виправляти помилки у повідомленнях;

- використовувати правила англійського словотворення;

- робити презентації та розв’язувати практичні завдання (Case Studies) за темами, що вивчаються, з логічною структурою висвітлення питань; чітко визначеними причинами та поясненням поглядів; змогою відповідати на поставленні запитання; зрозумілою вимовою та відповідним наголосом; адекватними засобами невербальної комунікації.



Б) Діалогічне мовлення

  • building relationships;

  • setting goals;

  • team building;

  • polite requests;

  • questioning techniques;

  • briefing;

  • storytelling;

  • negotiating;

  • dealing with people at work.


Письмо

  • memos;

  • presentation;

  • minutes;

  • faxes.

  • cover letters;

  • reports;

  • press releases;


Читання

  • вільно і фонетично правильно читати економічні та суспільно-політичні тексти, підібрані на базі вивченого лексичного і граматичного матеріалу;

  • розуміти тексти, що стосуються вивченої тематики;

  • аналізувати прочитане та висловлювати свою думку щодо прочитаного;

  • тлумачити та перекладати прочитане рідною мовою.


Аудіювання

  • розуміти суть та окремі деталі монологічного повідомлення, яке виголошується носіями мови;

  • розуміти діалогічне мовлення та радіо/відео інтерв’ю носіїв мови;

  • виконувати завдання з розуміння аудіо повідомлень “fill in the gaps”, “match extracts”, “true-false statements”;

  • виконувати усний послідовний переклад коротких монологічних повідомлень.


3. Програма навчальної дисципліни
5 семестр
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1.

Тема 1. Companies.

Тема 2. Leadership.


ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2.

Тема 3. Strategy.

Тема 4. Pay.



6 семестр
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1.

Тема 1. Development.

Тема 2. Marketing.

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2.

Тема 3. Outsourcing.

Тема 4. Finance.

4. Структура навчальної дисципліни

5 семестр

Назви змістових

модулів і тем



Кількість годин

Денна форма

Заочна форма

Усього

у тому числі

Усього

у тому числі

л

п

лаб

інд

ср




л

п

лаб

інд

ср

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Змістовий модуль 1.

Тема 1.

30

-

16

-

-

14



















Тема 2.

30




16







14



















Разом – зм. модуль1

60

-

32

-

-

28



















Змістовий модуль 2.

Тема 3.

30

-

16

-

-

14



















Тема 4.

30




16







14



















Разом – зм. модуль 2

60

-

32

-

-

28



















Усього годин

120

-

64

-

-

56




















6 семестр

Назви змістових

модулів і тем



Кількість годин

Денна форма

Заочна форма

Усього

у тому числі

Усього

у тому числі

л

п

лаб

інд

ср




л

п

лаб

інд

ср

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Змістовий модуль 1.

Тема 1.

30

-

16

-

-

14



















Тема 2.

30




16







14



















Разом – зм. модуль1

60

-

32

-

-

28



















Змістовий модуль 2.

Тема 3.

30

-

16

-

-

14



















Тема 4.

30




16







14



















Разом – зм. модуль 2

60

-

32

-

-

28



















Усього годин

120

-

64

-

-

56





















5. Теми практичних занять

5-й семестр (16 тижнів)



з/п


Назва теми

Кількість

годин


1

Companies.

16

2

Leadership.

16

3

Strategy.

16

4

Pay.

16

6-й семестр (16 тижнів)



з/п


Назва теми

Кількість

годин


1

Development.

16

2

Marketing.

16

3

Outsourcing.

16

4

Finance.

16


6. Самостійна робота

5-й семестр



з/п


Назва теми

Кількість

годин


1

Самостійне опрацювання розмовних тем

8

2

Письмове виконання вправ

20

3

Самостійне опрацювання аудіо-візуальних матеріалів

28




Разом

56

6-й семестр




з/п


Назва теми

Кількість

годин


1

Самостійне опрацювання розмовних тем

8

2

Письмове виконання вправ

20

3

Самостійне опрацювання аудіо-візуальних матеріалів

28




Разом

56

7. Розподіл балів, що присвоюється студентам

Форма підсумкового контролю – залік

5-й семестр




Поточне тестування та самостійна робота

Сума

Змістовий модуль №1

Змістовий модуль № 2

Т1

T2

Т3

T4

100

25

25

25

25

6-й семестр




Поточне тестування та самостійна робота

Сума

Змістовий модуль №1

Змістовий модуль № 2

Т1

T2

Т3

T4

100

25

25

25

25



Оцінювання знань студента здійснюється за 100-бальною шкалою (для екзаменів і заліків).

  • максимальна кількість балів при оцінюванні знань студентів з дисципліни, яка завершується екзаменом або заліком, становить за поточну успішність 50 балів, на екзамені/заліку – 50 балів;

  • при оформленні документів за екзаменаційну сесію використовується таблиця відповідності оцінювання знань студентів за різними системами.


Шкала оцінювання: Університету , національна та ECTS


Оцінка в балах

Оцінка ECTS


Визначення

За національною шкалою

Екзаменаційна оцінка, оцінка з диференційованого заліку


Залік

90-100

А

Відмінно

Відмінно



Зараховано


81-89

В

Дуже добре

Добре

71-80

С

Добре

61-70

D

Задовільно

Задовільно


8. Рекомендована література

ОСНОВНА ЛІТЕРАТУРА

Trappe T., Tullis G. Intelligent Business: Upper Intermediate. Сoursebook. – Pearson Education Limited, 2012.

Trappe T., Tullis G. Intelligent Business: Upper Intermediate. Workbook. – Pearson Education Limited, 2012.

Trappe T., Tullis G. Intelligent Business: Intermediate. Сoursebook. – Pearson Education Limited, 2010.

Trappe T., Tullis G. Intelligent Business: Intermediate. Workbook. – Pearson Education Limited, 2010.

Dooley J., Evans V. Grammarway 4. – Express Publishing, 2007.

Evans V. Round Up 6. English Grammar Book. – Pearson Longman.


ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА

Краус Н.М. Українсько-російсько-англійський термінологічний словник з економічної теорії / Н.М. Краус, К.М. Краус. – Київ: ЦУЛ, 2015. – 328 с.

Тлумачний англо-український словник економічних термінів з елементами теорії та проблематики. Дидактичний довідник / Роман Яковенко. – [Вид. 2–ге, випр.]. – Кіровоград: видавець Лисенко В.Ф., 2015. – 130 с.

At home with economics / С.М. Панчишин, А.М. Котловський, О.В. Оленюк. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2014.

Bethell G., Aspinall T. Test Your Business Vocabulary in Use. – Cambridge, 2007.

Foley M., Hall D. Advanced Learners’ Grammar (a self-study reference and practice book). – Longman, 2008. – 384p.

Rogers J. Market Leader. Upper Intermediate Business English. – Longman, 2011.

Thomson A.J., Martinet A.V. A Practical English Grammar. – Oxford University Press, 2004.

Murphy R. English Grammar in Use. – Cambridge University Press, 2012.

Grammar for Business / Michael McCarthy, Jeanne McCarten, David Clark, Rachel Clark – Cambridge University Press, 2012.

Principles of Economics / OpenStax – Rice University, 2014.

Автор _____________________/ Сухий О.О./




Каталог: wp-content -> uploads -> 2017
2017 -> Програма навчальної дисципліни підготовки бакалавра спеціальності 010101 «Дошкільна освіта» 2016
2017 -> Методичні вказівки щодо організації самостійної роботи Львів 2016 Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи
2017 -> План роботи обласного навчально-методичного центру підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів
2017 -> Галицько-Волинське князівство
2017 -> Методичні вказівки щодо організації самостійної роботи студентів 3,4 курсу з дисципліни Іноземна мова
2017 -> Вплив струму на організм людини. Заходи техніки безпеки під час роботи з електричними пристроями
2017 -> Картка самооцінювання
2017 -> Робоча програма навчальної дисципліни «Проблеми вищої освіти» галузь знань 06 «Журналістика»
2017 -> Філософія Середньовіччя
2017 -> Робоча програма навчальної дисципліни соціальна педагогіка Галузь знань: 0101 «Педагогічна освіта»

Скачати 215.4 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка