Робочої групи, яка здійснила оновлення програми відповідно до наказу №52 Міністерства освіти і науки України від 13. 01. 2017 р



Скачати 183.38 Kb.
Сторінка1/10
Дата конвертації17.11.2018
Розмір183.38 Kb.
ТипПротокол
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
З досвіду роботи/

Календарно-тематичні плани для 5-9 класів розроблені відповідно методичних рекомендацій робочої групи, яка здійснила оновлення програми відповідно до наказу № 52 Міністерства освіти і науки України від 13.01.2017 р.;   наказу №201 від 10.02.2017р. та наказу МОН України від 07.06.2017 № 804 "Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів" , щодо викладання трудового навчання в 2017-2018 н.р.,

Вони не є постійними тому, що вироби (можна і потрібно) будуть мінятися, як і термін їх виконання.

Зразу відмічу, що мені сподобався цей напрямок, як предметне навчання. Технологія виконання не тільки залишається, а ще й розширюється разом із колом виготовлених виробів. Воно не прив’язує учня однієї технології, а надає можливість вибирати, підходити більш творчо, працювати за бажанням.

Оцінювати -? Враховувати складність, кількість використаних технологій, якість, функціональність.

А питання стає при розробці календарно-тематичних планів та запису в класному журналі! Наприклад, якщо тема «Підставка під горнятко» або «Килимок на стілець». Проектуючи виріб учень вибирає техніку виконання. Відповідно у них різна основна технологія: одні шиють, інші в’яжуть, плетуть… Треба розробити якийсь алгоритм, який дасть можливість робити запис в журналі один, а учні мали б можливість застосовувати різні технології і відповідно технології одержувати оцінки.

Шановні колеги. До вашої уваги алгоритм яким я користувалася в 2017-2018 навчальному році.

Вчитель-методист ЗОШ І-ІІІ ступенів №15

Ніжинської міської ради, Чернігівської області

Власова Тамара Іванівна

Розглянуто на засіданні м.о Погоджено: Затверджую:

вчителів трудового навчання Заступник директора Директор школи

Протокол №1 від 31.09.2017р. з навчально виховної роботи ………………………………….

Голова ШМО ……………………….. …………………………………………. «…..»…………2017р.

«…..»……………2017р.

Календарно – тематичні плани

з трудового навчання на І семестр 2017 – 2018 н. р.

Ніжинської ЗОШ І – ІІІ ступенів №15

учителя Власової Тамари Іванівни



Календарно-тематичні плани для 5-9 класів розроблені відповідно методичних рекомендацій, щодо викладання трудового навчання в 2017-2018 н.р., робочої групи, яка здійснила оновлення програми відповідно до наказу № 52 Міністерства освіти і науки України від 13.01.2017 р.;   наказу №201 від 10.02.2017р. та наказу МОН України від 07.06.2017 № 804 "Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів"

Матрица на І семестр 5 клас 2017-2018 н. р.

Кількість проектів

Об’єкти проектів технологічної діяльності

Основна технологія

Допоміжна технологія

Кількість годин (32год)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Розділ І. Основи матеріалознавства та технології обробки

Проект №1

Листівка

Технологія виготовлення листівки.

Технологія виготовлення виробів технікою квілінг та штампуванням.

4

Усвідомлює значущість виробу, який виготовляється. Виконує малюнок виробу.

Знає етапи проектування. Розуміє сутність методу фантазування.

Називає конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу. Розрізняє і називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів. Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів.Виготовляє виріб. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Проект №2

Закладка для книги

Технологія виготовлення вишитих виробів рушниковими швами. початковими, лічильними та декоративними швами.


Оздоблення виробів торочками.

10

Усвідомлює значущість виробу, який виготовляється. Виконує малюнок виробу. Знає етапи проектування. Застосовує метод фантазування під час проектування та виготовлення виробу.

Називає конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу..Розрізняє і називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів. Виготовляє виріб Розуміє необхідність дотримується правил безпечної праці та організації робочого місця.

Проект №3

М’яка пласка іграшка

Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом.




10

Усвідомлює значущість виробу, який виготовляється. Знає етапи проектування. Розуміє сутність методу фантазування. Виконує малюнок виробу.

Називає конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу. Робить висновки про необхідність економного використання конструкційних матеріалів. Розрізняє і називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів

Виготовляє виріб. Розуміє необхідність та дотримується правил безпечної праці та організації робочого місця.

Проект №4

Ялинкова прикраса

Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом.


Технологія оздоблення виробів бісером, паєтками, стразами тощо.

4

Усвідомлює значущість виробу, який виготовляється. Виконує малюнок виробу. Знає етапи проектування. Застосовує метод фантазування під час проектування та виготовлення виробу.

Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу. Робить висновки про необхідність економного використання конструкційних матеріалів. Виготовляє виріб. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів.

Матрица на І семестр 6 клас 2017-2018 н. р.

Кількість проектів

Об’єкти проектів технологічної діяльності

Основна технологія

Допоміжна технологія

Кількість годин (32год)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Розділ І. Основи матеріалознавства та технології обробки

Проект №1

Серветка

Технологія виготовлення вишитих виробів лічильними швами.


Технологія вишивання мережкою. Технологія вишивання стрічками.

16

Усвідомлює значущість виробу, який виготовляється. Виконує малюнок виробу.

Знає етапи проектування. Розуміє сутність методу фантазування.

Називає конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу. Розрізняє і називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів. Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів. Виготовляє виріб. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Проект №2

Обємна мяка іграшка

Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом.

Виготовлення виробів технікою валяння.

10

Усвідомлює значущість виробу, який виготовляється. Розуміє етапи проектування. Розуміє моделі-аналоги як історію розвитку технічного об'єкту; розуміє сутність базової моделі. Виконує малюнок виробу. Застосовує метод фантазування під час проектування та виготовлення виробу.

Називає конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу. Розрізняє і називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів. Виготовляє виріб. Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів. Розуміє необхідність дотримується правил безпечної праці та організації робочого місця.

Проект №3

Декоративні квіти

Технологія виготовлення штучних квітів


Технологія прасування елементів виробу бульками.

Технологія виготовлення виробів у техніці валяння тощо.



5

Усвідомлює значущість виробу, який виготовляється. Знає етапи проектування. Виконує малюнок виробу. Розуміє сутність методу біоформ у створенні (дослідженні) форми виробу. Називає конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу. Розрізняє і називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів. Виготовляє виріб. Розуміє необхідність та дотримується правил безпечної праці та організації робочого місця.



Матрица на І семестр 7 клас 2017-2018 н. р.

Кількість проектів

Об’єкти проектів технологічної діяльності

Основна технологія

Допоміжна технологія

Кількість годин

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Розділ І. Основи матеріалознавства та технології обробки

Проект №1

Технологічний одяг для кухні

Технологія виготовлення виробів машинним способом.


Технологія оздоблення виробів вишивкою, аплікацією, декоративними швами.

12

Планує власну проектну діяльність. Застосовує методи проектування. Розуміє призначення методу фокальних об'єктів.

Пояснює сутність моделі-аналогу для проектування виробу.

Розуміє вплив властивостей конструкційних матеріалів на технологію обробки.

Виконує ескіз та викрійку виробу. Усвідомлює важливість грамотного виконання графічного зображення для виготовлення виробу.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Усвідомлює важливість правильного добору конструкційних матеріалів.

Обґрунтовує послідовність виготовлення виробу. Усвідомлює важливість дотримання технологічної послідовності при виготовленні виробу.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Вирізняє за характерними ознаками оздоблення виробів

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Проект №2

Страви української кухні

Технологія приготування їжі.


Технологія сервірування столу та

оздоблення страв.



3

Користується побутовими електроприладами та усвідомлює важливість дотримання правил безпечного користування побутовими електроприладами. Розпізнає найпростіші пошкодження побутових електроприладів.

Добирає та використовує знаряддя праці під час вирішення практичних завдань. Усвідомлює важливість дотримання правил безпеки при роботі з ними. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Усвідомлює дотримання правильної послідовності дій у разі виявлення пошкоджень чи несправностей побутових електроприладів.

Сервірує стіл. Уміло поводиться за столом. Усвідомлює важливість дотримання етикету для створення власного позитивного іміджу

Матрица на І семестр 8 клас 2017-2018 н. р.

Кількість проектів

Об’єкти проектів технологічної діяльності

Основна технологія

Допоміжна технологія

Кількість годин

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Розділ І. Основи матеріалознавства та технології обробки

Проект №1

Поясний швейний виріб

Технологія виготовлення виробів машинним способом.

Технологія вшивання застібки «блискавка».



Технологія оздоблення виробів стразами, оборками, рюшами, складками тощо.


15

Обґрунтовує доцільність вибору конструкційних матеріалів.

Оцінює об'єкт проектування з використанням аналогів.

Розраховує орієнтовний бюджет проекту.



Виконує ескіз та виготовляє викрійку виробу.

Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Розрізняє і називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів. Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів.Виготовляє виріб. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Оздоблює виріб.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Матрица на І семестр 9 клас 2017-2018 н. р.

Кількість проектів

Об’єкти проектів технологічної діяльності

Основна технологія

Допоміжна технологія

Кількість годин

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Розділ І. Основи матеріалознавства та технології обробки

Проект №1

Вироби для власних потреб

Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом.

Технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом.

Технологія виготовлення виробів в’язаних спицями.

Технологія виготовлення виробів плетених гачком.




Технологія вишивання бісером. Технічне конструювання

15

Обґрунтовує доцільність вибору конструкційних матеріалів.

Оцінює об'єкт проектування з використанням аналогів.

Розраховує орієнтовний бюджет проекту.



Виконує ескіз та виготовляє викрійку виробу.

Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу та визначає необхідну їх кількість. Розрізняє і називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів. Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів.Виготовляє виріб. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Оздоблює виріб.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Каталог: doc -> files -> news -> 601
news -> Програм а література ( російська та зарубіжна) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою
601 -> Організація самостійної й продуктивної діяльності учнів на уроках історії засобами інноваційних педагогічних технологій Самостійна навчальна робота
601 -> «Злочин і кара» Ф. М. Достоєвського як утілення нового поліфонічного стилю художнього мислення
601 -> Природознавство. Чим Антарктида відрізняється від інших материків?
601 -> Урок-квест з п редмет у : Основи галузевої економіки І підприємництва Тема уроку: Підприємство в системі ринкових відносин Мета уроку
601 -> Розробка відкритого уроку з української мови, проведеного в 10 класі Вчитель: Калініченко Людмила Іванівна Тема: групи слів за значенням. Пароніми. Антоніми. Стилістична роль антонімів І паронімів
601 -> Урок-змагання для учнів 7 класу «The smartest»
601 -> Кравець М. А. Методична розробка зварювання пластин встик у нижньому положенні шва

Скачати 183.38 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка